home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 157464 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« : 14 Sep 2008, 20:34 »


1# Leeds United



Den 42-årige skotte Gary McAllister har sagt sit job op i traditionsklubben Leeds United, som i øjeblikket frister en tilværelse i den 3. bedste engelske række. Navnet på ligaen er League One og ligaen har hele tre danskere repræsenteret. Jan Budtz optræder for Hartepool, mens Paul Hübertz og Casper Ankergren tørner ud for Northampton og Leeds. Vi skal følge Ankergren og Leeds, som starter med hele femten minus point grundet dårlig økonomi. Nedrykkerne fra The Championship menes dog stadig at kunne nå Play-off-kampene og medierne tipper dem til at slutte på 4. pladsen.

Leeds har et yderst spændende mandskab og ledelsen arbejder hårdt på at finde en afløser for McAllister, som selv spillede for Leeds i perioden 1990 til 1996, hvorefter at han blev solgt for 32 millioner kroner til de daværende ligakonkurrenter fra Coventry. Han nåede blot få måneder i spidsen for Leeds inden han røg i klammeri med bestyrelsesformand Ken Bates, efter et stort møde, hvor klubbens fremtid blev diskuteret. McAllister skulle eftersigende have overfaldet Bates både verbalt og fysisk inden han dagen efter indleverede sin opsigelse. Engelske medier sætter selveste Michael Laudrup i forbindelse med jobbet, men det er klublegenderne Nigel Martyn & Terry Cooper, som er blandt favoritter til jobbet, men Ken Bates holder kortene meget tæt på kroppen. Eric Cantona, som spillede én enkelt sæson for Leeds tilbage i 1991/1992 nævnes også i forbindelse med Leeds, men han er blandt outsiderne til jobbet sammen med flere prominente navne.

Jeg har flere i kikkerten, men pt. vil jeg helst ikke sige noget før jeg ved noget konkret. Vi har forhørt hos en del agenter og vi har fået en del positiv feedback. Vi skal have fire til samtale i løbet af den kommende uge og jeg ved faktisk ikke mere end jer. Og dog; Jeg kender navnene.Ken Bates, Leeds United

« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 16:04 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Pokalskabet + Updateoversigt
« Svar #1: 14 Sep 2008, 20:34 »

Pokalskabet
       
07/08 Coca-Cola League 1: Leeds United:
- Johnstone's Paint Trophy
- 2'er i League One

08/09 The Championship: Leeds United:
- 3'er i The Championship
- Vinder af Playoff

09/10 Premier League: Leeds United:
- 13. plads

10/11 Premier League: Leeds United:
- 5. plads

11/12 (Fra Januar) Premier League: Chelsea FC:
- Semifinalist i Champions League
- Bronze i Premier League

12/13 (Til Januar) Premier League: Chelsea FC:
- lå 1'er i Premier League
- kval til 1/8-finale i Champions League
- kval til Carling Cup semifinale
- kval til FA Cuppens 3. runde

12/13 (Fra Januar) Lique 1: Olympique de Marseille:
- Vinder af Lique 1
- Vinder af Coupe de France

13/14 Lique 1: Olympique de Marseille:
- Trophée des Champions (Den franske Super Cup)
- Coupe de la Lique (Den franske Liga Cup)
- Lique 1

14/15 Primera Dívision: Valencia C.F., S.A.D./Frankrig:
- lå 2'er i Primera Dívision (Valencia)
- kval til UEFA Cuppens gruppespil (Valencia)
- fyret i oktober (Valencia)

14/15 (Fra Januar) Coca-Cola League 1: Brentford FC:
- 3'er i League One
- vinder af playoffs

15/16 The Championship: Brentford FC:
-



Overblik over de forskellige updates i Leeds United -> Chelsea FC -> Olympique de Marseille -> Valencia CF/Frankrig -> Brentford FC

