home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?  (Læst 4312 gange)
Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« : 19 Okt 2008, 22:57 »

Der er lagt op til en masse nye fede features i FM 09.. Men hvilken ser i mest frem til?

Personligt ser jeg meget frem til de nye spilleropdateringer, men dette er dog noget man også kan opnå ved at hente diverse opdateringer. Men udover det ser det jo rigtigt spændende ud med den nye 3D feature. Det kan næsten ikke andet end at blive godt. Og de nye muligheder indenfor commentarer og at man f.eks. kan "storme ud" under et pressemøde ser også ud til at blive sjov lille finte.. Men hva ser i mest frem til?
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #1: 19 Okt 2008, 22:59 »

Jeg har faktisk ikke sat mig ind i alle de forskellige nye features, men selvfølgelig står 3D-delen højt på min liste!
Det skal nok blive great!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #2: 19 Okt 2008, 22:59 »

tror at vi har en ligene tråd et sted.

EDIT: Men jeg ser frem til 3d kampene og pressemøderne
« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 23:01 af Andreas93 » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #3: 19 Okt 2008, 23:48 »

Alle de features der er blevet nævnt fra SI er vildt fede, og jeg kan ikke vælge imellem dem. De er alle så fede på hver deres måde. Alle sammen med til at hæve FM's i forvejen meget høje niveau! Jeg savler af spænding  crazy

Pressemøder: Super fedt at man kan få et forhold til pressen og man kan få mere variation, baseret på de flere valgmuligheder når man skal svare på spørgsmål.

Ny transfermodus: Bliver dejligt, at de fornyer tranferdelen, idet den til tider er lidt svag.

Vælge at 'forme' egne spillere: hvad er ikke fedt ved det? altså at vælge deres 'traits'

3d: er skeptisk men optimistisk. Glæder mig vildt til at se det, og håber det bliver godt, men frygter at der er for få animationer og for dårlig AI. Men i forhold til FIFA Manager kan jeg kun blive positivt overrasket.

Nyt økonomi-system: Hver klub har øgede finansielle muligheder og forskelle (FCK omsætter for mere, grundet Lalandia og Fitnes.dk, i forhold til andre klubber af samme størrelse i andre lande. På samme måde er Aab også på vej med deres købte grunde)


Jeg har sikkert udeladt nogle andre fede features, men det her er bare det der var i hovedet lige nu.

Jeg glæder mig utrolig meget, og er der egentlig grund til andet???  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #4: 19 Okt 2008, 23:52 »

Jeg har slet ikke hørt om den nye transfer-modus? kan du uddybe dette?
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #5: 20 Okt 2008, 07:01 »

Desværre ikke. De har bare sagt at de har ændret hele transfer-systemet i FM09. De har ikke sagt hvordan de har ændret det. Det bliver nu heller ikke nævnt som en af deres store hovedfeatures, men da jeg så den film der blev lagt ud for nogle uger siden hørte jeg ham nævne det.

Så har ikke andre detaljer end at det er ændret. Hvilket jeg synes er en god ting som et udgangspunkt, så må vi se om det bliver bedre - eller værre. Men lad os da altid håbe på det bedste.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #6: 20 Okt 2008, 09:06 »

Ja helt klart.. Men altså de skal jo også ændre i spillet fra år til år for at der skal være noget nyt fra version til version..
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #7: 20 Okt 2008, 16:04 »

Glæder mig meget over små muligheder som at spillerbedømmelsern e nu kommer til at hedder 5.6, 7.3 osv. Dette betyder at man virkelig kan se hvem der trækker læsset. Før kunne 2 spillere få karakteren 7 hvor den ene måske havde spillet til 6.5 og den anden til 7.4. Alligevel ville man ikke kunne se forskel.

Derudover glæder jeg mig til funktionen hvor man kan se distancen en spiller har løbet i en kamp. Det viser også hvem der yder noget for holdet og hvem der er bedst til at omsætte løbearbejdet til spilovertag.

Små men vigtige ting synes jeg. Derudover glæder jeg mig til den nye pressedel og assistent feedback mm.
Logged

Isolation

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #8: 20 Okt 2008, 16:08 »

Håber virkelig deres 3D del lever op til mine forventninger. Men det kan dog umuligt blive værre end FIFA manager som Plotonum også siger. Det var min værste investering nogensinde!
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #9: 20 Okt 2008, 16:11 »

Tja de siger jo at 3D'en er blevet meget grundigt testet og desuden kører over den gamle kampmotor. Så derfor bliver AI'en næppe dårlige. Det er kun et spørgsmål om om animationerne kan følge med og flyder som de skal..
Logged

Isolation

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #10: 20 Okt 2008, 16:13 »

Glæder mig meget over små muligheder som at spillerbedømmelsern e nu kommer til at hedder 5.6, 7.3 osv. Dette betyder at man virkelig kan se hvem der trækker læsset. Før kunne 2 spillere få karakteren 7 hvor den ene måske havde spillet til 6.5 og den anden til 7.4. Alligevel ville man ikke kunne se forskel.

Derudover glæder jeg mig til funktionen hvor man kan se distancen en spiller har løbet i en kamp. Det viser også hvem der yder noget for holdet og hvem der er bedst til at omsætte løbearbejdet til spilovertag.

Små men vigtige ting synes jeg. Derudover glæder jeg mig til den nye pressedel og assistent feedback mm.

Jeg er helt enig. Kunne være meget fedt at få mere detaljerede bedømmelser. Men ellers bare små sætninger om deres præstation, såsom 'regerede luften', 'skabte konstant uro' eller 'stillestående'. Der er hele tiden sådan nogle små beskeder i løbet at kampen, men at få en melding efter kampen ville ikke gøre noget.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #11: 20 Okt 2008, 16:14 »

Tja de siger jo at 3D'en er blevet meget grundigt testet og desuden kører over den gamle kampmotor. Så derfor bliver AI'en næppe dårlige. Det er kun et spørgsmål om om animationerne kan følge med og flyder som de skal..
Jeg håber du har ret, altså at det kun er animationerne der sætter begrænsningen. Den nuværende 2d motor fungerer jo fint, bortset fra at spillerne altid er off-side eller lave straffe (dem laver de mange af i mit spil). Så kunne de blot overføre den til 3d ville jeg være super glad!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #12: 20 Okt 2008, 16:16 »

Jeg håber du har ret, altså at det kun er animationerne der sætter begrænsningen. Den nuværende 2d motor fungerer jo fint, bortset fra at spillerne altid er off-side eller lave straffe (dem laver de mange af i mit spil). Så kunne de blot overføre den til 3d ville jeg være super glad!
Det er også problemet når man kan klage over dommeren. For du ved i bund og grund ikke om der var straffe eller ej. Med en 3D del bliver det forhåbentlig lettere  Rullende Øjne
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #13: 21 Okt 2008, 17:01 »

Amen!

Det gør det forhåbentlig nemmere at se om der er bold imellem, og om spilleren evt. filmer (kunne være fedt at få med i spillet!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken ny feature ser i mest frem til i FM 09?
« Svar #14: 21 Okt 2008, 17:09 »

synes det er super fedt lavet at man kan 'frede' et nummer.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010