home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 73689 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #105: 26 Feb 2009, 06:40 »

Ved ikke hvor meget i får ud af det, da der ikke særlig mange man kender efterhånden Opstemt



Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #106: 28 Feb 2009, 20:57 »

Så fik jeg spillet min første sæson færdig med Real Madrid.
Real havde vundet La Liga året før, så der var pres på fra start. Heldigvis levede jeg op til presset og vandt mesterskabet, hårdt presset af Xerez.

Stillingen:




Som de kloge kan regne ud via SS, så endte Barcelona med at vinde Champions League, de slog nemlig Bayern Munchen som slog undertegnet ud allerede i Kvartfinalen.

Til dem der går op i statestik:

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #107: 02 Mar 2009, 02:40 »

THE CARREER OF KASPER PYNDT
TIDSLINJE

2008 - Blev ansat som manager i CSKA Moskva
2009 - Blev nr. 2 i Vischaya (den hjemlige liga) og vandt pokalturneringen
2010 - Vandt Vischaya, blev nr. 2 i pokalturneringen og kom i kvartfinalen i UEFA Cuppen
2011 - Vandt Vischaya, vandt pokalturneringen og kom i ottendedelsfinalen i Champions League
2012 - Vandt Vischaya, vandt super cuppen, vandt pokalturneringen og kom i kvartfinalen i UEFA Cuppen
2013 - Vandt Vischaya, vandt pokalturneringen og kom i ottendedelsfinalen i Champions League
2013 - Sagde op i CSKA Moskva efter nogle glorværdige år

TROFÆSKAB
4 x Vischaya
4 x Russiske Pokalturnering
1 x Russiske Super Cup

FREMTIDIGE MÅL
Jeg har netop fået tilbudt jobbet som manager for Valencia, men har afslået, da jeg ikke var imponeret af hverken budget eller spillermateriale. Drømmen og visionen er at overtage Michael Laudrups Palermo - Laudrup er under stort pres og jeg følger Palermos kampe tæt og håber på en snarlig fyring af den danske levende legende.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #108: 02 Mar 2009, 10:32 »

Zenit i starten af 2011. Har vundet mesterskabet de 3 første år + 2 pokalturneringer og en enkelt (ufortjent) tabt finale til rivalerne fra CSKA. I europa er nået følgende: 1.år UEFA Cup kvartfinale - Ryger ud til Milan i den forlængede spilletid. 2.år Champ. League Semi - ryger ud med samlet 1-0 til Madrid. Havde en pæn lodtrækning. I gruppespillet tabte Arsenal en kamp i Sampdoria i de sidste minutter i den sidste kamp. Det betød at jeg blev etter i gruppen. Derfor kunne jeg nøjes med at besejre Fenerbache og Ajax får at komme i semien. 3.år Ryger ud i 8.delsfinale til Juve. Man. city vinder lige akkurat min pulje og jeg trækker derfor Juventus. Får kun 2-2 hjemme, og taber ude.

Målmand: Malafeev(Justo Villar)

Højre back: Anyukov(Fernando Ricksen og Nagumanarov)
Venstre back: Rodolfo/Kim Dong-Jin
Central forsvar: Pugrenier (Tomas Hubocan)
Central forsvar: Skrtel (Vladimir Meta) - albansk talent med et par landskampe.

Def Midt: Tymoschuk (Boudanski)
Balancespiller : Banega (Zyranov)
Højre midt: Bystrov(Danny)
Venstre midt : Torbinskiy (Radek Sirl og Fabian Canobbio)
Offensiv midt : Arshavin (Danny)
Angriber : Pogrebnyak/Kerzhakov/lewandoski

Et meget sammenspillet og rutineret hold. Har ikke solgt en stamspiller endnu på trods af et par spillere har haft udlængsel, men den forsvinder langsomt igen. Har solgt en del back-ups der blev sure grundet manglende spilletid: Denisov, Shirokov, Putsilo, Lombaerts, Contofalsky m.fl

Den russiske liga er jeg ret vild med. Der er en regel der gør at man kun må have et bestemt antal udlændinge på banen af gangen. I 1.sæson var det syv. Nu er det fem. Håber ikke det falder mere. Skrtel har dog fået russisk statsborgerskab, så det er ikke så stort et problem. Radek Sirl har ikke valgt det, selv om han kunne, så overveje at sende ham væk.

