Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:54:27
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 20:45:50
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 857 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
Blog-light 09
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Forfatter
Emne: Blog-light 09 (Læst 78304 gange)
Erzael
Manager
Sv: Blog-light 09
«
Svar #135:
01 Apr 2009, 15:48 »
S
å blev første sæson i det hollandske spillet færdig. Og hvilken sæson det er blevet til i Ajax. Hele 3 trofæer er hevet hjem til Amsterdam. Der er flere grunde til denne succes, blandt andet har spillernes humør været helt i top igennem sæsonen. Et godt køb, eller to har også spillet en vigtig rolle. Samt en formidabel taktik. Mesterskabet blev sikret 2 spillerunder før sæsonen var slut. Igennem året lå vi i toppen og sloges med Herenveen, Vitesse, NEC, Feyenoord og AZ, men det blev Herenveen og Vitesse der nuppede henholdsvis 2. og 3. pladsen. Vi havde et ringe efterår, hvor vi var nede og lugte til 8. pladsen på et tidspunkt. Men med en stærk spillende Kennedy, som blev topscorer for os efter første halvdel af sæsonen, fik vi sikret os en 5. plads ved vinter transfervinduet.
Alex
Marquinhos
Alexandr Kerzhakov
Kasper Lorentzen
Sulejmani
Her blev der hentet ind fra det brasilianske land. Marquinhos blev erhvervet for 77,5 Mio, hvor en del af summen skulle betales af over et længere stykke tid. Forårets bedste spiller for os blev også hentet her. Nemlig Alex fra Internacional. Knægten kom for 57,5 Mio, hvor der også skulle betales over flere måneder. Med hans 21 scoringer, hvoraf de fleste var sat ind på frispark og straffespark, blev han vores topscorer.
I det første transfervindue blev floppet Alexandr Kerzhakov hentet, men det var de dårligste 46 Mio jeg havde givet ud. Med hans kun 9 mål blev han et kæmpe flop hos mig. Jeg regner med at komme af med ham i løbet af sommeren. Kasper Lorentzen fra Brøndby blev også hentet for den nette sum af 2,75 Mio. Drengen fra vestegnen gjorde det fremragende i hans første sæson her i Ajax. Han fik scoret 4 mål, og lagt op til 6, så det er jo udemærket. 3 spillere blev også lejet ud i løbet af sæsonen. I første vindue blev stortalentet Miralem Sulejmani lejet ud til franske Toulouse, som jeg kan forvente at få 107 Mio af her til sommer hvor han vender tilbage til Amsterdam ArenA. Urby Emanuelson og Evander Sno blev også lejet ud for at komme ned i løn budgettet. De røg til til henholdsvis Sunderland og Blackburn.
E
fter mesterskabet var i hus var det tid til pokalfinalen imod FC Utrecht. Alex, Vertonghen og Luis Suarez kunne hver med et mål bringe os på 3-0 efter 69 minutter. I det 80. minut fik Utrecht dog udlignet, men så skete der heller ikke mere. Det andet trofæ i denne sæson var hjemme.
En uge før pokalfinalen blev vores målmand, Maarten Stekelenburg skadet, så reserve målmanden Kenneth Vermeer blev nød til at stille sig i kassen i pokalfinalen og Uefa Cup finalen.
I
Uefa Cuppens gruppespil havde vi slået AaB og Hertha Berlin, samt spillet uafgjort imod Spartak Moskva og AC Milan. Så en sikker førsteplads i puljen kunne sende os videre imod metallet. I første knockout runde ventede norske Rosenborg, som lignede en let opgave på papiret. Vi fik da også hevet en 2-3 sejr med hjem fra Norge i første kamp. I anden kamp var det et skades ramt Rosenborg holdt vi tog imod, og en sikker 3-0 sejr blev kørt hjem, og så var vi klar til 2. knockout runde. Her trak vi tyske Schalke 04. Med hjemmebane i første kamp regnede jeg med en sikker sejr. Men sådan skulle det nu ikke gå. Vi fik vores første nederlag i en lang række kampe på 1-2. Med et nederlag i bagagen rejste vi til Tyskland for at kæmpe os videre til næste runde. En fantastisk velspillende Aissati og Marquinhos kunne med hver 2 mål, bringe os tæt på næste runde. Thomas Vermaelen sendte os med et hovedstød på 2-5, og så var en samlet 6-4 sejr sikret.
