home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 158098 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 69# Tæt på - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #540: 08 Dec 2008, 18:44 »

Håber virkelig du rykker op! Og en super update. Endnu en gang.
KIU Jimmy Peace

Det håber jeg også.. takker. Endnu en gang Thumbs Up

Det vil jeg gøre Alek Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #541: 09 Dec 2008, 17:36 »



70# Playoffs – Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)



Blackpool - Brentford 1-1
0-1 Olsen '28
1-1 Graham '55
1-1 McCombe sent off '85

Brentford - Blackpool 1-1 (3-2 efter straffe)
1-0 Olsen '8
1-1 Forbes '76
Blackpool blev nummer seks i League One og de fik æren at tage godt imod Brentford på Bloomfield Road i det nordlige England. Gæsterne tog for sig af retterne og norske Dag Alexander Olsen kunne efter en flot solotur hamre læderet ind bag en fremstormende Michael Murray. Olsen fortsatte med at presse Blackpool-forsvaret, men i anden halvleg sendte Graham yderst ufortjent et hovedstød i kassen. Brentford kæmpede dog ufortrødent videre, men selvom McCombe blev vist ud fem minutter før tid endte kampen 1-1.

Hjemme på Griffin Park var det igen Dag Alexander Olsen, der bragte Brentford i front og præcist som i den første kamp kunne Blackpool udligne i anden halvleg. Forbes driblede over en halv banelængde før han sendte bolden uden om Eastwood, der var tæt på at få hånden på bolden. Brentford pressede på resten af kampen, som måtte ud i forlænget spilletid og også her sad Brentford på begivenhederne. Det lykkes dog ikke hjemmeholdet at udnytte deres spilovertag og kampen måtte derfor afgøres i straffespark. Simon Eastwood blev den store helt med tre veludførte redninger og da Michael Murray sammen med stolpen kun nuppede to spark var Brentford derfor klar til Playoff-finalen. Her står de overfor Scunthorpe, der spillede samlet 5-5 mod Carlisle. Også her blev kampen afgjort på straffespark og Scunthorpe vandt med 3-2.

Kalenderen skriver 24. maj 2015 på en søndag, hvor klokken er 14.59 på Wembley i London. Det er tid til oprykningsfinalen mellem Scunthorpe og Brentford, hvor Brentford er lille favorit til at gå hele vejen. Scunthorpe har ellers været dominerede i de to kampe, hvor holdene har stået overfor hinanden hvor det er blevet til en 2-1 sejr og 1-1 på Griffin Park. Dagens dommer hedder Paul Melin og der forventes i omegnen af 35.000 tilskuere til en forhåbentlig sindsoprivende kamp.

07.01: Labonte kaster bolden ind til Chamberlain, der efter et par driblinger mister bolden til Tabb som elegant stjæler bolden. Han tager et træk, prikker bolden uden om Keskin og her dukker Olsen op helt umarkeret. Nordmanden spænder alene mod mål og han presses kun af en fremstormende Turnbull, som må se sig passeret. Brentford er foran og for tredje kamp i træk bringer han sit hold i front. Det er i øvrigt fjerede kamp på stribe, hvor Olsen scorer.

09.22: Robinson kaster bolden ind til Jones, der header bolden tilbage og backen løfter bolden frem mod Simpson, som tager bolden ned omkring midten. Han finder Sinclair, der spiller den bagud til Williams som sender Monti afsted ned af venstrekanten med en flot aflevering. Monti når bolden før Scunthorpe-forsvaret i feltet og med en flad aflevering, der bliver rettet af lander bolden perfekt foran Sinclair, der hamrer til den første gang. Turnbull spræller endnu engang forgæves og så er Brentford pludselig foran med 2-0.

11.42: Jones fører bolden fremad og med en maskeret aflevering forsøger han at finde Tabb, der er på vej ind i feltet. Labonte kommer dog på mellemhånd og en flot aflevering, der dog mest af alt ligner en clearing dumper ned for fødderne af Knights. Han stormer fra Bygrave, skærer ind foran han, tager et træk til højre og banker bolden ind bag Eastwood, som er chanceløs. Labonte kommer styrtende frem og kaster sig om halsen af Knights, der bliver tiljublet af resten af holdet, mens Brentford-spillerne græmmer sig.

