home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Mod Stjernerne - Død (Crashet spil..)  (Læst 16882 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #45: 11 Okt 2008, 13:56 »

Jeg vil lige fremhæve, at jeg stadigvæk søger et topbanner til bloggen!..
Derudover, undskylder jeg at der ikke kom en update igår. Men der kommer nok en lige om lidt, da den er færdig. Det er bare lige detaljerne der mangler (:
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #46: 11 Okt 2008, 14:19 »

Dagene går for Madsen

Hvad synes du, som formand for fanklubben, om David "Djiñx" Madsen?

"Djiñx' start som manager for Middelfart har været noget turbulent.
Først og fremmest, er der sket store ændringer i Middelfart, i forhold til, hvad vi fans er vant til!
For det første, er der blevet tilbudt kontrakter til de ungdomsspillere, med et lovende potentiale, samt fuldtids-kontrakter til de seniorspillere man forventes at beholde i 1. holds truppen.
Hvor der før hen var deltidskontrakter, og ingen kontrakter overhovedet til ungdomsspillere."

Hvad med indkøb?

"Der er allerede blevet hentet 7 spillere til klubben. Blandt andre førnævnte Matti Lund og Andreas Wihlborg.
Derudover er den unge angriber Morten Thomsen blevet hentet sammen med Kevin Pinson, Bruno César, Bert Eerdekens, Jonas Gredenborn og Carlos Magno. De to belgiske forsvarsspillere Kevin Pinson og Bert Eerdekens var glade for at have en af samme nationalitet i klubben, og ikke mindst i forsvaret. Ligeledes var de to brasilianere, kantspilleren Carlos Magno og angriberen Bruno César, glade for at have hinanden i klubben. Derimod var der ikke mange rosende ord mellem de to svenske midtbane spillere Jonas Gredenborn og Andreas Wihlborg."

Er du tilfreds med de resultater han har formået at få?

"Resultatmessigt har det været en blandet start for "Det Nye Øens Hold", men alt i alt er det sgu lidt under niveau. I hans første rigtige kamp mod Amager United blev det til et pinligt nederlag på 3-2. Dog blev gudeholdets tropper nød til at stille i en 4-3-3 pga. skader. Morten Thomsen fik scoret, og ligeledes gjorde unge Predrag Kosanovic efter flot kombinationsspil. Ellers var det nævnværdigt, at Jacob Knudsen (Middelfart målmand .red) havde en off-day, hvilket resulterede i det ene mål. Amagers 2 resterende mål blev sat ind på frispark.
Derefter stod MG & BK lige 2-2 med Hvidovre i den ordinære spilletid, men tabte 4-1 på straffespark efter en flot spillet kamp, hvor Hvidovre havde det meste af spillet, men vores defensiv spillede godt.
I den sidste venskabskamp mod B93, stod man 0-0 men vandt på straffespark. Middelfart havde flest chancer, og kunne lukke kampen i flere omgange, mens B93 sad på bolden, men fik knap så mange skud sendt afsted mod mål."

Formanden for MG & BKs fanklub Øens Djævle, Lasse Levsen, om MG & BKs nye manager David "Djiñx" Madsen.

danskefodboldnews.d k
« Seneste Redigering: 11 Okt 2008, 14:28 af DavidMadsen » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #47: 11 Okt 2008, 14:39 »

God update igen. Meget simpel opsætning, og du skriver rigtig godt.
KIU  Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #48: 11 Okt 2008, 14:57 »

God update igen. Meget simpel opsætning, og du skriver rigtig godt.
KIU  Smiley
Mange tak for de rosende ord Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Mod Stjernerne! (Dansk Skandale tidl.)
« Svar #49: 12 Okt 2008, 11:55 »

Juli Transfers i MG & BK!

Transfers ind:

Danske Matti Lund Nielsen på 19år, som er overall midtbanespiller er kommet på en Lejeaftale.

Svenske Andreas Wihlborg på 20år, er en Venstre- back eller midtbanespiller som blev købt for 10.000kr.

Danske Morten Thomsen på 14år, er en boksspiller som blev købt fri for 400.000kr.

Belgiske Kevin Pinson på 26år, er en Center forsvar/Venstre Back som kom på en fri transfer.

Belgiske Bert Eerdekens på 23år, er en Venstre back/Center Forsvar som kom på en fri transfer.

Brasilianske Bruno César på 18år, er en Boksspiller/Offensiv midtbanespiller som kom på en fri transfer.

Svenske Jonas Gredenborn på 25år, er en Central midt som kom gratis fra Karlslund.

Brasilianske Carlos Magno på 21år, er en allround spiller som kom på en fri transfer.

Derudover, er den meget talentfulde målmand Dejan Garaca lige blevet købt. Middelfart tilbød det blot 16-årige svenske målmandstalent en kontrakt, og Dejan Garaca valgte at takke ja. Selvom Dejan (Garaca .red) kun er 16 år gammel, forventes han alligevel at få noget nær en plads i start 11'eren.



