home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)  (Læst 16913 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dansk Skandale!
« Svar #15: 06 Okt 2008, 21:10 »

Han håber jo også kun Wink

Men ellers er det spændende hvem det bliver!
Hvorfor håbe, når han ved det ikke sker? Det giver jo stadig ingen mening..
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale!
« Svar #16: 06 Okt 2008, 21:32 »

"Skandale i dansk fodbold!"

Klokken 17:59:22 idag har DBU meddelt, at Hobro er blevet tvangsnedrykket fra 2. Division Vest, til Danmarksserien.

Klubben fik et forfærdeligt rod i økonomien, efter deres daværende ejer forlod dem tidligere på måneden. Efter et timelangt møde hos DBUs bestyrelse blev man enige om at rykke dem ned.
Hvem der skal overtage i 2. Division Vest er endnu ikke sikkert, før man har været rundt hos alle Danmarksserie klubberne for at finde ud af, hvilken klub der er den mest egnede.

"Tjekket vil blive foretaget af flere bestyrelsesmedlemme r fra DBU, JBU, FBU og SBU, hvor der vil blive noteret point fra 1-10, efter hvor gode faciliteter, spillere og stadions er, men samtidig hvor meget professionalisme der er hos klubbens ledelse. Derefter vil det hold, som opfylder kravene bedst, blive rykket op i 2. Division Vest." Siger Jim Stjerne Hansen - DBUs generalsekretær.

- danskefodboldnews.d k
« Seneste Redigering: 06 Okt 2008, 21:39 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale!
« Svar #17: 06 Okt 2008, 21:41 »

En kort første update, forklarer lige lidt.
"danskefodboldnews.d k" er en opdigtet side, som vil være kilde for nogle af nyhederne i bloggen Smiley

- Ris/ros modtages gerne. Alt fra opsætning til skrittype eller størrelse Smiley
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #18: 06 Okt 2008, 21:53 »

Så må det være en jysk klub..eller fynsk
Jeg gætter på Holstebro eller Aarhus Fremad
« Seneste Redigering: 06 Okt 2008, 21:55 af dowie » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #19: 06 Okt 2008, 21:55 »

Så må det være en jysk klub..eller fynsk
Jeg gætter på Holstebro eller Aarhus Fremad
Du har ret i, at det er en jysk eller fynsk klub. Men det er IKKE Holstebro Smiley !
Hvad synes du om måden at skrive på?

EDIT: eller Aarhus Fremad Smiley
« Seneste Redigering: 06 Okt 2008, 21:57 af DavidMadsen » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #20: 06 Okt 2008, 21:57 »

Savner lidt grafik, men skriftligt ser det fint ud Smiley. Har stadig ingen idé om hvem det kunne være d.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #21: 06 Okt 2008, 21:59 »

Savner lidt grafik, men skriftligt ser det fint ud Smiley. Har stadig ingen idé om hvem det kunne være d.
Jeg søger også et banner, og jeg TROR Roxer vil lave et til mig Smiley
Men som sagt, er det min første blog, så i skal ikke forvente noget grafisk vidunder Opstemt

Men før jeg afslører klubben, er det også lidt svært at sætte grafik på, syntes jeg Smiley
EDIT: og fra nu af, vil jeg ikke skrive rigtigt eller forkert, når i gætter på klubben! (:
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #22: 06 Okt 2008, 22:03 »

Du har ret i, at det er en jysk eller fynsk klub. Men det er IKKE Holstebro Smiley !
Hvad synes du om måden at skrive på?

EDIT: eller Aarhus Fremad Smiley

Så gider jeg ikke læse med  Djævel
Ej, det gas. Jeg holder ikke engang med dem..
Du har jo ikke skrevet så meget endnu, så det er svært at bedømme. Måske om et par updates eller tre
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #23: 06 Okt 2008, 22:10 »

Jeg regner stærkt med en update, lidt lignende den her, lige efter skole imorgen Smiley


Så gider jeg ikke læse med  Djævel
Ej, det gas. Jeg holder ikke engang med dem..
Du har jo ikke skrevet så meget endnu, så det er svært at bedømme. Måske om et par updates eller tre
Det lyder godt Smiley.

EDIT: Grundet at jeg er sammen med en ven, kommer der først en update iaften engang Smiley
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 15:28 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [1]
« Svar #24: 07 Okt 2008, 21:19 »

"DBU Har fundet klubben til at overtage Hobros plads i 2. Division Vest"

Efter skandalen blev annonceret, var der mediestorm over Danmark. Men bemærkelsesværdigt var det, at efter tvangsnedrykningen var der en masse interesserede købere, til de små Danmarksserie klubber.
Deriblandt Frank Miller (ham på billedet .red), som er kendt for tegneserien Sin City, som senere er blevet filmatiseret og flere film, deriblandt "300", "Daredevil" og "Batman: The Dark Knight Returns".

Amerikanske Frank Miller blev født den 27. Januar 1957, i Olney, Maryland.
På grund af hans personlighed, blev han som mindre meget mobbet med tilnavne som "Freak".

50-årige Frank Miller var interesseret i at købe en lille klub, med god mulighed for udvidelse af faciliteter og stadion. Men før han købte klubben, ville han sikre sig nogle kendte danske navne, som kunne sprede navnet.

Derfor tog han kontakt, til de kendte danske kommentatore, Carsten Werge og Per Frimann. Carsten Werge, som bliver træner i klubben, var glad for at Per Frimann og han selv kommer til at arbejde sammen. Dog bliver Per Frimann assistent manager i klubben.

Peter Kjær, tidligere dansk landsholdsmålmand, bliver hyret som målmandstræner. Peter (Kjær .red) nåede "kun" at få 4 landskampe for Danmark, da han stod i skyggen af Peter Schmeicel blandt andet ved EM i '92.

Derudover er den tidligere fodbold-legende George Weah blevet ansat som træner i klubben, Lars Mejnert har fået lov til at beholde sit trænerjob og ukendte Paul Winsper har fået job som Fitnesstræner i den endnu ukendte klub.

Endnu er det altså ikke afsløret, hvilket hold F.M "Freak" (Frank Miller "The Freak" .red) har købt, 
og altså hvem der rykker op i 2. Division Vest.
       
danskefodboldnews.d k
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 22:34 af DavidMadsen » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [2]
« Svar #25: 07 Okt 2008, 21:59 »

btw. jeg ved godt billedet er lidt stort, men hvordan gør jeg det mindre her inde? Smiley


Igen, ris/ros modtages glædeligt (:

Hvis jeg var dig vil jeg nok stoppe med hele tiden at anmode om ris/ros. Det hele skal jo nok komme, og jeg tror bare du irriterer folk Wink.

Personligt synes jeg din idé er opfindsom, men samtidig noget urealistisk. Jeg kan dog godt lide folk der er god til at fantasere ting, og jeg synes helt klar at denne idé, kan blive til noget stort. Det kræver dog at du virkelig koncentrere dig om hver ting du laver ved bloggen, da det hurtigt kan blive for kedeligt, og tilmed åndssvagt. Med hensyn til Werge & Frimann fik jeg mig uden tvivl dagens grin. Genialt, intet mindre end genialt. Werge som skal stå og råbe ud til spillerne, imens Frimann sidder med sin lille blog og analyserer hver bevælgelse spillerne laver.
Det med billedet gør du sådan her: [img width=xxx height=xxx]http://billede[/img]

Hvis du har flere spørgsmål om billederne er der en guide her.

KIU !  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk Skandale! [2]
« Svar #26: 07 Okt 2008, 22:14 »

Hvis jeg var dig vil jeg nok stoppe med hele tiden at anmode om ris/ros. Det hele skal jo nok komme, og jeg tror bare du irriterer folk Wink.

Personligt synes jeg din idé er opfindsom, men samtidig noget urealistisk. Jeg kan dog godt lide folk der er god til at fantasere ting, og jeg synes helt klar at denne idé, kan blive til noget stort. Det kræver dog at du virkelig koncentrere dig om hver ting du laver ved bloggen, da det hurtigt kan blive for kedeligt, og tilmed åndssvagt. Med hensyn til Werge & Frimann fik jeg mig uden tvivl dagens grin. Genialt, intet mindre end genialt. Werge som skal stå og råbe ud til spillerne, imens Frimann sidder med sin lille blog og analyserer hver bevælgelse spillerne laver.
Det med billedet gør du sådan her: [img width=xxx height=xxx]http://billede[/img]

Hvis du har flere spørgsmål om billederne er der en guide her.

KIU !  Thumbs Up
Det første giver jeg dig ret i, men efter som jeg er ny, er det bare rart at få noget ris og ros. Men jeg havde skam også selv tænkt, at det var irriterende.
Jeg takker for de rosende ord, og hjælpen til det med billederne!
Jeg fandt det bare lidt morsomt, at have de to på et trænerteam (:

EDIT: Nyt design på min 2. update Smiley
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 22:35 af DavidMadsen » Logged

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #2 - Dansk Skandale!
« Svar #27: 08 Okt 2008, 09:02 »

Eftersom Lars Mejnert har fået lov til at beholde sig trænerjob, som du skriver, så har jeg på fornemmelsen hvilken klub der er tale om  Thumbs Up

Thumps up her fra !
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #2 - Dansk Skandale!
« Svar #28: 08 Okt 2008, 09:49 »

ja jeg har os gættet det efter af ha spurgt min bedste ven GOOGLE..
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2 - Dansk Skandale!
« Svar #29: 08 Okt 2008, 12:19 »

synes det er grineren at han hedder "F.M. Freak" godt fundet på !
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010