home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrolog Konkurrence 2008
| | | |-+  Nekrolog konkurrencen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog konkurrencen  (Læst 115687 gange)
Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #45: 25 Okt 2008, 12:01 »

Det er brugerne der bestemmer hvilke tre der går i finalen. Og hvem der så vinder af de tre er op til crewet.

Noget du ved med 100% sikkerhed??

Håber min kommer i blandt, stem på nummer ****!!!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #46: 25 Okt 2008, 12:12 »

Ja det er jeg.
Citat
"......hvor brugerne i bedste Talent 2008 stil får lov til at udvælge de tre som skal gå videre til bedømmelse hos dommerne, i dette tilfælde crewet, som så vil udvælge en vinder."
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #47: 25 Okt 2008, 12:18 »

Det er helt korrekt.

Denne afstemning vil føre til de tre bedste nekrologer, hvorefter crewet vil diskutere og votere på de tre bedste, for at nå frem til en vinder. Denne vil så blive annonceret på siden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #48: 25 Okt 2008, 12:33 »

Hehe.... Det er altid underholdende læsning, når nogen føler sig trådt på, eller hvad de nu gør, men som den kære Sir SØgaard siger:

Lad os vende tilbage til det, det virkelig handler om, NEKROLOGERNE Thumbs Up

7'eren - så vidt jeg husker - er den længste, og med al ære og respekt for dig ( Græder ) har jeg desværre ikke haft overskud til at læse din. Håber du forstår, men den var for lang til min smag, men på baggrund af diverse udtalelser, tror jeg ikke du skal være bange for at ende i top-3 - i ægte Talent 2008 stil!

Jeg må nok indrømme at 10'eren fangede mig mest. Hovedsagligt fordi den er sat lidt mere i afsnit end så mange andre. Jeg har det sådan lidt med meget (eller lidt) tekst, at der skal være struktur i det, og ikke bare 37.000 linjer i et enkelt afsnit......

Må de bedste 3 komme i finalen Thumbs Up

Det er nu nr 4 der er den længste Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #49: 25 Okt 2008, 12:54 »

Det er nu nr 4 der er den længste Opstemt

Så undskyld til nummer 4 også Wink
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #50: 25 Okt 2008, 12:56 »

Så undskyld til nummer 4 også Wink

Har du læst den ?
Logged

Vi skal alle være her.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #51: 25 Okt 2008, 12:59 »

Har du læst den ?

Nej, har "kun" fået læst de korte af dem Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #52: 25 Okt 2008, 13:01 »

Nej, har "kun" fået læst de korte af dem Smiley

Prøv at læs den ... og så sig din mening .... Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #53: 25 Okt 2008, 13:16 »

Prøv at læs den ... og så sig din mening .... Opstemt

Var det virkelig et hint? Wink Hehe Smiley
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #54: 25 Okt 2008, 18:29 »

Må desværre give Cesc ret. Fortyder lidt, jeg ikke tog tiden til at skrive et bidrag.

Synes egentlig at nummer 7 var udemærket, men fandt den overdrevne mængde af fremmedord anstrengende påtaget. Det generede min læsning voldsomt.

Derudover var der flere indlæg, der var rimelig godt formuleret, men skrevet med så mange grammatiske fejl, at det også forstyrrede.

Har valgt at stemme på nummer 3, da jeg godt kunne lide, at der var fokus på problemerne med FM08, men stadig med et positivt udgangspunkt.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #55: 25 Okt 2008, 18:48 »

I mine øjne var der ikke mange, der formåede at bidrage med hvad jeg som sådan ville definere som en nekrolog. En nekrolog skal være en mindeartikel om en død person (ell. spil i dette tilfælde). Det gælder derfor om at få den afdøde fremstillet positivt - selv hvis det var Hitler, der skulle beskrives. Minder er jo ting, man gladeligt ser tilbage på. I enkelte nekrologer bliver FM08 i 25% af selve artiklen beskrevet negativt.

Man kunne godt lige have brugt fem minutter på lidt research, inden man selv blot gik i gang med at skrive. Fx ville en hurtig søgning på www.jp.dk, give en ganske glimrende nekrolog, der hedder Stemmen er død som er et fint eksempel på en klassisk nekrolog. Når det så er sagt, så er der ingen egentligt formular, på hvordan en nekrolog skal skrives, udover at den skal minde den døde - derfor kunne et digt fx også have været vejen frem. Smiley

Alt i alt er der plads til lidt forbedring hist og her, men jeg synes at man i form af nekrolog 7 har et rigtigt godt bud på en fortjent vinder. Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #56: 25 Okt 2008, 18:50 »

Hehe, jeg har også en næsten færdig nekrolog liggende. Jeg fortryder måske også lidt, at min egen dovenhed satte en stopper for den, men regner med at sende den ind senere ;o)

P.S. En nekrolog kan nu også godt være negativ, JG. Netop i dit eksempel med Hitler ville den måske ikke være positiv. Man kan nemlig godt - selvom det er sjældent - skrive en negativ nekrolog.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #57: 25 Okt 2008, 18:52 »

I mine øjne var der ikke mange, der formåede at bidrage med hvad jeg som sådan ville definere som en nekrolog. En nekrolog skal være en mindeartikel om en død person (ell. spil i dette tilfælde). Det gælder derfor om at få den afdøde fremstillet positivt - selv hvis det var Hitler, der skulle beskrives. Minder er jo ting, man gladeligt ser tilbage på. I enkelte nekrologer bliver FM08 i 25% af selve artiklen beskrevet negativt.

Man kunne godt lige have brugt fem minutter på lidt research, inden man selv blot gik i gang med at skrive. Fx ville en hurtig søgning på www.jp.dk, give en ganske glimrende nekrolog, der hedder Stemmen er død som er et fint eksempel på en klassisk nekrolog. Når det så er sagt, så er der ingen egentligt formular, på hvordan en nekrolog skal skrives, udover at den skal minde den døde - derfor kunne et digt fx også have været vejen frem. Smiley

Alt i alt er der plads til lidt forbedring hist og her, men jeg synes at man i form af nekrolog 7 har et rigtigt godt bud på en fortjent vinder. Smiley

Apropos research ;-) Hvis en person er herostratisk kendt, er det ikke et krav, at det skal være positivt.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #58: 25 Okt 2008, 18:54 »

Hehe, jeg har også en næsten færdig nekrolog liggende. Jeg fortryder måske også lidt, at min egen dovenhed satte en stopper for den, men regner med at sende den ind senere ;o)

P.S. En nekrolog kan nu også godt være negativ, JG. Netop i dit eksempel med Hitler ville den måske ikke være positiv. Man kan nemlig godt - selvom det er sjældent - skrive en negativ nekrolog.

Som udgangspunkt er en nekrolog skrevet for at minde en død.

Nudansk ordbog:
Nekrolog
Nekrolog [nekroZloOw] sb. -en, -er, -erne o en mindeartikel om en person som lige er død; jf. MINDEORD, MINDERUNE

Et minde er oftest positivt, medmindre andet er anført. Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #59: 25 Okt 2008, 18:57 »

Som udgangspunkt er en nekrolog skrevet for at minde en død.

Nudansk ordbog:
Nekrolog
Nekrolog [nekroZloOw] sb. -en, -er, -erne o en mindeartikel om en person som lige er død; jf. MINDEORD, MINDERUNE

Et minde er oftest positivt, medmindre andet er anført. Smiley

Med fare for at blive tiltalt flueknepper: Hvad så med jøderne fra KZ-lejrene? Har de så IKKE minder? Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010