Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 792 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
NealaNeala
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Omklædningsrummet FM2009
Rate mit hold 09!
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
36
37
[
38
]
39
40
...
186
Forfatter
Emne: Rate mit hold 09! (Læst 451507 gange)
vondracek
Gæst
Sv: Rate mit hold 09!
«
Svar #555:
10 Feb 2009, 13:34 »
Så er det vist min tur til at vise mit Real Sporting de Gijón hold
Jeg skal til at slå hul på min anden sæson, men jeg synes stadig at der mangler noget, selvom jeg har gjort mig nogle helt fantastiske indkøb. I min første sæson endte holdet på 15. plads, hvilket betød endnu en omgang Liga BBVA bold, selvom økonomi dog ikke var stabil nok til at kunne begå sig i Spaniens bedste række - og undgå en nedrykning. For at være helt ærlig, så havde jeg ingen idé om, hvordan klubben kunne overleve endnu en sæson. Balancen var for længst nede og runde de røde tal, mens der ikke var et stort nok lønbudget til at kunne hente spillere på fri transfer. Pludselig var der dog en Sydafrikansk investor, som havde planlagt at overtage styrelsen af klubben, og dette blev en realitet kort inden den anden sæson skulle til at starte.
Nu står jeg så med en balance på flere millioner kroner, og op til flere utrolig kvalificerede spillere på holdkortet. Jeg har haft 200 millioner kroner at gøre godt med efter klubben blev overtaget, og dem har jeg selvfølgelig brugt på at forvandle holdet til et konkurrencedygtigt hold. Transfervinduet lukker om få dage, og har stadig 50 millioner kroner til spillerindkøb, hvorfor I meget gerne må komme med bud på spillere, som direkte kan forstærke holdet. Indtil videre ser holdet således ud:
MM:
Leo Franco
(
Cuéllar
)
FC/Stærk:
Adaílton
(
García
)
FC/Hurtig:
Hernández
(
López
,
Colin
)
FV:
Canella
(
Ángel
)
FH:
Cámara
(
Colin
)
MC/Defensiv:
Eduardo Costa
(
Silva
)
MC/Offensiv:
Michel
(
Silva
,
Kike Mateo
)
MV:
Angel Di María
(
Leonardo
,
Carmelo
)
MH:
Diego Castro
(
Maldonado
,
Carmelo
)
BO:
Saviola
(
Bilic
)
BO:
Kepa
(
Barral
)
Jeg synes selv, at jeg indtil videre har fået bygget et meget solidt mandskab op. Der vil blive fokuseret utrolig meget på mine fløje, som sammen med mine backs stort set kommer til at være de eneste der skal støtte den kraftfulde Kepa og hurtige Saviola, som er blevet hentet på en lejeaftale. De pladser jeg synes holdet har brug for forstærkninger på, er på begge back pladser, den hurtige centerforsvar plads, samt en ny højre fløj. Anyway free to rate, så kan vi se om vi har samme mening :-)
«
Seneste Redigering: 10 Feb 2009, 13:36 af Vondracek
»
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
«
Svar #556:
10 Feb 2009, 16:53 »
Citat af: GraZiaZ 10 Feb 2009, 02:19
Ja Opare bliver syg!
Kan godt smide SS hvis du gerne vil have det.
Mainstream og mainstream, altså de eneste jeg såen har fået øje på fra folk herinde er Opare og Aquino, de andre er kommet af egen viden, men det ramler vel os sammen med alle de andre der kan finde ud af FM
Altså Akinfeev, Sakho, Marquinhos, Santon og Saivet er sgu også nogen alle har på deres hold. Men det er jo dig der spiller, så det skal jeg egentligt ikke blande mig i
Men uden tvivl godt hold. I mit spil er Opare ikke noget at råbe hurra for. Han har et par rigtig høje stats, men ellers er han ikke noget jeg vil tro kunne blive en verdensstjerne. Han bliver uden tvivl en stjerne i sas ligaen, men jeg tror jeg sælger ham når han kommer tilbage fra leje. Vil prøve at få stablet et 100% dansk hold på benene.