Logged

It's gonna be legendary

thomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #109: 03 Mar 2009, 17:20 »

jeg blev efterhånden træt af at spille på mit AaB spil, så begik mig ud på nye eventyr, det blev så Coventry City (godt med klubber med lang historie)


Er kun lige begyndt, men har købt disse spillere og vinduet er stadig åbent

Stefan Selakovic 200.000kr (IFK Gõteborg) Højre fløj eller angriber
Mikkel Andersen 4.000.000kr +  Isaac Osbourne (Reading) Målmand
Bradley Johnson 2.300.000kr (Leeds)  Venstre back eller venstre midtbane
Borja 900.000kr (Allicante) Offensiv midtbane eller angriber
Juan Jose Bezares 900.000 (Cadiz ) Defensiv midtbanespiller

Og så har jeg solgt Jay Tabb til Wolverhampton for 5.000.000kr
Spiller 4-4-2 formation, med alle ´på midtbanen til at rykke med frem, undtagen mod de store hold, hvor en defensiv midtbane bliver brugt. efter 3 kampe (0-0 mod Birmingham,  vandt 2-1 over Luton i Coca Cola Championship, uafgjordt mod Derby 1-1, vandt 1-0 0ver Wolverhampton, og tabte så anden kamp i Coca Cola Championship mod Plymouth på et mål i overtiden

kom gerne med , feedback   Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #110: 03 Mar 2009, 17:25 »

Ved ikke hvor meget i får ud af det, da der ikke særlig mange man kender efterhånden Opstemt




Kan man få et SS af Gai Assulin?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #111: 06 Mar 2009, 19:43 »

PARMA
En lille opdatering på mit nuværende spil. Mit første spil i 09 jeg ikke har blogget om, hvilket vil gøre dette til mit tredje spil - imponerende lidt.
Jeg har åbenbart noget med, at jeg bedst spiller i Italien, men besluttede mig for, at jeg ikke gad den bedste liga- tog derfor Parma i Serie B, seedet 2'er og skulle meget gerne rykke op. Sæsonen startede fantastisk, jeg spillede ubehageligt i starten og lå godt til oprykning på en forholdsvist sikker førsteplads - jeg røg ind i den typiske stime man SKAL ramme i FM, hvor man spiller skidt og var helt nede omkring 4. pladsen.
Taktikskifte og held fik dog kæmpet mig tilbage på andenpladsen = direkte oprykning til Serie A, hvilket jeg da er superglad for. Jeg har forstærket mig enormt meget talentmæssigt.

SOLGT:
10 spillere for i alt 8,5 millioner.

KØBT:
08;

davide SANTON
jo inge BERGET
icham M'LAAB

09;
damien LE TALLEC
daniel AQUINO
carlos LAZARO
MASCIO
luciano ALONSO
CANALES
adrian MURCIA
anthony VANDEN BORRE
RAMON




nogenlunde favoritopstilling
MURCIA
VANDEN BORRE - TROEST - ROSSI - LUCARELLI
REGINALDO - MORRONE - BUDEL - PISANU
PALOSCHI - PAPONI

Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #112: 06 Mar 2009, 19:46 »

Det lyder som et rigtig spændende spil, Zulue! Hvad er dine forventninger til denne sæson og fremtiden?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #113: 06 Mar 2009, 19:49 »

Forventer at jeg bliver i Serie A i denne sæson og i næste sæson kan udrette mere end blot at blive oppe. Det bliver svært, men jeg har sku mange gode spillere. Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #114: 09 Mar 2009, 20:41 »

Gør Pisanu og Paponi det godt for dig, Zulue? For hos mig var Paponi i særdeleshed shite, og Pisanu var sandelig ikke noget at prale af heller. Men det er en spændende hold du har, og jeg håber du klarer dig godt i Serie A Thumbs Up
Logged

19-18!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #115: 09 Mar 2009, 20:48 »

Gør Pisanu og Paponi det godt for dig, Zulue? For hos mig var Paponi i særdeleshed shite, og Pisanu var sandelig ikke noget at prale af heller. Men det er en spændende hold du har, og jeg håber du klarer dig godt i Serie A Thumbs Up
Pisanu var i Serie B rigtig rigtig god! Men i Serie A har han ikke for alvor slået igennem. Stadig en ganske habil spiller.
Paponi har jeg næsten ikke brugt. Aquino og Paloschi har været at foretrække indtilvidere og hvis en af de to har været skadet, har jeg brugt den noget ældre Lucarelli.

Jeg har spillet 12 kampe og ligger på en .. forventet/lidt skuffende 17. plads. Spillet ser meget bedre ud end i starten, så jeg håber. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #116: 13 Mar 2009, 20:09 »

PARMA 2
Sæson 2 er nu overstået. Jeg endte på 16. pladsen i Serie A, så jeg var endda 2 pladser fra nedrykning. Succes! Wink
Men altså, målet for sæsonen var at jeg bare for alt blev i den bedste række, så jeg har en masse at bygge videre fra i den nye sæson. Jeg har en vild trup, så jeg er overbevist at jeg med de penge, jeg får for sæsonen, kan jeg blande mig i midterplacerings-kampen.
Sæsonen startede elendigt og jeg fik ingen point i de første 4 kampe eller noget. Så blev det lidt bedre med en sejr og en uafgjort, men jeg reddede mig ikke løs af nedrykningskampen i første omgang. Omkring runde 10 røg jeg på 16. pladsen for første gang, og var der for en 5 uger, jeg røg under stregen igen.
To sejre i træk hjalp mig over stregen, to sejre, udelukkende sikret af min stjerne, Aquino - fremragende og jeg var stortset sikker på at blive oppe. De to efterfølgende kampe spillede jeg mine måske to bedste kampe, jeg formåede at drille Roma og Inter, men tabte dog stadig begge kampe. Især kampen mod Roma, der på daværende tidspunkt lå nummer 1, spillede jeg sindssygt og havde egentlig flere chacner end dem.

