home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Superligaens bedste diamant
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Superligaens bedste diamant  (Læst 13802 gange)
mfjr
Landsholdsspiller

Sv: Superligaens bedste diamant
« Svar #75: 11 Nov 2008, 17:44 »

Hutchinson på den defensive? funny. Han spiller da ikke defensiv.
Nej men synes han skal med på holdet Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #76: 11 Nov 2008, 19:00 »

Jesper Christiansen / Stephan Andersen
Zdenek Pospech - Max von Schlebrügge - Anders Møller Christensen - Oscar Wendt
Thomas Augustinussen / Eric Djemba Djemba Djemba Djemba
Libor Sionko - Michael Krohn-Dehli
Cesar Santin
Baye Djiby Fall - Morten Nordstrand / Ousman Jallow

Jesper Christiansen / Stephan Andersen: To meget lige målmænd, jeg kan personligt ikke vælge, hvis jeg skal være objektiv altså. havde jeg skulle være subjektiv, hvade Jepser klart taget sejren. Begge målmænd er stabile, og kan hive de store redninger op, og de har begge erfaring fra det store udland. Den danske lige mangler slet ikke gode målmænd, og fætre som Onyszko og Kevin-Stuhr, er også meget stabile, ja, alle hold har faktisk en ganske habil keeper.

Zdenek Pospech: En back, der virkelig passer ind i F.C. Københavns nye offensive spillestil, hvor der bliver lagt mere vægt på selv at score, istedet for at forsvare sig. Zdenek har lidt huller i defensiven, men holder et fint SAS-liga niveau på den konto. Offensivt er han suveræn, og laver mange assists.

Max von Schlebrügge: Hurtig, klog, og desværre også svensker og fra Vestegnen. Max er en glimrende forsvarsspiller, og han er et mareridt for Suppens angribere. Det er mig en gåde, hvorfor han ikke kunne spille sig på holdet i Belgien og Anderlecht.

Anders Møller Christensen:
Virker rigtig solid. Godt hovedspil, rimelig god foruseendhed, og han er fint inde omkring Morten Olsens landsholdstrup. Han er en sikker gut at have stående i det bagerste geled, qua sin fysiske styrke, og sit rolige spil.

Oscar Wendt: Efter min mening Superligaens bedste backspiller. Rigtig god fremad banen, omend han godt kunne lære lidt af Pospechs indlæg. Tilgengæld har Oscar et højere niveau i det defensive, hvor han forbedret sig voldsomt, siden han skiftede fra Göteborg. I starten var han rigtig ringe, men han er godt nok kommet godt efter det!

Thomas Augustinussen / Eric Djemba Djemba Djemba Djemba:
Jeg er i tvivl på denne postition, og det er af den simple grund, at jeg ikke kan lide Djemba Djemba. Han er lige lovlig Premier League agtig til min smag, et svin, hvis man regner efter den normale danske standard. Og skulle det ikke være ham, så er 'Augu' et oplagt bud.

Libor Sionko:
Var Tjekkiets bedste spiller ved EM 2008, og det er lidt af et kvalitetsstempel. Har desværre ikke fået den bedste start på denne sæson, en dum skade gav chancen til William Kvist, som greb den, og holdt Sionko ude af holdet. Sionko har slet ikke fundet niveauet, men finder han det, kan han sagtens kaldes én Superligaens bedste.

Michael Krohn-Dehli:
Har ikke set ham meget, så ved ikke om han er så god som mange gør ham til, men det jeg har set, har da været ganske flot, og når alle taler om, hvor god han er, så må der nok været noget om det. Selv mine medfans fra F.C. København, har skamrost ham, så det er nok ikke uden grund det hele.

Cesar Santin:
Han har taget Danmark med storm, som han gjorde i svenske Kalmar FF. Fremragende teknik har han, og det alene giver ham et stort plus, når man spiller på den position han gør. Han kæmper bragt, på trods af sin ringe fysik. Det eneste han mangler efter min mening, er lidt mere skarphed, og måske en bedre evne til at slippe bolden på det rette tidspunkt.

Baye Djiby Fall: Behøver ikke at sige så meget. Han har en fremragende fysik, der gør ham istand til at komme fri fra forsvarsspillerne, og når han først får chancen for at score, svigter han sjældent. Det er vidst ikke helt forkert, at det er ham, der har ændret OB fra et 0-0-hold, til et vinderhold.

Morten Nordstrand / Ousman Jallow: Både Ousman og morten er gode angribere, ifølge mig på hver deres måde. Jallow er mere en topscorertype, hvor Morten Nordstrand nærmere er en oplægger, som dog tidligere har været bomber. Hvis jeg skulle vælge en makker til Djiby, ville mit valg nok flade på morten, da han nok ville supplere ham bedre, end vores Gamianske ven Ousman.

Andreas93
Gæst

« Svar #77: 11 Nov 2008, 19:09 »

Jesper Christiansen

Zdenek Pospech-Max VonSchlebrugge-Ander møller Christensen/Håland-Oscar Wendt

Salami/Augu

Sionko                 Kron dehlin
                                       Tk
                                Santin---Fall

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #78: 11 Nov 2008, 19:21 »

Jesper Christiansen

Zdenek Pospech-Max VonSchlebrugge-Ander møller Christensen/Håland-Oscar Wendt

Salami/Augu

Sionko                 Kron dehlin
                                       Tk
                                Santin---Fall

Man har vist nok fået fck brillerne på hva ?  Grin

Andreas93
Gæst

« Svar #79: 11 Nov 2008, 19:23 »

det kan da godt være men det er fck's kampe jeg ser oftes, og derfor kender jeg bedre deres spillere end andre. Men den eneste på holdet af fck spillerne jeg kunne finde på at fjerne ville være Tk.

