home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Stadion tråden!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Stadion tråden!  (Læst 48979 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Stadion tråden!
« Svar #60: 07 Dec 2005, 20:03 »

San Siro mine damer og herrer!

Yes sir! Det absolut fedeste stadion. Men også lidt underligt.
Har faktisk noglebilleder som jeg selv har taget fra San Siro, både inden i og udenfor. Men ImageShack.us kan ikke uploade.  Ubeslutsom Græder

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #61: 07 Dec 2005, 20:42 »

Yes sir! Det absolut fedeste stadion. Men også lidt underligt.
Har faktisk noglebilleder som jeg selv har taget fra San Siro, både inden i og udenfor. Men ImageShack.us kan ikke uploade.  Ubeslutsom Græder

Man sidder bare ufatteligt dårligt, intet ryglæn og ingen benplads. Og mændende som går rundt og sælger slik osv., forlanger alt for meget. Jeg betalte alt for meget for noget, fandt jeg ud af da jeg så på prisskiltet bagefter. Men de var så smarte at de satte sig sådan, at dem som ville købe ikke kunne se hvad det kostede. Jeg sad nemlig og holdte øje med dem. Cool Det var en kedelig kamp, så noget skulle jeg vel have tiden til at gå med. Opstemt Og når man klagede sagde de bare: "No no!" også skyndte de sig videre.
Svin! Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #62: 07 Dec 2005, 20:47 »

Man sidder bare ufatteligt dårligt, intet ryglæn og ingen benplads. Og mændende som går rundt og sælger slik osv., forlanger alt for meget. Jeg betalte alt for meget for noget, fandt jeg ud af da jeg så på prisskiltet bagefter. Men de var så smarte at de satte sig sådan, at dem som ville købe ikke kunne se hvad det kostede. Jeg sad nemlig og holdte øje med dem. Cool Det var en kedelig kamp, så noget skulle jeg vel have tiden til at gå med. Opstemt Og når man klagede sagde de bare: "No no!" også skyndte de sig videre.
Svin! Smiley

Ja. Det er også det som jeg lidt mener med underligt! Og så var der et stort hegn foran en, så de røde "stolper" var i vejen for udsigten.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #63: 07 Dec 2005, 21:14 »

http://www.stadions.dk/buret.asp

Mit personlige yndlingsstadion   Opstemt

Synes det er meget fedt, at der står at stadionkapaciteten er 1200. Gad godt se 1200 inde i "buret"!
« Seneste Redigering: 07 Dec 2005, 21:16 af BifBareBedst » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #64: 07 Dec 2005, 21:18 »

Jeg har et som jeg også holder meget af.. Nummer 2 på min liste over yndlingsstadioner. Kun liger efter Vilfort Park..

Se blot:
http://www.stadions.dk/godthaab.asp

Godthåb Stadion!

Se bare den fine lille jord forhøjning rundt om banen, med de kønne bøgetræer rundt om - en ubeskrivelig følelse! (SUK!!!)

Huh Rullende Øjne

Edit: Har godt nok aldrig været dér. Men det ser stadig fedt ud.  Wink

Karla
Ynglingespiller

« Svar #65: 07 Dec 2005, 21:48 »

http://www.stadions.dk/ballerup.asp - Dette er mit lokale stadion, hvor det lokale Danmarksserie hold Skovlunde IF spiller! Det er dog lidt mystisk med den tilskuerrekord de har skrevet på den side, hele 10000, selvom der kun er plads til 4k. Folk må have stået tæt Shockeret Ubeslutsom

absalonsen
Gæst

« Svar #66: 07 Dec 2005, 21:55 »

http://www.stadions.dk/ballerup.asp - Dette er mit lokale stadion, hvor det lokale Danmarksserie hold Skovlunde IF spiller! Det er dog lidt mystisk med den tilskuerrekord de har skrevet på den side, hele 10000, selvom der kun er plads til 4k. Folk må have stået tæt Shockeret Ubeslutsom

Ja.. Men som man kan se har det været en kamp mellem Ballerup og Skovlunde, så det har jo været rival-, lokal og ærkefjende opgør. Men 2 på hver sæde, og så er der jo nogen som kan stå/sidde/ligge på de græshøje der er rundt om banen.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #67: 07 Dec 2005, 21:56 »

Jeg har et som jeg også holder meget af.. Nummer 2 på min liste over yndlingsstadioner. Kun liger efter Vilfort Park..

Se blot:
http://www.stadions.dk/godthaab.asp

Godthåb Stadion!

Se bare den fine lille jord forhøjning rundt om banen, med de kønne bøgetræer rundt om - en ubeskrivelig følelse! (SUK!!!)

Huh Rullende Øjne

Edit: Har godt nok aldrig været dér. Men det ser stadig fedt ud.  Wink
Der har jeg ski' spillet Wink

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #68: 07 Dec 2005, 21:59 »

http://www.stadions.dk/ishoj.asp

Jeg skal godt nok ikke nyde noget af, en glidende tackling på det stadion!

absalonsen
Gæst

« Svar #69: 07 Dec 2005, 22:01 »

Der har jeg ski' spillet Wink

Okay.. Hmm.. Er det bare mig eller ligger Godthåb(= Nuuk) ikke i på Grønland??

wirenfeldt
Gæst

« Svar #70: 07 Dec 2005, 22:33 »

Det gør det ja .. MEN, der er også en Godthåb ved Svenstrup som ligger lige uden for Aalborg Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #71: 08 Dec 2005, 12:26 »

Intet slår Nou Camp..

Det vil jeg give dig ret i. Bruger dette billede som baggrund pt.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #72: 08 Dec 2005, 13:27 »

Jeg har været så heldig at overvære en kamp på Nou Camp.

Det var sidste hjemmekamp i sidste sæson, hvor Barca spillede 3-3 mod Villereal. Det var en helt fantastisk kamp, hvor der både blev scoret og brændt straffespark, Forlan scorede hattrick og Eto'o smadrede en af de stolper der holder nettet, da han kurede ind i den, men et ben på vær side af stolpen AV!

stadio comunale
Ynglingespiller

« Svar #73: 08 Dec 2005, 20:28 »

det her er også et fint stadion

Bademesteren
Manager

« Svar #74: 09 Dec 2005, 13:20 »

Jeg har været så heldig at overvære en kamp på Nou Camp.

Det var sidste hjemmekamp i sidste sæson, hvor Barca spillede 3-3 mod Villereal. Det var en helt fantastisk kamp, hvor der både blev scoret og brændt straffespark, Forlan scorede hattrick og Eto'o smadrede en af de stolper der holder nettet, da han kurede ind i den, men et ben på vær side af stolpen AV!

Kan godt huske den kamp...og også Etoós sammenstød med "netholderen"  Ubeslutsom

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010