I kvartfinalen var det franske PSG der ventede. Efter meget lange 90 minutter kunne vi sikre os en dejlig 1-0 sejr på hjemmebane, hvilket betød at PSG ikke fik nogle udebanemål, som altid er vigtigt i internationale turneringer. I det franske så det sort ud efter en 2-0 føring til franskmændene, men hele 4 minutter inde i overtiden sendte Alex et perfekt hjørnespark ind i panden på Vermaelen, og med det MEGET vigtige udebanemål, røg vi videre til semi finalen. Der ventede et stærkt spillende skotsk Rangers hold, som havde scoret mange mål i løbet af turneringen. Men vi skulle dog ligge en dæmper på den skotske lejr, da vi kunne sikre os en 0-1 sejr i Glasgow. Og med en 1-1 hjemme i Amsterdam var vi sikre på den finale plads. Udinese havde overraskende vundet over Manchester City i deres semi finale, og ventede på os i finalen. Det så ikke godt ud da Marquinhos allerede efter 17 minutter blev skadet. Men Ismail Aissati brang lys i vores trup med en scoring lige før halvleg. Luis Suárez kunne med et hårdt fladt skud sikre os metallet i Uefa Cuppen. Tredje finale, og tredje sejr var helt vildt dejligt at få i første sæson.
N
u venter anden sæson, og jeg håber vi kan hive lige så meget guld hjem som vi gjorde i første sæson. Jeg kommer tilbage her i Blog-Light med en opdatering efter 2. sæson.
Stillingen
Milliardær - Blog
Hnansen
Juniorspiller
«
Svar #136:
02 Apr 2009, 15:49 »
Efter at have nogle seriøse problemer med at få fundet den helt rigtige klub, tror jeg nu endelig det er lykkedes for mig!
Valget er faldet på den jyske traditionsklub
AGF
Forventinger/målsætninger
Jeg ser det som en spændende klub, med en masse spirende talenter. Truppen er efter min vurdering stærk nok til at opnå hvad jeg har som målsætning.
Medieprognosen ligger i første sæson på en 10. plads. Noget som jeg dog forventer at kunne gøre bedre, en placering i top 8 vil umiddelbart være mit første mål.
På længere sigt er det en UEFA cup billet jeg satser på, et mål som jeg forventer opfyldt inden for 2-3 sæsoner.
For at gøre spillet så realistisk så muligt, vil jeg så vidt som muligt få min transferpolitik til at afspejle virklighedens SAS Liga.
Hvilket reelt vil betyde at der ikke kommer indkøb af de sædvanelige talent postet herinde, men derimod fokus på danske, svenske og norske spillere.
Der vil naturligvis også blive købt ikke-skandinaviske spillere - men jeg vil forsøge at holde det på et minimum.
Trup/Opstilling
Opstilling bliver en standard 4-4-2 med fokus på hurtigt spil udover kanterne.
Indkøb/salg
Indtil videre har jeg ikke gjordt den store aktivitet på transfermarkedet, hvilket jeg heller ikke har haft de store planer om. Jeg har dog "købt"
Saban Ôzdogan
på en fri transfer fra FC København.
En særdeles spiller, som jeg regner med engang i fremtiden skal danne midtbane med talentet Kasper Povlsen.
Udover et par fristillet reserve spillere har der ikke været nogle salg.
Michael Lump, Peter Graulund, Anders Kure, Frederik Krappe, Ulrik Lindkvist, Steffen Rasmussen
og
Jerry Lucena
er dog alle jagtet er konkurrende klubber fra den bedste danske række.
Kampe
Jeg har netop afsluttet opstartsfasen og træningskampene endte ud med følgende resultater:
Lyngby - AGF
2-0
-
AGF - CFR Cluj
1-0
-
FC Amager - AGF
1-3
-
AGF - Silkeborg Boldklub
11-0
-
Viborg FF - AGF
1-1
Alt i alt en noget blandet affære, med den store skuffelse mod Lyngby - hvilket delsvis også kan siges om FC Amager kampen, resultatet lyver gevaldigt her eftersom de sad på store dele af kampen.
