home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 157462 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: 1# Leeds United
« Svar #15: 15 Sep 2008, 10:50 »

Tak?

Det er jeg glad for Thumbs Up

Han siger 'Tak' fordi du har startet en blog op om Leeds ;-)

Ser rigtig godt ud, Jimmy! Jeg plejer altid at følge med i dine blogs, så skal da selvfølgelig også følge med her. Kan rigtig godt lide dit klubvalg, os godt at se at du vælger et hold med en stor udfordring.
Har lidt den samme mening som Rooland mht indkøbene.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #16: 15 Sep 2008, 12:03 »

Dejligt med en blog om Leeds.
Har altid godt kunne lide Leed, og har da osse spillet en del med dem i fm.

Men købet af Banel synes jeg bestemt ikke om.
Alt for meget for ham, med sådanne stats.Smiley

Men jeg følger helt sikkert med. Peace:P
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #17: 15 Sep 2008, 17:13 »

Endnu en fantastisk blog fra dig Jimmy, hvor det hele som sædvanligt er i top  Thumbs Up Syntes dog måske at dit indkøb slet ikke vil blive god nok til Championship og Premier League, når du er nået dertil Smiley Du kunne godt havde brugt de penge bedre Smiley

Mange tak Rooland.. Jeg har super gode erfaringer med ham og han skal servere boldene for mine angribere.. jeg tror han er god nok til de to øvre ligaer og jeg har tit set ham i f.eks. Sunderland med stor succes.. tak for kommentaren Thumbs Up

Han siger 'Tak' fordi du har startet en blog op om Leeds ;-)

Ser rigtig godt ud, Jimmy! Jeg plejer altid at følge med i dine blogs, så skal da selvfølgelig også følge med her. Kan rigtig godt lide dit klubvalg, os godt at se at du vælger et hold med en stor udfordring.
Har lidt den samme mening som Rooland mht indkøbene.

Ahh.. så forstår jeg det bedre..

Tak Benja og tak for bannere Thumbs Up det er jeg glad for Peace

Vedr. Bãnel kan du jo læse hvad jeg har skrevet til Rooland Thumbs Up

Dejligt med en blog om Leeds.
Har altid godt kunne lide Leed, og har da osse spillet en del med dem i fm.

Men købet af Banel synes jeg bestemt ikke om.
Alt for meget for ham, med sådanne stats.Smiley

Men jeg følger helt sikkert med. Peace:P

Mange tak.. synes jeg også.. Peace

Jeg har kun haft succes med ham og det var den pris de ville have.. øv øv.. læs hvad jeg har skrevet til Rooland om Bãnel..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #18: 15 Sep 2008, 17:17 »

Men i ved jo godt at Bãnel Nicolitã bliver årets køb.. he he Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #19: 16 Sep 2008, 13:11 »

Jeg satser på at smide en update om preseason og de sidste handler.. jeg håber meget på det.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #20: 16 Sep 2008, 13:51 »

God start, men rigtig dårligt hold!  crazy
Dine updates er altid i top, men jeg er bestemt ikke vild med dit køb af Nicolita. Hans stats er håbløse ift hans pris.
Men vi må jo håbe at jeg tager fejl  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4# Preseason - Leeds United
« Svar #21: 16 Sep 2008, 14:40 »


4# Preseason - Leeds United



Burnley - Leeds 0-0

Raith - Leeds 0-6
0-1 McGoldrick '3
0-2 Flo '12
0-3 McGoldrick '38
0-4 Huntington '40
0-5 McGoldrick '55
0-6 Constantine '72

Dundee - Leeds 4-2
0-1 Kilkenny '32
0-2 Kilkenny '34
1-2 Zemlik '35
2-2 Lyle '78
3-2 Lyle '83
4-2 Lyle '90

Morecambe - Leeds 1-2
0-1 Michalik '2
0-2 Elding '38
1-2 Woods '82

Leeds - Arsenal Reserverne 2-1
1-0 Jones '45
2-0 Johnson '51
2-1 Lansbury '90

Workington - Leeds 1-2
0-1 McGoldrick '7
1-1 Harvey '26
1-2 Thompson '77

Leeds - Leeds Reserverne 5-1
1-0 McGoldrick '9
2-0 Stancu '22
3-0 Huntington '27
4-0 Stancu '42
4-1 Connor '62
5-1 Huntington '88
Da man rejste til Bukarest for at sikre sig Bãnel Nicolitãs underskrift fik man flere tip om diverse spillere i den rumænske liga, som kunne have Leeds’ interesse. Adrian Hora, Christian Sârghi og Adrian Ropotan var alle tæt på at skifte til Leeds, der i sidste ende valgte at investere resten af transferbudget i den 20-årige angriber Bogdan Stancu. Stancu er hentet i Unirea Urziceni for små 12.000.000 kroner, hvilket betyder at Leeds har brugt hele 27.000.000 kroner i sommerens transfervindue. Holdet har derfor også været nød til at sælge et par navne, hvilket betyder at Sébastian Carole, Peter Sweeney og Leon Constantine er blevet solgt for samlet 12.300.000 kroner. Carole er skiftet til Swansea, Sweeney er skiftet til Peterbourough og sidst men er Constantine skiftet til Barnsley.

