home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 484230 gange)
Kudska
Førsteholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #570: 04 Aug 2006, 17:20 »

Er der nogen der kan hjølpe mig med hvordan man gemmer i Pro Cycling Manager 2006..Huh?

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #571: 04 Aug 2006, 17:22 »

Det gør den automatisk Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #572: 04 Aug 2006, 17:38 »

Yes. Når du går ud, gemmer den automatisk! Smart! Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #573: 04 Aug 2006, 17:45 »

Hvaa drenge, er i gået død efter Touren er slut?

Ja da, jeg sparker røv.
Jeg spiller på svær efterhånden - eller det vil sige, at det gjorde jeg indtil i går.
Giroens kongeetape, og jeg havde favoritten Basso. Jeg havde sendt ham på adskillige træningslejre så han havde 86 i bjerg. På 2. sidste stigning stak han afsted, for at hente Simoni der på det tidspunkt havde 7 mins, og min egen Schleck, der på det tidspunkt havde 11 mins og nok ville vinde etapen. Jeg henter dem begge på nedkørslen - altså, jeg henter 11 minutter på nedkørslen. Schleck trækker lidt for mig op af den sidste stigning og falder tilbage, hvorefter jeg angriber og angriber. Jeg vinder etapen i overlegen stil - 7'30" ned til Schleck og 8'50" ned til favoritterne. Simoni sidder på mellemhånd af disse to grupper og taber 8 mins.

Tada, jeg vinder giroen i overlegen stil, og tager så til touren efter dette. Dog på extreme, da svær jo tydeligvis var aaaaaalt for let. Jeg vandt de to første bjergetaper med 1 min. på hver etape, inden jeg gik ned for alvor på Alpe d'Huez som en anden Landis. Modsat Landis fik jeg aldrig rejst mig før enkeltstarten, hvor jeg vandt i overlegen stil. Dette gjorde, at Valverde vandt touren, 56 sekunder foran Vinokourov og 1'55" foran mig - Jan Ullrich :-D

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #574: 04 Aug 2006, 17:49 »

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har kun prøvet demoen, og der kan man (så vidt jeg ved) kun vælge de kameravinkler der er indbygget i spillet, og ikke selv flytte det rundt helt frit, som i de tidligere versioner. Er det også sådan i det endelige spil? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #575: 04 Aug 2006, 17:51 »

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har kun prøvet demoen, og der kan man (så vidt jeg ved) kun vælge de kameravinkler der er indbygget i spillet, og ikke selv flytte det rundt helt frit, som i de tidligere versioner. Er det også sådan i det endelige spil? Smiley

Kan du sagtens i demoen. Du trykker på "alt" hvorefter du justerer med musen Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #576: 04 Aug 2006, 17:52 »

Hvor silvan skulle man vide det fra?! tak for det Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #577: 04 Aug 2006, 21:50 »

Så fik jeg lige spillet lidt mere i dag, men ikke meget, og jeg fik kørt de første tre etaper af Tour de Langkawi.
De første to etaper blev vundet af Freire, da de var flade. Så kom 3. etape og der var et bjerg til sidst. Nu har jeg efterhånden kørt den etape mange gange - den er max fed synes jeg - så jeg ved hvordan den bliver kørt. Formentligt kommer et udbrud afsted tidligt, og har ca. 7 minutter, når det når foden af bjerget. 7 minutter og 30 km. til mål - det kan jeg sagtens med den rette mand.

Ganske rigtigt! Et udbrud kørte og jeg - Astana Würth - fik Paulinho med. Jeg lod de andre trække hele vejen hen til bjerget, hvor jeg, nede fra foden af, kørte afsted. Jeg vidste, at jeg kunne holde til toppen af bjerget, men fra toppen af bjerget og til målet er der ca. en 17 km. så der var jeg knap så optimistisk.

Samtidig nede i feltet kører den anden favorit til selve løbe - Linus Gerdemann. Min egentlige kaptajn, Caruso, kontraangriber ham, og jeg kommer op til Linus, og jeg kører forbi ham. I mellemtiden udbygger jeg føringen mere og mere. på den sidste stigning har jeg ca. 6 minutter ned til forfølgergruppen, og 10 minutter ned til Caruso. Men Caruso angriber på livet løs, og henter tydeligvis ind på alle.

Paulinho holder til mål, og 7'11" senere kommer den næste mand - heldigvis for mig, havde han allerede smidt mange minutter, så samlet var han 18 minutter væk. Caruso kommer ind som 5'er, 8'36" efter :-) Og Linus Gerdemann blev sat med 12 minutter - den tour er vidst afgjort, specielt fordi der kun er et bjerg og en tidskørsel tilbage. :-)

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #578: 04 Aug 2006, 22:00 »

Jeg er så igang med at køre Toure med mit Rabobank hold, og her går det sådan lidt op og ned. Men klart mest op, da det faktisk har været en rigtig god Tour indtil videre.

