|
Newcastle
|
|
Du kan jo bare starte dit eget uden virkelige spillere Der er jo heller ikke nogen virkelige spiller tilbage i Newcastle's save. Aguero er her endnu  38 årig mega stjerne stadig i Atletico Madriid.... 708 ligakampe og 320 mål på cv'et....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
VILDT! Haha kan man få et SS af hans stats? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Så fik jeg endelig overhalet Alex Ferguson som nummer 1 i den verdensomspændende Hall Of Fame! Det på trods af at Hr. Ferguson i en alder af 73 er still going strong i United. Deres eneste trofæ de seneste år har været den engelske ligacup i 2013.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Jeg sidder og jubler i mit Marbella save, for jeg ligger nummer 9 efter 5 kampe i Liga Adelante, i anden sæson og jeg har vundet over hold som Celta og Castellón! Virkelig et fedt spil jeg er igang med her!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Så sikrede jeg mig Premier League trofæet med Arsenal i år 2011!  Endnu en ting der kan glæde mig er at mit nyindkøb James Vaughan, har scoret 5 mål i 4 kampe i starten af 4. sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Og jeg sikrede mig det franske mesterskab med St. etienne.  
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Det er sgu godt klaret i første sæson! 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Oplevede lige det sygeste comeback i mit liverpool save!  Var gået videre fra cl gruppespillet og skulle møde valencia i 1. knockout runde. Mødte først valencia ude. De gav mig en ordentlig sæk på hele 4-0. shit jeg var allerede ude tænkte jeg. Hjemme havde jeg ikke de store forventninger, men de rejste sig og gav valencia en ordentlig forskrækkelse på 5-0. sådan skal det være 
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Macke
|
|
sygt Marchang :O rimeligt nice, og heldigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Ja nok mere held end forstand 
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
VILDT! Haha kan man få et SS af hans stats?  Kom fra det igen, skal nok uploade et ss senere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wipf
|
|
kom i cl i første sæson med napoli. sikrede mig en 4. plads i sidste spillerunde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
god dansk fodbold i første sæson.. Uefa cuppen første runde... Samlet resultat.. (gruppespil)Ac Milan 3-0 OB(ude) (gruppespil)Brøndby 3-2 aston villa(ude) (gruppespil)FCK 5-1 Tampere utd(ude) (gruppespil)FCN 2-1 AEK(ude) (ude)stuttgard 1-1 AAB(gruppespil) Ps. er selv FCN..  super start for dansk fodbold. 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|