home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 484144 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #630: 10 Aug 2006, 17:11 »

Det var da en af de længste tidskørsler jeg længe har set Opstemt

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #631: 10 Aug 2006, 17:15 »

Det er da ikke en tidskørsel?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #632: 10 Aug 2006, 17:32 »

Sidste etape af Giroen, jeg vandt med Cunego, 6 sekunder foran Basso. Det var fordi jeg tog bonussekunder på de sidste to bjergetaper :-D Ellers havde jeg tabt med 6 sekunder...

absalonsen
Gæst

« Svar #633: 10 Aug 2006, 21:08 »

Så afsluttede jeg endelig Paris - Nice.. Lidt skuffende. Min bedste mand var T. Dekker på en 12. plads 2'06 efter Brandt. Han havde ellers den gule trøje et par dage. Men ellers var det faktisk ok, når man ser, hvilke ryttere jeg havde med. De bedste var Dekker og Ardilla, resten kunne ikke finde ud af noget! Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #634: 11 Aug 2006, 15:31 »

Nå, 1. sæson med Lampre er overstået - og hvilket år!
Jeg startede med at signe Ullrich og Edvald Boesson Hagen - han bliver et monster. Jeg havde ikke den store plan om at gøre det godt i klassikerne, før vi nåede henad i mod Italien Rundt, så det gjorde jeg heller ikke. Jeg vandt vel kun Milan - San Remo med Ballan, og ellers ikke noget.

Under giroen var jeg stor favorit, men jeg frygtede lidt, at Basso og Vino begge stilte op. Heldigvis kørte kun Basso for sejren, men måtte bukke under, da jeg var 6 sekunder hurtigere end ham. Jeg fik 4 etapesejre, 3 af dem af Bennati og en fra Cunego - resten af tiden sad han bare med favoritterne. I mens kørte jeg Ullrich i topform, og han smadrede alt og alle i de tyske mesterskaber - altså tidskørslen - så jeg var ikke rigtigt i tvivl om at han ville vinde det der.

Det var dog det mest bizzare Tour de France jeg havde kørt. På en af bjergetaperne, den som Mercado vandt foran Dessel IRL, kørte et udbrud af sted med Rasmussen, Sastre og Cuesta, plus nogle andre. Det var egentligt farligt, men da jeg ville tage ca. 5 minutter på dem, på den sidte enkeltstart lod vi dem køre, hvilket var ret dumt. De vandt med 13 minutter ned til en mellemgruppe, hvor Ullrich var, og 16 minutter ned til selve favoritgruppen. Cuesta var ny mand i gult, Sastre 2'er og en anden en 3'er, Rasmussen var 5'er. Jeg var 6 minutter efter. Jeg skulle derfor ud og have sejre, og jeg fik sejre. Jeg var klart bedst i bjergene, men inden den sidste enkeltstart lå jeg 4'er, med 4 minutter op til Cuesta. Jeg skulle altså køre godt og grundigt igennem på enkeltstarten. Bang bang, før 1. mellempost har jeg hentet to, og før vi er i mål, har jeg hentet 3 i det hele - Vino, Valverde og Leipheimer. Det var godt nok den sygeste enkeltstart jeg har fyret af, og jeg vandt da også. Cuesta, Rasmussen og Sastre smed til sammen 17 minutter. 3 af Sastre, 6 af Rasmussen og 8 af Cuesta - så den gule trøje var min! På Champs Elysees styrter jeg godt nok, men hele holdet kommer ned, og kører ham stille og roligt op igen., Smed 30 sekunder, men det var nok til den samlede sejr.

I Spanien rundt regnede jeg ikke med en skid! Jeg stillede med Ullrich, Cunego, Valjevic, Szmyd, Boesson Hagen osv. Alle sammen nogen jeg havde udbrændt i andre etapeløb, så da Ullrich på 1. bjergetape satte alt på plads var jeg overrasket. Det holdte dog ikke, og på sidste enkeltstart, måtte jeg nøjes med en samlet 2. plads, da Contador simpelthen var 1 minut hurtigere.

Ved VM vandt Vino linjeløbet, dog kun lige og lige foran min egen Cunego. Heldigvis fik Ullrich sejren i enkeltstart, så det var jo ganske godt.

