Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:45:38
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23447
1 Bruger, 586 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
cruzsofia8311
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Pro Cycling Manager
Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
39
40
[
41
]
42
43
...
222
Forfatter
Emne: Pro Cycling Manager tråden! (Læst 484188 gange)
absalonsen
Gæst
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
«
Svar #600:
06 Aug 2006, 19:39 »
Du vil nogle gange opleve, at du måske får et 10 min. forspring. Men lige pludselig hente feltet ind på dig med kæmpe skridt!
sondergaard
Gæst
«
Svar #601:
06 Aug 2006, 20:20 »
Jeg spiller med " Gerolsteiner " et dejligt hold.. Med en masse spændende navne på.. Det bliver nok aldrig et "rigtigt" sprinterhold- så jeg nøjes med at hænge på i udbrud og det.
Min største sejr hidtil, må være med KOPP som vinder en etapé i Giró´en, som var et af mine mål..
Leipheimer cykler som en gammel kælling- ( han har været syg i mange måneder )
Rebellin har overtaget kaptajnstyret..
Kudska
Førsteholdsspiller
«
Svar #602:
06 Aug 2006, 21:29 »
Citat af: absalonsen 06 Aug 2006, 19:39
Du vil nogle gange opleve, at du måske får et 10 min. forspring. Men lige pludselig hente feltet ind på dig med kæmpe skridt!
Er der ikke noget jeg kan gøre for at de ikke henter mig så hurtig..?
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #603:
06 Aug 2006, 22:01 »
Sondergaard - Fothen er - hvis du topper korrekt - rigtig, rigtig genial. Godt nok kan han ikke følge med de helt store, men han vil helt klart kunne ligge beslag på den hvide trøje, medmindre Thomas Dekker er i form :-D
@Kudska - Ja, det er der, men jeg vil ikke anbefale måden.
Grunden til at feltet henter dig kraftigt, skyldes at de sætter deres effort højt op, og at de er mange flere end de er i udbruddet. Det skiller feltet af ofte, og på en måde kan du udnytte det. Til dels kan du jo lade være med at trække i feltet, men måske sende små forgæves angreb af sted. Hvis du er heldig, så tager det noget af deres kræfter - men nok næppe.
Det andet du kan gøre, er at tage to mand med i udbrud. Sæt deres effort til 70% og kort føring. Når du så føler, at feltet henter ind på jer, så sæt den ene mands effort på 99% og uendelig føring, mens den anden sidder på. Udbruddet vil formentligt splitte, da du sætter et ekstremt tempo, men din egen mand burde holde. Hvis du er heldig, så sidder I to ene og alene med ca. 20 km. før mål. Er feltet så stadig ved at hente, så angrib med den anden mand, der har slappet af meget at turen - hvis du er heldig, holder det. Sådan har jeg ihf vundet en etape, omend det skete i bjergene.
Kudska
Førsteholdsspiller
«
Svar #604:
06 Aug 2006, 22:05 »
Citat af: JosepGuardiola 06 Aug 2006, 22:01
@Kudska - Ja, det er der, men jeg vil ikke anbefale måden.
Grunden til at feltet henter dig kraftigt, skyldes at de sætter deres effort højt op, og at de er mange flere end de er i udbruddet. Det skiller feltet af ofte, og på en måde kan du udnytte det. Til dels kan du jo lade være med at trække i feltet, men måske sende små forgæves angreb af sted. Hvis du er heldig, så tager det noget af deres kræfter - men nok næppe.
Det andet du kan gøre, er at tage to mand med i udbrud. Sæt deres effort til 70% og kort føring. Når du så føler, at feltet henter ind på jer, så sæt den ene mands effort på 99% og uendelig føring, mens den anden sidder på. Udbruddet vil formentligt splitte, da du sætter et ekstremt tempo, men din egen mand burde holde. Hvis du er heldig, så sidder I to ene og alene med ca. 20 km. før mål. Er feltet så stadig ved at hente, så angrib med den anden mand, der har slappet af meget at turen - hvis du er heldig, holder det. Sådan har jeg ihf vundet en etape, omend det skete i bjergene.