En meget overbevisende hjemmesejr over de forsvarende rumænske mestre CFR Cluj, var dog noget som gav stor selvtillid i truppen.
Det var alt for den her gang. Jeg regner med at komme med updates hvert kvartal af sæsonen.
Cesc
Gæst
«
Svar #137:
02 Apr 2009, 20:19 »
Juventus FC
Jeg har gang i et herligt spil med de stærke tropper fra Torino, og det går lige efter planen. Jeg har oplevet stor succesc i min første sæson, hvor jeg ikke stødte på et eneste nederlag. Dog fik jeg to uafgjorte kampe, som ikke var tilfredsstillende for en selvsikker og krævende manager som mig. Derfor går jeg i denne sæson efter at få skaffet pokalen uden et eneste nederlag i baghånden. Ja, man må sige det går ret godt. 16 kampe, 16 sejre, storsejre over store klubber... (Ved ikke, hvad jeg skal skrive...)
Ved vinterpausen ser det sådan ud:
SERIE A-STILLING
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #138:
02 Apr 2009, 20:31 »
vanvittigt
maaahhh-h-h-h
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #139:
02 Apr 2009, 20:33 »
Citat af: Baliian 29 Mar 2009, 08:34
DRENGENE FRA VESTEGNEN
Så er jeg tilbage med en lille update om venskabskampene og om Champions Leauge kval, som jeg har også har spillet kampe i.
Jeg fik arrangeret et par venskabskampe men det var ikke alle der var lige gode. Men jeg spillede imod Grazer AK, eller GAK som det forkortes. Men altså det blev en god kamp som mine drenge spillede og vi tog hjem fra Østrig med en 6-0 sejr. Kíkin Fonseca og Ousman Jallow kom igang med scoringerne igen med et mål hver. Jon Jönsson fik også scoret, Daniel Wass, Jan Kristiansen og Patrick Mortensens scorede de sidste. Inden min første kamp i Champions League kval, arrangerede jeg lige en venskabskamp mod Brøndby II. Det blev også en storsejr da vi vandt 5-0. Stefan Gislason scorede et mål, Michael Krohn-Dehli scorede 2, Ousman Jallow scorede en igen og Farnerud scorede det sidste. Nu var vi klar til første af to kampe i Champions League kvalifikationen. I 1. kval runde fik vi en meget let lodtrækning da vi skulle møde et hold der hedder Atlantas fra Litauen. I første kamp skulle vi til Litauen og spille. Vi fik en rigtig god start med en 3-0 sejr over dem og vi var næsten så godt som videre. Selvfølgelig stod Kíkin Fonseca og Ousman Jallow for målene, et af Fonseca og to af Jallow. Mellem Champions League kvalifikationen var der også første liga kamp som vi skulle spille imod Horsens. Det startede rigtig skidt for os da Simon Nagel allerede efter 15 minutter kunne bringe Horsens foran. Vi fik dog udlignet i 24. minut da Max Von Schlebrügge scorede. Desværre fik Mads Laudrup scoret sejrsmålet til 2-1 i 45 minut. Og vi fik en yderst ringe start på sasligaen. Anden kamp mod Atlantas var ikke noget at prale af. Vi vandt 1-0 på hjemmebane på et mål af Kíkin Fonseca. Ellers har der ikke sket så meget udover at jeg fik et meget lille transferbudget på 23.000.000 så jeg fik kun købt en spiller og det er også en stor spiller. Det er nemlig Andrés D'alessandro som har spillet i et par store klubber i Europa. Han forventes at gå direkte ind på den offensive midtbane og har fået nummer 10.
