home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 450716 gange)
motZ
Gæst

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #75: 30 Nov 2008, 12:17 »

Ville også gerne have plads til i hvert fald Rakitic, men kan ikke rigtig finde en plads til ham Wink Så det er lidt af et luksus-problem Smiley

Ja, men sådan er det jo. Smiley
Du må jo bare prøve at skifte lidt mellem dem på midtbanen.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #76: 30 Nov 2008, 12:19 »

Jo, er skam i gang Smiley Hehe.
Men mit mål er at få så lav en gennemsnitsalder som muligt, men stadig med kvalitet Wink Derfor er der ikke de kæmpe kæmpe store stjerner Smiley

Pas meget på med det. Hvis du har den opfattelse, som mange desværre har, at det er godt at have et rigtig ungt hold, er du hel gal på den. Det er utrolig vigtigt at have et afbalanceret hold, hvor der er erfarende spillere med. Som minimum en i hver kæde vil jeg sige, medmindre man kun spiller med en angriber. Og så er målmændene altså bedst når de når alderen omkring de tredive, så der er det også tit bedst og have en erfaren gut.
Grunden til at dette er så vigtigt er, at holdet så er bedre i modgang, altså det kan være at holdet er bedre til at komme tilbage i en kamp og komme ovenpå efter et formdyk.

Det kan godt være du ved alt dete i forvejen, men ville lige fortælle det, så du ikke ender med et hold hvor alle er under femogtyve Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #77: 30 Nov 2008, 12:26 »

Okai, jeg havde det godt på fornemmelsen, men vidste ikke det betød så meget. Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #78: 01 Dec 2008, 17:29 »

Er Bolton, og er nu i Januar 2010, er MEGET tilfreds med mit hold, som jeg syntes er giga godt...

Men hvad syntes i Opstemt RATE RATE RATE Opstemt

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #79: 01 Dec 2008, 17:44 »

Er Bolton, og er nu i Januar 2010, er MEGET tilfreds med mit hold, som jeg syntes er giga godt...

Men hvad syntes i Opstemt RATE RATE RATE Opstemt

Det er sgu et rigtig godt hold, når man tænker på du er Bolton :b Men en nypå målmands posten så ville det være et sygt hold Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #80: 01 Dec 2008, 17:48 »

Yoggidk, Bolton:

Målmand:
Jussi Jääskeläinen er en rimelig god målmand. Jeg synes, at han plejer at være meget stabil? Dog er han 35 eller sådan noget der? Nu ved jeg ikke, om du har en ordentlig keeper som backup, men hvis ikke, så skal du til at finde en. Målmandspladsen er, efter min mening, nok den vigtigste plads i FM - især med de knap så gode hold, hvor det meget gælder om at holde målet rent, så hvis du kan finde en klasse målmand, er det super!

Forsvar:
Steinsson kender jeg ikke så meget til, og det samme med Onyewu. Men Gary (mener jeg, han hedder til fornavn?) Cahill og Michael Jakobsen er super spillere i Bolton. Begge unge og solide.  Hvem har du som backup? Og kan du poste et ss af Steinsson og Onyewu?

Midtbane:
Witsel kender jeg desværre heller ikke super meget til. Jeg ved i hvertfald ikke, hvordan han er i Football Manager 09? Men de tre andre midtbanespillere er klassespillere!! Det er jo fantastisk, at du har fået Guti til Bolton! Har altid syntes, at han var en super fodboldspiller, på trods af at han spiller i Real Madrid.. Muamba er også fed (på den gode måde). Kalou er også en super spiller! Han må være giftig at have på kanten med den speed, han har. Men er han ikke højrebenet? Jeg ved godt, at han spiller derude irl, men synes nu alligevel, at det er bedre at bruge højrebenede spillere i højre side og venstrebenede spillere i venstre side.. (;

Angreb: Gignac kender jeg desværre heller ikke rigtig noget til! xD D'oh. Men kan du smække et ss op af ham? Elmander er jo super giftig. Han har en super teknik, fysisk stærk og så er han rimelig hurtig. Kan dog bedre lide at bruge ham som hængende angriber, men det kan jo være, at hans indstillinger er lidt sådan?

Vil ikke give det nogen karakter, da der er mange af spillerne, jeg ikke kender. Men af dem jeg kender, så er det rigtig godt. Thumbs up!

Yoggidk
Gæst

« Svar #81: 01 Dec 2008, 17:58 »

HELE TRUPPEN, som den ser ud, er på jagt efter forstærkninger til forsvaret, og ikke målet, da jeg får Asenjo, til næste sæson...

Grétar Steinsson, stabil forsvarer.

Oguchi Onyewu[/ur], også meget stabil.

André-Pierre Gignac, perfekt makker til Elmander.

Det med Kalou er jeg ikke så bekymret over, det skal nok gå Smiley

TAK for den lange gennemgang Wink

« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 18:00 af Yoggidk » Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 01 Dec 2008, 18:48 »

Her er mit Udinese-hold, som jeg blev nr. 8 med i den forgange sæson 09/10, hvilket var min første sæson i klubben.

Rate, please Rullende Øjne

Edit: Værd at bemærke er at Vagner Love blev Serie A-topscorer og Zapata blev Årets unge spiller
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 18:53 af Woodfarm » Logged

vesperGT
Manager

« Svar #83: 01 Dec 2008, 18:58 »

Hvor mange mål fik Love scoret?

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 01 Dec 2008, 19:04 »

22 stk. - foran Milito (22) og Miccoli (19)

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #85: 01 Dec 2008, 19:45 »

« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 19:47 af Riis » Logged

BHF
Juniorspiller
**

« Svar #86: 01 Dec 2008, 20:28 »

Her er mit Udinese-hold, som jeg blev nr. 8 med i den forgange sæson 09/10, hvilket var min første sæson i klubben.

Rate, please Rullende Øjne

Edit: Værd at bemærke er at Vagner Love blev Serie A-topscorer og Zapata blev Årets unge spiller

Jeg kan rigtig godt li dit hold. Synes dog det er synd du har skildt dig af med Quiagliarella da jeg mener han ville pynte bedre på højrekanten end Pepe.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 01 Dec 2008, 21:07 »

Jeg kan rigtig godt li dit hold. Synes dog det er synd du har skildt dig af med Quiagliarella da jeg mener han ville pynte bedre på højrekanten end Pepe.

Salget af Quagliarella var ude af mine hænder - ligesom det i øvrigt var tilfældet med Gökhan Inler og Alexis Sanchez, som alle var spillere jeg gerne havde beholdt.
Derudover må jeg forsvare Pepe. Jeg må indrømme jeg kraftigt overvejede om han var god nok, men han fik jeg chancen og gjorde det upåklageligt. Hans avr. rating lå på 7,36 i 40 kampe.

Her et lille SS http://i265.photobucket.com/albums/ii219/niklaslarsen/7SimonePepe.png
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 21:11 af Woodfarm » Logged

AFC
Gæst

« Svar #88: 02 Dec 2008, 17:31 »

Mit AC Milan hold i 2009.

Er selv tilfreds.

AC Milan

Yoggidk
Gæst

« Svar #89: 04 Dec 2008, 16:58 »

MIT BOLTON-HOLD I 2010, det er jo helt vildt godt Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010