home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1039 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 53826 gange)
Cesc
Gæst
 
Kanonen på brystet!
« : 14 Nov 2008, 19:17 »


Da han kom til klubben, blev alt ændret. Nye kostvaner, nye træningsskemaer, nye spillere – og en helt ny fodboldfilosofi. Arsenal gik fra at være det sorte får, til det mest lysende og yngste på engen. Arsenal er revolutioneret ekstremt gennem de sidste 12 sæsoner, hvor den respekterede Arsene Wenger har været træner i klubben.

De lune tider med trofæer på samlebånd er ved at være fortid, for mange skeptikere mener at Wengers politik er fuldstændig uambitiøs og latterlig. Nogle af de mange skeptikere sidder i Arsenals ledelse, og de valgte at smide den 59-årige franskmand på porten for få minutter siden. Efter mere end et årtis tro tjeneste med Wenger Knows og målkonger er det hele sluttet brat. Man vil se en ny træner på posten, som kan give Arsenal trofæer i skabet. Siden Arsenals rykind på Emirates Stadium er der ikke kommet et eneste trofæ til den traditionsrige London-klub, hvilket man ifølge eksperten, og tidligere Arsenalspiller, Ian Wright ikke kan være bekendt overfor fansene.

”Jeg har selv spillet i Arsenal, hvor der virkelig er fantastiske faciliteter. De er nogle af de bedste i verden, så jeg forstår ikke at trofæerne ikke er kommet til efter indgangen på Emirates. Det er meget mystisk, så jeg kan godt forstå at Arsenal vælger at smide Wenger på porten og få en nytænkende kræft ind. Jeg håber på en ukendt person som Wenger selv var da han kom. Det kunne udvikle sig rigtig godt, og få Arsenal ind på den helt store scene igen,” beretter Ian Wright.

Mange er allerede kædet sammen med Arsenal. Den fyrede Juande Ramos er et af de hotteste navne på markedet, men Michael Laudrup, José Mourinho og Jean Fernandez er også blandt favoritterne til at overtage stillingen i jobbet. Juande Ramos har en god fortid med mange trofæer i sin Sevilla-tid, men da han var træner i Tottenham, kom han aldrig ordentlig i gang. Han har muligheder for at gøre de engelske medier til skam, hvis han fører Arsenal til noget stort. Der er mange rygter, men mon ikke, Arsenal vælger en ukendt person til jobbet, igen.

Arsenal er de senere år røget et par skridt bagud i forhold til mange andre hold i verden. Det er som om klubben fra N7 ikke kan følge med i den voldsomme fodboldrevolution. David Dein, en af de populæreste navne i Arsenal sammenhæng, valgte for et par år siden at forlade Arsenal, da han ikke mente klubben var ambitiøs nok. The Gunners havde afvist en russisk milliarder (Usmanov), og ifølge Dein var det overhovedet ikke rigtig at gøre. ”Hvis Arsenal vil være i toppen af engelsk fodbold om fem år, skal de have ordentlige pengeforstærkninger i ryggen – det kunne Usmanov give, men ledelsen valgte at takke nej til ham. Arsenal har jokket i spinaten ved at sige nej til en stærk rigmand a la ham. Den idé var jeg slet ikke med på, så derfor valgte jeg at sige op fra jobbet,” annoncerede David Dein kort efter sin afsked. Han har på sin vis ret, men Arsenal går meget op i at holde på den gamle værdig.

Et nyt ansigt kan ændre klubben helt… Hvem mon den heldige bliver?
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 19:22 af Cesc » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #1: 14 Nov 2008, 19:23 »

Lovende start Smiley du skriver som altid godt, og får en masse med... er spændt på at se hvem den nye træner bliver... Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #2: 14 Nov 2008, 19:25 »

Fin intro, dog syntes jeg den bliver for lang af en intro at være. Kvaliteten er meget høj i starten, men er i mine øjne let dalende igennem updaten. Syntes du skulle have holdt alt det der ledelseshalløj ude af denne update, men det er jo smag og behag Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #3: 14 Nov 2008, 19:29 »

Denne blog er jeg ikke et øjeblik i tvivl om vil blive en klasse blog, bare du fra introen kan man se at dine skriftlige evne er enorme, mon ikke der vil blive en god journalist ud af dig en dag ;-)? Bare det at du kan få en intro til at fylde 43 linjer (ja, jeg har talt det) er fantastisk, glæder mig til at læse om dine resultater, selv om det bestemt ikke lige er min favorit klub.

Mon ikke det bliver en Nikolaj Birk Poulsen (Er det ikke det du hedder Peace) der overtager trænersædet på Emirates Smiley.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #4: 14 Nov 2008, 19:33 »

rigtigt god start. Du skriver godt, og grafikken er også fin. Mon det bliver en ny kings of
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #5: 14 Nov 2008, 19:36 »

Folk stræber efter en ny Kings of efter 1 update, Andreas - jeg tror ikke du skal regne med det, no offense til dig eller Cesc. Smiley Rigtig fin start Nikolaj, keep it up.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #6: 14 Nov 2008, 19:40 »

God start på denne blog, men ikke helt eminent da jeg, ligesom Gerraden, ikke mener der skulle have været så meget om ledelsen. Men vil helt klart følge med da jeg selvfølgelig ved at dine blogs altid er gode og ikke mindst dine Arsenal blogs Wink Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 21:03 af kasperbp12 » Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #7: 14 Nov 2008, 19:55 »

Det kan da kun blive DB.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #8: 14 Nov 2008, 19:59 »

Tak for den store opbakning! Jeg er virkelig glad for at flok vil læse med i min blog.

