home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 51711 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #15: 14 Nov 2008, 22:17 »

Dette her bliver  en klasse blog når det er dig Cesc som laver dem, så er det altså bare klasse også kan det bare ikke være bedre når det er om Arsenal..

Kanon idé med at høre fansne mening..
Logged


ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #16: 14 Nov 2008, 22:58 »

Synes sgu det der med russeren i introen var meget godt, da jeg ikke selv vidste det. Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 23:27 af ZiDaNe5 » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #17: 14 Nov 2008, 22:58 »

Jeg er KÆMPE fan af Cescs, blogs, og derfor skal jeg bare følge denne blog, især når det både er med Arsenal FC, og Cesc ved roret. Super flotte updates, med masser af kød på. Og dejlige billeder. De har god tydelighed og det er godt. Du skriver også fænomenalt, og jeg glæder mig bare mere og mere til næste update, Cesc.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #18: 14 Nov 2008, 23:18 »


Transfervinduet har været som at slå i en dyne, det er ikke gået som forventet og det er ikke helt de rigtige forstærkninger som er kommet til klubben. Arsenal har været ude efter velkendte navne som Franck Ribéry, David Silva og Danielle De Rossi, men ingen har valgt at forlade deres klub til fordel for Arsenal. De gad sikkert godt, men deres priser har været for høje til at Arsenal ville betale det.

Arsenal har derimod fået hentet fire andre spillere til klubben. De er ikke lige så fremtrædende i medierne, men deres talent skal man ikke tage fejl af.

Først kom den lynhurtige Gonzalo Higuain til klubben. Han var en dyr herre at skaffe til England, men mange medier har allerede dømt ham som en succes. Higuain har været en dans på roser nede i Spanien, men om han kan stå distancen i verdens hårdeste liga er ikke sikkert. Gonzalo er meget hurtig på fødderne, han kan drible de fleste af og han er samtidig født med en fremragende fysik. Han er glat som en ål. Der skal meget til for at han falder til jorden, så mange forsvarsspillere i Premier League kan godt se frem til endnu en svær modstander. Gonzalo forventes at være en fast del af startopstillingen i Arsenal, men han vil først og fremmest finde sig til rette i London: ”Jeg har gode muligheder for at få succes i England tror jeg. Mit spil kunne godt være en ting der ville give Arsenal flere muligheder, hvilket jeg ser som en fremragende styrke. Jeg føler mig ikke bedre end andre på nogen punkter, men jeg er sikker på at succesen vil komme til mig i England. Det er en meget hård liga, men med de holdkammerater jeg har fået kan det ikke gå galt. Før jeg rigtig kommer i gang, skal jeg nok lige falde til, men jeg har fået Arsenal til at hjælpe mig med at finde en lejlighed i byen.”

Den nye Arsenaltræner, Frank Rijkaard, har aldrig været kendt for at handle ind af spillere fra sin egen nationalitet. I dette tilfælde er der dog kommet en undtagelse, for Nigel De Jong er blevet købt i Hamburger SV for et tocifret millionbeløb. 60 millioner måtte Arsenal slippe for at få den hårde hund til London, men han forventes en meget central rolle på holdet ved siden af holdets nykårende anfører, Fàbregas. Efter tabet af Flamini, har der været meget snak om en krise på midtbanen i Arsenal, men det ser ud til at være løst med en Nigel De Jong. Nigel har aldrig været kendt som en person der vil skille sig ud fra de andre, han er stille og rolig, hvorfor han med stor sandsynlighed vil falde ind i gruppen meget hurtigt. Det bliver også vigtigt for ham at være en af de ’andre’, da han bliver et omdrejningspunkt ifølge Rijkaard. ”Nigel er ikke købt fordi jeg vil have en mere at snakke hollandsk med. Han er købt fordi jeg mener han har klassen til at begå sig på dette niveau, og han virkelig kan komme til at betyde meget for dette mandskab,” udtaler Rijkaard kort tid efter ansættelsen af Nigel De Jong.

De to mest nævneværdige navne er præsenteret, men Carlos Kameni og kæmpetalentet Nicolas N’Koulou skal ikke snydes. Carlos Kameni er hentet for omkring 90 millioner i Espanyol. Pat Rice havde offentligt sagt at han ikke var tilfreds med målmændene i Arsenal, hvilket fik Rijkaard til at trykke på speederen og sætte en søgning i gang. I Arsenal var der længe sikkerhed om at Boruc skulle overtage handskerne i målet, men man blev enige med hinanden om at købe Kameni, da hans udviklingspotential e er meget større.