15.19: Turnbull sparker bolden op af banen og omkring midtercirklen springer Bygrave op sammen med Knights. Bygrave vinder sikkert hovedstødsduellen og forsøger ihærdigt at heade bolden over mod Simpson, der står klar. De Laet kommer desværre for Simpson på mellemhånd og han sender elegant en aflevering hen over hovedet på R. Williams, der nu desperat jagter Odhiambo. Williams nedlægger angriberen på kanten af feltet i rummet mellem boksen og sidelinjen, hvorefter dommeren fløjter frispark. Smalley sparker hurtigt bolden ind i boksen, hvor Knights tager den ned og med et enkelt træk snyder han både forsvar og målmand. Han hamrer bolden ind helt ude ved højre stolpe og Eastwood kan ikke se bolden før det er for sent. Scunthorpe er sensationelt tilbage i kampen efter to simple scoringer, som Brentford burde have forhindret.

27.44: A. Williams clearer bolden og Knights afdribler elegant Robinson, hvorefter han står overfor Bygrave. Han rundbarberes på det groveste og Knights fortsætter ind i feltet fra en spids vinkel. Eastwood kommer ud og presser ham, men Knights får alligevel sendt en god afslutning afsted. Skuddet sniger sig lige forbi det yderste af stolpen og denne gang er det angriberen til at græmme sig, mens Eastwood ånder lettet op.

37.25: Turnbull sender et frispark op mod Knights, men igen stiger Bygrave højest og header den frem mod Olsen. Keskin kommer på tværs og sparker bolden frem mod Knights, men Jones får foden på og bolden ender i stedet hos Blake. Han tager et enkelt træk før han vipper bolden ud på venstrekanten mod A. Williams, som hårdt presset mister bolden til Robinson. Han sparker den op langs sidelinjen mod Olsen, men Labonte opsnapper den og finder Blake, som hurtigt triller den tilbage. Labonte sender bolden ud på højrekanten, hvor Smalley tager den med brystet inden Monti næsten sparker den ud af farezonen. Efter lidt tumult får Blake prikket bolden frem til Odhiambo, der sparker bolden et stykke over mål.

38.56: De Laet kaster bolden et par meter fra eget målfelt hen mod Odhiambo, men R. Williams slider sig ind foran og får bolden prikket til Sinclair. Sinclair har oceaner af både tid og plads, men det er måske der gør at han hamrer bolden langt forbi mål uden overhovedet at true målmanden.

45+: Simpson modtager bolden omkring midten, hvorefter han nærmest danser igennem forsvaret inden han står alene med Turnbull. Simpson prøver at placere sit skud, men keeperen kommer godt ud og slår bolden ud til hjørnespark. Tabb svinger hjørnesparket ind i boksen og her stiger Hines til vejr et godt stykke højere end alle andre. Hines rammer bolden perfekt og høj kraft hamrer bolden mod overliggeren, hvorefter den går ud til målspark. Dommeren fløjter derefter til pause.

PAUSE: Liam Robinson og en småskadet Robbie Simpson går ud til fordel for Paul Quinn og Arron Davies. Scunthorpe sender Danny Holloway i aktion i stedet for Deane Smalley. Drengene får at vide at de skal fortsætte med at spille deres spil og klø på.

59.59: Sinclair modtager bolden på kanten af feltet og trykker af med et hårdt fladt skud, men Blake kaster sig ind foran bolden og bolden rettes af. Bolden rammer uheldigt Walker, der må give hjørnespark og det lunter Tabb ud for at sparke. Han sigter mod Hines, men det Jones der får hovedet på, som header langt over mål. Turnbull sparker hurtigt målspark, men Hines er kommet tilbage på plads og han clearer bolden sikkert. Spillet buldrer frem og tilbage de næste par minutter inden bolden ender hos Tabb.

63.33: Tabb modtager bolden på højrekanten fra Jones og han kommer uden problemer ind i feltet. Her mødes han af Keskin, der tackler bolden ud til et nyt hjørnespark og endnu gang er det Tabb, der sparker. Hines er igen målet for hjørnesparket, men Keskin header bolden ud af boksen hvor Olsen venter. Nordmanden hamrer resolut til bolden og med et drømmehug af dimensioner sender han bolden helt op i krogen uden chance for målmand Turnbull.