Transfers ud:

Torben Korsgaard blev solgt gratis videre til Søllerød-Vedbæk.
Også David Jakobsen blev solgt, han blev dog solgt gratis til Skovbakken.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne! (BANNER SØGES!!)
« Svar #50: 13 Okt 2008, 11:28 »

ER DER NOGEN DER HAR LYST TIL AT LAVE ET BANNER?
Endelig har jeg fundet nogle billeder der kan bruges. Hvis nogen gider at lave banneret, bestemmer i selv hvilket billede det skal være, da jeg ikke er så meget inde i hvor store de skal være mm.
Disse billeder kan bruges - http://www.mg-bk.dk/Gallery/oprykning/pages/page_1.htm - og det må gerne være med en hvid ramme, og med teksten MOD STJERNERNE, et sted på banneret

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 7# - Mod Stjernerne! (BANNER SØGES!!)
« Svar #51: 13 Okt 2008, 11:46 »

ER DER NOGEN DER HAR LYST TIL AT LAVE ET BANNER?
Endelig har jeg fundet nogle billeder der kan bruges. Hvis nogen gider at lave banneret, bestemmer i selv hvilket billede det skal være, da jeg ikke er så meget inde i hvor store de skal være mm.
Disse billeder kan bruges - http://www.mg-bk.dk/Gallery/oprykning/pages/page_1.htm - og det må gerne være med en hvid ramme, og med teksten MOD STJERNERNE, et sted på banneret



Jeg forsøger mig  Cool
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne! (BANNER SØGES!!)
« Svar #52: 13 Okt 2008, 11:54 »

Mit forsøg Smiley

Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 7# - Mod Stjernerne! (BANNER SØGES!!)
« Svar #53: 13 Okt 2008, 12:04 »

mit bud:

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne! (BANNER SØGES!!)
« Svar #54: 13 Okt 2008, 18:17 »

Mange tak for de to bannere, jeg vil skiftes lidt imellem dem, da de begge er virkeligt flotte (:
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne!
« Svar #55: 13 Okt 2008, 18:28 »

Tak for ros'en Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne!
« Svar #56: 13 Okt 2008, 18:43 »

Ligaen begynder!

Det er noget helt nyt for mine tropper at spille i 2. division, men trods den dårlige sæsonstart i venskabskampene, viste vi, at vi har klassen til at spille med.

I den første sæsonkamp spillede vi mod Varde IF. Varde kom foran på et smukt mål, af den tidligere Esbjerg og Heerenveen spiller Simon Karkov. Men det var også hvad Varde formåede i den kamp. For blot 12 minutter senere scorede Bruno César. Lige før halveg kom vi også foran, på mål af Chris Hermansen. Det blev ikke meget bedre for Varde, da Lars Hansen blev udvist i overtiden af 1. halveg. Det blev også straffet, da Bruno César scorede det sidste mål til 3-1 efter en lille times spil.

Inde imellem den første liga kamp, og den første runde i pokal turneringen, blev den svenske målmand Axel Wibrån hentet til klubben, for en sum der ligger på næsten 1.5 mio. kroner. En stor sum, for en klub der ligger i 2. division. Men jeg mener, at han er næsten hele hans transferbudget værd. Når man lige tænker sig om, kan han jo begå sig for de fleste Superliga hold, og han er kun 21, så han har jo en stor fremtid foran sig.

Den næste "udfordring" blev den første runde af pokalturneringen, hvor Måløv ventede på udebane.
Kampen startede tæt, og begge hold fightede. Det resulterede i at Andreas Wihlborg blev skadet efter bare 13 minutters spil. Det straffede vi da også Måløv for, for Chris Hermansen scorede efter frispakert vi fik. 1-0 føringen holdt helt indtil det 81. minut, hvor Bruno César fik lobbet den over deres målmand Thomas Kristensen. De 1148 tilskuere kunne ikke lade være med at klappe af det flotte mål, som var hans 3. på blot to kampe.

David "Djiñx" Madsen.
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne!
« Svar #57: 13 Okt 2008, 20:34 »


Den næste "udfordring" blev den første runde af pokalturneringen, hvor Måløv ventede på udebane.
Kampen startede tæt, og begge hold fightede. Det resulterede i at Andreas Wihlborg blev skadet efter bare 13 minutters spil. Det straffede vi da også Måløv for, for Chris Hermansen scorede efter frispakert vi fik. 1-0 føringen holdt helt indtil det 81. minut, hvor Bruno César fik lobbet den over deres målmand Thomas Kristensen. De 1148 tilskuere kunne ikke lade være med at klappe af det flotte mål, som var hans 3. på blot to kampe.

David "Djiñx" Madsen.

Så tillader du dig at slå Måløv ticked off

Fin blog, der mangler dog et bedre lay-out og lidt mere grafik  Wink

Skivemæssigt er okay, men ikke helt topklasse. Ved ikke hvad der mangler, men et eller andet gør der  Opstemt
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Mod Stjernerne!
« Svar #58: 14 Okt 2008, 14:57 »

Så tillader du dig at slå Måløv ticked off

Fin blog, der mangler dog et bedre lay-out og lidt mere grafik  Wink

Skivemæssigt er okay, men ikke helt topklasse. Ved ikke hvad der mangler, men et eller andet gør der  Opstemt

Jeg kommer med et helt nyt layout senere.
Når næste update kommer (lidt senere) vil jeg gerne vide, om det gamle eller nye layout er pænest (: !
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# - Mod Stjernerne!
« Svar #59: 18 Okt 2008, 12:58 »

Jeg kan lige fortælle bloggen ikke er død, jeg har bare været på ferie (:
Jeg kommer helt hjem senere i dag, og regner med en update dér.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010