Den anden indkøbte spiller går med navnet N’Koulou skrevet på ryggen. Navnet giver ikke genklang i manges ører, men man kommer til at kende det inden for få år, hvert fald hvis man skal tro talentspejderen Martin Keown: ”Han er meget talentfuld. Det var nærmest som at jeg mig selv, dengang jeg var yngre. Han bliver utrolig stor, og han har muligheder for at blive en legende i Arsenals historie. Vi skal være rigtig glade for at han valgte at forlade Monaco, for jeg kan nærmest ikke beskrive hans talent.”

Om N’Koulou er så god som Keown påstår – om Higuain og De Jong får succes – er først noget vi kan se når sæsonen begynder, og der er ikke lang tid tilbage…
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #19: 14 Nov 2008, 23:31 »

Gode inkøb, specielt Higuan. Han kommer til at danne et perfekt angrebs due med Adebayor. Opstemt
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #20: 14 Nov 2008, 23:32 »

Gonzalo Higuain!
Super indkøb. Han er virkelig en klasse spiller. Jeg tror han vil passe godt ind på holdet. Har du tænkt dig at bruge ham?
Og der er godt nok meget kød på dine updates. Det er dejligt, Cesc. Ser frem til noget mere fra Emirates Stadium
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #21: 14 Nov 2008, 23:35 »

Gonzalo Higuain!
Super indkøb. Han er virkelig en klasse spiller. Jeg tror han vil passe godt ind på holdet. Har du tænkt dig at bruge ham?
Og der er godt nok meget kød på dine updates. Det er dejligt, Cesc. Ser frem til noget mere fra Emirates Stadium

Jeg har naturligvis spillet længere end hvor jeg er i bloggen, men jeg vil gerne fortælle at han i træningskampene (5 styks) lavede 11 mål. Han var virkelig genial, men han er dalet lidt i niveau i ligaen - han bliver dog brugt på højrefløjen lige nu, fordi der er skader.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #22: 14 Nov 2008, 23:37 »

Jeg har naturligvis spillet længere end hvor jeg er i bloggen, men jeg vil gerne fortælle at han i træningskampene (5 styks) lavede 11 mål. Han var virkelig genial, men han er dalet lidt i niveau i ligaen - han bliver dog brugt på højrefløjen lige nu, fordi der er skader.
Okay. Lyder lækkert. Billederne tænkte jeg på. Hvor har du fundet dem, og hvordan har du gjort dem så tydelige?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #23: 14 Nov 2008, 23:38 »

Okay. Lyder lækkert. Billederne tænkte jeg på. Hvor har du fundet dem, og hvordan har du gjort dem så tydelige?


Billederne har jeg fundet på Player Art, hvor der ligger en masse billeder.

Tak for alle kommentarene! De er virkelig lækre at læse - og dejligt i kan lide hvad jeg laver! Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #24: 14 Nov 2008, 23:46 »

Rigtig god start på bloggen.
Og tjaa... det er sagt så mange gange før, at du skriver fantastisk, sætter det godt op med enkelt og flot grafik. Hver gang du starter en blog er man sikker på, at det virkelig er godt og at det er værd at læse.
Og også rigtig gode indkøb.
Kutgw!
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 23:49 af motZ » Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #25: 14 Nov 2008, 23:47 »

Endnu en god update. Rigtigt gode køb. Jeg kan godt lide det med at man hører fra forskellige synsvinkler, f.eks det med at din talentspejder fortæller om ham talentet.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #26: 14 Nov 2008, 23:56 »

Fedt med Higuain, glæder mig til at se om han kan leve op til forventningerne. Skal han ligge ved siden af adebayor eller bendtner?
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #27: 14 Nov 2008, 23:59 »

Endnu en klasse update.. Det er da helt sindsygt, det er jo helt vandvittigt skrevet og nogle flotte billeder, det bliver man nød til at indrømme..

Bliv endelig ved.. Opstemt
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #28: 15 Nov 2008, 00:00 »

Dejligt i kan lide mine idéer! Det er jeg glad for!

Erzael @
Jeg foretrækker Bendtner fremfor Adebayor, men nu må vi se. Skifter nok lidt imellem mine angribere, men hvis der en bomber i blandt, får han naturligvis mest spilletid. Indtil flere af mine spillere er tilbage fra skader, bliver Higuain dog brugt på højrefløjen.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #29: 15 Nov 2008, 00:06 »

Okay, lyder lovende.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010