home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:10:33 warmon Blogkonkur... [17] Journeyman - Poka...
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132755 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 417355 gange)
Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #30: 26 Nov 2008, 19:18 »

Syntes det er mega nice, at du har lavet et "kup" hold. Det skal jeg da helt sikkert prøve næste gang Opstemt

Spændende og se hvilken placering du for med det hold Smiley Keep it up Rooland Smiley
Undskyld, men...

Hvad er et "kup" hold ?  Opstemt
Logged

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #31: 27 Nov 2008, 21:38 »

Så er jeg lige færdig med 1 sæson med LIVERPOOL Smiley (eller resterne Smiley)

som noget af det første solgte jeg Pennant og Benayoun, da jeg ikke brydes mig så godt om de spillere. så købte jeg Srna som erstatning, så var planen at jeg ikke skulle have flere spiller i første sommers transfervindue. Men men men alligevel bød jeg resten af mit transferbudget på huntelaar for sjov, og så fik jeg ham sq, og regnede slet ikke med at jeg kunne få ham så billigt.
Jeg syntes det gik ret godt første halvdel af sæsonnen, men da det blev vinter ville jeg af med aurilio, da jeg ikke brugte ham, og så alonso røg også i svinget, da mascarano begyndte at spille gude godt,og så havde jeg lucas som erstatning. Jeg fik smidt en ordentligt sæk penge i nakken, og penge har jeg aldrig været god til at gemme på så jeg bød straks på David silva og Ribery, silva kunne jeg ikke få, men Ribery kom til liverpool, yes god udskiftning tænkte jeg.

midt i anden halvdel af sæsonnen tilbød real madrid mig van der vaart for 55 mio, så kunne jeg ikke lade være med at acceptere ham Smiley

så vandt jeg meget heldig premier league med 1 point over arsenal og vandt også champions league Smiley

Sommerens transfer går i gang og der bliver solgt godt ud i liverpool igen, denne gang er det kean der ryger, da han har været meget skuffende, og så riere, da jeg nu har riberry og babel til den plads. ledelsen gav mig 495 mio i transferbudget da jeg sagde jeg vil vinde premier league næste sæson.
Igen havde jeg mega mange penge og nu vil jeg have enten ronaldo eller messi, hvis det kunne lade sig gøre, jeg sagde en helt masse pænt om begge spillerne, og ronaldo vil meget gerne til liverpool men messi gad ikke, men man utd vil ikek sælge ham da jeg bød 550 og de afslog gad jeg ikke blive ved med at prøve. jeg var også lige hurtig inde og se under aguero nu da kean var væk, så han havde en frikøbsklausul på 285 mio så ham købte jeg da bare. og så så jeg lige under messi han havde en på 435 så det bød jeg, men da jeg skulle ttilbyde kontrakt var han ikke int. men jeg tilbød ham alligevel en, og så acceptereede han Smiley weee så nu har jeg sq et sygt holdt syntes jeg... nå ja så dos santos blev sat til salg for 44 mio så ham nuppede jeg også lige.

her kan i se mit hold:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/bSr16427.jpg

Transfers:
08/09: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/M7w16367.jpg
09/10: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qfJ16476.jpg
Logged

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #32: 27 Nov 2008, 21:39 »

og der røg kuyt også lige afsted
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #33: 27 Nov 2008, 21:45 »

Hvordan solgte du Aurelio for så meget?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #34: 27 Nov 2008, 21:46 »

http://i34.tinypic.com/33kswp4.png

Mit Feyenoord hold i 4. sæson Smiley

Jeg har nærmest bygget holdet op om "udstødte spillere". Tiago Luis, Danny, Édgar Castillo, David, Rasmus From og Simon Pouplin er de eneste på det hold der ikke er skaffet, hvor de var til salg ellers deres kontrakt udløb. Holdet er bare bygget op på kups Smiley
Jeg ville entenlig havde haft Van Der Vaart som var til salg i Real Madrid, men han klarede ikke lægetjekket så jeg måtte "nøjes" med Anderson som var til salg i United.

Seedorf og Van Nistelrooy er mest hentet for sjov. De kan måske stadig sidde med på bænken.

Hvad syntes i?

 Edit : lige i det øjeblikket jeg postede havde jeg trykket fortsæt  i spillet og så havde chairmanden pludselig solgt Saivet for 122 mio, så han er ikke med mere.

Må man få dine transfers de forskellige sæsoner Opstemt ?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #35: 27 Nov 2008, 21:48 »

Tvivler på at du har solgt Aurelio for 200 mio, uden snyd ?
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #36: 27 Nov 2008, 21:56 »

Undskyld, men...

Hvad er et "kup" hold ?  Opstemt

Hmm.. jo hvis du læser Roolands indlæg. Så skriver han at det er nogle rigtige kups han har lavet. Der af ordet: kup-hold. Wink
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #37: 27 Nov 2008, 22:00 »

gik ind under ham og tilbyd til klubber, så sagde jeg bare 200. plejer altid at starte urealistisk højt med mine spiller og så byde dem ned, sådan man da at få mest for sine spillere. samme med alonso og de andre jeg har solgt...

jeg startede med 300 for aurilio og 500 for alonso, men det gik jeg længere ned til klubberne begyndte at byde Smiley
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 22:02 af mts » Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #38: 27 Nov 2008, 22:26 »

Er også startet med City og har brugt det vulgære transferbudget på følgende:
                                   Asenjo
Darijo Srna   Micah Richards   Vincent Kompany   Gareth Bale

  Pablo Zabaleta   Gökhan Inler   Miguel Veloso   Robinho

               Goran Pandev   Mario Balotelli

RATE... Opstemt
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #39: 27 Nov 2008, 22:49 »

Mit Betis hold, kort indne starten på 3. sæson. Jeg har, ligesom Rooland, hentet stjerner der ikke rigtig fik spilletid. Derfor har jeg også fået dem billigt, og så samtidig med at jeg fx har kunne sælge en Ricardo for 100.000.000,- selvom han er 34 år, glæder mig bare ekstremt meget. Jeg er blevet 10 & 5 i de to seneste sæsoner, selvom jeg var regnet til en 13. plads begge gange.


Min trup

Transfer 1

Transfer 2

Transfer 3
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #40: 28 Nov 2008, 00:09 »

mts du kan jo umuligt have solgt Aurelio for 200 mio kr, det vil jeg næsten vædde alt på, jeg er selv LFC fan og spiller altid med dem, hverken i starten på 1. eller 2. sæson vil nogen byde over 70-90 mio kr for ham..

Du er jo nok ikke den eneste, som tilbyder spillere til andre klubber for en del højere end hvad spilleren reelt er værd, for på den måde at lokke flere penge ud af klubberne, men at starte Alonso på 500 mio og Aurelio på 300 mio eller hvad du nu har gjort, det er jo at skyde helt ved siden af..
Logged

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #41: 28 Nov 2008, 11:44 »

mts du kan jo umuligt have solgt Aurelio for 200 mio kr, det vil jeg næsten vædde alt på, jeg er selv LFC fan og spiller altid med dem, hverken i starten på 1. eller 2. sæson vil nogen byde over 70-90 mio kr for ham..

Du er jo nok ikke den eneste, som tilbyder spillere til andre klubber for en del højere end hvad spilleren reelt er værd, for på den måde at lokke flere penge ud af klubberne, men at starte Alonso på 500 mio og Aurelio på 300 mio eller hvad du nu har gjort, det er jo at skyde helt ved siden af..

Altså jeg vil gerne bevise det overfor dig hvis du har en idé til hvordan jeg kan gøre det... det er intet problem.
ved ikke hvordan du vil have jeg skulle have snydt, men jeg går ud fra at du tror jeg har overtgaet et hold og købt ham for urimelig meget? fordi så kan jeg jo bare lige tage et SS af Aston Villa's managers historie, mener ikke de har skiftet ud nemlig, og så kan du da se det på den måde Smiley eller hvis du har en anden idé er du meget velkommen med at komme med den.

på den anden side kan jeg jo også være ligeglad med hvad du tror Smiley men hvis du så inderligt ikek tror på mig og gerne vil have beviser så skriv hvordan du vil have dem tak.!
Logged

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #42: 28 Nov 2008, 16:08 »

philli har du et ss af ibisevic han er aldrig med når jeg laver et spil så kunne godt tænke mig at se hans stats..
Logged

Cool4
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #43: 28 Nov 2008, 16:40 »

« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 17:37 af Cool4 » Logged

mui
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #44: 28 Nov 2008, 16:42 »

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010