1# Leeds United
2# Træneren
3# Rumænsk Stjerne
4# Preseason
5# Storebror
6# Fra minus til plus
7# Halvvejs
8# Ny Stil
9# Dagen derpå
10# Johnstone's Paint Trophy
11# Ankergren er Gud
12# Svingdøren
13# Preseason
14# Chedwyn Evans
15# Liverpool
16# 23
17# Danskerkøb
18# Den uvirkelige drøm er nær
19# Første Semifinale
20# Anden Semifinale
21# Playoff Finalen
22# Handler
23# Truppen + venskabskampe
24# Velkommen til Premier League
25# Januar 2010
26# Otte igen
27# Wayne Rooney
28# Tvivl
29# Transfers
30# Truppen 2010/2011
31# En godkendt start
32# Nummer Otte
33# Her går det godt
34# FA Cuppen
35# De sidste OTTE
36# Den store skuffelse
37# Jobs - ny Klub
38# Rekordtransfers - Chelsea FC
39# Benfica
40# Ikke hævn endnu
41# Exit
42# Premier League
43# Handler
44# Preseason & æ hold
45# På Guldkurs
46# Vinter 12/13
47# Viva la France
48# En lovende start
49# Guld i sigte
50# Mestre
51# Coupe de France
52# Transfers
53# Trophée des Champions
54# The number Ten
55# Acceptable
56# Back
57# Coupe de la Lique
58# Champions League
59# Coupe de France
60# Lique 1
61# Begyndelsen
62# Lidt af hvert
63# Truppen anno 2014/2015
64# Aserbajdsjan
65# Det utænkelige
66# Landskampe
67# Ny klub - Brentford
68# Svært
69# Tæt på
70# Playoffs
71# Tranfers
72# Truppen 15/16
R.I.P.





« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 16:05 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Cesc
Gæst
 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #2: 14 Sep 2008, 20:35 »

Tak Jimmy!

Glæder mig til at læse med her!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #3: 14 Sep 2008, 20:43 »

Syntes godt om bloggen, men at tage banneret fra deres hjemmeside, er harmløst.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #4: 14 Sep 2008, 20:46 »

En fornuftig intro og et fint klubvalg. Du har hos mig ry for at lave lange (betyder alt) og gode blogs, så jeg er på.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #5: 14 Sep 2008, 21:00 »

Tak Jimmy!

Glæder mig til at læse med her!

Tak?

Det er jeg glad for Thumbs Up

Syntes godt om bloggen, men at tage banneret fra deres hjemmeside, er harmløst.

Det er skam Benja, der har lavet banneret.. Jeg laver aldrig selv bannere - bestiller altid hos Benja..  Wink

En fornuftig intro og et fint klubvalg. Du har hos mig ry for at lave lange (betyder alt) og gode blogs, så jeg er på.

Mange tak gange 2.. Thumbs Up Ja det plejer jeg.. jeg er også rigtig glad for at have det ry og jeg håber at det kan blive til rigtig mange sæsoner i Leeds.. Thumbs Up


Tak for kommentarene alle sammen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #6: 14 Sep 2008, 21:04 »

Som sagt havde jeg håbet du havde lavet en Silkeborg-blog, da jeg syntes det havde været 100x mere spændende. Men jeg vil selvfølgelig stadig læse med her, men bliver nok mere silent reader denne gang Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #7: 14 Sep 2008, 21:10 »

Som sagt havde jeg håbet du havde lavet en Silkeborg-blog, da jeg syntes det havde været 100x mere spændende. Men jeg vil selvfølgelig stadig læse med her, men bliver nok mere silent reader denne gang Smiley

Ja det ved jeg godt.. Men jeg spillede en måned med Silkeborg og kunne ikke rigtig få det hænge sammen.. droppede derfor spillet igen.. Men jeg er da glad for at du stadig vil læse med.. også selvom det bliver som Silent Reader.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2# Træneren - Leeds United
« Svar #8: 14 Sep 2008, 21:28 »


2# Træneren - Leeds United



Leeds United anno 2007/2008

Målmænd
1. Casper Ankergren
12. Alan Martin
25. David Lucas
 
Forsvar
2. Frazer Richardson
3. Paul Huntington
5. Rui Marques
6. Matt Heath
26. Ben Parker
28. Darren Kenton
32. Alan Sheehan
33. Lubomir Michalik

Midtbane
. Jason Mycoe
4. Jonathan Douglas
7. David Prutton
8. Alan Thompson
16. Bradley Johnson
17. Sébastien Carole
22. Andy Hughes
30. Filipe Da Costa
36. Sebastian Sorsa
37. Neil Kilkenny

Angreb
9. Jermaine Beckford
10. Leon Constantine
19. Tore André Flo
20. Tresor Kandol
39. Anthony Elding
Leeds United har meget chokerende valgt den uerfarne Jimmy Poulsen, som kun tidligere har trænet ungdomshold i Danmark. Både Leeds og den blot 30-årige dansker har fået en hård medfart af både nationale og internationale medier, som mener at det er mangel på ambitioner at ansætte en så uerfaren træner. Hovedpersonen har dog dette modsvar til den massive kritik:

