home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 451420 gange)
borum
Ynglingespiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #540: 07 Feb 2009, 19:56 »

borum
Ynglingespiller

« Svar #541: 07 Feb 2009, 19:57 »

mljunker og til jer andre, så kan i se der;) også starter tottenham vidst også med 200mil mener jeg. til transfers.

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #542: 08 Feb 2009, 14:20 »

Her er mit Lyon hold i januar 2013:

(Mange af spillerne er unge, som bare er med i CL og Ligacuppen. Jeg går en del op i talentudvikling, og helst udelukkende af franske talenter. Derfor har jeg også 21 spillere fordelt på de forskellige franske ungdomslandshold)
Jeg har vundet Ligue 1 hvert år indtil videre, og CL er blevet taget i hus alle sæsoner undtagen den første hvor det "kun" blev til en semifinaleplads Wink
Pt er der spillet 23 kampe i sæsonen og jeg ligger i front med 63 point. Nærmeste konkurrent er Bordeaux med 47 point.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 15:37 af TottenhamHotspur » Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #543: 08 Feb 2009, 14:31 »

Her er mit Lyon hold i januar 2012:

(Mange af spillerne er unge, som bare er med i CL og Ligacuppen. Jeg går en del op i talentudvikling, og helst udelukkende af franske talenter. Derfor har jeg også 21 spillere fordelt på de forskellige franske ungdomslandshold)
Jeg har vundet Ligue 1 hvert år indtil videre, og CL er blevet taget i hus alle sæsoner undtagen den første hvor det "kun" blev til en semifinaleplads Wink
Pt er der spillet 23 kampe i sæsonen og jeg ligger i front med 63 point. Nærmeste konkurrent er Bordeaux med 47 point.

Meget godt hold. Ja, du satser da meget på talenter, franske som udlændinge.
Hvorfor bruger du Diarra på den offensive, der spiller Bodmer altså meget godt. Dit centrale forsvar ser heller ikke alt for godt ud, men fint er det da helt klart. Godt hold

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #544: 08 Feb 2009, 14:49 »

Meget godt hold. Ja, du satser da meget på talenter, franske som udlændinge.
Hvorfor bruger du Diarra på den offensive, der spiller Bodmer altså meget godt. Dit centrale forsvar ser heller ikke alt for godt ud, men fint er det da helt klart. Godt hold

Jeg kører med et rotationsprincip og derfor har Diarra spillet den seneste kamp på den offensive. Ellers er det også Bodmer eller Robinho som huserer på den plads. Jeg er enig i at forsvaret ikke ser voldsomt godt ud, men det faktum at der indtil videre kun er gået 8 mål ind på nu 24 kampe i ligaen, det burde fjerne al tvivl om deres kvalitet.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #545: 08 Feb 2009, 14:51 »

Jeg kører med et rotationsprincip og derfor har Diarra spillet den seneste kamp på den offensive. Ellers er det også Bodmer eller Robinho som huserer på den plads. Jeg er enig i at forsvaret ikke ser voldsomt godt ud, men det faktum at der indtil videre kun er gået 8 mål ind på nu 24 kampe i ligaen, det burde fjerne al tvivl om deres kvalitet.

Okay, det gør det jo noget bedre.
Ja, det er rimeligt godt klaret. Jeg lukkede selv i sidste sæson 14 mål ind i 38 kampe, efter at have lukket 5 mål ind i de første 17-19 kampe. Smiley
Men meget stærkt hold du har dig.

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #546: 08 Feb 2009, 14:58 »

Okay, det gør det jo noget bedre.
Ja, det er rimeligt godt klaret. Jeg lukkede selv i sidste sæson 14 mål ind i 38 kampe, efter at have lukket 5 mål ind i de første 17-19 kampe. Smiley
Men meget stærkt hold du har dig.

Det er sgu også en imponerende statistik må man sige Smiley Men jeg synes nu også den største udfordring med Lyon den er at finde i det europæiske, da ligaen ligger lige til højrebenet Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #547: 08 Feb 2009, 15:02 »

Det er sgu også en imponerende statistik må man sige Smiley Men jeg synes nu også den største udfordring med Lyon den er at finde i det europæiske, da ligaen ligger lige til højrebenet Wink

Helt klart enig. Du kan evt se mit hold nogle sider tilbage, men der er trods alt sket noget siden. Men jeg har lige vundet CHL her i 2012 Smiley for første gang. Så næste mål er 10 mænd på det franske A-landshold.

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #548: 08 Feb 2009, 15:19 »

Helt klart enig. Du kan evt se mit hold nogle sider tilbage, men der er trods alt sket noget siden. Men jeg har lige vundet CHL her i 2012 Smiley for første gang. Så næste mål er 10 mænd på det franske A-landshold.

Det er også et meget stærkt hold hele vejen igennem og så kan jeg godt lide dit princip med kun at købe franske spillere. Det giver helt sikkert spillet et sjovere twist og gør det også lidt sværere. Selvom det nu ikke er franske talenter der er mangel på. 10 spillere på A-landsholdet det vil være meget imponerende hvis det kommer til at ske! hvor mange har du nu?

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #549: 08 Feb 2009, 15:26 »

Det er også et meget stærkt hold hele vejen igennem og så kan jeg godt lide dit princip med kun at købe franske spillere. Det giver helt sikkert spillet et sjovere twist og gør det også lidt sværere. Selvom det nu ikke er franske talenter der er mangel på. 10 spillere på A-landsholdet det vil være meget imponerende hvis det kommer til at ske! hvor mange har du nu?

Når der udtages normale trupper (26 mænd), har jeg som regel en 7 stykker. Til EM-slutrunden 2012 har jeg 5, hvoraf de 4 startede inde her i første kamp.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #550: 08 Feb 2009, 19:28 »

Jeg har nok skrevet lidt meget her i denne tråd på det sidste, men nu vil jeg smide mit hold op efter transfervinduets lukning anno sommeren 2012. Jeg vil lave ss af hver enkel spiller. Derudover har jeg nok lejet for mange spillere ud til de samme klubber.
Olympique Lyonnais
Målmænd:
1. Hugo Lloris
19. Grégory Coupet

Forsvar:
2. Jérémy Mathieu
3. Jacques Faty
4. Jean-Alain Boumsong Bruges sjældent
12. John Mensah
13. Anthony Réveillère
15. Garry Bocaly
17. Loïc Nestor
26. Léo Schwechlen Bruges ikke

Midtbane:
5. Mathieu Bodmer
7. Sofiane Feghouli
14. Sindey Govou
18. Miralem Pjanic
22. Charles N`Zogbia
24. Blaise Matuidi
25. Jérémy Ménez
28. Jérémy Toulalan

Angreb:
9. Karim Benzema
10. Jimmy Briand
11. Bafetimbi Gomis
21. André-Pierre Gignac

Talenter og/eller udlejede spillere
23. Christophe Husser
27. Emmanuel Roche
29. Pierre-Louis Hugues
30. Jean-Michel Martinez
Adel Taarabt
Eric Bigot
Jérémy Hélan
Jérôme Gasc
Lamine Gassama
Logan Prevost
Romauldo Ortega
Thimothée Kolodzieczak
Yannis Tafer
Younousse Sankharé

Jeg har vundet mesterskabet 3 af 4 gange. I 2. sæson startede jeg katastrofalt og havde 9 point efter 11 kampe, 14-15 point bag Olympique Marseille. Jeg endte dog med 77 point, ligesom Marseille, men det var ikke nok.
I sidste sæson vandt jeg Champions League.
Jeg skifter imellem tre opstillinger. Altid med 4 i forsvaret. og også altid to på den centrale eller defensive midtbane. Derudover har jeg så to spillere på kanten, henholdvis OMH og OMV. Til sidst spiller jeg så med to angribere, eller en angriber og en på OMC.
Jeg har ingen fast opstilling. Jeg kører meget med roatationsprincippe t. Rate?
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 19:36 af Vestjyde » Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #551: 09 Feb 2009, 17:09 »

Mit QPR hold i 2014/15 sæsonen. Vandt PL sidste sæson
I kan se regens'ne i "Rate mit talent" tråden, side 27.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #552: 09 Feb 2009, 17:25 »

Mit QPR hold i 2014/15 sæsonen. Vandt PL sidste sæson
I kan se regens'ne i "Rate mit talent" tråden, side 27.