65.00: Yagiz Keskin erstattes af Rhys Williams.

68.12: A. Williams dribler ned af venstrekanten og inden han presses for hårdt af Quinn sender han en høj bold ind i boksen. Sinclair er med tilbage for at forsvare, men han kan ikke forhindre Odhiambo i at sætte pandebrasken på bolden. Heldigt for Sinclair og resten af Brentford ender bolden langt over mål.

76.47: Bygrave vinder endnu én hovedstødsduel og denne gang finder han Sinclair der med elegance fører bolden gennem midtercirklen. Han prikker bolden frem mod Davies, der hurtigt sender den videre til Olsen. Han tackles hårdt af Holloway, men dommerens fløjte forbliver tavs, mens Olsen med smerter rejser sig langsomt mens spillet fortsætter. A. Williams opfanger bolden og stormer ned mod Eastwoods mål inden han triller bolden videre til Knights, der hamrer bolden langt forbi mål.

78.00: Lewis Walker erstatter Patrick Riedel.

81.03: A. Williams finder Odhiambo fri foran mål og han får sendt en lumsk afslutning afsted, men Hines kaster sig ind foran skuddet. Bygrave får hurtig fat på bolden og han spiller bolden frem til R. Williams, som fører bolden opad banen. Helt upresset fortsætter han langt op af banen inden han triller bolden videre til Sinclair, som mister den til Riedel. Riedel vender rundt og triller den tilbage til Turnbull. Turnull sender bolden frem til Riedel, der kommer hurtigt forbi Monti og sparker bolden frem mod boksen. Her stiger Bygrave til vejrs og han sender uden problemer bolden ud af farezonen.

84.46: Olsen fører bolden fremad banen og efter hurtigt sammenspil med Tabb nærmer han boksen. Han kommer dog ikke længere da Holloway kommer flyvende med knopperne først og igen bliver Olsen liggende. Klubbens fysioterapeuter bliver sendt på banen for at behandle nordmanden der efter et par minutters behandling rejser sig. Holloway slipper dog meget overraskende for yderligere tiltale og spillet kan fortsætte.

89.12: Hurtigt opspil af Jones sender Monti afsted på venstrekanten, hvor han når baglinjen efter at have snydt to forsvarsspillere. Han svinger bolden i boksen og da Turnbull mistimer sig sit opspring står Olsen pludselig helt blank foran mål. Han sparker resolut til bolden, men han knalder bolden på overliggeren og nordmanden kan endnu engang ærgre sig.

90+: Tabb fremtvinger endnu et hjørnespark og med et veludført hjørnespark finder han Hines. Forsvarsspilleren rammer bolden rigtig godt, men på stregen står Holloway klar til at heade den væk.

Scunthorpe - Brentford 2-3
0-1 Olsen '8
0-2 Sinclair '10
1-2 Knights '12
2-2 Knights '16
2-3 Olsen '64


Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #542: 09 Dec 2008, 17:43 »

Stort tillyke herfra, Jimmy Thumbs Up
Logged

19-18!

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #543: 09 Dec 2008, 17:51 »

Fantastisk.

Du skriver et læsevenligt sprog der gør hver eneste update interessant og denne var virkelig god. Måske den bedste jeg har læst. Du beskriver tingene flot. Gerne flere af sådanne updates, som er lange og rigtig interessante. Keep it up!

Layoutet gør teksten endnu bedre, da du har et meget simpelt og flot layout. Der er ingen problemer med at finde rundt i det og dejligt du holder den samme stil, som er dejligt.

Læser en del blogs efterhånden og der er stadig ingen der er på niveau med din IMO Wink

Hold niveauet JimmyGP og tillykke med sejren! Smiley

EDIT: Savner dine SS i denne update.
Logged

former zoesuckins

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #544: 09 Dec 2008, 20:01 »

Stort tillyke herfra, Jimmy Thumbs Up

Mange tak jemil Thumbs Up

Fantastisk.

Du skriver et læsevenligt sprog der gør hver eneste update interessant og denne var virkelig god. Måske den bedste jeg har læst. Du beskriver tingene flot. Gerne flere af sådanne updates, som er lange og rigtig interessante. Keep it up!

