home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 411939 gange)
Cesc
Gæst
 
Rate mit hold 09!
« : 03 Nov 2008, 16:21 »

Hvorfor ikke allerede komme i gang med at rate andres hold? Selvom ændringerne nok ikke bliver så store, vil det stadig være spændende at kunne få en vurdering på sit mandskab, især hvis nogen bruger demoen til at forbedrede sig på et kommende spil i den fulde version.

Så lad os sparke gang i Rate mit hold!-tråden. I kender meningen med det hele, så den gider jeg ikke forklare. Håber der kommer lige så gode rates som der har været på det sidste i rate-tråden til Football Manager 08.

Jeg vil ligge ud med mit Arsenal-mandskab.
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1: 03 Nov 2008, 17:48 »

synes du skulle bruge pengene på forsvaret .. men aguero er jo også helt suveræn  .. men du har jo folk som Bendtner, van persie, Eduardo, Adebayor og nu også aguero .. alt for mange klasse-angriber ..

så hvis det gamle arsenal hold uden indkøb er en 6´er vil dit nok være en 7´er.. 

ergo pengene skulle være brugt i forsvaret Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2: 03 Nov 2008, 17:50 »

Cesc: Er helt vild med dit hold, nok mest fordi dine indkøb Aguero og Senna er helt fantastiske, dit forsvar er vel godt nok, men en ny målmand ville pynte, 8/10 Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #3: 03 Nov 2008, 17:51 »

Stærkt hold du. Godt køb i Senna, han er virkelig klasse. Forsvaret er jo godt, så synes det ser fint ud der. Træls med de mange skader, men det er jo velkendt for mange her på sitet. 8,5/10
Hvor mange penge har man at handle for i Arsenal? Og hvor meget gav du for Giovinco og Agüero?
Logged


Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #4: 03 Nov 2008, 17:52 »

det er da helt klart bedre at bruge pengene på en stjerne forsvar end at smide dem på en midtbane eller angriber :S ?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #5: 03 Nov 2008, 17:56 »

Arsenal har faktisk et rigtig godt forsvar. Synes det er fint han køber en central midtbane og en angriber. Toure, Gallas, Clichy og Sagna. Det eneste svage punkt man kunne påpege er Gallas. Men jeg ser ikke noget problem der. Målmandsposten er måske et sted man burde købe ind til.
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #6: 04 Nov 2008, 06:52 »

Tak for feedbacken, men jeg er ikke enig.
Gallas er en suveræn forsvarspiller i FM. Han er god, hvilket hans medmennesker nede i bagerste kæde også er. Reserverne dernede er også rigtig gode. Eboué som backup på højre, Djourou som backup midt på og Silvestre til midt og venstre. Det er jo et fint forsvar, og pga. de tre som giver bredde dernede, valgte jeg at styrke steder som ville gøre mit hold mere spændende.

Senna var et must buy. Har allerede spillet med Arsenal én gang, og der købte jeg Yaya Toure i stedet. Han kostede over 100 millioner mere end den kære Marcos Senna, så derfor skulle jeg prøve at købe ham i denne omgang. Jeg skulle ikke betale mere end 70 millioner, så han var et fantastisk indkøb hvis jeg selv skulle sige det. Som sagt, har jeg spillet med Arsenal før. Så nu tænkte jeg at jeg ville hente en af mine favoritspillere til, nemlig Agüero. Han kostede 295 millioner, men det er fint nok. Han er så genial den lille argentiner - at jeg forventer over 15 mål på det halve år.

Giovinco blev købt for at stabilisere midtbanen en smule. Jeg fandt ud af Juventus ikke skulle have meget mere end 65 millioner for den skallede venstrefløj. Derfor valgte jeg at betale summen, og få en sublim teknikker med en masse speed i fødderne til at presse Nasri til at yde mere.

Jeg mener selv mine indkøb er gennemtænkte og hentet med vilje. Jeg har tænkt mig om i mine handler, fundet ud af hvem som styrke mig rigtig meget - og jeg behøver ingen klasseforsvarere - jeg har allerede 4!
Logged

shawtey
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #7: 04 Nov 2008, 16:35 »


Har lidt problemer med at uploade mit screen, men mit hold er som følge:

Man Utd ->
Sebastian Frey
Richards - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Veloso - Anderson - Nani
Rooney - Tevez

Bænken ->
Balotelli - Carrick - Giggs - Moutinho - Danny - Marcelo - R. Da Silva


Fremtidige ønskekøb ->
Sergio Agüero, Quaresma, Sergio Ramos Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #8: 04 Nov 2008, 16:41 »

Har lidt problemer med at uploade mit screen, men mit hold er som følge:

Man Utd ->
Sebastian Frey
Richards - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Veloso - Anderson - Nani
Rooney - Tevez

Bænken ->
Balotelli - Carrick - Giggs - Moutinho - Danny - Marcelo - R. Da Silva


Fremtidige ønskekøb ->
Sergio Agüero, Quaresma, Sergio Ramos Wink

Hvor er berbatov ? Opstemt
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #9: 04 Nov 2008, 16:48 »

Cesc: Nu skulle det heller ikke forstås sådan at Gallas var dårlig. Tværtimod, men det var mere hvis jeg SKULLE påpege noget.
Logged


Ben92
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #10: 04 Nov 2008, 23:05 »


Hader normalt City, men valgte at spille med dem, da de har mange penge, og det giver mulighed for at prøve en hel masse nye spillere af. Derfor har jeg måske også købt lidt unødvendigt ind, men synes selv jeg har fået et rimeligt giftigt hold. RATE!
Logged

shawtey
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #11: 05 Nov 2008, 16:07 »

Hvor er berbatov ? Opstemt

Han er solgt Smiley .. Han er personligt ikke min kop te. Man har altid sine favoritter osv, og satser på at smide pengene på Aguero i stedet.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #12: 05 Nov 2008, 16:27 »

Kan godt nok ikke lige se meningen med at poste hold med demoen, men ret gode hold I har fået jer der.

Jeg kan dog se jeg ikke er den eneste der har problemer med aaaaalt for mange skader? Man må håbe det er noget der bliver rettet i den endelige udgave eller bare i den første patch.
Logged

Vuelve la ilusión

siimuun
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #13: 06 Nov 2008, 19:14 »

Hvorfor ikke allerede komme i gang med at rate andres hold? Selvom ændringerne nok ikke bliver så store, vil det stadig være spændende at kunne få en vurdering på sit mandskab, især hvis nogen bruger demoen til at forbedrede sig på et kommende spil i den fulde version.

Så lad os sparke gang i Rate mit hold!-tråden. I kender meningen med det hele, så den gider jeg ikke forklare. Håber der kommer lige så gode rates som der har været på det sidste i rate-tråden til Football Manager 08.

Jeg vil ligge ud med mit Arsenal-mandskab.



God idé at købe senna og giovinco. Hvis jeg skulle købe agüero ville jeg nok sælge f.eks. eduardo. Van Persie synes jeg nu godt du kunne bruge på venstre fløj. Forsvaret kan man ikke rigtig røre ved, forstår ikke at du har købt Srna, da du også har købt giovinco( ved godt at han ikke spiller bedst på højre fløj) . Jeg vil personligt langt hellere bruge walcott på den plads.

6/10   crazy
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #14: 06 Nov 2008, 23:47 »

til cech.

Jeg kan godt forstå du ikke har købt en ny forsvarsspiller, selvom jeg nok ikke ville gøre ham til anføre.
Senna er rigtig god til prisen, men jeg foretrak selv at købe palombo fra samp. valoso er også i min optik bedre og frem for alt yngre. Palombo er 27 hvilket er den rigtigte alder for en komanderende defensivmidt, som arsenal har mre brug for end alt andet. synes ikke du har brug for en angriber, men sergio er jo bare hammer god så ikke så meget der. 65 for gio må ses som et fund. har selv købt mati fernandez som koster lidt mere, men smag og behag. jeg valgte at købe zapata da han ikke er såå dyr igen, men kan blive virkelig god.. så godt hold også selvom det nogen steder er præget af at være købt med hjertet
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

Sider: [1] 2 3 ... 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010