Okay.. tak for hjælpen... Det vil jeg lige prøve
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #605:
07 Aug 2006, 23:55 »
Nå, drenge, I vi høre hvordan det går mig, hva?
Mine spil crashede for Gud ved hvilken gang, så droppede alle de spil jeg havde kørende, og begav mig over i noget andet. Jeg begyndte at lave meg stagemaking, og lavede de vilde bjergetaper, der tog et døgnstid (fiktiv) at køre. Jeg lavede etaper, der Paris-Roubaix til at virke som et kort løb, og jeg fik lavet løb, der gav Champs Elysees baghjul, da man skulle køre gennem den samme rundkørsel 50 gange, inden man skulle sprinte om sejren - Den vandt Voigt i øvrigt.
Netop nu har jeg så kastet mig over et nyt spil. Petegem var i Quickstep, Ullrich på free, Nuyens i Cofidis osv. så det passede med virkelighedens verden, og jeg overtog CSC. Paris-Nice skal vindes af Julich, Giro d'Italia af Schleck, Tour de France af Basso og Vuelta af Sastre. Paris-Roubaix skal vindes af Cancellara.
Det kan dog blive svært for Schleck, at vinde giroen, da Cunego klart giver ham baghjul - men så ryger han 10 dage til Portugal og lærer at køre i bjerge - og efter 10 dage deri, matcher han Cunego's stats. Nu er det ikke fordi han er sygt god til tidskørsel, men Cunego taber ca. 4-6 minutter, mens jeg har en relativt chance for at vinde holdtidskørslen, samt miste 20-40 sekunder på Prologen - eller hvad man nu kalder den i Italien. Der hvor jeg kan tabe hele skidtet til Savoldelli er på den lange enkeltstart, men kører jeg stærkt nok i bjergene, er det slet ikke noget problem. Det er blot vigtigt, at jeg tager 2 minutter på Lampre i holdtidskørslen, hvilket jeg også bør, da de ca. har 1 mand med over 70 i den stat. Ellers bliver giroen blot et løb for de unge, hvor jeg håber på sejr til Cancellara, Pedersen skal min. i top 10 én gang, Schleck skal sidde med favoritterne, og en af mine lykkeridere skal forsøge sig i et udbrud - evt. Christian Müller, der kan gøre en god figur på alle enkeltstarterne.
I Paris-Nice er der ikke så meget at sige. Julich bliver kørt i form til det, så mens andre blot bruger det til erfaring, er det dér Julich topper. Han burde ikke have alverdens store problemer med at vinde, mens Voigt skal gå efter at komme i nogle ordentlige udbrud, og evt. vinde på nogle af de første bakke-etaper. Vandevelde skal i øvrigt vinde bjergtrøjen hér. Det er nok det letteste af mine mål.
I Paris-Roubaix bør jeg heller ikke få de store problemer. Javist er Boonen et rent monster, men det er da kun hvis jeg kommer ind samlet med ham. Jeg har ingen intentioner om at sidde sammen med ham, og få tæsk i sprinten af ham og Petegem - Quickstep ejer i øvrigt begge - skræmmende. Med 25 km. tilbage kan jeg gå i udbrud, og Petegem, Boonen og Flecha vil næppe hente mig - Petegem vil muligvis følge med, men ham kan jeg godt slå i sprinten. Hvis Flecha eller Boonen ryger med, er jeg solgt. Det jeg frygter, er at Petegem og Boonen kan sidde og skiftes til at tage føringer nede bag ved og hente mig - for så er jeg også solgt. På brosten har jeg den taktik, der går ud på, at sende folk afsted når de første brosten kommer, og når vi så henter dem senere ude på etapen, kan de langsom trække for Cancellera og bruge deres sidste kræfter. Det vil sige, at jeg med et mellemrum går til angreb med Breschel, derefter Michaelsen osv. og så samler dem op senere - det er faktisk en ganske god taktik, har jeg fundet ud af - dog, skal man ikke regne med, at nogen af disse kommer til at køre prangende.
I touren regner jeg ikke med det store. Jovis, Basso er den bedste - men Vino har noget, der bare gør, at han vinder. Sådan er det altid ved mig - han kan blive ved med at angribe, og det er pisse irriterende. Derfor ved jeg også, at jeg vinder mit netspil i mod United-styrer, hvor vi kører touren. Han er CSC , jeg er Astana - Würth.