Layoutet gør teksten endnu bedre, da du har et meget simpelt og flot layout. Der er ingen problemer med at finde rundt i det og dejligt du holder den samme stil, som er dejligt.

Læser en del blogs efterhånden og der er stadig ingen der er på niveau med din IMO Wink

Hold niveauet JimmyGP og tillykke med sejren! Smiley

EDIT: Savner dine SS i denne update.

Mange tak for den flotte ros Thumbs Up

Sådan skriver jeg.. jeg skriver sådan at jeg også selv ville læse det og derfor er jeg glad for at der er så mange der kan lide det.. Om det er den bedste vil jeg ikke svare på - kan huske en pokalfinale i blogkonkurrencen som var en af de bedste af mine til dato.. Wink Når du nu siger lange updates mener du som enkelte kampe oder?

Tak Thumbs Up

Igen mange tak Thumbs Up

Til dit edit: Hvad vil du gerne have SS af?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #545: 09 Dec 2008, 21:02 »


Sådan skriver jeg.. jeg skriver sådan at jeg også selv ville læse det og derfor er jeg glad for at der er så mange der kan lide det.. Om det er den bedste vil jeg ikke svare på - kan huske en pokalfinale i blogkonkurrencen som var en af de bedste af mine til dato.. Wink Når du nu siger lange updates mener du som enkelte kampe oder?

Måske ikke lige som enkelte kampe medmindre det er store kampe, som denne var. Hvis der engang imellem kommer nogen gode, lange og beskrivende updates om f.eks. 3-4 vigtige kampe der er blevet spillet, så man for et endnu bedre blik i holdets situation og kampe. Det kunne være godt. Smiley
Logged

former zoesuckins

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #546: 09 Dec 2008, 21:45 »

Stort tillykke med oprykningen Jimmy Smiley
Fantastisk skrevet update Opstemt
KUTGW Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #547: 09 Dec 2008, 21:48 »

Måske ikke lige som enkelte kampe medmindre det er store kampe, som denne var. Hvis der engang imellem kommer nogen gode, lange og beskrivende updates om f.eks. 3-4 vigtige kampe der er blevet spillet, så man for et endnu bedre blik i holdets situation og kampe. Det kunne være godt. Smiley

Okay - det vil jeg da helt klart overveje.. Det kan f.eks. blive kampene mod Fulham, som er en af de store rivaler.. Jeg tygger lige lidt på hvordan jeg vil gøre det Peace

Stort tillykke med oprykningen Jimmy Smiley
Fantastisk skrevet update Opstemt
KUTGW Thumbs Up

Mange tak Balian Thumbs Up
Tak igen Thumbs Up
Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #548: 09 Dec 2008, 21:55 »

Ja, hvor skal jeg begynde?

Bloggen er jo virkelig i særklasse, og gang på gang formår du at holde niveauet oppe. Dine billeder er tydelige, og enkle. Tilmed har de også den perfekte størrelse så det passer lige ind i bloggen. Din overskrift er fuldstændig fantastisk. Jeg elsker simpelthen den skrift du bruger, og det er noget anderledes, og banebrydende, som jo ikke før er set på FmF. Mht opsætningen er der heller ikke noget at komme efter. Den er sikker og enkel, og man ved altid at man kan forvente en god opstillet blog når den kommer fra dig. Jeg kan især godt lide din opsætning til de vigtige kampe, som den sidste her mod Scunthorpe. Det er virkelig lækkert at se på, og spændingen stiger i blodet jo længere man kommer i teksten, og kampen. Du skriver meget sikkert, og holder dig til de dejlige og sikre gloser.

Det er bestemt dejligt at se en blog der har det hele. Der kan findes enkelte gramatiske fejl, hvis man kigger rigtig godt efter, men det er kun flueknepperi, og det behøver vi slet ikke komme ind på. Ingen blogs er jo perfekte, selvom din nærmer sig med hastige skridt. Klubvalget er det eneste jeg ikke bifalder, og næste gang du vælger klub i de lavere engelske rækker (Coca-Cola Championship) og ned, anbefaler jeg dig klart at vælge Reading. Du skal nok skynde dig at tage dem inden det er for sent, for jeg er ganske overbevist om at de snarligt rykker op hvor de hører hjemme igen. Men det er vel nok kun fordi det er mit favorithold fra England, næst efter United selvfølgelig. Så fortsæt du endelig med at smide updates til os sultne læsere. Jeg tror jeg taler for alle på hele siden når siger det! Jeg ser i hvert fald allerede frem til den næste!
KIU JimmyGeePee!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Playoffs - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #549: 11 Dec 2008, 00:02 »

Ja, hvor skal jeg begynde?

