home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 462971 gange)
Zeman
Gæst

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1800: 11 Jun 2009, 19:33 »

Mit OB hold inden vinter vinduet Opstemt
hvad hedder det skin?

Hejho
Gæst

« Svar #1801: 11 Jun 2009, 19:38 »

Har du ikke kun hentet en spiller?

Edit: Eller to hedder det.

Jo spiller uden transfer budget i første vindue Opstemt ville bare høre nogle evt. forslag Opstemt

Hejho
Gæst

« Svar #1802: 11 Jun 2009, 19:42 »

hvad hedder det skin?

Skymning dog er baggrundsbilledet selv fundet på nettet Opstemt

kaspersj90
Lilleputspiller
*

« Svar #1803: 11 Jun 2009, 23:14 »

kagemix
Ynglingespiller

« Svar #1804: 11 Jun 2009, 23:22 »

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

kaspersj90
Lilleputspiller
*

« Svar #1805: 11 Jun 2009, 23:26 »

Old man, young skills Opstemt

haha nedved er klasse ! Opstemt

kaspersj90
Lilleputspiller
*

« Svar #1806: 12 Jun 2009, 15:06 »

så har jeg lige fået forstærket min midtbane og angreb med

salvatore foti -_- ( kanon elsker ham Opstemt )

Marouane fallani

freddy adu

simon vuksevic  ( kanon til hjørnespark, manglede jeg sku hehe )

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #1807: 12 Jun 2009, 16:03 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/4KX15209.jpg
Her er mit Randers FC hold i anden sæson, blev nummer 5 i første sæson.
Spørg om SS hvis i vil se noget

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1808: 12 Jun 2009, 20:04 »

Her er mit Real hold i begyndelsen af 3. sæson. Jeg skal til at begynde at købe spillere til min sæson nummer 3 i Real, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe. San Iker er urørlig. Forsvaret er jeg særdeles tilfreds med, selvom jeg nemt kunne købe nogle større stjerner. Heinze roterer lidt med Marcelo, og han gør det fint. Han er dog ved at blive for gammel og svag til mit hold, og derfor søger jeg en ny venstreback at rotere med Marcelo.

Midtbanen er næsten komplet efter min mening. Den centrale midtbane rummer spillere som Lassane Diarra, Miguel Veloso, Xabi Alonso og Thiago Motta, der dog kun bruges i absolut nødstilfælde. Den centrale offensive midtbane rummer Kaká og Wesley Sneijder. De begge to gør de upåklageligt, og eftersom David Silva og Parejo også kan bruges på den position, så har jeg ikke brug for backup der.

Kanterne er perfekte efter min mening. Cristiano Ronaldo og David Silva starter inde, og Robben,er førstereserve. Drenthe, Marcelo, Parejo og Higuain kan også bruges ude på kanterne. Der kunne måske godt bruges en ny klasse kant reserve, og dermed et salg af Drenthe?

Angrebet er måske lidt tyndt. Karim Benzema starter som regel inde, men han roterer med Gonzalo Higuain. Jeg har haft utallige forespørgsler og bud på Higuain, men jeg vil beholde ham. Både fordi at han er ung og talentfuld, men også fordi jeg vil have nogle spillere tilbage fra det hold jeg startede med. Ronaldo er blevet trænet så han også kan spille angriber, men ellers er der ingen. Nogle der kan foreslå en effektiv, billig angriber. Han skal kunne spille aleneangriber.

Så, hvordan vil i vurdere mit Real hold? Og hvem mener i jeg skal købe? Holdet vandt The Treble sidste sæsong, og jeg har 1.5 milliard til indkøb, så der er ikke pengeproblemer.

Jeg håber så sandelig nogen vil være så venlige at vurdere mit hold, og give mig nogle ideér til indkøb så jeg ikke behøver at bruge 1.5 milliarder til indkøb af talenter Peace

19-18!

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #1809: 12 Jun 2009, 21:01 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/9qk31555.jpg

Dette er mit newcastle hold, som jeg lige har lavet her i første tranfervindue. Har solgt mange spillere og erstattet dem med efter min mening geniale spille til et ellers ikke så stærkt newcastle hold.

Målmandsposten: Her har jeg hentet Vilar - ville gerne finde en okay målmand til en billig pris, da jeg synes det så svagt ud på denne plads. jeg regner med næste sæson at have et større udvalg af målmænd, så jeg kan få en endnu bedre til den tid.

Forsvaret: her har jeg hentet to stærke spillere. Mathieu: en klasse venstre back som er alt for billig til at lade vær med at købe. Udover ham har jeg hentet Bayal, som måske kan vise sig at være et lille flop, da jeg har Steven Taylor og Coloccini, men i hvertfald fik jeg lidt bredde til mit midterforsvar.

Den centrale midtbane: Her er jeg virkelig blevet forstærket!
Jeg har lavet Newcastles bedste indkøb i årtier; David Beckham er hentet til klubben for små 44 mio. Dette er virkelig en forstærkning.
Derudover har jeg hentet Witsel, som måske også bliver lidt tilovers, men ihvertfald er han god for fremtiden. Jeg vil rigtig gerne bruge englændere, så han kommer i stærk kamp med Joey Barton og Danny Guthrie.
Så har jeg hentet to spillere mere: Skjelbred, som er en dygtig midtbane spiller, men mange gode kvaliteter. Han bliver også bedre og bedre som årene går.
Den sidste til min midtbane er måske den vigtigste. Han træder direkte ind på den defensive midt i min trekant. Spilleren er Moussa Sissoko. Han er hentet i samme klub som Mathieu, så disse to spillere kender hinanden aldeles godt. Sissoko bliver den samme spiller som makelele var i Madrid og Chelsea. Han skal ligge og rydde alt op!
Franco Zuculini træder også til i januar måned. Et stort talent, som jeg glæder mig til at arbejde med!

Kanterne: her har jeg også været ude og bruge lidt gysser. Dette var der dog også meget brug for, da Jonás nok er den eneste kant i newcastle der har lidt at sige.
Rosina er hentet for 13+13. en god spiller til et newcastle hold. Dejlig billig og han kan nok sælges for mange penge senere i spillet.
Udover ham har vi den unge (19 år) Alexis Sánchez, som også kan spille i front. Dette gør han bliver meget offensiv som jeg meget gerne vil have kanterne skal være i denne holdopstilling. Han kommer fra Chile og har mange år foran sig.
Den sidste er Lavezzi. Han er angriber, men jeg vil rigtig gerne bruge ham på en venstre kant som jeg tidlige på en napoli save har haft stor succes med.! Han er lynhurtig og vil helt sikkert betale de 16 mio. han har kostet tilbage (dette er ikke meget for sådan en god spiller).

Angrebet: Det ser måske lidt svagt ud, men jeg vil mene at Xisco er en af de bedste (til et middelhold) boksspiller som man kan have. Han er ret alsidig og kan godt ligge alene på toppen. I min første kamp scorede han ude fra 30-35 meter, og det er jo fint Wink owen er også en klasse spiller til denne position, men måske er han bedre med to på top. ? dette vil dog ikke ske, så jeg håber på han klarer sig alene.. (her har jeg altså ikke hentet nogen spillere.

Som sagt vil jeg meget gerne have englændere på mit hold, men i starten er de virkelige svære at hente til et middelhold. Dette ved de fleste nok, så det vil ske hen af årene., at jeg vil begynde at hente endnu flere englændere til mit newcastle hold!

Mine samlede penge på indkøb: 325 mio
samlede penge på salg: 310 mio

Spillere solgt:
Cacapa
Butt (lejet)
Alan Smith
Kazenga Lualua
Obafemi Martins
Geremi
Ben Tozer
Tim Krul
David Edgar
Damien Duff
Kevin Nolan
Shola Ameobi
Peter Løvenkrands (lejet)

I må meget gerne Rate mit hold, samt komme med tilføjelser til mit hold.!  - Dette må meget gerne være englændere, men andre spillere vil jeg også være glade for Smiley

Antal englændere på førsteholdet: 7
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 21:06 af Maldinho » Logged

Out of darkness cometh light!!

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #1810: 12 Jun 2009, 21:35 »

så har jeg lige fået forstærket min midtbane og angreb med

salvatore foti -_- ( kanon elsker ham Opstemt )

Marouane fallani

freddy adu

simon vuksevic  ( kanon til hjørnespark, manglede jeg sku hehe )

Gode spillere du llige får handlet der.. Smiley Vuksevic har jo de syge stats !

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #1811: 12 Jun 2009, 21:37 »

går de alle sammen i startopstillingen?

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #1812: 12 Jun 2009, 21:48 »

hvem spørger du Smiley

kaspersj90
Lilleputspiller
*

« Svar #1813: 12 Jun 2009, 22:08 »

Gode spillere du llige får handlet der.. Smiley Vuksevic har jo de syge stats !

- har også lige købt fabregas hehe Opstemt

han er en dyr herre og købe men elsker ham så skulle bare ha ham ! Peace

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1814: 13 Jun 2009, 15:59 »

Her er mit Catania hold op til starten af 4. sæson:

Efter en flot 8 plads i 2. sæson, endte vi på en skuffende 16 plads i 3. sæson. Mange af mine spillere er utilfredse og vil videre.

På den centrale midt skiftes Deco, Gigarini, Diame og Ekici til at starte inde. Det er sjældent det samme par der starter inde.

Foti kan jeg ikke få til at score! Er der nogen der har nogle erfaringer med hvordan han skal spilles?

I skal bare spørge hvis i vil have SS.

Jeg søger en venstreback, gerne italiensk. Jeg søger også enten en højrefløj eller venstrefløj, så hvis i har nogle foreslag, så sig endelig til. Jeg har ca. 150 mio at gøre godt med.

Værs'go at rate Opstemt

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010