N17
Manager

« Svar #80: 11 Nov 2008, 19:24 »

Er kun TK jeg ikke fatter hvad laver på det hold, hvis jeg skal kigge på hans liste. JC, SA eller Arek er vel en smagssag.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Andreas93
Gæst

« Svar #81: 11 Nov 2008, 19:27 »

Er kun TK jeg ikke fatter hvad laver på det hold, hvis jeg skal kigge på hans liste. JC, SA eller Arek er vel en smagssag.

ja jeg viste heller ikke om jeg skulle sætte ham på. Med hensyn til målmandsposten så synes jeg at JC, SA, Arek står meget lige, men jeg valgte Jc da han har lukket færest mål ind.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #82: 12 Nov 2008, 10:10 »

Thomas Augustinussen / Eric Djemba Djemba Djemba Djemba:[/b] Jeg er i tvivl på denne postition, og det er af den simple grund, at jeg ikke kan lide Djemba Djemba. Han er lige lovlig Premier League agtig til min smag, et svin, hvis man regner efter den normale danske standard. Og skulle det ikke være ham, så er 'Augu' et oplagt bud.
Okay, hvad? Hvorfor er Djemba-Djemba et svin? Den forstår jeg ikke Ubeslutsom.

Hansen
Henrik Hansen. Midtbanestrategen over dem alle. Hans betydning i Horsens er først fundet nu hvor han ikke er der mere. Det kan alle se. Gil og Lawan laver ikke de samme mål, fordi sukkerboldene mangler. Han ville være så eminent at have liggende på den offensivemidtbane i en diamantformation. Han er ikke hurtig, men han er rigtig hurtig oveni - derfor er han en sand perle i denne formation.
Jeg må sige jeg er enig i at ACH virkelig mangler ham, men må nok sige at han ikke har været på samme niveau som han var i Horsens, derfor fortjener han slet ikke den plads Wink! Men som sagt er det en smagssag.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #83: 12 Nov 2008, 17:07 »

Okay, hvad? Hvorfor er Djemba-Djemba et svin? Den forstår jeg ikke Ubeslutsom.

Kunne være du skulle læse mit indlæg igen for at forstå det. Jeg skriver, at han er over den normale SAS-liga bølle standard, han ligner langt mere en Premier League spiller, og det er da fint, men her i danmark er det ikke normalt. Svin og svin, men hvor blev jeg dog pisse sur da han flæskede Nordstrand med knoppern' først, og så ud til at han ikke fattede hvad han havde gjort, og han gik ihvertfald i den kamp alt for voldsomt til den. At OB's fans så jublede helt vildt over Djemba-Djemba der havde jeg ingen respekt for.

Nu ved jeg ikke hvordan han har været i de andre kampe, men jeg har hørt og læst at mange anser ham for et svin. Bare min emning, og den oplevelse i Parken har bare gjort indtryk på mig. Kunne også være rat hvis du bare en gang imellem kunne tage imod kritik af noget med OB.

Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #84: 12 Nov 2008, 19:14 »

Vil bestemt ikke sige han er et svin, der synes jeg at hvis man bruger svin må det kun være om Graulund næsten. Vil dog lige sige at den "2-ben-med-knopper-forrest" tackling faktisk ramte bolden først. Så man kan faktisk diskuttere om det over hovedet var til et gult kort.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #85: 12 Nov 2008, 19:15 »

Nu siger du selv "2-ben-med-knopper-forrest". Så er det vist pænt ligegyldigt om man rammer bolden først - det mås man ikke!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #86: 12 Nov 2008, 19:17 »

Haha, ja det har du fuldstændig ret i. Mmen der er så mange der går noget man ikke må Peace! Men han ramte stadig bolden først, og må nok sige at jeg bestemt ikke antyder ham som et decideret svin.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #87: 12 Nov 2008, 19:18 »

Hehe jeg har ikke selv set situationen du snakker om, men sådan som du beskrev det var der vist ikke megen tvivl. Men ja, der er skam mange der gør noget man ikke må...

verdenskrig
Manager

« Svar #88: 12 Nov 2008, 19:24 »

Haha, ja det har du fuldstændig ret i. Mmen der er så mange der går noget man ikke må Peace! Men han ramte stadig bolden først, og må nok sige at jeg bestemt ikke antyder ham som et decideret svin.

Nej men det gør det meste af fodbolddanmark!.. Han er ofte for voldsom i sit spil, og kan ALDRIG se når han har gjort noget galt..

Den to fods tackling på nordstrand gjorde også at jeg mistede alt respekt for ham.. Han kunne have ødelagt nordstrands karriere der!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #89: 12 Nov 2008, 19:26 »

Arek
Ruud - Anders Møller - Håland - Chris S.
Hans Henrik A. - Djemba-Djemba - Henrik Hansen - Absalonsen
Runström - Fall

Opstemt

Bedste Diamant..:

Salami/Djemba-Djemba
Søren Berg - Jonas Borring
(Santin)

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010