Så skulle der købes ind! Valverde, Boonen, Haussler, Pedersen, Landis og et par ganske henrivende stortalenter kom alle til Lampre, og tjuhej, hvor var det godt. Nu har jeg 5 verdensklassesprint ere i Bennati, Napolitano, Boonen, Haussler & Corioni, smat Pedersen til mindre løb. Valverde skal vinde Tour de France, Cunego Giro de Italia og Ullrich tager sejren i vueltaen. Han er efterhånden faldet en del i bjergstats, så han kan ikke følge med i tour de france - desværre.

I den nye sæson har jeg så fået et par ganske gode mål. Jeg skal vinde Tirreno-Adriatico, Milan-San Remo, Giro d'Italia, Giro di Lombardia & så pointtrøjen i Tour de France. Hvor let kan det blive? Landis har lige vundet Tirreno-Adriatico, Ballan gentager formentligt sejren i Milan-San Remo, Cunego vinder både Giroen, samt Giro di Lombardia og Boonen, Haussler, Bennati, Valverde eller Napolitano tager pointtrøjen i Tour de France.

Og Edvald Boesson Hagen? Han er blevet et monster.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #635: 11 Aug 2006, 15:46 »

Milan - San Remo blev vundet - med nød og næppe. På 2. sidste bakke top, kørte jeg med Ballan, og han holdte i mål - 10 sekunder før feltet kom, hvor jeg både fik Bennati og Boonen i top 5. Bennati 3'er, Boonen 4'er. Hushovd blev 2'er Wink

andraah
Gæst

« Svar #636: 11 Aug 2006, 15:59 »

Hushovd er bare overvudert på spillet.  Grin

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #637: 11 Aug 2006, 16:00 »

Hushovd er bare overvudert på spillet.

Ja, :-) Han tæsker både Boonen, McEwen og alle de andre, selv når alle er i topform. Boonen er ved at kæmpe sig i form til brostensklassikerne, så han var i ganske fin form, men fik altså kun en 4. plads :-/

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #638: 11 Aug 2006, 17:39 »

Så er titelforsvaret i Giro d'Italia påbegyndt. På 1. bjergetape satte jeg alt og alle på plads, og tog 1'11" på Basso og Di Luca og endnu mere på de andre...

absalonsen
Gæst

« Svar #639: 11 Aug 2006, 22:52 »

Så vandt Oscar Freire Milan - Sam Remo. Godt nok simulerede jeg bare, da jeg ikke har krafter til et så langt løb. Men 20000 euro rigere blev jeg. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #640: 11 Aug 2006, 22:54 »

Desuden måtte jeg nøjes med en 3. plads i Tirreno. Boogerd gik død på næst sidste etape, og tabte det hele. Skuffet

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #641: 11 Aug 2006, 22:57 »

Endnu en sæson er gået - omend den knap var så succesrig. Nå, men I skal høre mit hold :-D

Valverde
Cunego
Ullrich
Boonen
Ballan
Hushovd
Flecha
Haussler
Contador
Hoste
Plaza
Bennati
Fothen
Napolitano
Pellizotti
Schumacher
Van den Brock
Petrov
Corioni
Vila
Valjavec
Boesson Hagen
Brushegin
Tiralongo
Szmyd
Pedersen + andre talenter . Verdensklasse, hva?

andraah
Gæst

« Svar #642: 11 Aug 2006, 23:01 »

Supert hold, men kan du anbefale en DB hvor de suspenderte rytterne (Ulle, Basso osv) er tatt vekk. Samt navenen på rytterne er rett og slikt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #643: 11 Aug 2006, 23:04 »

Supert hold, men kan du anbefale en DB hvor de suspenderte rytterne (Ulle, Basso osv) er tatt vekk. Samt navenen på rytterne er rett og slikt.

Jeg har ikke rigtig stødt på en DB uden Basso, Mancebo, Ullrich osv. som var noget værd, men ang. navnene kan jeg anbefale PCMSpains database. http://rapidshare.de/files/24200652/OfficialRelease.rar.html

absalonsen
Gæst

« Svar #644: 11 Aug 2006, 23:06 »

Fuck et hold! Hvor meget er dine løningsudgifter på? Den må være høj?

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010