Trænerafsløringen kommer om et par sekunder.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #9: 14 Nov 2008, 20:01 »


Der strømmede en chokbølge gennem det meste af Fodboldeuropa, da Arsenal kort tid efter afskeden med Arsene Wenger, valgte at trække en yderst respekteret hollænder ind på posten som manager. Manden, der nu skal trække i arbejdstøjet igen, har aldrig haft nogen relationer til engelsk fodbold, men den tidligere Barcelona-træner glæder sig meget til at komme i gang på Emirates Stadium. Det har nemlig ikke været sjov at stå arbejdsløs, uden nogen form for aktivitet.

”Det har været hårdt ikke at have noget arbejde. Jeg har altid godt kunne lide at kæmpe, knokle og yde en stor indsats, så derfor har jeg valgt at takke ja til jobbet som træner for Arsenal. Efter mit farvel med Barcelona, var jeg egentlig været 100 % klar til at komme i gang igen, men ingen tilbød min en kontrakt. Da min agent sagde at Arsenal var kommet med et kontrakttilbud, var jeg nærmest allerede i flyveren på vej til England. Nu står jeg her i London, er meget glad og glæder mig til at komme i gang med missionen om at vinde det engelske mesterskab til Emirates,” lyder ordene fra den sympatiske Frank Rijkaard.

Det var et gigantisk chok for mange, at Arsenal hentede Rijkaard ind på trænerbænken, men i manges ører lyder han som en rigtig god person at have i klubben. Rundt omkring i Highbury-kvarteret var Arsenal News på spørgetur, før at høre hvad Arsenalfansene sagde til den nye mand i sædet:

Alan McDonald, 24 år: ”Jeg er stolt over Arsenal trækker en så stor træner til som Frank Rijkaard. Dog er jeg naturligvis stadig en smule bitter over Wengers fyreseddel, men jeg kan intet lave om på det – så jeg må gøre en dyd af nødvendigheden. Dermed ikke sagt at Rijkaard er dårlig, jeg ved bare ikke helt om han passer til Arsenal. Glæder mig til at se ham komme i gang, for han er bestemt en som kan gøre det uventede.”

William Berra, 57 år: ”Ansættelsen af Frank Rijkaard gør at jeg er mere rolig overfor ledelsen i Arsenal. Ved at ansætte et så stort navn, viser det at de vil have nye boller på suppen. Det er fedt at de vælger at vise det på den måde, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at Rijkaard bliver en succes. Han gjorde store ting i Barcelona, og forhåbentlig kan han lokke Messi og Puyol til klubben.”

Frank Rijkaard var meget professionel til sit første pressemøde i Arsenals presserum. Han svarede for pressens skyld med nogle lange sætninger, som gjorde at medierne virkelig er gået til den i dagens aviser. Til spørgsmålet omkring hvilke spillere Rijkaard ville have til klubben, slyngede han en masse ord ud: ”Tilhængere af Arsenal forventer at der nu vil komme store navne til klubben, og jeg kan kun fortælle at det vil der gøre. Jeg er tilbeder af Wenger, men som mange andre, kunne jeg godt tænke mig at Arsenal blev mere og mere en topklub igen. Der skal hentes kæmpe navne til klubben, som kan give Arsenal en status som mester igen. På markedet vil vi kun kigge efter de bedste spillere, men holdets nuværende grundstamme skal der ikke pilles meget ved. Jeg vil lave et par ændringer på holdet, som alle andre også ville gøre, men ikke de helt store ændringer. Stjerner koster penge, og penge har man ikke uendelige af, så derfor skal vi satse rigtigt. Jeg vil de kommende dage sætte mig ned og snakke kortene igennem med min assistent Pat Rice.”

Hvem der bliver i klubben, og hvem der må pakke kufferterne bliver spændende at se. Her på redaktionen forventer vi at Rijkaard henter spillere der har deres gang i Spanien til klubben…
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #10: 14 Nov 2008, 20:01 »

Jeg er sikker på det nok skal blive en god blog det her Smiley Som Gerrarden skriver, det starter godt, men kvaliteten falder. Jeg tror der er potentiale her Wink eneste jeg lige studsede over er om det ikke her ind ryk og ikke rykind Smiley

Jeg skal nok prøve at følge med i denne blog Opstemt
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #11: 14 Nov 2008, 20:15 »

endnu en god update Smiley jeg kan godt lide det med at man høre fansenes menning om ansættelsen. Mon ikke at der  stadig vil blive spillet drømmebold på emirates når de for Rijkaard Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #12: 14 Nov 2008, 20:18 »

Godt valg, har ikke så meget andet at sige!
Syntes det er forfriskende fra din side, at du tager en kendt træner. Nu håber jeg så ikke, at Arsenal bliver mere multinationalt end det er i forvejen, men det er vel også næsten umuligt Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #13: 14 Nov 2008, 20:27 »

God ide med at høre fansenes mening om ansættelsen af Rijkaard. Tror jeg vil læse med her hver gang der kommer update. KIU!
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #14: 14 Nov 2008, 20:44 »

Denne gang var der dog meget at råbe hurra for! For dette var bare noget man kunne læse helt rent og uden alt for meget af ledelsen, der gik lige ind hos mig. Men som sagt er det skriftlige helt i top og det grafiske er også helt i top og specielt topbanneret! Men det har du jo hørt mange gange fra mig af, men det har du ihvertfald fortjent!! Thumbs Up
Og rigtig god idé med at høre om fansenes mening!!
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010