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
«
Svar #557:
10 Feb 2009, 17:07 »
Citat af: Vondracek 10 Feb 2009, 13:34
Så er det vist min tur til at vise mit Real Sporting de Gijón hold
Jeg skal til at slå hul på min anden sæson, men jeg synes stadig at der mangler noget, selvom jeg har gjort mig nogle helt fantastiske indkøb. I min første sæson endte holdet på 15. plads, hvilket betød endnu en omgang Liga BBVA bold, selvom økonomi dog ikke var stabil nok til at kunne begå sig i Spaniens bedste række - og undgå en nedrykning. For at være helt ærlig, så havde jeg ingen idé om, hvordan klubben kunne overleve endnu en sæson. Balancen var for længst nede og runde de røde tal, mens der ikke var et stort nok lønbudget til at kunne hente spillere på fri transfer. Pludselig var der dog en Sydafrikansk investor, som havde planlagt at overtage styrelsen af klubben, og dette blev en realitet kort inden den anden sæson skulle til at starte.
Nu står jeg så med en balance på flere millioner kroner, og op til flere utrolig kvalificerede spillere på holdkortet. Jeg har haft 200 millioner kroner at gøre godt med efter klubben blev overtaget, og dem har jeg selvfølgelig brugt på at forvandle holdet til et konkurrencedygtigt hold. Transfervinduet lukker om få dage, og har stadig 50 millioner kroner til spillerindkøb, hvorfor I meget gerne må komme med bud på spillere, som direkte kan forstærke holdet. Indtil videre ser holdet således ud:
MM:
Leo Franco
(
Cuéllar
)
FC/Stærk:
Adaílton
(
García
)
FC/Hurtig:
Hernández
(
López
,
Colin
)
FV:
Canella
(
Ángel
)
FH:
Cámara
(
Colin
)
MC/Defensiv:
Eduardo Costa
(
Silva
)
MC/Offensiv:
Michel
(
Silva
,
Kike Mateo
)
MV:
Angel Di María
(
Leonardo
,
Carmelo
)
MH:
Diego Castro
(
Maldonado
,
Carmelo
)
BO:
Saviola
(
Bilic
)
BO:
Kepa
(
Barral
)
Jeg synes selv, at jeg indtil videre har fået bygget et meget solidt mandskab op. Der vil blive fokuseret utrolig meget på mine fløje, som sammen med mine backs stort set kommer til at være de eneste der skal støtte den kraftfulde Kepa og hurtige Saviola, som er blevet hentet på en lejeaftale. De pladser jeg synes holdet har brug for forstærkninger på, er på begge back pladser, den hurtige centerforsvar plads, samt en ny højre fløj. Anyway free to rate, så kan vi se om vi har samme mening :-)
Det er et interessant hold. Det må jeg gi dig. Uden de helt store profiler, men alligevel med et par velkendte kvalitetsspillere som Di Maria, Saviola, Franco og Kepa. Jeg kan godt lide dit hold. Det er meget virkelighedstro og uden alle de der billige, mainstream sydamerikanere osv. Men derimod med en masse spanske spillere, som ikke vækker noget i min hukommelse, men ser udmærkede ud. Det virker også som om du har et solidt koncept at bygge din taktik op om og det kunne godt ligne en placering i den øvre ende, hvis alt flasker sig.
Jeg har ikke lige nogle bud på forstærkninger, har ikke spillet i Spanien endnu, i FM09, pga. buggen som fucker ens lønbudget op.
vondracek
Gæst
«
Svar #558:
10 Feb 2009, 20:40 »
Citat af: Mr-legendary 10 Feb 2009, 17:07
Det er et interessant hold. Det må jeg gi dig. Uden de helt store profiler, men alligevel med et par velkendte kvalitetsspillere som Di Maria, Saviola, Franco og Kepa. Jeg kan godt lide dit hold. Det er meget virkelighedstro og uden alle de der billige, mainstream sydamerikanere osv. Men derimod med en masse spanske spillere, som ikke vækker noget i min hukommelse, men ser udmærkede ud. Det virker også som om du har et solidt koncept at bygge din taktik op om og det kunne godt ligne en placering i den øvre ende, hvis alt flasker sig.
Jeg har ikke lige nogle bud på forstærkninger, har ikke spillet i Spanien endnu, i FM09, pga. buggen som fucker ens lønbudget op.
Jeg siger tak for den fine kommentar
Grunden til, at der nu kun er ganske få prominente navne i truppen skyldes, at jeg endnu ikke helt har vidst om jeg skulle købe mellemløsninger, eller spare penge sammen til hele løsninger. Dog har jeg intet at klage over, idet jeg slet ikke havde haft ovenstående spillere på holdet, hvis ikke klubben havde fået ny ejer. Jeg er også stille og roligt i gang med at få skiftet de ukendte navne, som har været med fra start af, ud med spillere med lidt mere nationalt og internationalt renommé, men det kræver tid og tålmodighed.