Ken Bates virker meget tilfreds med truppen og klubbens uerfarne manager Jimmy Poulsen er efterhånden ved at have samlet det hold, som skal være med til at sikre oprykning allerede i hans debutsæson. Poulsen pønser dog på en sidste handel og kilder tæt på klubber har røbet, at der er tale om endnu en lejesvend for resten af sæsonen. Navnet er dog stadig ukendt og hvis der ankommer et sidste navn til Elland Road når han ikke at blive klar til første turneringskamp mod Gillingham på hjemmebane.

Leeds har spillet syv venskabskampe op til sæsonstart og det er blevet til hele fem sejre, én uafgjort og et enkelt nederlag. Holdet har forsøgt sig med flere formationer, men den klassiske 4-4-2 har fungeret bedst for Leeds. Holdet har skabt masser af chancer og scoret en fornuftig mængde mål til trods for masser af afbrændere. Holdet har stået godt rent defensivt og selvom der kun er blevet holdt rent mål i to ud af syv kampe ser defensiven skræmmende stærk ud. Den blot 19-årige midterforsvarer Paul Huntington har været i forrygende form med to hovedstødsmål og et vaskeægte dommedagshug ser han ud til at etablere sig som en af bærende kræfter i den kommende sæson.

Lejesvend og angriber David McGoldrick har ligeledes gjort sig positivt bemærket med flotte fem scoringer i fem kampe for klubben. Southampton-angriberen ser sammen med Huntington ud til at gå en stor sæson i møde og hans mål kan forhåbentlig være med til at sikre Leeds oprykning til den næstbedste række.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Preseason - Leeds United
« Svar #22: 16 Sep 2008, 14:42 »

12 mio for Stancu  Shockeret Shockeret
Det var satme (undskyld sproget) billigt ? !  Opstemt
Men kun godt. Lækkert indkøb og især for de penge
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 16:43 af Newton Heath » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #23: 16 Sep 2008, 16:45 »

God start, men rigtig dårligt hold!  crazy
Dine updates er altid i top, men jeg er bestemt ikke vild med dit køb af Nicolita. Hans stats er håbløse ift hans pris.
Men vi må jo håbe at jeg tager fejl  Thumbs Up


Hvad er der galt med holdet?

Mange tak.. Nej i er ikke glade for Bãnel.. min erfaring siger mig dog at han bliver et godt køb.. Peace

12 mio for Stancu Shockeret Shockeret
Det var satme (undsklyd sproget) billigt ? ! Opstemt
Men kun godt. Lækkert indkøb og især for de penge


Nu er det første gang at jeg køber Stancu i første sæson så det ved jeg ikke noget om.. Men det var den pris de ville have og så jeg glemte jeg vist at skrive at 30% af et eventuelt salg ryger til Rumænien.. Ubeslutsom

Det er i orden med sproget Wink

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #24: 16 Sep 2008, 16:49 »

Hvad er der galt med holdet?

Mange tak.. Nej i er ikke glade for Bãnel.. min erfaring siger mig dog at han bliver et godt køb.. Peace

Nu er det første gang at jeg køber Stancu i første sæson så det ved jeg ikke noget om.. Men det var den pris de ville have og så jeg glemte jeg vist at skrive at 30% af et eventuelt salg ryger til Rumænien.. Ubeslutsom

Det er i orden med sproget Wink

Mange tak Thumbs Up

Er bare slet slet slet ikke i nærheden af at kunne lide det. Det er nu ikke pga at du styre det. Kig på mit brugernavn og du vil finde ud af hvorfor.
Med 30% den anden vej er det dog noget mere realistisk  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Rumænsk Stjerne - Leeds United
« Svar #25: 16 Sep 2008, 16:55 »

Er bare slet slet slet ikke i nærheden af at kunne lide det. Det er nu ikke pga at du styre det. Kig på mit brugernavn og du vil finde ud af hvorfor.
Med 30% den anden vej er det dog noget mere realistisk  Thumbs Up

Nåh yes.. he he.. det kunne jeg have sagt mig selv.. Wink godt så Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5# Storebror - Leeds United
« Svar #26: 16 Sep 2008, 20:14 »


5# Storebror - Leeds United




Leeds har forstærket sig markant i målsætningen om at nå Premier League i løbet af fem sæsoner, da man for et par dage siden indgik et samarbejde med Premier League klubben Manchester City. Linket mellem de klubber betyder at flere City-reserver vil blive udlejet til League One-klubben for at få spilletid og det ser manager Poulsen frem til. Derudover har Leeds indgået et lignende samarbejde med Wakefield, som ligger 22 minutters kørsel syd for Leeds. Den lille klub kan se frem til et par forstærkninger fra Leeds reservehold og ungdomsafdeling, men klubben har allerede fået tilgang af midtbanespillerne Curtis Weston og Jason Mycoe samt angriberen Jermaine Beckford.