Jeg har vundet 1 etape med Oscar Freire, kørt i gult i 4 dage med Oscar Freire, kørt i grønt i 4 dage med Oscar Freire, men desværre er han nu nr. 36 og ligger kun nr. 2 i pointkonkurrencen. Jan Ullrich fører løbet, som endnu ikke har budt på en bjergetape, men en meget bakket etpae og en enkeltstart og en prolog. Menchov ligger nr. 4, med 1 minut op til Ullrich. Sponsorernes målsætning er at jeg bliver top 5, og samtidig vinder bjergkonkurrencen, og den mission ser ikke helt uoverskuelig ud. Michael Rasmussen håber jeg på kan komme i et langt solo udbrud og evt. vinde en etape plus bjergtrøjen, mens Menchov's 4. plads burde kunne forsvares i bjergene og på den sidste enkeltstart.

Jeg har Ardilla og Weening til at hjælpe Menchov i bjergene, hvor Michael Rasmussen får lov til at køre sit eget løb, så længe han vinder bjergtrøjen.

absalonsen
Gæst

« Svar #579: 04 Aug 2006, 22:10 »

Jeg er Phonak, og igang med Giro'en. Før enkelstarten (11. etape vist nok), havde jeg 2 mand i top 10. Botero som nummer 5 og Martín Perdiguero. Efter enkelstarten er Botero nummer 2, hele 5'05" efter Savoldeli. Perdiguero røg ud af top 10!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #580: 04 Aug 2006, 22:45 »

Ja da, jeg sparker røv.
Jeg spiller på svær efterhånden - eller det vil sige, at det gjorde jeg indtil i går.
Giroens kongeetape, og jeg havde favoritten Basso. Jeg havde sendt ham på adskillige træningslejre så han havde 86 i bjerg. På 2. sidste stigning stak han afsted, for at hente Simoni der på det tidspunkt havde 7 mins, og min egen Schleck, der på det tidspunkt havde 11 mins og nok ville vinde etapen. Jeg henter dem begge på nedkørslen - altså, jeg henter 11 minutter på nedkørslen. Schleck trækker lidt for mig op af den sidste stigning og falder tilbage, hvorefter jeg angriber og angriber. Jeg vinder etapen i overlegen stil - 7'30" ned til Schleck og 8'50" ned til favoritterne. Simoni sidder på mellemhånd af disse to grupper og taber 8 mins.

Tada, jeg vinder giroen i overlegen stil, og tager så til touren efter dette. Dog på extreme, da svær jo tydeligvis var aaaaaalt for let. Jeg vandt de to første bjergetaper med 1 min. på hver etape, inden jeg gik ned for alvor på Alpe d'Huez som en anden Landis. Modsat Landis fik jeg aldrig rejst mig før enkeltstarten, hvor jeg vandt i overlegen stil. Dette gjorde, at Valverde vandt touren, 56 sekunder foran Vinokourov og 1'55" foran mig - Jan Ullrich :-D

Du kan fandme ikke hente 11 minutter på en nedkørsel, nu har du fandme fået storhedsvanvid!

Men ellers flotte resultater.

absalonsen
Gæst

« Svar #581: 04 Aug 2006, 22:53 »

Martin Perdiguero er med i top 10 igen.. Han kom ind som nummer tre på 12. etape. Og alle farvoritterne (Savoldeli, Bortero o.s.v) kom ind 2 min senere.. Så nu er han nummer 7, 10 min efter.. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #582: 04 Aug 2006, 23:03 »

Du kan fandme ikke hente 11 minutter på en nedkørsel, nu har du fandme fået storhedsvanvid!

Men ellers flotte resultater.

-04/08] [17:48:26] <Chelidze90> Tog du 11 min på nedkørslen Guardi^ola :S:S
-04/08] [17:48:34] <Guardi^ola> ikke helt Opstemt
-04/08] [17:48:41] <Guardi^ola> på starten af opkørslen også Opstemt
-04/08] [17:48:47] <Guardi^ola> men det lød bedre sådan Opstemt
-04/08] [17:49:09] <Guardi^ola> de havde ikke mere energi næsten Smiley da Schleck trak for mig, brugte jeg al hans energi

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #583: 04 Aug 2006, 23:06 »

-04/08] [17:48:26] <Chelidze90> Tog du 11 min på nedkørslen Guardi^ola :S:S
-04/08] [17:48:34] <Guardi^ola> ikke helt Opstemt
-04/08] [17:48:41] <Guardi^ola> på starten af opkørslen også Opstemt
-04/08] [17:48:47] <Guardi^ola> men det lød bedre sådan Opstemt
-04/08] [17:49:09] <Guardi^ola> de havde ikke mere energi næsten Smiley da Schleck trak for mig, brugte jeg al hans energi

Muhahaha.  Wink

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #584: 05 Aug 2006, 01:19 »

Jeg er helt ny i det her spil... Så ville høre om der ikke var nogle flinke mennesker her inde der kunne give mig lidt fif til hvordan jeg skal køre de enkelte løb, hvornår jeg skal angribe og ikke, og hvordan jeg finder de rytter der skal med til de forskellige løb....

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010