home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 51816 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #60: 17 Nov 2008, 19:08 »

The Gunners kalder på mesterskabet!
11:01:09 µ 20 kampe spillet

Arsenal har i den seneste periode haft et yderst svært kampprogram, hvor Liverpool og Chelsea bl.a. er blevet truffet på udebane. The Gunners har dog fejet alt modstand af banen, hvilket vil sige, at de kan placere sig på en sikker 1. plads i Premier League med et forspring på 6 point til nærmeste konkurrent.


Det utroligt stærke Arsenalmandskab lagde i den 11. kamp i denne sæson græstæppe til et opgør mod Steve Bruce’s Wigan. Chancerne i opgøret var få, men de som tilfaldt, var til Arsenals fordel. The Gunners var uhyre sikker i defensiven, hvilket gjorde at Wigan overhovedet ikke nåede at få sendt et skud af sted mod kassen i løbet af kampen. Arsenal lukkede hurtigt opgøret med scoringer fra holdets to største profiler, Fàbregas og Adebayor. Begge mål var flotte pletskud ude fra.

I de efterfølgende kampe var spændingen nærmest væk efter 10 minutter. Arsenal har været mange modstandere overlegne det seneste stykke tid, hvorfor både West Ham, West Brom. og Bolton blev smadret af banen. Imellem kampene mod West Ham og West Brom. mødte Arsenal et veloplagt Newcastle mandskab, der ikke gav mange chancer væk. Arsenal kom bagud 2-0, men i slutningen af det dramatiske opgør fik Sagna og målfarlige Bendtner bragt balance i regnskabet.

Endelig startede de hårde kampe, og den første var mod Chelsea på Broen. Stamford Bridge er et af verdens sværeste steder at rejse til og håbe på sejr, men i opgøret her, gjorde Arsenal det umulige og vandt med en 0-1. Kampens enlige mål faldt efter 18 minutter, da den høje togoleser, Adebayor, steg til vejrs og headede bolden iskoldt i kassen bag en chanceløs Petr Cech. I de dødende minutter var spændingen intens, for både Arsenal og Chelsea fik smidt en afrikaner ud hver. Eboué blev sendt i bad 5 minutter før tid, imens Michael Essien måtte forlade banen med 2 minutter igen.

Arsenal havde to meget hårde kampe i træk, efter Chelsea-kampen, skulle The Gunners til Anfield og se om der kunne vindes terræn i toppen af ligaen. Arsenal stillede overraskende meget offensivt op, hvilket virkelig gjorde at Liverpool hurtigt fik gummiben. Den franske midtbanestrateg, Samir Nasri, lavede første halvlegs enlige mål, da han med et løst vrist spark fik sendt bolden i kassen. Anden halvleg stod på endnu mere Arsenal dominans og de unge Kanoner fejede Liverpoolspillerne af banen. Adebayor lavede to mål i anden halvleg og slog dermed en imponerende sejr fast.

Efter Liverpool-kampen ventede der to svære opgør mod Everton og rivalerne fra White Hart Lane. Først skulle man spille mod Everton på Emirates Stadium, og med en formstærk Bendtner i hopla fik man fastslået en sejr på 1-0. Everton har stjålet mange point fra topholdene i denne sæson, så det var en bunke meget tilfredse Arsenal spillere efter kampen. Det samme kan man dog ikke sige om opgøret efter på Tottenhams hjemmebane, White Hart Lane. Robin van Persie sparkede hurtigt gang i år 2008’s sidste kamp, men efter den hurtige scoring stod resten af kampen på Tottenham dominans. Arsenal blev aldrig lukket ind i opgøret, og heldigvis for The Gunners stod Kameni en brandkamp – og lukkede kun ét mål ind.

Den 20. kamp i denne sæson var mod oprykkerne fra Stoke. Det nye år var lige begyndt, og det var som at se et Arsenalhold i forvandling. The Gunners var meget sikre i pasningsspillet og de nyindkøbte spillere gjorde det fremragende. Især den engelske Shaun Wright-Phillips var genial i sin debut, han lavede to mål og lagde op til ét enkelt. Det var dog Kolo Touré som åbnede målfesten med en fuldtræffer efter et kvarter. Kort tid efter Tourés scoring fulgte Nicklas Bendtner trop med sit 10. mål i denne sæson. Og resten af kampen så man udelukkende Simon Kjær og Wright-Phillips dominans. De indtog banen som havde de spillet der hele livet. Deres fantastiske præstation resulterede i en flot 5-0 sejr, hvor Arsenal virkelig viste at de skal tages seriøst i denne sæson.