Jeg regner med at få en 2. plads i selve touren, men få en masse etapesejre - muligvis 2 eller 3. I sprinten kan jeg ikke være med, så det skal være på de lange udflugter, samt på bjergetaper. Jeg har som regel bare en taktik, der hedder, at jeg skal sidde sammen med favoritterne i bjergene, og ikke forsøge at køre fra dem. Den taktik strejfer jeg i år, da jeg skal have bonussekunder osv! Jeg har før tabt med 1 minut, fordi jeg kørte en super enkeltstart. Dette minut kunne jeg ha' hentet på mange etaper.
I vueltaen skal jeg vinde! Sastre sparer jeg i touren og i giroen, og lader ham så køre for fulde drøn. Dog er han meget overladt til sig selv, da Basso og Schleck ikke skal med. Så han må nøjes med Julich, Cuesta, Gustov og Vandevelde, mens han er sammen med en masse uerfarne ryttere, der skal have erfaring. Men jeg regner med en samlet sejr!
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #606:
07 Aug 2006, 23:58 »
Så er første sæson kørt færdig med Rabobank.
Endte som 2. bedste hold i ProTouren, og havde den 3. bedstrangerede rytter på ProTour ranglisten, i Michael Boogerd. Sæsonens højdepunkt var Tour de France, hvor Denis Menchov endte på en meget flot 3. plads, mens Michael Rasmussen endte på en 9. plads. Michael Rasmussen vandt også en en etape, plus at han snuppede bjergtrøjen. Oscar Freire vandt den grønne trøje, efter at han vandt en etape, og fik en del top 10 placeringer, bl.a. en 5. plads på Champs Elysées. Selv samme Freire kørte også 4 dage i gult. Vueltaen gik også ok, med en 7.plads til Menchov.
Da sæsonen ebbede ud, og holdet til 2007 sæsonen skulle findes, var det en meget hektisk transfertid. Oscar Freire røg ud, på trods af en meget flot sæson, mens Tom Boonen blev hentede ind den anden vej. Til at forstærke ungdommen blev den 19-årige Zubov hentede, med henblik på at blive en kommende bjergrytter, og også litautske Vaitkus blev hentet til truppen. Vaitkus er en dygtig all-round rytter, som har sine forcer når det er bakket, eller han skal køre enkeltstart. De helt store talenter der er hente er dog svenske Thomas Lövkvist, og den gamle CSC rytter Andy Schleck. Begge er ryttere som skal ud og vise deres styrker allerede i år i en af de store Tours.
Fra egen avl har Thomas Dekker, Theo Eltink og Ardilla udviklet sig meget. Dekker er oppe på 81 i tidskørsel, 78 i bakker og 77 i bjerg, Eltink er kommet op på 76 i bjerg og Ardilla er kommet op på hele 79 i bjerg. Danske Michael Rasmussen er faldet fra 81 til 79 i bjerg.
Sponsorernes mål for sæsonen er yderst krævende. Dauphine-Libere skal vindes og det samme skal Tour de France, Amstel Gold Race og Liege-Bastogne-Liege. Duphine-Libere har vi ikke rigtig en rytter der kan vinde, men der vil nok blive satset på Ardilla, Lövkvist eller Thomas Dekker. Tour de France skal vindes af Menchov, som snart runder 81 i bjerg. Dog tvivler jeg stadig på om han kan vinde, når folk som Ullrich, Basso og Valverde stiller til start. Den eneste grund til at Menchov sluttede en placering over Valverde i årets Tour de France, var at han Valverde styrtede på en etape, og mistede derfor 10 sekunder. Og 10 sekunder var lige netop det der skilte Menchov og Valverde fra hinanden. Til Liege-Bastogne-Liege og Amstel Gold Race har vi Michael Boogerd, som sidste sæson vandt begge løb.
Et andet løb som jeg også stærkt satser på at vinder er Paris-Roubeaix, nu hvor vi har Tom Boonen på holdet, plus sidste års vinder Flecha. Boonen skal også gå efter at vinde den grønne trøje i Tour de France.
Michael Rasmussens mål i år er at vinde nogle bjergløb hist og her, og hvis han så også har formen til det, gå han selvfølgelig efter den prikkede bjergtrøje igen i år. Problemet kan bare blive Fothen, som truede Rasmussen gevaldigt sidste Tour. Og så er der selvfølgelig også en Thomas Dekker. Han skal vinde VM i tidskørsel og så små løb med enkeltstarter som fx Deutschland Rundt, Californien Rundt og med lidt held også Dauphine-Libere.
Den danske ungdomsrytter Anders Lund som også kører for holdet, skal bare suge til sig med erfaring, og håbe på at holde hjem i et udrbrud i nogle små løb, som fx Post Danmark Rundt, som Kai Reus fra vores hold vandt sidste år.
Og så lige en bonus info til JG: Vino kom nr. 17 i Tour de France i mit spil, muhaha.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #607:
08 Aug 2006, 00:02 »
Citat af: Borelli BB 07 Aug 2006, 23:58
Vueltaen gik også ok, med en 7.plads til Menchov.
Heheheheheheheehehe
heheheeheheheheeheh
heheehheheheheheheh
ehehehehehehee. Gik han død?
Og det med Vino - ved mig ender han altid i top 3 - hans laveste placering er netop en 3. plads...
absalonsen
Gæst
«
Svar #608:
08 Aug 2006, 00:15 »
Jeg er lige begyndt med Rabobank... Vandt mit første løb med Boogerd i Mediteeranet Rundt, eller sådan noget. Ellers gider jeg ikke at køre de små løb der ellers er, så har ikke deltaget i noget som helst. Men er begyndt på Paris-Nice, hvor Junior Dekker vandt "Prologen", men skandaløst er det Marco Velo som trækker i den gule..
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #609:
08 Aug 2006, 11:37 »
Citat af: JosepGuardiola 08 Aug 2006, 00:02
Heheheheheheheehehe
heheheeheheheheeheh
heheehheheheheheheh
ehehehehehehee. Gik han død?
Og det med Vino - ved mig ender han altid i top 3 - hans laveste placering er netop en 3. plads...
Næh, han havde bare 64 i kondi. Så er godt tilfreds med en 7. plads når Vino, Basso, Mancebo og sådan nogle var med.
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #610:
08 Aug 2006, 11:51 »
Jeg har et problem jeg gerne ville høre om man kna gøre noget ved. På alle de tidskørsler jeg kører har jeg i de store løb, har jeg som regel en del der slutter godt oppe i klassementet. Hvis man f.eks har Rogers, Ullrich og Honchar med, men problemet er at hvis de nu bliver nummer f.eks 1,3 og 6 og klart vinder holdkonkurencen,, så slutter jeg aligevel som nummer 6-7 stykker i holdkonkurencen på etapen, fordi de tæller min nummer 4-5-6 tider i stedet for. Hvordan kan man løse dette problem? Hvis man overhovedet kan
PS. Jeg har den nyeste patch installeret
It's gonna be legendary
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #611:
09 Aug 2006, 02:03 »
Citat af: JosepGuardiola 07 Aug 2006, 23:55
Nå, drenge, I vi høre hvordan det går mig, hva?
Mine spil crashede for Gud ved hvilken gang, så droppede alle de spil jeg havde kørende, og begav mig over i noget andet. Jeg begyndte at lave meg stagemaking, og lavede de vilde bjergetaper, der tog et døgnstid (fiktiv) at køre. Jeg lavede etaper, der Paris-Roubaix til at virke som et kort løb, og jeg fik lavet løb, der gav Champs Elysees baghjul, da man skulle køre gennem den samme rundkørsel 50 gange, inden man skulle sprinte om sejren - Den vandt Voigt i øvrigt.
Netop nu har jeg så kastet mig over et nyt spil. Petegem var i Quickstep, Ullrich på free, Nuyens i Cofidis osv. så det passede med virkelighedens verden, og jeg overtog CSC. Paris-Nice skal vindes af Julich, Giro d'Italia af Schleck, Tour de France af Basso og Vuelta af Sastre. Paris-Roubaix skal vindes af Cancellara.
