home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?  (Læst 4567 gange)
plutonium
Manager

Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #15: 21 Okt 2008, 17:12 »

Det er også en sjov feature. Især hvis man så kan give en spiller den 'ære' at få nummeret efter en legende (Beckham efter Cantona, Ronaldo efter Beckham. Faktisk turde Ronaldo ikke tage nummeret til at starte med, fordi han var bange for, at han ikke kunne leve op til de krav der fulgte med nummeret)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chakana
Manager

« Svar #16: 21 Okt 2008, 17:12 »

Glæder mig som et lille barn, til at se 3D-kampene! Shockeret

Arsenal Football Club

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #17: 21 Okt 2008, 17:13 »

At kunne frede et nummer, er for mig komplet ligegyldigt.
Det jeg ser frem til, er bl.a. sådan noget som at man kan se hvor langt ens spillere har løbet, spillernes karaktere i gennemsnit osv.
Og meget pressedelen, som jeg har et indtryk af er blevet lavet meget mere omfattende.

plutonium
Manager

« Svar #18: 21 Okt 2008, 17:21 »

Jeg vil nu heller ikke sige at det er en af de 'fede' features at kunne frede et nummer, synes bare det er en sjov ting. En lille detalje, der er med til at give én et forhold til sine spillere, hvis man selv vil det. Har det ofte med at i danne mig et indtryk af spillerne ud fra deres handlinger og spillestil. De får en personlighed, så at sige

(ja, bare kald mig en freak. Så passer jeg jo fint til sitet her  Peace)

Men det er de større features jeg glæder mig til. Det er dem, der gør at jeg vil spille spillet, men det er de små detaljer der er med til at gøre spillet helt fantastisk. Det er ofte de små ting der gør forskellen på gode og RIGTIG gode spil. I GTA IV er realismen jo så stor, hvor det er små ting som folk der spiser hotdog der gør at man bliver forbløffet over spillet. At man hele tiden opdager nye små tweaks. Var spillet bare en stor rå kerne af overordnede elementer ville vi hurtigt kede os.

Men det er naturligvis de store features der gør at vi køber spillet, og danner grundlaget for at vi synes det er godt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Kvitte
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 21 Okt 2008, 17:29 »

Jeg ser mest frem til det nye transfersystem, samt hvordan økonomien nu burde blive mere realistisk. Man kan sige meget, men uanset hvad, så burde man ikke på få år, kunne få et 2.divisions hold fra Danmark op i superligaen, og derefter komme med i CL, på grund af de summer de kan tjene.

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

eucalyptus
Gæst

« Svar #20: 21 Okt 2008, 17:35 »

Jeg ser mest frem til en blanding af det hele. Alle de små finesser er kun med til at polerer spillet for mig, og blev da også noget glad da jeg kunne læse at man havde muligheden for at se hvor langt en spiller har løbet i kampen. En enormt sjov feature, if you ask me.

Selvfølgelig transfer delen er nok det jeg allermest glæder mig til, men forhåbelig kommer der en del flere features som tiden går imod november d. 14.

Can't wait!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #21: 21 Okt 2008, 17:56 »

synes der er rigtig mange sjove små features som jeg tror gør spillet sjovere Opstemt

Knudsholt
Ynglingespiller

« Svar #22: 21 Okt 2008, 22:42 »

Glaeder mig enormt meget til den nye medie-del, som jo er en stor del af det virkelige fodbold-liv. Og saa det nye transfer-system, hvor man kan se rygter og falske rygter.

Det spil bliver rigtig godt!

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010