Jeg holdt mig som sagt oppe, sluttede på en lav plads, men sluttede med en overraskende og imonerende topscorer i Aquino. Daniele Aquino lavede 28 mål i sæsonen, hvilket var 8 mere end andenpladsen - Ibrahimovic. Han er kommet på 60 i værdi, så tror lidt på at interessen bliver enorm i transfervinduet, så håber på, at jeg kan presse prisen højt op.

Næste sæson er der ikke kopmmet så meget igang med endnu, så jeg håber jeg kan forstærke mig, og ikke sælge for meget, så mine spillere kan blive spillet endnu mere sammen. Skriver igen snarligt.

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
YNWA
« Svar #117: 15 Mar 2009, 18:31 »


YNWA


I en klub, som Liverpool, er det nødvendigt at have verdensklassespille re på hver plads. Det er, desværre, ikke status, da jeg overtager klubben i første sæson. Der skal forstærkninger til. Mit mål er, at have, to klassespillere på hver eneste plads i truppen, evt. suppleret op med en ung, som tredjevalg.

købsalg/leje
Sofiane FeghouliEmiliano Insúa, Leeds(leje)
Aaron LennonDaniel Pacheco, Oldham(leje)
Gervinho


Når der laves indkøb ligger der, som oftest, en masse tanker bagved. Det har også været tilfældet med mine indkøb. Jeg ville ikke bruge en masse penge på spillere, som jeg vidste ikke kunne gå ind og tage en plads. Der var muligheder for, at købe nogle dyre spillere, men hellere kvalitet frem for kvantitet. Der blev dog hentet et par spillere ind, blandt andet den unge Sofiane, som kommer til at danne backup.

målmænd
José Manuel Reina
Diego Cavalieri, Charles Itandje

forsvar
Jamie Carragher
Álvaro Arbeloa, Philipp Degen
Daniel Agger - Martin Skrtel
Sami Hyypiä, Jamie Carragher
Andrea Dossena
Fábio Aurélio

midtbane
Aaron Lennon
Yossi Benayoun, Gervinho
Xabi Alonso - Steven Gerrard - Javier Mascherano
Lucas, Damien Plessis
Albert Riera
Ryan Babel, Sofiane Feghouli

angreb
Fernando Torres
David N'Gog, Dirk Kuyt

Der er selvfølgelig også spillet en masse træningskampe forud for sæsonen. Fem kampe er det blevet til inden sæsonen. Startende ud med en udekamp i Beograd, hvor Partizan tog imod. En sejr på 3-0 blev til det, og den blev fulgt op af lutter sejre, alle på udebane, så det tegner lyst inden sæsonstart.

Partizan 3:0

Torres(2), Gerrard
Wrexham 8:0
N'Gog(2), Mascherano(2), Alonso, Skrtel, Németh, Insúa
Sheff Wed 2:0
N'Gog, Gerrard
Crewe 4:0
Mascherano, Benayoun, Kuyt, selvmål
NEC 3:0
Torres, N'Gog, Mascherano

Sæsonstart, CL, sejre og skader
Tiltrods for den gode start, var jeg alligevel noget i tvivl om vores styrke, inden mødet med Rapid Wien i kvalifikationen til Champions League. De bange anelser viste sig dog, at være fuldstændig ubegrundet, da vi, på Ernst-Happel-Stadion, fuldstændig udraderede hjemmeholdet og sejrede med hele 4-0. Dermed burde returkampen på Anfield være en formsag.

Efter den gode start, i Østrig, var det retur til England, hvor første Premier League kamp skulle spilles på St. James' Park i Newcastle. En forventet svær kamp, og det viste sig da også, at holde stik, men det blev til en sejr på 1-0.

Efterfølgende var der sæsondebut på Anfield, hvor Tottenham kom på besøg. Det blev til en, forventet, sejr efter scoringer fra Gerrard og Torres. Og det tiltrods for, at vi i kampen måtte undvære vores vigtige defensive oprydder, Javier Mascherano. Desværre blev målscorer, Fernando Torres, ramt af en skade i kampen, som holdte ham ude af returkampen mod Rapid Wien. Hans reserve, David N'Gog, viste sig dog hurtigt sin opgave voksen, da han allerede efter otte minutter sendte os i front, i vores 2-0 sejr, hvilket samlet sendte os videre til gruppespillet med 6-0.