Bloggen er jo virkelig i særklasse, og gang på gang formår du at holde niveauet oppe. Dine billeder er tydelige, og enkle. Tilmed har de også den perfekte størrelse så det passer lige ind i bloggen. Din overskrift er fuldstændig fantastisk. Jeg elsker simpelthen den skrift du bruger, og det er noget anderledes, og banebrydende, som jo ikke før er set på FmF. Mht opsætningen er der heller ikke noget at komme efter. Den er sikker og enkel, og man ved altid at man kan forvente en god opstillet blog når den kommer fra dig. Jeg kan især godt lide din opsætning til de vigtige kampe, som den sidste her mod Scunthorpe. Det er virkelig lækkert at se på, og spændingen stiger i blodet jo længere man kommer i teksten, og kampen. Du skriver meget sikkert, og holder dig til de dejlige og sikre gloser.

Det er bestemt dejligt at se en blog der har det hele. Der kan findes enkelte gramatiske fejl, hvis man kigger rigtig godt efter, men det er kun flueknepperi, og det behøver vi slet ikke komme ind på. Ingen blogs er jo perfekte, selvom din nærmer sig med hastige skridt. Klubvalget er det eneste jeg ikke bifalder, og næste gang du vælger klub i de lavere engelske rækker (Coca-Cola Championship) og ned, anbefaler jeg dig klart at vælge Reading. Du skal nok skynde dig at tage dem inden det er for sent, for jeg er ganske overbevist om at de snarligt rykker op hvor de hører hjemme igen. Men det er vel nok kun fordi det er mit favorithold fra England, næst efter United selvfølgelig. Så fortsæt du endelig med at smide updates til os sultne læsere. Jeg tror jeg taler for alle på hele siden når siger det! Jeg ser i hvert fald allerede frem til den næste!
KIU JimmyGeePee!

Ja jeg kan jo sige det samme - hvor skal jeg begynde? EN helt igennem fantastisk kommentar og mange tak Thumbs Up

Mange tak for de mange flotte ord -er meget stolt af en så flot kommentar Wink

Jeg kan ikke sige så meget andet end mange tak og så til sidst vil jeg lige kommentere Reading.. Jeg har tidligere spillet med Reading og det er et hold som jeg sætter stor pris på.. har også tidligere blogget om dem i Blogkonkurrencen og de er i mine overvejelser til min første blog i 09.. nu skal jeg jo bare lige blive træt af det her save først Wink

Hehe.. super.. har en lang arbejdsdag foran mig samt et personalemøde, men jeg håber lidt på at der kan komme en fredag for ellers bliver det først søndag.. Cool

Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
71# Tranfers - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #550: 11 Dec 2008, 01:01 »



71# Transfers– Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)



Der har været godt gang i svingdøren i Brentford, hvor hele ni spillere har forladt klubben til fordel for de otte spillere, der er kommet til. Manager Jimmy Poulsen beklagede sig over at spillere, som Seb Hines og Simone Di Fiore fik lov til at forlade klubben på en fri transfer og derfor svække Brentford-forsvaret yderligere. Poulsen har dog handlet ganske fornuftigt og allerede nu snakker man om at det nye midterforsvar er langt stærkere end det gamle. Brentford har ikke tjent en krone på deres spillersalg, men omvendt har Poulsen ikke fået én eneste krone stillet til rådighed. Fem veteraner er hentet ind på en fri transfer, mens de sidste tre er unge og håbefulde lejesvende fra diverse engelske klubber.

Jaap Davids er en 30-årig midterforsvarer, som er hentet i NAC Breda på en fri transfer. Den 185 centimer høje hollænder skrev allerede kontrakt med Brentford tilbage i februar, men det først hen over sommeren han er blevet præsenteret hos Londonklubben. Davids er en bundrutineret herre med mere 170 kampe i Eredivisie samt små 30 kampe i den bedste belgiske række og den erfaring bliver vital i kampen om at overleve i The Championship. Davids har underskrevet en 2-årig kontrakt samt trøjenummer 13.