Og apropos en placering i den øverste ende, så kan jeg kort bruge tiden på at fortælle, at klubben efter 11 kampe er placeret på femtepladsen - og med hele fire point ned til syvendepladsen. I forrige sæson kom jeg ikke højere end 15. pladsen, som var min endelig slutplacering.
EDIT: Kunne jeg forresten få dig til at fortælle mig om dit bug i den spanske liga? (Hvilken patch du spillede med, hvornår det skete etc.)
«
Seneste Redigering: 10 Feb 2009, 20:43 af Vondracek
»
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
«
Svar #559:
10 Feb 2009, 20:51 »
Citat af: Vondracek 10 Feb 2009, 20:40
Jeg siger tak for den fine kommentar
Grunden til, at der nu kun er ganske få prominente navne i truppen skyldes, at jeg endnu ikke helt har vidst om jeg skulle købe mellemløsninger, eller spare penge sammen til hele løsninger. Dog har jeg intet at klage over, idet jeg slet ikke havde haft ovenstående spillere på holdet, hvis ikke klubben havde fået ny ejer. Jeg er også stille og roligt i gang med at få skiftet de ukendte navne, som har været med fra start af, ud med spillere med lidt mere nationalt og internationalt renommé, men det kræver tid og tålmodighed.
Og apropos en placering i den øverste ende, så kan jeg kort bruge tiden på at fortælle, at klubben efter 11 kampe er placeret på femtepladsen - og med hele fire point ned til syvendepladsen. I forrige sæson kom jeg ikke højere end 15. pladsen, som var min endelig slutplacering.
EDIT: Kunne jeg forresten få dig til at fortælle mig om dit bug i den spanske liga? (Hvilken patch du spillede med, hvornår det skete etc.)
Jeg har jo ikke selv spillet i Spanien
Men jeg har hørt fra et par stykker at assistenten køber dårlige spillere til 2. holdet og giver dem gigantiske lønninger, som går ud over lønbudgettet. Men to af dem spillede med Real Madrid, så kan måske være årsagen? Jeg venter i hvert fald lige de dér 2 uger eller hvor lang tid der gå, før den næste update udkommer, før jeg prøver lykken i Spanien.
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #560:
12 Feb 2009, 13:10 »
Mit Sunderland hold efter første sæson.. Endte på 16. pladsen i første sæson, og holdte mig derfor lige oppe..
Holdet havde en meget meget ung alder, da jeg satsede ungt. I år burde jeg ende i midten.. Eller højere placeret.
Desuden er jeg i UEFA Cuppen trods 16' pladsen.. Jeg vandt nemlig Fair Play hehe :b
3 spillere på midtbanen er upcoming, og bliver om få år ifølge min scout leading stars.. Desuden gør Marquinhos og Bojan også i angrebet.. Har også lige hentet Zanka.. Som allerede er betegnet 'Wonderkid'
PS: har lige fået Asenjo også.. (:
«
Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 13:32 af superpew
»
vondracek
Gæst
«
Svar #561:
12 Feb 2009, 18:52 »
STARTOPSTILLING
:
Saviola - Kepa
Angel Di María - Eduardo Costa - Diego - Jesús Navas
Drenthe - Adaílton - Henrique - Camara
Leo Franco
Her er mit Real Sporting de Gijón hold kort inden den tredje sæson bliver skudt i gang. Min første sæson endte med en skuffende 16. plads i ligaen, men siden da er der sket store forandringer. Den daværende formand blev blandt andet erstattet af en sydafrikansk investor, som har investeret en masse millioner i klubben. De mange millioner jeg fik lov til at lege med gav mig mulighed for at bygge et konkurrencedygtigt mandskab op på utrolig kort tid. Det fik jeg gjort til tiden, hvilket klubbens placering i anden sæson også afspejlede. Det blev til en 7. plads, og en billet til UEFA Cuppen. Her inden den tredje sæson starter har jeg så fået forstærket truppen yderligere med navne som Diego (tidligere Werder Bremen spiller), Jesús Navas, Henrique (tidligere Barcelona spiller), samt Wijnaldum. Det eneste navn på ovenstående billede, der måske ikke vækker nogle tanker hos Jer, er midtbanespilleren
Silva
. Han blev hentet til klubben i starten af anden sæson, og har siden da udviklet sig utrolig meget. Anyway feel free to reate :-)
bennybenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #562:
14 Feb 2009, 18:06 »
Man så sige, at det er et imponerende hold du har fået. Specielt med gode spillere som Maria, Navas og Henrique.. KIU, for dit hold har sgu masser af potentiale..