Er Daniel Opare virkeligt så god? Jeg fik ham på fri til mit OB-hold i 2. sæson men han ser ikke ud af noget specielt og da jeg har Esben Ruud og Bøgelund på højre back lejede jeg ham ud til Lyngby.
Det er helt klart et godt hold du har, men næsten alle de spillere, som ikke er regens er mainstream, hvilket jeg finder utroligt kedeligt.
Flot at du har vundet mesterskabet med QPR, jeg kom selv nr. 2 i PL med Leeds i enten 13/14 eller 14/15 sæsonen.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #553: 10 Feb 2009, 02:19 »

Er Daniel Opare virkeligt så god? Jeg fik ham på fri til mit OB-hold i 2. sæson men han ser ikke ud af noget specielt og da jeg har Esben Ruud og Bøgelund på højre back lejede jeg ham ud til Lyngby.
Det er helt klart et godt hold du har, men næsten alle de spillere, som ikke er regens er mainstream, hvilket jeg finder utroligt kedeligt.
Flot at du har vundet mesterskabet med QPR, jeg kom selv nr. 2 i PL med Leeds i enten 13/14 eller 14/15 sæsonen.
Ja Opare bliver syg!
Kan godt smide SS hvis du gerne vil have det.

Mainstream og mainstream, altså de eneste jeg såen har fået øje på fra folk herinde er Opare og Aquino, de andre er kommet af egen viden, men det ramler vel os sammen med alle de andre der kan finde ud af FM  crazy
« Seneste Redigering: 10 Feb 2009, 02:21 af GraZiaZ » Logged

Barfoed91
Gæst

« Svar #554: 10 Feb 2009, 09:21 »

Jeg har nok skrevet lidt meget her i denne tråd på det sidste, men nu vil jeg smide mit hold op efter transfervinduets lukning anno sommeren 2012. Jeg vil lave ss af hver enkel spiller. Derudover har jeg nok lejet for mange spillere ud til de samme klubber.
Olympique Lyonnais
Målmænd:
1. Hugo Lloris
19. Grégory Coupet

Forsvar:
2. Jérémy Mathieu
3. Jacques Faty
4. Jean-Alain Boumsong Bruges sjældent
12. John Mensah
13. Anthony Réveillère
15. Garry Bocaly
17. Loïc Nestor
26. Léo Schwechlen Bruges ikke

Midtbane:
5. Mathieu Bodmer
7. Sofiane Feghouli
14. Sindey Govou
18. Miralem Pjanic
22. Charles N`Zogbia
24. Blaise Matuidi
25. Jérémy Ménez
28. Jérémy Toulalan

Angreb:
9. Karim Benzema
10. Jimmy Briand
11. Bafetimbi Gomis
21. André-Pierre Gignac

Talenter og/eller udlejede spillere
23. Christophe Husser
27. Emmanuel Roche
29. Pierre-Louis Hugues
30. Jean-Michel Martinez
Adel Taarabt
Eric Bigot
Jérémy Hélan
Jérôme Gasc
Lamine Gassama
Logan Prevost
Romauldo Ortega
Thimothée Kolodzieczak
Yannis Tafer
Younousse Sankharé

Jeg har vundet mesterskabet 3 af 4 gange. I 2. sæson startede jeg katastrofalt og havde 9 point efter 11 kampe, 14-15 point bag Olympique Marseille. Jeg endte dog med 77 point, ligesom Marseille, men det var ikke nok.
I sidste sæson vandt jeg Champions League.
Jeg skifter imellem tre opstillinger. Altid med 4 i forsvaret. og også altid to på den centrale eller defensive midtbane. Derudover har jeg så to spillere på kanten, henholdvis OMH og OMV. Til sidst spiller jeg så med to angribere, eller en angriber og en på OMC.
Jeg har ingen fast opstilling. Jeg kører meget med roatationsprincippe t. Rate?

Nice! Benzema bliver også pænt syg i angrebet!

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010