Flere indkøb er lavet, men hvem er købt…?

PREMIER LEAGUE, 20 MATCH
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #61: 17 Nov 2008, 19:18 »

Ser jo rigtig strålende ud, Cesc. Du har kurs mod mesterskabet. Det er dejligt at se. Arsenal trænger til et mesterskab, eftersom det sidste var i 2004. KIU Cesc!
Er helt vild med dine billeders, Sharpen,Kontrast osv.
Kan man gøre det ligeså perfekt i PhotoFiltre? Og kan du evt. give en guide over PB til mig der?
Og med hensyn til opsætningsmæssigt. Det er simpelthen bare strålende. Det er så simpel en opsætning det overhovedet kan være, Cesc!
Nøj, jeg elsker dine blogs!
Du skriver så fantastisk, og fænomenalt, at det er lige til at tude over! Thumbs Up Thumbs Up
Jeg håber meget dine blogs fortsætter her på FmFreaks.dk
Peace Peace
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 22:29 af Dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #62: 17 Nov 2008, 20:15 »

Denne blog er simpelthen eminent! Du skriver helt vildt godt og så er resultaterne der bare hele tiden og det gør jo også bloggen helt eminent. Men elsker også din grafik! Det ser helt vildt godt ud sammen med teksten og så er opsætningen også rigtig god!
Elsker din afslutning i denne update da det bringer noget spænding op til næste update og det fanger jo mange læsere. Hvilket jeg også elsker ved dine blogs! Og jeg bliver meget lykkeligt hvis det er rigtig at du har købt Simon Kjær!! Det ville være så fedt hehe!
Men glæder mig meget til at læse din næste update! KIU
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #63: 17 Nov 2008, 20:20 »

Kan det være muligt at få et ss. af taktik og holdindstrukser?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #64: 17 Nov 2008, 22:01 »

Tak til alle, jeg er meget  glad for jeres kommentarer!

korzika- jeg spiller aldrig med den samme taktik 2 gange i traek. Saa det er svaert at give SS.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #65: 17 Nov 2008, 22:05 »

Cesc; Jeg er sgu overrasket, eller ved jeg ikke helt om jeg er, da jeg jo ved at dine blogs bliver succes'er. Men ja, det her er jo verdensklasse, og jeg nyder at læse, og med dine resultater i mente, bliver det hele kun bedre. Så fortsæt endelig!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #66: 17 Nov 2008, 22:17 »

Ser jo rigtig strålende ud, Cesc. Du har kurs mod mesterskabet. Det er dejligt at se. Arsenal trænger til et mesterskab, eftersom det sidste var i 2002. KIU Cesc!
Er helt vild med dine billeders, Sharpen,Kontrast osv.
Kan man gøre det ligeså perfekt i PhotoFiltre? Og kan du evt. give en guide over PB til mig der?
Og med hensyn til opsætningsmæssigt. Det er simpelthen bare strålende. Det er så simpel en opsætning det overhovedet kan være, Cesc!
Nøj, jeg elsker dine blogs!
Du skriver så fantastisk, og fænomenalt, at det er lige til at tude over! Thumbs Up Thumbs Up
Jeg håber meget dine blogs fortsætter her på FmFreaks.dk
Peace Peace

Nej, det var i 2004. Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #67: 18 Nov 2008, 07:16 »

Fed update. Fantastisk med sejr over Chelsea og Liverpool lige efter hinanden, Også glæder jeg mig til at hører hvem dine nye indkøb er Smiley
KIU Wink
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #68: 18 Nov 2008, 18:29 »

Update? Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #69: 18 Nov 2008, 19:14 »

God update Cesc og intet mindre end fantastiske resultater, men du burde da køre spurs over Wink

mht til flaget i billedet med fansne, hvad er så hele teksten "Bless traditon - Pride of London"? I øvrigt et fantastisk flag Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #70: 18 Nov 2008, 21:07 »

Har lige læst hele bloggen igennem..
Jeg må sige at det er en klasse blog, ligesom i udgaven 08 så fortsætter du med at imponere mig, det er fantastisk..
Glæder mig allerede til næste update..
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #71: 19 Nov 2008, 06:36 »

I må undskylde der ikke kom nogen opdatering i går, men internettet var nede - så jeg kunne desværre ikke skrive om mine indkøb. Det vil dog blive gjort i dag, og jeg håber i glæder jer til at se dem!