KAMPE:
VS. GAK 6-0
VS. Brøndby II 5-0
VS. Atlantas 3-0
VS. AC Horsens 1-2
VS. Atlantas 1-0
Andrés D'alessandro
fantastiske køb der kun kan gøre det godt i dk. D'Allessandro har været et fast køb for mig når jeg har spillet premer league. også kikin fonseca for den sags skyld.
altid god for mål
maaahhh-h-h-h
Baliian
Landsholdsspiller
«
Svar #140:
02 Apr 2009, 20:57 »
tak
men det har ikke gået som jeg regnede med i anden sæson, ligger nummer tre lige nu og de spiller slet ikke så imponerende som de gjorde i sidste sæson, men jeg slog da Lyon 3-2 i chl gruppespillet som jeg er meget tilfreds med
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #141:
02 Apr 2009, 21:13 »
det er et flot resultat. er du sikker på du bruger deres kvaliteter rigtig nok så
maaahhh-h-h-h
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #142:
25 Apr 2009, 14:54 »
Everton F.C.
Efter 1½ sæson på Goodison Park synes jeg i skal have et lille indblik i et fremragende save.
Sæson 08/09:
Transfer:
Ind:
- John Fleck, 21 mio fra Rangers
- Alberto Zapater, 47 mio fra Zaragoza
Ud:
- Phil Jageilka, 75 mio til Milan
- Andy van der Meyde , Free Transfer.
Den forventede taktik til sæson 08/09:
Bo: Yakubu, Bo: Jô
VM: Leighton Baines, MM: Alberto Zapater, MM: Marouane Fellaini, HM: Mikel Arteta
VB: Joleon Lescott, MF: Phil Jagielka, MF: Joseph Yobo, HB: Phil Neville
MM: Tim Howard
Sæsonen:
Allerede fra starten af sæsonen lagde vi os med op i toppen og derved startede med at ligge et stort pres på "the big four". Vi havde et rigtig godt defensiv fundament med rutinerede Howard på kassen, Neville og Lescott på Backerne, samt Yobo og Jagielka i midten. De 5 gjorde os til det bedst defensive mandskab i sæsonen. Udover dette benhårde defensive, havde vi også to hard hitter oppe i front. De scorede mål på samle bånd og det endte til sidst med at Jô fik en fornem hæder med at blive PL topscorer med 20 mål.
Et stort minus for sæson var da Bill Kenwright valgte sælge Jagielka op til jul. Han smuttede til Milan for en sum af 75 mio. Ikke lige frem den julegave man havde ønsket sig, men vi blev nød tilpasse os og arbejde sten hårdt videre med projektet.
Ved sæson afslutningen var vi uheldige at gå ned primært pga af vores brede i truppen. Det resulterede i at vi til slut at endte som nummer 4. Egentlig et godt resultat set udefra, men da det egentlig var vores dårligste placering i løbet af hele sæsonen, var der grund til en lille smule skuffelse på Goodison Park, da fansene havde lugtet metal. Dog var jeg fuldt ud tilfreds med mit mandskab, i de andre turneringer vi havde deltaget i.
Vores vej til CC finalen lagde vi modstandere ned som Middlesbrough og Sunderland. Ikke den sværeste vej til finalen, men lidt held skal man også have. Dog tabte vi til sidst finalen til Man U med et sølle 1-0. Det var også dem der endte vores FA Cup eventyr i 5. runde med en sejr over os på 3-0. I Uefa cuppen gik vi videre fra en gruppe med Marseille, Udinese, Aris og Marítimo. Dog endte vores deltagelse i turneringen med et nederlag i kvartfinalen til PSG. Inden da havde vi både sendt Marseille og Nancy ud.
Nogle resultater fra kampene i løbet af sæsonen:
PL: Aston Villa - Everton, 0-7
PL: Everton - Chelsea, 3-0
PL: Everton - Liverpool, 2-0
Facts:
PL: Placering: 4; V: 23; U; 9; T: 6; 63-21 78 point
Carling Cuppen: Finale mod Man Utd, tabte 0-1
FA Cuppen: Exit 5. runde, tabte til Man Utd 0-3
Uefa: Exit kvartfinalen, tabte sammenlagt til PSG 2-3
Topscorer: Jô, 27 mål
Assist: Mikel Arteta, 16 assist
Årets Spiller: Mikel Arteta
«
Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 15:57 af Marchang
»
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
FredrikLeander
Gæst
«
Svar #143:
25 Apr 2009, 14:58 »
Citat af: Marchang 25 Apr 2009, 14:54
Everton F.C.
Efter 1½ sæson på Goodison Park synes jeg i skal have et lille indblik i et fremragende save.