Fc Bayern - Stern des Südens
bennybenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #563:
14 Feb 2009, 18:12 »
Udinese 2009/2010
Mit Udinese hold fungerede helt fantastisk i første sæson, hvor det blev til en stor titel. Jeg vandt Serie A i sidste spillerunde, og endte med samme point som AC Milan, men jeg var bedre indbyrdes. Min taktik har virket utrolig godt, hvor jeg kører med et langsomt tempo, og normal mentalitet.
Rate.
Fc Bayern - Stern des Südens
ZackS
Reserveholdsspiller
«
Svar #564:
14 Feb 2009, 22:07 »
Mit United hold i 2. sæson. Har solgt for mange penge, og købt for mange penge
Vandt 3 pokaler i første sæson
Kan sagtens smide SS op nogle spilleres stats, hvis folk vil have det
Taktikken er fantastisk. Tabte kun 3 kampe i 1, sæson, inkl. Ligacup, FA Cup og Champions
«
Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 22:22 af ZackS
»
Rooland
Manager
«
Svar #565:
15 Feb 2009, 00:42 »
Jeg overtog QPR, der sluttede den seneste sæson 2 point fra nedrykning i Coca-Cola Championship med et hold fuldt af afdankede stjerner. Formel 1 rigmændende spyttede dog lidt i klubkassen, så jeg kunne hente mig et helt nyt hold og et par PL stjerner.
Hvad syntes i?
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
«
Svar #566:
15 Feb 2009, 00:54 »
Citat af: Rooland 15 Feb 2009, 00:42
Jeg overtog QPR, der sluttede den seneste sæson 2 point fra nedrykning i Coca-Cola Championship med et hold fuldt af afdankede stjerner. Formel 1 rigmændende spyttede dog lidt i klubkassen, så jeg kunne hente mig et helt nyt hold og et par PL stjerner.
Hvad syntes i?
Udmærket hold til CCC. Dit midterforsvar er måske ikke det stærkeste og skal helt klart skiftes ud inden du rammer PL, men resten af holdet har helt klart niveauet til at rykke direkte op. På målmandsposten skal der nok også skiftes ud når/hvis du rykker op, for jeg synes aldrig jeg har set Mihaylov blive til noget specielt siden FM07. Men især dit angreb synes jeg godt om, på trods af at Defoe vel er ved at være en ældre herre. Men det ser i hvert fald ud til der er garanti for mål også selv om førstevalgene skulle blive skadet.
Hvis dit hold lå i PL ville jeg nok vurdere det til en midterplacering eller lige over nedrykning, så det er jo fornuftigt nok. Et par klasseforsvarere og en god, rutineret keeper ville dog pynte.
Btw. midtbanen ser i også solid ud, dog har jeg aldrig prøvet Sankhare på fløjen og David Jones skal nok skiftes ud hvis du rykker op, men det er ikke dér dine svagheder ligger, ikke i CCC i hvert fald.
Shaft
Manager
«
Svar #567:
15 Feb 2009, 04:49 »
Citat af: Rooland 15 Feb 2009, 00:42
Hvad syntes i?
Et fremragende hold til CCC. Dit angreb er klasse, og kan også sagtens holde sig i Premier League.
Målmandsposten, skal du, efter min mening dog hente en erfaren herre, hvis du rykker op i PL i første forsøg.
Luke Young kunne jeg aldrig få det store ud af i Aston Villa, så måske skal du også ud er forstærke dig der, og en enkel leder type i center forsvaret mangler du også. Insua er en stjerne i CCC, så fremragende du har ham.
På Midtbanen styrer Luis Jimenez vel dit spil offensivt, men ellers synes jeg godt du kan bruge to profiler, til især, hvis du rykker op.
I CCC Vil jeg give dig 9/10
Men i PL får du kun 5/10
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
«
Svar #568:
15 Feb 2009, 09:54 »
Så vil jeg skam også lige præsentere det hold der skal repræsentere Aston Villa i fjerde sæson. Bare sig hvis i vil have SS af nogle bestemte
Min blog - Den hollandske talentfabrik
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
«
Svar #569:
15 Feb 2009, 10:09 »
Citat af: Shaft 15 Feb 2009, 09:54
Så vil jeg skam også lige præsentere det hold der skal repræsentere Aston Villa i fjerde sæson. Bare sig hvis i vil have SS af nogle bestemte
Kunne jeg ikke få et SS af A. Ferdinand?
Ellers godt hold
Sider:
1
...
36
37
[
38
]
39
40
...
186
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »