home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 412513 gange)
dida
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #15: 12 Nov 2008, 20:43 »

mit hold
arsenal:
målmand: arsenjo
forsvar: clichy,  gallas, david luis og  sagna
midtbane: nasri, senna, fabregas og  eboue
angriber: adebayor og van persie
Logged

Gooner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #16: 12 Nov 2008, 22:53 »

At du kan erstatte Toure med David Luiz er mig en gåde.. Toure er blandt de bedste centrale forsvarsspillere i spillet.. Desuden ville jeg også vælge Walcott fremfor Eboue på kanten
Logged

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #17: 12 Nov 2008, 23:16 »

                            Akinfeev
Alvez         Toure                  Agger :/            Marcelo
                             Tymosch.. (kan ikke stave til det men han er ukrainsk landsholdsanfører, og kommer fra Zenit)
                             
                             Fabregas

Ronaldo                                               Silva

                 D.Villa                Agüero
« Seneste Redigering: 12 Nov 2008, 23:18 af Lynge-Lynge » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #18: 12 Nov 2008, 23:49 »

Må jeg spørge, hvordan du har fået skrapet det hold sammen på et halvt år? For det er sgu ret godt gået, hvis det altså passer. Jeg undrer mig dog over klubber vil lade deres stjernespillere gå så tidligt, og at du har råd til alle sammen på samme tid!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #19: 12 Nov 2008, 23:50 »

Lol et vanvittigt hold! Shockeret
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #20: 13 Nov 2008, 06:48 »

det er umuligt at købe ronaldo fra starten af og sammentidigtarsenal har ikke så mange penge fra start af at købe alle de spiller..

Villa kan købe ca. 1,1 mia kroner
Aguero kan købe ca. 430 mio kroner
Silva kan købe ca. 670 mio kroner
Alvez kan købe ca. 450 mio kroner
Agger kan købe ca. 300 mio kroner
Marcelo kan købe ca. 200 mio kroner
Akinfeev kan købe ca. 230 mio kroner

I alt: 3,380 mia kroner på halve år - UMULIGT vil jeg sige...
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Cesc
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #21: 13 Nov 2008, 07:07 »

Måske kan det være 08, men  han så har postet det i denne tråd.
Logged

ridderteiro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #22: 13 Nov 2008, 07:17 »

Han har vel været valencia? Og med Ronaldo menes vel tykke Ronaldo. Så er det jo slet ikke urealistisk alligevel.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #23: 13 Nov 2008, 09:55 »

Han har vel været valencia? Og med Ronaldo menes vel tykke Ronaldo. Så er det jo slet ikke urealistisk alligevel.
Selvom det er brasilianske Ronaldo han mener, hvilket jeg ikke tror, så har han snydt, med mindre det er FM08. Alle de spillere spiller i forskellige klubber, undtagen Fabregas/Toure og Silva/Villa, så det er ligemeget hvilken klub han er, så har han ikke haft penge til det.
Logged


Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #24: 13 Nov 2008, 10:19 »

Ja sorry det er 08'eren  Grin
Hva fanden tænker jeg på??  funny crazy
Logged

ghgh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #25: 14 Nov 2008, 19:46 »

Hej, nu ser jeg mig selv som en Arsenal-ekspert i og med at jeg i reellife er kæmpe fan, men samtidig har spillet med det i samtlige manager udgaver...

Først om fremmest skal du have en bedre målmand. Almunia er udemærket, men ikke god nok til Arsenal. Fabianski er endnu ung, og bliver utvivlsomt meget bedre end Almunia. Derfor bør du købe en Sebastin Frey fra Fiorentina Eller Landreu fra PSG.

Forsvaret bør der ikke blive pillet ved. Backsene er fremragende, og ligeså det centrale forsvar. Derudover har du mere end habile reserver til at tage over hvis det går galt.

Midtbanen, bør specielt forstærkes defensivt. Senna er god, men gammel. Derimod er en spiller som Palombo fra sampdoria, (som FC.Lenin også har bemærket), en fremragende defensiv forstærkning. Ellers kig på en Marek Hamsik fra Napoli, yaya toure fra barcalona, lucho gonzales fra porto, eller miguel Veloso fra sportin.

Kanterne skal ligeledes forstærkes. Personligt har jeg tænkt mig ikke at bruge kanter, men 2 eller 3 offensive midtbanespillere. Til kanten er Giovinco billig og god. MEN ZHIRKOV fandt jeg eksremt god på venstre kant i demoen. Eller en Rosina fra Torino.

Angrebet behøves nødvendigvis ikke forstærkes. Adebayor, Van persie, Eduardo, bendter og carlos vela, siger vist det hele. Måske ville endnu en ung klasseangriber som aguero være et udemærket tiltag, efter 1 sæson.   
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #26: 24 Nov 2008, 15:26 »

Her er mit Hoffenheim hold efter første sæson. Jeg fik en flot 3. plads, og er dermed i CHL.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Lfi36715.jpg

Hvor kan jeg forstærkes? Jeg vil selv mene forsvaret, men hvem kan jeg købe?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #27: 24 Nov 2008, 23:17 »

http://i34.tinypic.com/33kswp4.png

Mit Feyenoord hold i 4. sæson Smiley

Jeg har nærmest bygget holdet op om "udstødte spillere". Tiago Luis, Danny, Édgar Castillo, David, Rasmus From og Simon Pouplin er de eneste på det hold der ikke er skaffet, hvor de var til salg ellers deres kontrakt udløb. Holdet er bare bygget op på kups Smiley
Jeg ville entenlig havde haft Van Der Vaart som var til salg i Real Madrid, men han klarede ikke lægetjekket så jeg måtte "nøjes" med Anderson som var til salg i United.

Seedorf og Van Nistelrooy er mest hentet for sjov. De kan måske stadig sidde med på bænken.

Hvad syntes i?

 Edit : lige i det øjeblikket jeg postede havde jeg trykket fortsæt  i spillet og så havde chairmanden pludselig solgt Saivet for 122 mio, så han er ikke med mere.
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 23:19 af Rooland » Logged

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #28: 26 Nov 2008, 19:01 »

Hvad siger i til mit Arsenal hold? Jeg er i 3. sæson. Vandt Premier league de 2 første år.

http://img148.imageshack.us/my.php?image=arsenalii5.jpg
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #29: 26 Nov 2008, 19:09 »

http://i34.tinypic.com/33kswp4.png

Mit Feyenoord hold i 4. sæson Smiley

Jeg har nærmest bygget holdet op om "udstødte spillere". Tiago Luis, Danny, Édgar Castillo, David, Rasmus From og Simon Pouplin er de eneste på det hold der ikke er skaffet, hvor de var til salg ellers deres kontrakt udløb. Holdet er bare bygget op på kups Smiley
Jeg ville entenlig havde haft Van Der Vaart som var til salg i Real Madrid, men han klarede ikke lægetjekket så jeg måtte "nøjes" med Anderson som var til salg i United.

Seedorf og Van Nistelrooy er mest hentet for sjov. De kan måske stadig sidde med på bænken.

Hvad syntes i?

 Edit : lige i det øjeblikket jeg postede havde jeg trykket fortsæt  i spillet og så havde chairmanden pludselig solgt Saivet for 122 mio, så han er ikke med mere.

Syntes det er mega nice, at du har lavet et "kup" hold. Det skal jeg da helt sikkert prøve næste gang Opstemt

Spændende og se hvilken placering du for med det hold Smiley Keep it up Rooland Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Sider: 1 [2] 3 4 ... 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010