home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:08:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 184268 gange)
JimmyGP
Manager

67# Ny klub - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #510: 04 Dec 2008, 21:26 »

67# Ny klub – Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)

13-01-2015

Nytår har igen passeret og kalenderen siger nu januar 2015. Fodboldverdenen er blevet rystet i sin grundvold, efter at det er kommet frem at Jimmy Poulsen har afvist henvendelser fra Villarreal, Everton og Portsmouth. Danskeren er ellers meget opsat på at få gang i sin trænerkarriere igen og han har derfor fratrådt jobbet som fransk landstræner for at hellige sig den helt rigtige klub, som nu er fundet. Jimmy Poulsen skal endnu engang prøve kræfter med League One, hvor han tidligere har stået i spidsen for Leeds United. Leeds spiller i dag i Premier League takket være Poulsens kyndige ledelse, som nu skal være med til at sende upåagtede Brentford FC op i den bedste engelske række. Holdet spillede i sidste sæson i The Championship og det der Poulsen i første omgang skal få holdet tilbage til.

Poulsen har tidligere stået i spidsen for et League One-hold og han har enormt gode erfaringer med den tredje bedste engelske række. Vi er stolte over at kunne præsentere en så stor verdensstjerne her på Griffin Park og vi glæder os meget til samarbejdet med Poulsen. Han er om nogen manden, der kan føre os op i den næstebedste række igen.” sagde bestyrelsesformand Greg Dyke bl.a. på pressemødet.

Jeg har været vidt omkring i min trænerkarriere og Brentford bliver mit sjette hold. Jeg er glad for at vende tilbage til England og i særdeleshed London, som jeg elsker. Jeg er godt klar over at det er ude i forstæderne, men det er alligevel i London og jeg glæder mig meget til at debutere på Griffin Park. Brentford har et spændende hold og jeg skal igen til at tænke kreativt, da jeg ikke længere har mange millioner kroner på kontoen. Jeg satser benhårdt på, at vi som minimum når playoffs, men om vi er stærke nok til at rykke op vil jeg ikke svare på endnu” sagde Jimmy Poulsen på pressemødet.

Jeg har mødt både Leeds og Chelsea, mens Jimmy Poulsen trænende dem og det var svære hold at spille imod. De spillede seværdig fodbold krydret med flot offensivt spil og det er jeg håber at vi skal til her i Brentford. Vi er yderst tilfredse med det nye trænervalg i hele spillertruppen og v kan forhåbentlig lære meget af en så dygtig manager.” Robbie Simpson – anfører i Brentford.

Brentford frister en tilværelse i League One efter at de rykkede ud af The Championship sidste sæson og pt. er de placeret på 8. pladsen efter 26 runder med 39 point. Playoff-pladserne er lige indenfor rækkevidde med tyve kampe igen og det må være målet at sikre sig en playoff-plads.

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: 67# Ny klub - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #511: 04 Dec 2008, 21:39 »

Lækkert med en lille klub. Godt valg!

Kan man måske få en update, som gennemgår holdet. Svært at få et overblik når man bare ser deres navne Smiley

former zoesuckins

AFC
Gæst

« Svar #512: 04 Dec 2008, 21:41 »

Rigtig spændende hold, Jimmy. Glæder jeg mig meget til at følge dig i. Spændende trup. KIU Thumbs Up.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #513: 04 Dec 2008, 21:47 »

Når I siger spændende trup, hvem vil I så gerne fremhæve?

Glædeligt, at vi nu ser dig i en mindre klub. Lækkert!

Ser frem til at følge bloggens videre færden.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JimmyGP
Manager

« Svar #514: 04 Dec 2008, 21:53 »

Lækkert med en lille klub. Godt valg!

Kan man måske få en update, som gennemgår holdet. Svært at få et overblik når man bare ser deres navne Smiley

Mange tak.. da sædet blev ledigt tænkte jeg bare "Go Go Go" Thumbs Up

Jo den kommer når transfervinduet er lukket.. vil lige have handler med hvis der kommer nogen Peace

Rigtig spændende hold, Jimmy. Glæder jeg mig meget til at følge dig i. Spændende trup. KIU Thumbs Up.

Takker x2.. Hvem vil du fremhæve?

Når I siger spændende trup, hvem vil I så gerne fremhæve?

Glædeligt, at vi nu ser dig i en mindre klub. Lækkert!

Ser frem til at følge bloggens videre færden.

Hehe.. har jeg også lige spurgt om..

Ja ikke.. Synes vi skulle tilbage, hvor bloggen startede..