Det kan dog blive svært for Schleck, at vinde giroen, da Cunego klart giver ham baghjul - men så ryger han 10 dage til Portugal og lærer at køre i bjerge - og efter 10 dage deri, matcher han Cunego's stats. Nu er det ikke fordi han er sygt god til tidskørsel, men Cunego taber ca. 4-6 minutter, mens jeg har en relativt chance for at vinde holdtidskørslen, samt miste 20-40 sekunder på Prologen - eller hvad man nu kalder den i Italien. Der hvor jeg kan tabe hele skidtet til Savoldelli er på den lange enkeltstart, men kører jeg stærkt nok i bjergene, er det slet ikke noget problem. Det er blot vigtigt, at jeg tager 2 minutter på Lampre i holdtidskørslen, hvilket jeg også bør, da de ca. har 1 mand med over 70 i den stat. Ellers bliver giroen blot et løb for de unge, hvor jeg håber på sejr til Cancellara, Pedersen skal min. i top 10 én gang, Schleck skal sidde med favoritterne, og en af mine lykkeridere skal forsøge sig i et udbrud - evt. Christian Müller, der kan gøre en god figur på alle enkeltstarterne.
I Paris-Nice er der ikke så meget at sige. Julich bliver kørt i form til det, så mens andre blot bruger det til erfaring, er det dér Julich topper. Han burde ikke have alverdens store problemer med at vinde, mens Voigt skal gå efter at komme i nogle ordentlige udbrud, og evt. vinde på nogle af de første bakke-etaper. Vandevelde skal i øvrigt vinde bjergtrøjen hér. Det er nok det letteste af mine mål.
I Paris-Roubaix bør jeg heller ikke få de store problemer. Javist er Boonen et rent monster, men det er da kun hvis jeg kommer ind samlet med ham. Jeg har ingen intentioner om at sidde sammen med ham, og få tæsk i sprinten af ham og Petegem - Quickstep ejer i øvrigt begge - skræmmende. Med 25 km. tilbage kan jeg gå i udbrud, og Petegem, Boonen og Flecha vil næppe hente mig - Petegem vil muligvis følge med, men ham kan jeg godt slå i sprinten. Hvis Flecha eller Boonen ryger med, er jeg solgt. Det jeg frygter, er at Petegem og Boonen kan sidde og skiftes til at tage føringer nede bag ved og hente mig - for så er jeg også solgt. På brosten har jeg den taktik, der går ud på, at sende folk afsted når de første brosten kommer, og når vi så henter dem senere ude på etapen, kan de langsom trække for Cancellera og bruge deres sidste kræfter. Det vil sige, at jeg med et mellemrum går til angreb med Breschel, derefter Michaelsen osv. og så samler dem op senere - det er faktisk en ganske god taktik, har jeg fundet ud af - dog, skal man ikke regne med, at nogen af disse kommer til at køre prangende.
I touren regner jeg ikke med det store. Jovis, Basso er den bedste - men Vino har noget, der bare gør, at han vinder. Sådan er det altid ved mig - han kan blive ved med at angribe, og det er pisse irriterende. Derfor ved jeg også, at jeg vinder mit netspil i mod United-styrer, hvor vi kører touren. Han er CSC , jeg er Astana - Würth.
Jeg regner med at få en 2. plads i selve touren, men få en masse etapesejre - muligvis 2 eller 3. I sprinten kan jeg ikke være med, så det skal være på de lange udflugter, samt på bjergetaper. Jeg har som regel bare en taktik, der hedder, at jeg skal sidde sammen med favoritterne i bjergene, og ikke forsøge at køre fra dem. Den taktik strejfer jeg i år, da jeg skal have bonussekunder osv! Jeg har før tabt med 1 minut, fordi jeg kørte en super enkeltstart. Dette minut kunne jeg ha' hentet på mange etaper.
I vueltaen skal jeg vinde! Sastre sparer jeg i touren og i giroen, og lader ham så køre for fulde drøn. Dog er han meget overladt til sig selv, da Basso og Schleck ikke skal med. Så han må nøjes med Julich, Cuesta, Gustov og Vandevelde, mens han er sammen med en masse uerfarne ryttere, der skal have erfaring. Men jeg regner med en samlet sejr!