Transfer 08/09:
Ind:
- John Fleck, 21 mio.
- Alberto Zapater, 47 mio
Fortæl mere
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #144:
25 Apr 2009, 15:58 »
Haha var i gang
kom bare til at poste for tidligt
Green and Gold..
FredrikLeander
Gæst
«
Svar #145:
25 Apr 2009, 16:22 »
Haha, virker som et nice spil
BLIV VED!
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #146:
25 Apr 2009, 16:24 »
Citat af: FredrikLeander 25 Apr 2009, 16:22
Haha, virker som et nice spil
BLIV VED!
Regner jeg skam også med jeg gør
satser på at smide en update mere når 2. sæson er slut.
Green and Gold..
cube
Manager
«
Svar #147:
28 Apr 2009, 12:08 »
Oversigt over min hidtidige karriere:
08-09: 7. plads med Sampdoria
09-10: 7. plads med Sampdoria
10-11: 7. plads med Sampdoria
11-12: 7. plads med Sampdoria
12-13: 7. plads med Sampdoria
13-14: 8. plads med Sampdoria
14-15: 5. plads med Sampdoria
15-16: 6. plads med Sampdoria
Har nu sagt op i Sampdoria efter 8 år uden nogen titler, og har i stedet overtaget jobbet som træner for det hollandske landshold, der er i krise og ligger nr. 20 på verdensranglisten. Det er indtil videre forløbet med disse resultater:
2-1 v. Montenegro (U) VM kval.
2-1 v. Makedonien (U) VM kval.
0-0 v. Slovakiet (H) VM kval.
2-1 v. Schweiz (H) venskabskamp
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Guldbrand
Gæst
«
Svar #148:
28 Apr 2009, 12:48 »
Citat af: cube 28 Apr 2009, 12:08
Oversigt over min hidtidige karriere:
08-09: 7. plads med Sampdoria
09-10: 7. plads med Sampdoria
10-11: 7. plads med Sampdoria
11-12: 7. plads med Sampdoria
12-13: 7. plads med Sampdoria
13-14: 8. plads med Sampdoria
14-15: 5. plads med Sampdoria
15-16: 6. plads med Sampdoria
Har nu sagt op i Sampdoria efter 8 år uden nogen titler, og har i stedet overtaget jobbet som træner for det hollandske landshold, der er i krise og ligger nr. 20 på verdensranglisten. Det er indtil videre forløbet med disse resultater:
2-1 v. Montenegro (U) VM kval.
2-1 v. Makedonien (U) VM kval.
0-0 v. Slovakiet (H) VM kval.
2-1 v. Schweiz (H) venskabskamp
Tja, man kan ikke ligefrem sige at du har væltet dig i succes, men syntes det er imponerende at du har spillet otte sæsoner uden at have vundet en eneste titel uden at gå død før nu.
Men man må da håbe at du med Holland kan vinde lidt titler, selvom resultaterne ikke har været så overlegne som man kunne have forventet.
Men stor ros til dig for at poste din karriere selvom du ikke just har haft succes. De fleste der skriver her oplever for det meste stor succes, så det er fedt at vide at man ikke er den eneste der har problemer med det taktiske
cube
Manager
«
Svar #149:
28 Apr 2009, 13:07 »
Citat af: Guldbrand 28 Apr 2009, 12:48
Tja, man kan ikke ligefrem sige at du har væltet dig i succes, men syntes det er imponerende at du har spillet otte sæsoner uden at have vundet en eneste titel uden at gå død før nu.
Men man må da håbe at du med Holland kan vinde lidt titler, selvom resultaterne ikke har været så overlegne som man kunne have forventet.
Men stor ros til dig for at poste din karriere selvom du ikke just har haft succes. De fleste der skriver her oplever for det meste stor succes, så det er fedt at vide at man ikke er den eneste der har problemer med det taktiske
Ja jeg har også kæmpet meget med det her spil, men er fast besluttet for ikke at droppe det før jeg har vundet en titel.
Resultaterne med Holland har ikke været imponerende af den grund at de faktisk ikke har et særligt imponerende hold i forhold til hvad man kunne forvente. Ikke særligt mange talentfulde unge spillere og de store stjerner er ved at være oppe i årene.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »