home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)  (Læst 16891 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Dansk Skandale!
« Svar #30: 08 Okt 2008, 14:16 »

Eftersom Lars Mejnert har fået lov til at beholde sig trænerjob, som du skriver, så har jeg på fornemmelsen hvilken klub der er tale om  Thumbs Up

Thumps up her fra !
o1-allez og du fandt da min ledetråd Thumbs Up

tubbe93: endnu en lille detajle fra min side Smiley !
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Dansk Skandale!
« Svar #31: 08 Okt 2008, 14:25 »

"Nyt 2. Divisionshold afsløret!"


Idag kom det så frem, hvilket hold der er rykket op i 2. Division, istedet for Hobro der gik konkurs tidligere på ugen.
Efter Frank Miller afslørede hans planer, blev journalister inviteret til at komme ud på et stadion på Sydsjælland.
Da jeg ankom, var der fyldt med fans fra overalt på Sydsjælland. Da jeg kom ind på stadion fandt jeg Frank Miller, og resten af pressekonferencen.

Frank Miller stod ved tale-stolen, sammen med 4 forholdsvis ukendte personer.
"Jeg har samlet jer idag, for at annoncere holdet som rykker op i 2. Division. Men først, vil jeg præsentere folkene ved siden af mig. Dette, er klubbens 3 nye scouts: Altafini, Daniel De Temmerman og André Ladeira. På min anden side har jeg Jesús Zelaia, som er klubbens nye fysioterapeut.
Men snak nok, vi er idag samlet her på Sydsjælland. Men det var bare for at forvirre jer allesammen. Ser i, klubben er i virkeligheden fynske Middelfart Gymnastik & Boldklub." fortalte en grinende Frank Miller, og fortsatte: "MG & BK, rykker fra dags dato op i 2. division, og derfor er vi ved at skrive under med en mulig manager. Hvem, kan vi desværre ikke fortælle."


Jeg havde kørt næsten 200 kilometer, bare for at få dette at vide. Det var jo virkeligt storartet, når jeg kun bor 4 kilometer fra Middelfart. Men på den anden side, er der noget fantastisk ved at få et ambisiøst fynsk hold, som ligger tæt på min bopæl.

- Lasse Levsen, fynsk journalist fra TV Middelfart.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2008, 14:41 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Dansk Skandale! (Holdet fundet!)
« Svar #32: 08 Okt 2008, 20:19 »

"Middelfarts nye manager fundet!"

Idag blev det offentligtgjort, at den ukendte manager David "Djiñx" Madsen, skal tage over i Middelfart.
Frank Miller erklærede, at man så Potentiale i den unge manager, og mente at lige nøjagtigt han havde evnerne til at opfylde bestyrelsens krav.

Som hans første aktion, har "Djiñx" skrevet under på en fem-årig kontrakt, med mål om at slutte på en respektabel position i 1. division, inden de 5 år er gået.
David Madsen ser det som en mulighed for at få gang i hans manager karriere. "Jeg er beæret over at være med i dette projekt, og takker Frank Miller mange gange for at tro på mig!" sagde en lykkelig David "Djiñx" Madsen.

Sammen med hans underskrift, har han fået en lille velkomstgave.
Frank Miller fjernede sløret fra, at Middelfart har fået nyt stadion, ved navn Middelfart Arena.
Stadionet har plads til 8000 tilskuere, og sammen med det, er ungdoms- og træningsfaciliteter blevet opgraderet betydeligt. Derudover har man bygget et ungdomsakademi, for at sikre sig klubbens fremtid.

danskefodboldnews.d k
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Dansk Skandale! (Holdet fundet!)
« Svar #33: 08 Okt 2008, 20:20 »

Haha, jeg kender selv en der spiller i en af Middelfarts U hold :-)!
Logged

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #34: 08 Okt 2008, 21:43 »

Alletiders updates !

Dejligt med en lokal, og for mange, ukendt klub.

Dog savner jeg lidt mere grafik, men ved godt at klubben først lige er blevet "offentliggjort". Alt i alt synes jeg dog, at du har gang i en RIGTIG god blog!

Du har hermed fanget min opmærksomhed  Peace

KIU
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #35: 08 Okt 2008, 21:45 »

Spændende. Kender ikke så godt til Middelfart, men har de også opgraderet deres stadion i virkeligheden? Smiley
Fin update, KIU Wink
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Dansk Skandale! (Holdet fundet!)
« Svar #36: 09 Okt 2008, 15:52 »

Haha, jeg kender selv en der spiller i en af Middelfarts U hold :-)!
Spændende, tror da ikke han er med i spillet Smiley
Alletiders updates !

Dejligt med en lokal, og for mange, ukendt klub.

Dog savner jeg lidt mere grafik, men ved godt at klubben først lige er blevet "offentliggjort". Alt i alt synes jeg dog, at du har gang i en RIGTIG god blog!

Du har hermed fanget min opmærksomhed  Peace

KIU
Bor du nær middelfart?
Det med grafikken, jeg arbejder på at få et banner, men det lader til det er svært at få med Middelfart (: !
Spændende. Kender ikke så godt til Middelfart, men har de også opgraderet deres stadion i virkeligheden? Smiley
Fin update, KIU Wink
Nej, de har ikke udbygget det i virkeligheden Smiley

Fælles; Tak for de rosende ord Opstemt
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #37: 09 Okt 2008, 15:54 »

Kommer der en update i dag Smiley?
Logged


svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #3 - Dansk Skandale! (Holdet fundet!)
« Svar #38: 09 Okt 2008, 16:13 »

Spændende, tror da ikke han er med i spillet :)Bor du nær middelfart?
Det med grafikken, jeg arbejder på at få et banner, men det lader til det er svært at få med Middelfart (: !Nej, de har ikke udbygget det i virkeligheden Smiley

Fælles; Tak for de rosende ord Opstemt

Altså jeg bor på fyn, dog ikke så tæt på Middelfart igen, men jeg har spillet kampe imod dem mange gange. 

Som Alek9000 håber jeg også på en update i dag   Thumbs Up
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #39: 09 Okt 2008, 20:48 »

Kommer der en update i dag Smiley?
Der kommer en update lige om lidt Smiley
Det var også til dig svenne, min computer er bare ikke så glad for at sætte flere citater ind..

@svenne: Hvor på fyn bor du så ? Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #40: 09 Okt 2008, 21:00 »

"Hurtig start for MG&BKs nye manager"

Allerede efter få dage i klubben, har "Djiñx" sikret sig to spillere.
Den første er et stort dansk fodbold talent ved navn Matti Lund Nielsen, som kommer på lån fra OB.
I lejeaftalen er der også en fast pris, hvis MG & BK skal købe Matti Lund. Den menes at ligge på 100.000 - 600.000kr.

Den anden spiller er svenske midtbanespiller Andreas Wihlborg, som kommer fra Trelleborg på en fast aftale.
Skiftet går igennem den 15. Juli, og den venstre midtbanespiller menes at have kostet et sted mellem 10.000 og 200.000 danske kroner.

Om skiftet siger Andreas Wihlborg: "Det är stort, og jeg glæder mig til skiftet. Fantastisk spændende projekt!" siger Wihlborg på halvt dansk, halvt svensk.

På rygtebasis siges det dog, at Middelfart snakker med ca. 15 spillere. Derfor må spillerne på MG & BKs førstehold frygte en plads som bænkevarmer, eller reservespiller. Om det siger dog nuværende stjernespiller Chris Hermansen ": Lige nu virker det ikke så slemt. Jeg kommer nok til at kæmpe for pladsen, ligesom alle andre, men jeg mener ikke at det skulle blive et stort problem." slutter 32-årige angriber Chris Hermansen.

Chris Hermansen blev fanget efter et indbyrdes opgør i Middelfart. Førsteholdet spillede venskabskamp mod reserverne, og det endte uafgjort. Så tog man straffesparks-konkurrence, hvor førsteholdet vandt 5-4.
Middelfarts assistentmanager Per Frimann styrede begge hold i det indbyrdes opgør.

danskefodboldnews.d k
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #41: 09 Okt 2008, 21:00 »

BTW, JEG SØGER STADIG TOPBANNER TIL BLOGGEN !
Logged

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 5# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #42: 09 Okt 2008, 21:10 »

God update. Let læseligt, men samtidigt spænende læsning. Savner dog stadig lidt billeder, men det kommer nok  Thumbs Up

Kan godt lide at du henter et fynsk talent, nu da du selv er en fynsk klub. KIU Smiley

btw, så bor jeg i Svendborg. 

Glæder mig høre mere fra Djiñx og Frimanns side !
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #43: 10 Okt 2008, 09:42 »

God update. Let læseligt, men samtidigt spænende læsning. Savner dog stadig lidt billeder, men det kommer nok  Thumbs Up

Kan godt lide at du henter et fynsk talent, nu da du selv er en fynsk klub. KIU Smiley

btw, så bor jeg i Svendborg. 

Glæder mig høre mere fra Djiñx og Frimanns side !
Tak for de rosende ord! Jeg valgte at leje Matti Lund, fordi han for det første er fra fyn, og fordi han gjorde det virkeligt godt for lyngby i pokalturneringen (IRL), mod den klub jeg til dagligt spiller i, Varde Smiley

PS. Jeg regner med en update omkring middag (:
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 5# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #44: 10 Okt 2008, 14:42 »

Så skal du huske at give mig masser af spilletid. Er på roster i Middelfart på det tidspunkt! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010