Min største sejr til dato! Schleck vandt Giro d'Italia på svær, med 23 sekunder ned til Cunego! Jeg fik klø i bjergene - store klø, men jeg havde satset på de 2 ITT'er, samt den ene TT'er. Derfor havde jeg Voigt, Zabriskie, Roberts og Blaudzun med, blot så vi kunne få noget tid på de andre favoritter. Jeg var derfor hele 7 minutter foran 2. pladsen, da vi kom til 19. etape - og endte med at vinde med 23 sekunder. Fuck, hvor er det stort! Basso kørte med, og uden at være i form, endte han på en 9. plads - 23 minutter efter.. Jeg er stolt !
absalonsen
Gæst
«
Svar #612:
09 Aug 2006, 13:23 »
Jeg er i gang med Paris - Nice.. Dekker vandt 3. etape og kom alene i front. På4. etape angreb han op ad en stining. Men gik død. Dog ligger han stadig nummer 1, med 1 sekund ned til nummer 2..
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #613:
09 Aug 2006, 16:55 »
Flotte resultater guys!
Jeg er igså igang med Paris-Nice med mit Rabobank hold i 2007, og der fører jeg med Thomas Dekker, som har 53 sek. ned til Thomas Lövkvist, som også kører på mit hold. Ellers så vandt jeg Tour de Langkawi med Michael Rasmussen, Milan-Torino med Pieter Weening foran Boogerd og Californien Rundt med Grischa Niermann.
United-styrer
Gæst
«
Svar #614:
09 Aug 2006, 17:32 »
Havde en fed sæson med Rabobank den sidste uges tid. Jeg købte Aitor Gonzales, Sevilla og Ullrich. Satsede ikke det store på Paris-Nice og Tireno, men Milano-San-Remo skulle vindes af Freire - hvis det stod til mig i hvert fald. Det blev den dog ikke, Voigt snød alle ved at gå i udbrud 40 km før mål og køre sig frem til dagens udbrud, som var godt i gang med at blive hentet. Herfra valgte han (Voigt) dog at stikke igen, og han kørte alene i mål, mens Freire sikrede sig en tredjeplads bag Hushovd, så vidt jeg husker.
Brostensklassikerne blev meget åbne som altid. Mit bedste kort, Flecha (82 i brosten), var med i toppen hver gang, med undtagelse af Gent-Wevelgem, hvor der er alt for få brosten og alt for få/ingen bakker. Men sejre blev det altså ikke til, og det var i stedet til til bakkerne, hvor jeg havde en storfavorit i Boogerd. Han skuffede dog fælt. Hev godt nok topti-placeringer hjem i alle løbene samt en enkelt tredjeplads i Liege-Bastogne-Liege, men uden en klassikersejr var det lidt skuffende.
Næsten store mission blev så Giro d'Italia, hvor jeg havde kørt Rasmussen i stilling, mens Ardila skulle vinde bjergtrøjen. Sidstnævnte mission var rimelig nemt, da jeg bare stak på samtlige bjergetaper. Alligevel blev jeg dog presset på tredjesidste etape, hvor Cunego pludselig kom op og fik samme antal point som Ardila, men det fik jeg sat på plads dagen efter. Rasmussen startede perfekt, det blev til en fjerdeplads på holdtidskørslen, selvom kun fire mand kom i mål. Selv Rasmussen blev sat, men det så lidt at han som femtemand alligevel sikrede en god tid. Med det havde han sat sig foran den store konkurrent, Cunego. På første bjergetape tydede det på, at Rasmussen skulle tage sejren. Efter at have siddet alene med Savoldelli og Cunego et stykke tid, stak jeg og det gav en etapesejr omtrent et minut før de to andre. På næste etape stak jeg igen fra de andre, men på den korte nedkørsel til sidst hentede Cunego mig, men vi to kom dog ind i samme tid og tog tid til alle andre.
Dernæst kom der desværre en lang enkeltstart, hvor Rasmussens tid var helt miserabel. Det betød, at jeg gik fra at have den lyserøde trøje til at ryge ned på en ottendeplads og være over otte minutter efter nummer et, Savoldelli. Ikke nok med det, så var hans restitution også dårlig, så han var langt fra lige så stærk på de sidste bjergetaper. Her kørte alle fra mig, både Savoldelli, Cunego og Simoni, men helt ned som Landis gik Rasmussen ikke, så det lykkedes mig at komme op på en tredjeplads. På den sidste bjergetape var der imidlertidig kun to sekunder fra min tredjeplads til Simoni på fjerdepladsen, og da netop Simoni havde kørt bedre end mig dagene forinden, frygtede jeg for min podieplads. Heldigvis lykkedes det mig dog uden problemer at holde mig til Simoni, og dermed blev det altså til en tilfredsstillende tredjeplads i det løb.
Dernæst kom Tour de France, hvor Ullrich selvfølgelig var min kaptajn. Det hele startede perfekt, Ullrich vandt prologen, Freire vandt et par flade etaper og kørte sig i den grønne trøje, og ved den lange enkeltstart midt i løbet var Ullrich igen helt suveræn og vandt med et minut ned til nummer to, Vinokourov. Derfor kunne jeg altså "nøjes" med bare at holde mig til Basso i bjergene, men det viste sig at være en umulighed. Alene på den første bjergetape tog han over fem minutter til mig, på trods af at jeg blev nummer to. Basso var suveræn og vandt alle fire bjergetaper, men jeg holdt Vino bag mig. På den sidste enkeltstart blev det desværre ikke til den etapesejr, jeg havde håbet på, ligesom Freire blev slået af Haussler på Champs-Elysees. Alt i alt fik jeg dog fem etapesejre, en andenplads i det samlede klassement, en grøn trøje til Freire, og så vandt Rasmussen selvfølgelig den prikkede - igen.
Næste løb var Vattenfal, hvor Freire igen var mit store håb, men her kunne han heller ikke vinde, det løb husker jeg desuden ikke meget fra. Dernæst var det tid for en anden klassiker, San Sebastian, hvor Boogerd skulle revanchere sine manglende evner i foråret, men igen uden held. Boogerds fiaskosæson blev til gengæld reddet, da han vandt VM i landevejskørsel i et løb, hvor de samme fire-fem ryttere blev ved og ved med at angribe - blandt disse var Ivan Basso.
Vuelta Espana blev en stor fiasko. Menchov var træt, Ullrich var træt, men det blev alligevel til en syvendeplads for ham. Det lykkedes mig ikke at få en sejr i oktobers tre klassikere, men jeg blev da nummer et i klassementet for ProTour-hold, men Ullrich vandt den individuelle konkurrence.
Til gengæld kom økonomien i knibe i december, hvor jeg pludselig kom i underskud. De tilbagevendende nyheder om, at "hvis ikke den går i plus, inden måneden er omme, går vi konkurs", fik mig til at tage et lån, men ved en fejl lånte jeg alt for lidt, og eftersom jeg ikke kunne låne igen, før det gamle var betalt tilbage, troede jeg, at jeg ville gå konkurs. Det gik jeg dog ikke, for eftersom det var i december, kom der en stor indtægt, så snart datotælleren rundede den første januar, da det jo er denne dag, man får alle sine sponsorpenge.
Mht. rytternes udvikling, så er Thomas Dekker jo fuldstændig sindssyg. Jeg oplevede, at han fra den ene dag til den anden gik to op i både bjerg og bakke, så nu har han 78 i bjerg, 78 i bakke og 80 i tidskørsel. Ham forventer jeg mig meget af i næste sæson, hvis jeg fortsætter.
For det er ikke sikkert, jeg gør det. Mine bedste ryttere er nemlig blevet enooormt ringe. Ullrich er røget fra 83 til 81 i bjerg og fra 84 til 83 i tidskørsel, Rasmussen er røget fra 82 til 80 i bjerg, Boogerd fra 83 til 82 i bakke og Freire fra 82 til 80 i sprint samt 85 til 83 i acceleration. Det er i mine øjne ikke specielt realistisk, da han blot er 30 år. Til gengæld har jeg handlet lidt, blandt andre har jeg købt Bradley McGee, Fränk Schleck, Michael Rogers og Grivko...
Sider:
1
...
39
40
[
41
]
42
43
...
222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »