home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 51738 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #30: 15 Nov 2008, 00:29 »

Har lige læst din blog igennem og jeg syntes den er fantastisk!
Der mangler ikke noget. Du mangler ikke detaljer og dit sprog er lige for mine øjne!
Jeg følger dig Smiley
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #31: 15 Nov 2008, 00:38 »

Du har lige fået en fast læser. Kanon blog især det skriftlige og så også fordi Arsenal er mit yndlingshold. FANTASTISK!!!!!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #32: 15 Nov 2008, 02:06 »

Fed blog indtil videre Smiley
vil helt sikkert følge med. KUTGW Wink
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #33: 15 Nov 2008, 08:34 »

Så har jeg også lige læst update 2 og 3, og jeg må sige jeg er fasineret! Bare den måde du kan få en udtalelse til at fylde så meget er fantastisk, og opsætningen er klasse. Lækkert topbanner og dejligt at updatesene ikke er fyldt med grafik Smiley. Tror dette kan blive noget stort Wink. KIU! Thumbs Up!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #34: 15 Nov 2008, 08:52 »

Synes denne blog er rigtig godt skrevet, jeg vil helt sikkert følge med så godt som jeg nu kan Thumbs Up ind til videre er der kun enkelte trykfejl og det gør det jo bare endnu bedre at læse, det kan virkelig 'dræbe' det for mig hvis der er fejl i hver 5. linje. Så, som de andre siger keep up the good work! Peace
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #35: 15 Nov 2008, 15:18 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley
Kan ikke vente med at høre mere Smiley
Logged

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #36: 15 Nov 2008, 18:47 »

Super nice Peace
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #37: 15 Nov 2008, 23:51 »

Hvornår kommer der update?
For dette er altså virkelig en super blog.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #38: 16 Nov 2008, 00:14 »

Ærgeligt at du har valgt at videreføre Wengers stil, med at købe udlændinge i så stor stil.. Havde ellers været interessant, hvis du havde forsøgt at skabe et britisk Arsenal. Smiley Ellers fint flydende sprog, dog med et par fejl hist og her og underlige metaforer.

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #39: 16 Nov 2008, 00:24 »

Ærgeligt at du har valgt at videreføre Wengers stil, med at købe udlændinge i så stor stil.. Havde ellers været interessant, hvis du havde forsøgt at skabe et britisk Arsenal. Smiley

Som du formår at udtrykke dig. Jeg er helt enig: Et britisk Arsenal havde været super interessant - ja, jeg synes sgu faktisk ethvert hold med en grundstamme af spillere med klubbens nationalitet er spændende, så det ærger mig lidt.

Ellers en ganske udmærket blog.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #40: 16 Nov 2008, 12:04 »

Hvornår kommer der update, i denne fantastiske blog?Tunge
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #41: 16 Nov 2008, 15:08 »

Tak tak!

Jeg vil også selv helst have engelske spillere, men det er ikke altid muligt at få dem til en ordentlig pris. Holdet vil uden tvivl blive meget engelsk, men hvis de ikke er mulige at købe for en fair pris, søger jeg naturligvis efter andre. Jeg har kigget efter rigtig mange englændere, og budt på mange, men alt er fejet af bordet, desværre :-(

Jeg kommer med en update inden alt for længe ;-)

Zhotlog @
Hvilke underlige metaforer?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #42: 16 Nov 2008, 15:18 »

Rigtig god update og rigtig gode køb og glæder mig meget til at læse mere om denne blog! KIU
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #43: 16 Nov 2008, 16:02 »


Arsenal er braget frem i denne sæson. Kanonerne fra London har været exceptionelle til at afgøre kampene, og trods de mange skader, har holdet alligevel holdt et rigtig højt niveau og skaffet imponerende 27 point i 10 kampe. The Gunners’ nye træner, Frank Rijkaard, har gjort en fantastisk indsats, hentet de rigtige spillere til klubben, og derved skabt et stærkt kollektiv, hvor Fàbregas er kongen. Den kloge spilfordeler, har allerede fået ros for sine præstationer med bindet om armen, hvilket må siges at være meget imponerende.


Forsvaret hos Arsenal har haft et arsenal af metoder til at stoppe modstanderen. Både kloge og mindre kloge, men én ting er sikkert, det har været meget effektivt. Arsenal har kun lukket ét enkelt mål ind i løbet af de første 10 kampe, og det kom sjovt nok, i den 10. mod Sunderland.

The Gunners åbnede sæsonen mod et stærkt Middlesbrough hold. Kampen stod meget godt til Arsenals spil, for Middlesbrough valgte at stille op med én enkelt angriber i form af Afonso Alves. Det gjorde at Arsenals bagerste fire kunne få meget plads at spille på, hvilket de i så sandelig grad og så gjorde. Backerne, Clichy og Sagna, kunne være lige præcis hvor de passede sig, så efter 16. minutter drønede Sagna op og smækkede bolden i kassen til 1-0. Jublen var enorm hos Arsenals 60.000 fans, der var mødt op på denne varme sommer dag. De fik dog endnu mere at glæde sig over i det 74. minut, hvor den unge Aaron Ramsey hamrede bolden ind fra 25 meter.

Efter åbningskampen skulle Arsenal i de fem kommende opgør møde Tottenham, Stoke, Portsmouth, Aston Villa og Blackburn. Alle kampene blev fuldstændig domineret af Arsenal, hvilket betød at man efter de første 6 opgør i sæsonen kunne stille sig tilfreds med sejr i alle. Tottenham blev mejet ned med 3-0, Stoke og Portsmouth med 1-0, Aston Villa med hele 4-0 og Blackburn med en sikker sejr på 2-0.

I den næste kamp havde Arsenal mange problemer. Fulham gjorde rigtig god figur og ramte træværket op til flere gange. Arsenal var dog meget velspillende i en kort periode, hvor de også fik udnyttet en af deres eneste chancer. Nyindkøbte Higuain var stukket fri var Fulhamforsvaret, hvilket Fàbregas hurtigt opdagede. Bolden blev sendt i dybden til den hurtige argentiner, hvorefter han iskoldt hamrede den ind bag en chanceløs Mark Schwarzer.

Den efterfølgende kamp var der dog kommet andre boller på suppen. Arsenal skulle op imod storsatsende Manchester City, hvilket på forhånd var dømt til at være en yderst tæt affære. Arsenal lukkede munden på alle kritikerne, allerede efter få minutters samba. Walcott var tilbage på plænen med manér, han var alle vegne og scorede kampens første mål efter 6 minutter. Walcott var kampens helt store oplevelse, men også Arsenalforsvaret der stensikkert lukkede ned for den uhyggelige angrebsduo bestående af Arshavin og Robinho. Theo Walcott gjorde alt hvad der passede ham, hvorfor han også lagde op til målet til 2-0 – og selv scorede kassen til slutresultatet 3-0.

Arsenal red på en gigantisk bølge. Resultaterne kom uanset hvor dårligt det gik, men i løbet af Arsenals 9. Premier League kamp i denne sæson, viste det sig at være hårdt mod et kæmpende hold som oprykkerne fra Hull. Tigerne var rigtig gode på deres respekterede hjemmebane, men til slut i opgøret trak Arsenal til det længste strå og hev sejren i land med slid og slæb. Nicklas Bendtner lavede kampens eneste mål med et flot velplaceret hovedstød.

Det 10. opgør i sæsonen skulle spilles hos De Sorte Katte. Sunderland var rigtig tændte til dette opgør, og man fik ikke meget at se af Arsenals pragtfulde spil. Sunderland lukkede simpelthen ned for angriberne, Adebayor og Robin van Persie. Arsenal havde en smule besvær med at lukke Cissé ned, han blev kampens eneste målscorer, og sluttede dermed Arsenals flotte stime på sejre i træk.

De Sorte Katte overvandt Kanonerne, men mon ikke Arsenal kommer tilbage efter dette?

PREMIER LEAGUE, 10 MATCH
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #44: 16 Nov 2008, 16:06 »

Du skriver jo elegant. Det er flydende og let forståeligt! Super, Cesc! Ærgeligt du tabte til De Sorte Katte, men du skal nok få sejren næste gang. 2.pladsen er fint, dog med 1 point bagud. Det skal bare hentes. Ellers ser det jo strålende ud, Cesc. Rigtig godt! Thumbs Up
Har du selv lavet topbannerne? Altså med Arsenal News og de andre?  Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010