Jeg takker mange gange for jeres fortsatte fantastiske opbakning!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #72: 19 Nov 2008, 15:12 »

Arsenal… og City!
01:02:09 µ 4 indkøb

Trods Arsenals fantastiske resultater, har de alligevel været ude og hente et par spillere til klubben. Der er og så røget spillere væk, men de har været overflødelige og ikke været faste mænd på holdet.

Den største handel i hele transfervinduet var Arsenal indblandet i, for de solgte den teknisk stærke Robin van Persie for hele 200 millioner til de stenrige Manchester City. Han var ude i kulden i Arsenal, så det var yderst imponerende at Rijkaard kunne lokke så mange penge ud af sheikernes lommer.

Manchester City og Arsenal har handlet meget sammen i januar-vinduet. Der er røget to spillere begge veje, Robin van Persie og Gallas er taget nordpå, mens Shaun Wright-Phillips og Micah Richards har taget turen til London. Arsenal har haft været kritiseret for ikke at hente nok englændere ind, men nu er der kommet to nye engelske ansigter til. Micah Richards var meget eftertragtet af forskellige klubber, især engelske, men også spanske og italienske. Liverpool stod længe som favorit til at købe det store talent for en lille pris på 85 millioner. Arsenal var dog meget sulte efter den bomstærke centerforsvare, så de valgte at smide 135 millioner på bordet for Micah - og fik ham!

I starten af måneden blev Arsenal enige med Manchester City om, at den talentfulde Shaun Wright-Phillips skulle til Arsenal. Prisen var kun på 40 millioner danske kroner – og det må siges at være et scoop, for i sin debut nettede han allerede to gange. Wright-Phillips har før spillet i Chelsea, og der går rygter om at hans far, Arsenal legenden, Ian Wright, ikke snakkede med ham i tre måneder efter sit skifte til The Blues. Nu er stemningen højest sandsynlig blevet bedre i familien Wright, for den talentfulde højrefløj skal de kommende fire år optræde med Arsenaltrøjen over hovedet.

William Gallas blev en mand der var langt ude i kulden efter Micah Richards ankomst. Gallas var allerede på glat is før de nye ansigters ankomst, så det var med god grund han forlod Arsenal. Der var mange interesserede i den rutinerede centerback, over 20, men pengene blev vægtet højest, så den franske midtstopper valgte Manchester City fremfor klubber a la Juventus, Real Madrid og Barcelona. Han anses dog ikke for at være det helt store tab, da Arsenal også hentede andre spillere i løbet af den hektiske måned. Derfor er Mikael Silvestre også lejet ud.

Arsenal havde længe inden transfervinduets åbning sikret sig en kontrakt med den talentfulde Simon Kjær i Palermo. Han nåede kun at spille få kampe i den lyserøde trøje før Arsenal fik sikret en underskrift fra den unge dansker. Simon Kjær var meget begejstret for at kunne få chancen i Arsenal, så han valgte hurtigt at tage kuglepennen og smide sin signatur derpå. Simon Kjær fik en henrivende debut i Arsenaltrøjen, da han med sit overblik lagde op til to mål og ramte selv lige ved siden af. Kjær tyder på at blive en succes i den røde trøje, for det er meget sjældent en debutant spiller så godt som han gjorde mod Stoke. Det lignede kort sagt, at han aldrig havde spillet andre steder. Troen på den unge dansker er også stor, for han bærer nummer 6 på ryggen, hvilket en vis Tony Adams før har løbet rundt med i 18 år.

Inden lukningen af transfervinduet sikrede Arsenal sig og så et kæmpe talent fra Inter på 18 år. Navnet er Davide Santon og det tyder på, at han har muligheder for at kunne blive den bedste på sin position om få år. Santon er en komplet fodboldspiller, og han bliver allerede sammenlignet med en kendt italiener fra Juventus med hestehale, Mauro Camoranesi. Santons potentiale er dog i mange eksperters øjne større end det Camoranesi nogen sinde har præsteret. Han bliver spændende at følge…

Købt:
Simon Kjær
Davide Santon
Micah Richards
Shaun Wright-Phillips

Solgt:
William Gallas
Robin van Persie
Mikael Silvestre (udlejet)
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 15:18 af Cesc » Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #73: 19 Nov 2008, 15:14 »

Det er nogle rigtige gode køb!! og som det plejer en fantastisk update, rigtig velskrevet.

Kan jeg få SS af Santon og Kjær?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

korzika
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #74: 19 Nov 2008, 15:16 »

Du kan virkelig dit kram Cesc.

Din grafik er udmærket, og bloggen er utrolig velskrevet. Og ja, dine køb er også gode. Opstemt 


KIU!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010