Det gør jeg også.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #515: 04 Dec 2008, 21:57 »

Spænende lille hold du har fundet dér, og med ti point mellem nr. 2 og 13 skal der nok komme meget spænding i ligaen. En trup gennemgang vil være lækker, da jeg kun kender til Jay Tabb, men den kommer også kan jeg se Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #516: 04 Dec 2008, 22:05 »

Glæder mig til at se hvad du kan få ud af Brentford. Ufatteligt mange stjerner dine spillere har fået? Shockeret
Men kiu, ser frem til næste update. Det går jo forrygende her Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #517: 04 Dec 2008, 22:21 »

Spænende lille hold du har fundet dér, og med ti point mellem nr. 2 og 13 skal der nok komme meget spænding i ligaen. En trup gennemgang vil være lækker, da jeg kun kender til Jay Tabb, men den kommer også kan jeg se Peace

Takker Zone.. Ja det bliver tæt,, krydser fingre for at vi trækker det længste strå.. Thumbs Up

Jep jep.. den kommer én af dagene.. Thumbs Up

Glæder mig til at se hvad du kan få ud af Brentford. Ufatteligt mange stjerner dine spillere har fået? Shockeret
Men kiu, ser frem til næste update. Det går jo forrygende her Peace

Det gør jeg også.. Håber på Premier League - men hvem ved? Ja jeg tror det er vurderet ud fra League One niveau..

Det vil jeg gøre Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #518: 04 Dec 2008, 22:56 »

Hey..

Jeg har én god og én dårlig nyhed.. Den gode nyhed er at min debutkamp blev vundet med 2-0 over Crewe..  Thumbs Up

Brentford - Crewe Alexandra 2-0
1-0 Olsen '12
2-0 Rodriguez '69

Den dårlige er at der nok ikke kommer update før søndag.. jeg har en julefrokost fredag og en fødselsdag lørdag så der er ikke tid til FM..

Mvh. JimmGP Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager

« Svar #519: 04 Dec 2008, 22:59 »

Hmm.. ærgerligt. Men god debutsejr Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #520: 04 Dec 2008, 23:17 »

Jeg beklager.. Ja det var dejligt.. Så er vi ligesom i gang..

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #521: 04 Dec 2008, 23:19 »

FEDT skifte Jimmy Opstemt

God debutsejr, det skal nok blive godt. Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #522: 04 Dec 2008, 23:50 »

FEDT skifte Jimmy Opstemt

God debutsejr, det skal nok blive godt. Peace

Tak Michael Wink

Jo tak - det tror jeg også Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #523: 07 Dec 2008, 14:36 »

Jeg mangler lige lidt på en update - men den skulle gerne være oppe inden klokken 16.. ellers giver jeg en øl i lufthavnen - til mig selv Grin

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

68# Svært - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #524: 07 Dec 2008, 18:44 »

68# Svært – Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)

League One anno 2014/1015 nærmer sig den afgørende fase, hvor sæsonens vindere og tabere skal findes. Der resterer blot ti kampe før vi finder ud af hvem der rykker direkte op i The Championship, hvem der skal ud i playoffs, hvem der rykker ned og hvem der bliver snydt på målstregen. Brentford er pt. det hold som bliver snydt, da de ligger nummer syv i ligaen to point efter Sheffield United på sjettepladsen. Ti point adskiller Brentford fra førerholdet Colchester United, der har direkte kurs mod ”mesterskabet” og oprykningen, men Brentford var faktisk tæt på at slå Colchester for et par kampe siden. På fremmed græs førte Brentford længe med 4-3, men i dommerens overtid udlignede Mäkelä på et meget tvivlsomt mål, hvor der burde have været fløjtet for offside.

Syv uafgjorte, ingen nederlag og blot tre sejre er status for Poulsens røde tropper, der altså ikke har tabt siden de fik ny træner. Men selvom Brentford hænger på i toppen skal de til at mande sig op og tage alle tre point, hvis de ønsker at rykke op. Det er flot at få point i hver kamp, men det er bare ikke nok i sidste ende da man før eller siden bliver overhalet bagfra af hold som Blackpool, Notts County, Cheltenham, Bristol Rovers og Nottingham Forrest, der alle ånder Brentford i ryggen. Det samme gør de i øvrigt sammen med Brentford, hvis man kigger yderligere op i tabellen og det er stadig utrolig tæt i top10. Hvem der løber pladserne i sidste ende er umuligt at spå om, men jeg våger dog alligevel den påstår og udnævner Colchester til vinder af League One. Hvorfor? Fordi holdet spiller en god omgang fodbold med flot passingsspil og de formår virkelig at udnytte deres gode form. Om holdet er godt nok til The Championship er svært at sige, men i øjeblikket fortjener de chancen for at bevise at de er gode nok.
Brentford er dog løbet ind i uventede angrebsproblemer, da Poulsen har hele tre angribere ude i mindst en måned. Robbie Simpson, Jay Rodriguez og Dag Alexander Olsen sidder alle ude, mens Michael Collins og Barry Daws skal forsøge at score målene. De har tilsammen spillet fem kampe, hvor det ikke blevet én eneste kvalificeret afslutning inden for rammen og derfor ingen mål for reserverne endnu. Men de to er nød til at gribe chancen, hvis Brentford skal rykke op. Nødløsningen bliver 30-årige Arron Davies fra Wales, der kan blive tvunget til at optræde som angriber, selvom han er kantspiller. Brentford går en problematisk tid i møde – Tør du spå om hvordan det går?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010