Antonio López er navnet på den 33-årige venstreback, der siden 2009/2010 har spillet i Premier League for Tottenham og Blackburn. López har optrådt 42 gange for Spanien og han kan bidrage med langt mere offensivt på venstreback end førstevalget Robbie Williams. Nummer 21 sidder nu på ryggen af López, der har skrevet under på en 2-årig kontrakt.

Paul Scharner er Brentfords truppens ældste spiller og han har spillet i britisk fodbold siden 2005, hvor det er blevet til ophold i Wigan, Portsmouth, Bolton og senest Aberdeen. Han er udelukket hentet ind for at dele ud af sin erfaring og den erfaring skal bruges til at støtte de unge spillere i truppen. 336 ligakampe samt 72 landskampe er noget af det den erfaring, som 35-årige østriger har med og han har fået trøjenummer 19 samt en 2-årig kontrakt.

Mohamed Zidan er gammel kending af dansk fodbold, hvor det blev til ophold i både AB & FC Midtjylland. Turen gik derefter til Tyskland inden han i 2010 endte hos engelske Charlton for hvem han spillet i både Premier Leage og The Championship. Zidan er ligeledes hentet på en fri transfer og selvom han er hentet en for at agere backup er der klare forventninger til den 33-årige egypter. Han skal score mål

Steven Gerrard er efterhånden blevet 35 år, men det stopper ikke den tidligere Liverpool-anfører, der for første gang i sin karriere skal spille sine hjemmekampe et andet sted end på Anfield Road. 448 kampe med 73 mål til følge er status for Gerrard for Liverpool i Premier League samt 111 landskampe med 25 mål og denne massive erfaring skal være med til at modne resten af Brentford-midtbanen, hvor Gerrard ikke skal regne med at spille fast. De etablere spillere står før den levende legende, men med Gerrards arbejdsmoral kan der ikke gå lang tid før han er fast mand hos ”The Bees”. Gerrard er blevet tildelt trøjenummer 8 samt en 1-årig kontrakt efter Gerrards eget ønske.

Derudover har man lejet følgende spillere;
Matthew Burns, midterforsvarer, Southampton, 21 år
Ben Glasgow, højreback, Burnley, 23 år
Joe Hill, angriber, Bolton, 22 år


Jeg vil lige meget kort nævne vores opstartsfase, som har været yderst kaotisk med mange skader og dårligt spil. Blot to ud af fire mulige sejre er dybt skuffende taget vores modstandere i betragtning og for at træde ud af Football Managers virtuelle univers for en kort bemærkning har den bærbare været tæt på at ryge ud på gulvet, mens jeg har truet CD’en med at knække den. Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke sidder med verdens bedste hold og holdet er klart til den nedre ende af The Championship, men alligevel bør holdet være i stand til at besejre Hendon, Droylsden, Cambridge City og Hucknall. Alle holdene optræder flere divisioner under os og hvis holdet fortsætter med at spille så dårligt er vi hurtigt at finde i League One igen.

Et ord er nok til at fortælle om vores preseason op: Skuffende.



Note: i update 72 kommer der SS af hele truppen samt en start 11'er

Logged

- Veni, vidi, vici -

enged
Gæst
 
Sv: 71# Tranfers - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #551: 11 Dec 2008, 01:12 »

Godt klaret at du har hentet Gerrard, jeg håber rykker op, har kigget i denne blog her og der, og jeg synes den er rigtig godt skrevet, og du prøver alle slags klubber, fedt! Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 71# Tranfers - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #552: 11 Dec 2008, 07:09 »

Super update, og super løb af Gerrard Smiley
Ikke så gode venskabskampe, men tab ikke modet. du skal nok klare den Thumbs Up
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 71# Tranfers - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #553: 11 Dec 2008, 07:56 »

Super update igen. Dejligt overblik over transfers. Held og lykke i sæsonen Wink
Logged

former zoesuckins

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 71# Tranfers - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #554: 11 Dec 2008, 09:37 »

Hold da kæft nogen lækre handler, du har gjort dig! Især Gerrard taler for sig selv.. Klasse! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010