Vores gruppe
Liverpool
Werder Bremen
Juventus
Anderlecht


På et eller andet tidspunkt render man ind i nederlag, og det nåede vi også inden udgangen af august, da Sunderland, på Anfield, tog en noget ufortjent sejr på 1-0 efter en scoring fra Anton Ferdinand. Set over hele kampen var det bestemt ikke fortjent, men når skarpheden mangler, så er det svært at score. Savnet af Fernando Torres var skræmmende mærkbart.

Rapid Wien 4:0
Torres, Alonso, Gerrard, Riera
Newcastle 1:0
Torres
Tottenham 2:0
Torres, Gerrard
Rapid Wien 2:0
N'Gog, Babel
Sunderland 0:1


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #118: 16 Mar 2009, 21:18 »

                       
                        WOLFSBURG VFL                       

                        Det er efterhånden længe siden jeg har haft et velfungerende og længerevarende
                        spil, men nu giver jeg Wolfsbrug chancen. De eneste indkøb er Daniel Aquino for
                        knap 40 mio. kr. og startopstillingen ser således ud:

                        ___________________ ___________________ ____
                       

                        DIEGO BENAGLIO (MM)
                        -
                        MICHAEL SCHÄFER (FV)
                        ANDREA BARZAGLI (FC)
                        JAN SIMUNEK (FC)
                        CRISTIAN ZACCARDO (FH)
                        -
                        JOSUÉ (DMC)
                        DANIEL AQUINO (MV)
                        ASHKAN DEJAGAH (MH)
                        ZVJEZDAN MISIMOVIC (OMC)
                        CHRISTIAN GENTNER (OMC)
                        -
                        GRAFITE (BO)

                        ___________________ ___________________ ___


                        Præsæsonen byder på masser af mål. Først bliver Brøndby slået med 5-2, efterfulgt
                        af 1-1 mod Grasshoppers samt 3-0 over Bwin-holdet Leixões og 7-0 og 10-0 over
                        mindre hollandske klubber.
                        Den reelle sæson begynder med en pokalsejr over FSV Frankfurt. Vi vinder 2-0 på
                        mål af Dejagah og Gentner i en ellers lidt tam affære.

                        Sæsonen i Bundesligaen indledes mod ingen ringere end Werder Bremen.
                        Vi har dog i denne kamp fordelen af hjemmebane. En kedelig kamp slutter med
                        stillingen 0-0. Vi kan dog være tilfredse med udbyttet - Bremen er ikke en let
                        modstander.

                        Således indledningen på min karriere med Wolfsburg. Mon dette kan blive det
                        spil, der varer ved?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #119: 16 Mar 2009, 21:46 »

Mission Scandinavian


Datoen siger d. 25/6/08. Jeg er lige startet i den danske topklub F.C København. En klub som på mange måder kan kaldes for Danmarks bedste hold. De har en særdeles super bred trup med masser af gode reserve på forskellige pladser. Mit navn er Patrick Brems og jeg vil fortælle lidt om min tid i F.C København.

Min første måned er sådanset gået fint. Dagene på jobbet har været stille og rolige og jeg er da også blevet mødt op til arbejdet med kære håndtag og smilende munde på arbejdet. Det er altid en fornøjelse at gå på arbejde her på Frederiksberg kl 8 om morgenen. Mit første pressemøde gik sådanset også fint. Jeg sagde hvad jeg havde tænkt mig at arbejde med her i F.C København og jeg sagde bla. flg:

''Jeg vil her i F.C København på mine vegne sige mange tak fordi jeg har fået lov til at overtage denne fantastiske klub. Det har været en stor ære at kunne starte her og jeg håber vi kan skaffe et godt sammenarbejde. Jeg har ganske enkelt en mission her i F.C København og det er ''Mission Scandinavian''. Missionen/planen går ganske enkelt ud på at jeg kun må/vil skaffe skandinavisk til klubben her. Jeg har fulgt F.C København på det seneste og jeg savner en del på det hold. Jeg elskede deres hold tilbage i 2006/2007 hvor det nærmest kun bestod af skandinaviske spillere og det er det jeg syntes F.C København er kærtegnet ved. Derfor er det blevet mit valg og chance jeg vil tage og hente kun skandinavisk''

Efter pressemødet kan jeg kigge i min kalender og konstatere at nogle kampe er på vej i venskabskampe mod henholdsvis FC Fredericia, Køge, Næstved og Nürnberg. Nogle kampe som jeg ser meget frem til og jeg vil så vidt muligt gøre det muligt for reserverne så de også kan få en lille fingerspids af hvordan det er at spille i F.C København..
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010