http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/9qk31555.jpgDette er mit newcastle hold, som jeg lige har lavet her i første tranfervindue. Har solgt mange spillere og erstattet dem med efter min mening geniale spille til et ellers ikke så stærkt newcastle hold.
Målmandsposten: Her har jeg hentet
Vilar - ville gerne finde en okay målmand til en billig pris, da jeg synes det så svagt ud på denne plads. jeg regner med næste sæson at have et større udvalg af målmænd, så jeg kan få en endnu bedre til den tid.
Forsvaret: her har jeg hentet to stærke spillere.
Mathieu: en klasse venstre back som er alt for billig til at lade vær med at købe. Udover ham har jeg hentet
Bayal, som måske kan vise sig at være et lille flop, da jeg har Steven Taylor og Coloccini, men i hvertfald fik jeg lidt bredde til mit midterforsvar.
Den centrale midtbane: Her er jeg virkelig blevet forstærket!
Jeg har lavet Newcastles bedste indkøb i årtier;
David Beckham er hentet til klubben for små 44 mio. Dette er virkelig en forstærkning.
Derudover har jeg hentet
Witsel, som måske også bliver lidt tilovers, men ihvertfald er han god for fremtiden. Jeg vil rigtig gerne bruge englændere, så han kommer i stærk kamp med Joey Barton og Danny Guthrie.
Så har jeg hentet to spillere mere:
Skjelbred, som er en dygtig midtbane spiller, men mange gode kvaliteter. Han bliver også bedre og bedre som årene går.
Den sidste til min midtbane er måske den vigtigste. Han træder direkte ind på den defensive midt i min trekant. Spilleren er
Moussa Sissoko. Han er hentet i samme klub som Mathieu, så disse to spillere kender hinanden aldeles godt. Sissoko bliver den samme spiller som makelele var i Madrid og Chelsea. Han skal ligge og rydde alt op!
Franco Zuculini træder også til i januar måned. Et stort talent, som jeg glæder mig til at arbejde med!
Kanterne: her har jeg også været ude og bruge lidt gysser. Dette var der dog også meget brug for, da Jonás nok er den eneste kant i newcastle der har lidt at sige.
Rosina er hentet for 13+13. en god spiller til et newcastle hold. Dejlig billig og han kan nok sælges for mange penge senere i spillet.
Udover ham har vi den unge (19 år)
Alexis Sánchez, som også kan spille i front. Dette gør han bliver meget offensiv som jeg meget gerne vil have kanterne skal være i denne holdopstilling. Han kommer fra Chile og har mange år foran sig.
Den sidste er
Lavezzi. Han er angriber, men jeg vil rigtig gerne bruge ham på en venstre kant som jeg tidlige på en napoli save har haft stor succes med.! Han er lynhurtig og vil helt sikkert betale de 16 mio. han har kostet tilbage (dette er ikke meget for sådan en god spiller).
Angrebet: Det ser måske lidt svagt ud, men jeg vil mene at
Xisco er en af de bedste (til et middelhold) boksspiller som man kan have. Han er ret alsidig og kan godt ligge alene på toppen. I min første kamp scorede han ude fra 30-35 meter, og det er jo fint
owen er også en klasse spiller til denne position, men måske er han bedre med to på top. ? dette vil dog ikke ske, så jeg håber på han klarer sig alene.. (her har jeg altså ikke hentet nogen spillere.
Som sagt vil jeg meget gerne have
englændere på mit hold, men i starten er de virkelige svære at hente til et middelhold. Dette ved de fleste nok, så det vil ske hen af årene., at jeg vil begynde at hente endnu flere englændere til mit newcastle hold!
Mine samlede penge på indkøb: 325 mio
samlede penge på salg: 310 mio
Spillere solgt:Cacapa
Butt (lejet)
Alan Smith
Kazenga Lualua
Obafemi Martins
Geremi
Ben Tozer
Tim Krul
David Edgar
Damien Duff
Kevin Nolan
Shola Ameobi
Peter Løvenkrands (lejet)I må meget gerne Rate mit hold, samt komme med tilføjelser til mit hold.! - Dette må meget gerne være englændere, men andre spillere vil jeg også være glade for
Antal englændere på førsteholdet: 7