home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  2 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 484085 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #645: 11 Aug 2006, 23:11 »

Fuck et hold! Hvor meget er dine løningsudgifter på? Den må være høj?

Den er ret høj, ja, men til gengæld tjener man virkelig kassen med Lampre. Ved ikke hvor meget den er på, da jeg har spillet lukket lige nu :-) Desuden har jeg intet udstyr købt, og blot normale trænere Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #646: 11 Aug 2006, 23:14 »

Det er jo ganske godt!

kms
Gæst

« Svar #647: 11 Aug 2006, 23:45 »

Endnu en sæson er gået - omend den knap var så succesrig. Nå, men I skal høre mit hold :-D

Valverde
Cunego
Ullrich
Boonen
Ballan
Hushovd
Flecha
Haussler
Contador
Hoste
Plaza
Bennati
Fothen
Napolitano
Pellizotti
Schumacher
Van den Brock
Petrov
Corioni
Vila
Valjavec
Boesson Hagen
Brushegin
Tiralongo
Szmyd
Pedersen + andre talenter . Verdensklasse, hva?

det må jeg sige

absalonsen
Gæst

« Svar #648: 12 Aug 2006, 00:26 »

Så skal jeg køre Baskerlandet Rundt. Her stiller jeg med et rigtigt godt hold, som bla. tæller Menchov, T. Dekker, Ardilla, Kolobnev, Weening og et par andre. Målet er selvfølgelig mindst en podieplads. Smiley

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #649: 12 Aug 2006, 00:28 »

Til Menchov eller er det lige meget hvem det er....?

Er Michael Rasmussen ikke med..?

Men eller er det da et udemærket hold du stiller med..

absalonsen
Gæst

« Svar #650: 12 Aug 2006, 00:30 »

Rasmussen skal kun køre Dauphine Libre, Pro Tour TTT, Tour, San Sebastian og Vuelta.

Og det er lige meget hvem der får pladsen, men ser helst at Menchov kører et godt løb. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #651: 12 Aug 2006, 15:13 »

Jeg kørte 1. etape i går aftes, og der må man sige at Menchov skuffede! Han kunne ikke følge med de bedste, hvilket resulterede i at han kom ind som nummer 48,  lidt over 2' efter. Men okay. Han skal jo bare i form til Touren, han ligger kun på 50 % lige nu..

absalonsen
Gæst

« Svar #652: 12 Aug 2006, 18:08 »

Så sluttede Baskerlandet Rundt.. Simulerede over de sidste 2 etaper, fordi det gik møgdårligt. Man kunne tydeligt se, at Menchov var langt fra topform.
Simulerede også over Paris-Roubaix, og infgen nævneværdige resultater derfra...
Om lidt gælder det Amstel Gold Race, uhh.. Boogerd skal helst vinde det løb. Det samme med L-B-L og La Fleche Walone.

absalonsen
Gæst

« Svar #653: 12 Aug 2006, 22:39 »

Så for satan. Næste løb hedder nu Giro D'Italia. Ramondiet Rundt er netop slut, dog uden den store succes. Skuffet Igen var Menchov ikke på toppen.
Desuden vandt Löwik Århus løbet. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #654: 13 Aug 2006, 00:00 »

Nå, i 3. sæson gik den ikke mere. Jeg gik konkurs - i sidste måned. Jeg kunne tage et lån, men jeg ville komme i underskud igen, så jeg gav op. Inden jeg stoppede, fik jeg dog udviklet noget helt utroligt. Edvald Boesson Hagen nåede op på 80 i Bjerg, Tidskørsel og Restituering, inden jeg stoppede - i en alder af 21 år! Da han først fik noget erfaring, tog det for alvor til, og han vandt blandt andet på Alpe d'Huez i bedste Rasmussen stil.

Nu tager jeg det lidt mere roligt i Team Wiesenhof Akud, hvor den hedder Ciolek.. og så alle de andre. Jeg vil dog signe Edvald Boesson Hagen og bygge holdet op omkring ham - jeg vil formentligt undgå at rykke op, da dette blot vil give en fyreseddel, når vi underpræsterer i det pro tour løb. Nææh, hellere vente et år mere, og så være klar, i stedet for det andet gøgl og magl. Jeg håber på at komme med i touren, hvor Ciolek skal komme i top 5 i mindst 3 etaper Shockeret Tjaeh, han skal ihf komme i top 3 på min. én etape. En etapesejr i bedste stil med Voigt's soloridt skal også gerne hjem - dog ikke i touren, men blot i en af de tre store tours, hvis jeg får wildcard vel og mærke.

Ellers er hovedmålet bare, at gøre en god figur i Tyskland Rundt Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #655: 13 Aug 2006, 00:11 »

SS af ham??

Hvor lang tid er du om at køre en sæsson?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #656: 13 Aug 2006, 00:13 »

Spillet er væk - du får dog et SS når jeg udvikler ham igen xD
Er meget forskelligt. Ofte deltager jeg kun i pro tour løb, og netop derfor gik jeg vel konkurs :/ skulle have deltaget i flere løb, så jeg kunne dække mine udgifter.. Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #657: 13 Aug 2006, 00:19 »

Er igang med Rabo, og startet på Giroen. Jeg har kun vundet 4 løb indtil videre.. Men det er også fordi jeg ikke deltager i så mange, og simulere flere af de kedelige.

absalonsen
Gæst

« Svar #658: 13 Aug 2006, 00:35 »

Så vandt Oscar Freire 2. etape af Giroen. I sprinten vandt han foran Petacchi og Pozzato. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #659: 13 Aug 2006, 00:37 »

Jeg vinder ikke en skid - men okay :-D - Jeg kører med Hushovd, O'Grady & Eisel, og selv har jeg Ciolek som bedste kort. Selvom han er lige så god som O'Grady, så er det erfaringen, der afgør det Skuffet ;Men jeg får de indlagte spurter, og det giver lidt gysser.

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010