home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 491174 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2550: 12 Jul 2009, 22:19 »

Hvis der er nogen herinde, som kunne tænke sig at deltage i mini tours engang imellem, så add mig på msn: matiaspoulsen@hotmail.com

En mini tour er alt fra 4-7 etaper, hovedsagligt bjergetaper, og nogengange med TTT eller TT.
Vi spiller som regel om aftenen ved 20-21 tiden, og det er hovedsagligt danskere der deltager.

Jeg ser helst at i er ret gode til PCM, da vi nogengange oplever at folk smutter hvis de efter første etape er for langt bagefter, og vi er ikke så glade for at man bare smutter midt i det hele. Tekniske fejl er selvfølgelig OK.

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #2551: 12 Jul 2009, 22:22 »

Hvis der er nogen herinde, som kunne tænke sig at deltage i mini tours engang imellem, så add mig på msn: matiaspoulsen@hotmail.com

En mini tour er alt fra 4-7 etaper, hovedsagligt bjergetaper, og nogengange med TTT eller TT.
Vi spiller som regel om aftenen ved 20-21 tiden, og det er hovedsagligt danskere der deltager.

Jeg ser helst at i er ret gode til PCM, da vi nogengange oplever at folk smutter hvis de efter første etape er for langt bagefter, og vi er ikke så glade for at man bare smutter midt i det hele. Tekniske fejl er selvfølgelig OK.

2 sek  Tunge Tunge Tunge

Shaft
Manager

« Svar #2552: 13 Jul 2009, 04:20 »

Så fik jeg færdiggjort første sæson hos Saxo Bank.. Spillede på normal indtil efter touren, hvor jeg skiftede til Svær.

Store etapeløbs Resultater

Tour de France sejr med Andy Schleck, Frank blev nummer 5.
Schweiz Rundt sejr med Frank Schleck
Romandiet Rundt sejr med Jakob Fulgsang
Paris-Nice sejr med Frank Schleck
Anden plads i Vuelta a Espana med Jakob Fulgsang, 9 sek efter Carlos Sastre (Cervelo)

Mindre etapeløbs Resultater

Bayern Rundfarht sejr med Karston Kroon
Post Danmark Rundt sejr med Matti Breschel
Tour og Georgia sejr med Jakob Fuglsang
Tour of Slovenia sejr med Frank Schleck
Tour of Brittain sejr med Karsten Kroon
Sachsen Tour International sejr med Gustav Larsson

Derudover etape sejre

Milano San-Remo sejr med Frank Schleck
Amstel Gold Race sejr med Andy Schleck
5x Vuelta a Espana etapesejre med 3x Jakob Fuglsang og 2x Gustav Larsson
8x Tour de France etapesejre med 3x Fabian Cancellara, 3x Andy Schleck, 1x Frank Schleck og 1x Kurt Asle-Arvesen
4x Schweiz Rundt etapesejre med 1x Jason McCartney og 3x Frank Schleck
2x Giro d´Italia etapesejre med 1x Jonathan Bellis og 1x Alexander Kolobnev

Har desuden til den nye sæson hentet 4 nye neo-proffer og to proffesionalle ryttere. Andre Greipel er kommet til for at erstatte J.J. Haedo der tager til Liquigas og Brett Lancaster er kommet til for at forstærke holdet på flad vej..
« Seneste Redigering: 13 Jul 2009, 04:24 af Shaft » Logged

Bimmand
Gæst

« Svar #2553: 13 Jul 2009, 11:14 »

Gode Resultater Peace

Har selv lige vundet Giroen med Andy Schleck.

Kører lige nu DL hvor jeg ligger nummer 2 med Andy

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2554: 13 Jul 2009, 14:58 »

Er der nogle der kan hjælpe mig, det er mit første Pro Cycling manager spil og jeg kan fandme ikke finde ud af det Skuffet
- Så jeg har lige nogle spørgsmål:

Hvordan køre man sig i en god position til spurt?
Den der bar som starter på 50 ved løbs start på rytterne det er hvor meget energi de bruger ik? og hvordan fastsætter man den i de forskellige situationer?
Hver gang jeg kommer i et udbrud så bliver computeren ved med at angribe så de holder aldrig særlig længe, hvad gør jeg galt?

håber i kan hjælpe mig Smiley

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #2555: 13 Jul 2009, 15:23 »

Er der nogle der kan hjælpe mig, det er mit første Pro Cycling manager spil og jeg kan fandme ikke finde ud af det Skuffet
- Så jeg har lige nogle spørgsmål:

Hvordan køre man sig i en god position til spurt?
Den der bar som starter på 50 ved løbs start på rytterne det er hvor meget energi de bruger ik? og hvordan fastsætter man den i de forskellige situationer?
Hver gang jeg kommer i et udbrud så bliver computeren ved med at angribe så de holder aldrig særlig længe, hvad gør jeg galt?

håber i kan hjælpe mig Smiley

Hvis du vil i en god position så skal du sætte din sprinter til at kontra-sprinte, på en af de bedste andre sprintere. Og så med ca. 1 km bare trykke på normal sprint så kører han udenom, og måske vinder han.  Huh

Den der starter på 50 er rigtigt nok den der styrer hvor mange kræfter de bruger.
Udbrud: Der ville jeg sætte min man til at fører på skift, og sætte baren til 60.
Spørg for flere situationer. Cool

PC´ens mænd er idiotiske og bliver ved med at angribe, du gør intet forkert, du kan bare håbe på at de falder til ro og vil samarbejde, så vidt jeg ved er der intet at gøre, jeg har i hvert fald ikke fundet ud af noget endnu.  Peace

LOVE UNITED - HATE GLAZER

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2556: 13 Jul 2009, 16:01 »

Hvis du vil i en god position så skal du sætte din sprinter til at kontra-sprinte, på en af de bedste andre sprintere. Og så med ca. 1 km bare trykke på normal sprint så kører han udenom, og måske vinder han.  Huh

Den der starter på 50 er rigtigt nok den der styrer hvor mange kræfter de bruger.
Udbrud: Der ville jeg sætte min man til at fører på skift, og sætte baren til 60.
Spørg for flere situationer. Cool

PC´ens mænd er idiotiske og bliver ved med at angribe, du gør intet forkert, du kan bare håbe på at de falder til ro og vil samarbejde, så vidt jeg ved er der intet at gøre, jeg har i hvert fald ikke fundet ud af noget endnu.  Peace

Hvad hvis man har en favorit til en bjergetape? hvad skal baren så ca stå på når det går op ad med favoriterne?

Rooland
Manager

« Svar #2557: 13 Jul 2009, 17:54 »

Kan det betale sig at købe PCM09? Er der så meget nyt med i at det kan betale sig at give 269 kr for det? Smiley
Jeg overvejer nemlig om jeg skal købe det, men PCM08 med PCMDaily's DB fungerer fantastisk med alle transfers og endda opdateret årstal. Jeg spiller det ikke særlig tit, men når jeg endelig kommer igang med det er det et fantastisk spil Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #2558: 13 Jul 2009, 18:05 »

Kan det betale sig at købe PCM09? Er der så meget nyt med i at det kan betale sig at give 269 kr for det? Smiley
Jeg overvejer nemlig om jeg skal købe det, men PCM08 med PCMDaily's DB fungerer fantastisk med alle transfers og endda opdateret årstal. Jeg spiller det ikke særlig tit, men når jeg endelig kommer igang med det er det et fantastisk spil Smiley

Jeg synes at det minder meget om 2008

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #2559: 13 Jul 2009, 18:37 »

Hvad hvis man har en favorit til en bjergetape? hvad skal baren så ca stå på når det går op ad med favoriterne?

Det kommer an på bjerget, hvis du har meget angrebskraft tilbage skal du bare køre fra dem, og vælge "prikken" og sætte den mellem 70-80, det plejer jeg. Hvis din rytter er lidt træt så bare følg efter de andre og sæt ham til at køre med rundt.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cjensen94
Gæst

« Svar #2560: 13 Jul 2009, 20:01 »

Hvilke hold har i gode erfaringer med?Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2561: 13 Jul 2009, 20:14 »

Hey, overvejer og købe PCM 09, da jeg efterhånden har fulgt med i cykling et par år nu, og finder det rimelig spændende og underholdene. Derfor vil jeg høre om spillet er for svært og indviklet for en nybegynder?
Og er der mange fejl deri? Og er navnene de rigtige i spillet?

[Min signatur er for stor]

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2562: 13 Jul 2009, 20:20 »

Hey, overvejer og købe PCM 09, da jeg efterhånden har fulgt med i cykling et par år nu, og finder det rimelig spændende og underholdene. Derfor vil jeg høre om spillet er for svært og indviklet for en nybegynder?
Og er der mange fejl deri? Og er navnene de rigtige i spillet?

Det er bestemt ikke for svært at begynde med for en nybegynder. Du kan køre starte med at køre på et nemt niveau og derefter skifte efterhånden som du bliver bedre. Dertil skal det siges at der er en ganske god tutorial i spillet, som fortæller dig nogen gode ting, det er ikke nogen kedelige tutorials hvor du skal læse en masse, det bliver illustreret som gameplay, der kan du lære at sidde rigtigt i feltet, sprinte osv.

Der er desværre mange fejl i PCM, det har der alle dage været. Dog har jeg ikke selv oplevet nogen endnu med PCM09, men jeg kender folk der har haft problemer. Navnene er IKKE de rigtige fra start, men der laves ofte nogen db og andet lir fra de forskellige fora om PCM. Der er allerede en ude som retter navnene osv.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2563: 13 Jul 2009, 20:23 »

Lyder lækkert, hvordan er realismen der i? Altså, kan man sætte en i udbrud lad os sige, Armstrong, også køre han den sikkert hjem, eller skal man tænke sig om hvornår man sætter nogle afsted osv?

[Min signatur er for stor]

cjensen94
Gæst

« Svar #2564: 13 Jul 2009, 20:26 »

Du skal helt sikkert tænke over det, ihvertfald på normal niveau Opstemt
Armstrong hedder desværre Neilstrung btw. (:

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010