Jeg er ret træt af kritikken, men jeg kan forstå mediernes hertz. Det går mig selvfølgelig på, men jeg har haft flere gode samtaler med både mr. Bates og spillere, hvor den generelle holdning er at vi skal lade spillet på banen vise at jeg er det rigtige valg.  Jeg står sammen med resten af Leeds United overfor en svær udfordring, da vi starter sæsonen med hele femten minus point. Jeg har dog stor tiltro til at mine spillere kan nå en Playoff-finale, men det kræver et par forstærkninger. Jeg er dog sikker på at det nuværende hold kan levere en flot sæson. ", Jimmy Poulsen, Leeds

"Jimmy Poulsen er et meget spændende trænernavn og jeg er glad at vi her i Leeds har sikret os hans underskrift. Vi har fået fat i en meget ung og meget ambitiøs træner, som virkelig går ind for vores vision om at bringe Leeds tilbage til Premier League med stor passion. Han er meget målrettet, ydmyg og så står han bag hans spillere. Han tager altid ansvaret for et nederlag og jeg tror på at vi har valgt rigtigt. Poulsen har fået to år til at modbevise de skeptiske medier og jeg er sikker på, at han i løbet af de to år formår at blive et stort trænernavn i både England og resten af verdenen. Han skal nok få Leeds tilbage i toppen igen, hvor de hører til.", Ken Bates, Bestyrelsesformand, Leeds

Leeds starter deres preseasonforberedel ser om få dage når det på udebane går løs mod Championship-klubben Burnley. Leeds har hele seks venskabskampe inden det går løs i League One, hvor Gillingham gæster Elland Road i første runde.





Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Træneren - Leeds United
« Svar #9: 14 Sep 2008, 22:00 »

Lovende blog om en lovende klub ... har vidst hørt om den før ...  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Træneren - Leeds United
« Svar #10: 14 Sep 2008, 22:02 »

Spænende valg af hold. Forhåbenlig skaffer du dem flere danskere samtidig med succes. Thumbs Up

Og så har du en fejl i din sign Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #11: 14 Sep 2008, 22:08 »

Tak?


Det er skam Benja, der har lavet banneret.. Jeg laver aldrig selv bannere - bestiller altid hos Benja..  Wink



Syntes bare det er billigt, at tage et andet banner.... hmm.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Træneren - Leeds United
« Svar #12: 14 Sep 2008, 22:10 »

Lovende blog om en lovende klub ... har vidst hørt om den før ...  Wink

Ja jeg mindes også at der har været en superblog med dem i blogkonkurrencen.. Thumbs Up glad for at du læser med Peace

Spænende valg af hold. Forhåbenlig skaffer du dem flere danskere samtidig med succes. Thumbs Up

Og så har du en fejl i din sign Tunge

Tak.. jeg har et par danskere i kikkerten, men det bliver vidst først når holdet er rykket en tand op..  Peace

Fejlen skulle gerne været rettet nu.. havde glemt et url=  Peace

Syntes bare det er billigt, at tage et andet banner.... hmm.

Du er velkommen til at komme med et banner, hvis du har lyst.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #13: 15 Sep 2008, 08:01 »


3# Rumænsk Stjerne - Leeds United




Leeds er på vej mod tidligere tiders storhed med dagens transferbombe. De engelske mestre fra 1992 har trukket sig sejrrigt ud af kapløbet om den rumænske landsholdsspiller Bãnel Nicolitã, som både Sunderland, Fulham, Ajax og Charlton var interesseret i. Den 22-årige landsholdsspiller skifter med øjeblikkelig virkning til Elland Road for et overgangsbeløb på ca. 15.000.000 danske kroner. Kantspilleren er hentet hos det rumænske storhold Steaua Bukarest, hvor han har spillet de sidste to sæsoner. Han har spillet 12 landskampe for Rumænien med et mål til følge og han er del af det rumænske landshold, som skal forsøge at kvalificere sig til EM Slutrunden i Østrig og Schweiz. Nicolitã har skrevet kontrakt med Leeds frem til sommeren 2012 og han skal optræde med trøjenummer 11.

Leeds har også forstærket sig med tre lejesvende idet at David McGoldrick, Daniel Jones og Scott Golbourne er lejet for resten af sæsonen i Southampton, Wolves og Reading. De tre unge mænd presser alle på for en startplads og der skal nok blive masser af spilletid til de tre. Derudover har Leeds udlejet Jonny Howson til Wrexham for resten af sæsonen, mens Ian Westlake er blevet solgt til Peterborough for 750.000 kroner.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #14: 15 Sep 2008, 10:45 »

Endnu en fantastisk blog fra dig Jimmy, hvor det hele som sædvanligt er i top  Thumbs Up Syntes dog måske at dit indkøb slet ikke vil blive god nok til Championship og Premier League, når du er nået dertil Smiley Du kunne godt havde brugt de penge bedre Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010