City er en stor klub med mange spændende spillere og jeg glæder mig til at snakke med City om hvilke spillere vi kan få på lejeaftaler. Jeg er sikker at vi vil få stor glæde af den aftale og jeg ser frem til at få et par ekstra forstærkninger.Jimmy Poulsen, Leeds.

Leeds har allerede benyttet sig af den nye aftale og det betyder at Kelvin Etuhu og Suree Sukha er skiftet på lejeaftaler for resten af sæsonen. Etuhu forventes at blive 3. valg efter Nicolitã og Sorsa på højrekanten, mens Sukha kommer i ligeså hård konkurrence med Richardson om pladsen på højreback. Ingen af de to spillere har dog udsigt til debut endnu, da begge døjer med småskader, som betyder at de først kan deltage i udebanekampen mod Oldham i første runde af Johnstone’s Paint Trophy.

Leeds har i øvrigt fået en god start på sæsonen med syv point for de første tre kampe takket være 2-0, 3-0 og 0-0 mod Gillingham (h), Millwall (h) og Northampton (u). Det betyder at Leeds er rykket op på 23. pladsen med otte minus point, men der er stadig langt væk op til Playoff. Fjorten point adskiller pt. Leeds og Doncaster på sjette pladsen, men alt kan ske i moderne fodbold. Leeds gav reserverne chancen i Carling Cuppens første runde, hvor Lincoln blev besejret med 2-1 på Sincil Bank. Reserverne får dog næppe chancen i næste runde, hvor Premier League-holdet Fulham kommer på besøg. Fulham har fået en godkendt start på sæsonen med en sejr over Manchester United og tre uafgjort, hvilket rækker til en 10. plads. 





Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Storebror - Leeds United
« Svar #27: 16 Sep 2008, 20:31 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
6# Fra minus til plus - Leeds United
« Svar #28: 16 Sep 2008, 23:34 »


6# Fra minus til plus - Leeds United




Så har vi rundet de første ti kampe i League One og på magisk vis har Leeds vendt minus til plus. Leeds har sat det ene point efter det andet ind på kontoen og de femten minus point er hurtigt blev vendt til imponerende syv plus point, hvilket med lidt hurtig hovedregning giver en sluttotal på hele 22 point. Leeds har vundet hele seks kampe, mens de sidste fire er endt uafgjort. De mange point kan tilskrives Bogdan Stancus støvler, da den rumænske angriber i sine ti første kampe har ni scoret gange. Leeds er derfor rykket op på 22 pladsen blot et point under stregen og med blot otte point til den sidste playoff plads. Leeds har dog haft store problemer med at holde sig skadesfri og pt. sidder hele seks førsteholdsspillere ude med skader. Tre af dem ville være faste startere, hvis det ikke havde været for deres skader. Holdet har det gjort det fremragende alligevel og man kan ikke være andet forstille sig andet end at Leeds’ bestyrelse er meget tilfredse med deres nye træner.

Leeds er ude af Carling Cuppen efter at Fulhams Simon Davies scorede et flot mål efter bare to minutters spil.  Kampen var faktisk meget lige og selvom Fulham stillede med masser af førsteholdsspillere var det svært at se forskel på de to hold. Elland Road lagde græs til et chancefattig og yderst tæt opgør, hvor Leeds havde fortjent mere end det spinkle nederlag. De undertippede underdogs blev sågar snydt for et straffespark, som dommeren meget fejlagtigt overså. Leeds har dog spillet sig videre i Johnstone’s Paint Trophy efter 1-1 på udebane mod Oldham. Kampen blev afgjort på straffespark, hvor Casper Ankergren blev den store helt med tre flotte redninger og Leeds vandt sikkert 3-2 efter straffespark. League Two holdet Darlington venter i anden runde på udebane og Leeds er endnu engang favorit til at gå videre til næste runde.


Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 6# Fra minus til plus - Leeds United
« Svar #29: 17 Sep 2008, 19:57 »

Ej hvor er det ærgerligt at du er startet med minut point, for du havde jo ligget med helt i toppen. Men jeg glæder mig utroligt meget til at følge dig i Leeds, og håber at du kan kvalificerede dig til Playoff. Lækkert med dit samarbejde med City, det skal nok kunne styrke din trup endnu mere.
Rigtig godt at se at Stancu er kommet igang, og han skal leve op til sit bedste hvis du skal længere frem i tabellen, men der er jo også andre gode profiler i din trup.

:-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010