home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 158206 gange)
FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #45: 20 Sep 2008, 13:40 »

liker ikke den nye stilen Skuffet
den gamle var nesten perfekt (enkel, oversiktelig og lett å lese)
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #46: 20 Sep 2008, 13:42 »

Wow - tillykke. Jeg troede at play-off var imponerende dengang jeg havde en Leeds Blog, men det her er federe.

Lad være med at skrive mystiske historier om fans, hooligans eller alt muligt andet. Håber du holder fast i KUN at skrive om FM og det, der hører til.

Men en god blog  Thumbs Up
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #47: 20 Sep 2008, 20:18 »

Tillykke med oprykning, jeg elsker dine blogs så selvfølgelig følger jeg med i denne blog!
den er fed!
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #48: 21 Sep 2008, 12:07 »

Dagen derpå updaten kan jeg bedste lide med hensyn til skrift. Skriften kan jeg godt lide. Derimod er det 3 flotte updates fra din side af Jimmy.
Jeg ved du kan holde niveauet så blive endelig ved. Opsætningen er super! Thumbs Up
Ps. Det kunne vel ikke være sådan jeg kunne få et SS af Casper Ankergrens stats?
Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #49: 21 Sep 2008, 17:57 »

Tillykke Smiley

- Ellers flotte stats.

Mange tak x 2 og tak for kommentaren Thumbs Up

liker ikke den nye stilen Skuffet
den gamle var nesten perfekt (enkel, oversiktelig og lett å lese)

Altså JimmyGP Classic?

Wow - tillykke. Jeg troede at play-off var imponerende dengang jeg havde en Leeds Blog, men det her er federe.

Lad være med at skrive mystiske historier om fans, hooligans eller alt muligt andet. Håber du holder fast i KUN at skrive om FM og det, der hører til.

Men en god blog Thumbs Up

Mange tak Dusty.. Thumbs Up Jeg er nu stadig imponeret over din Leeds Blogs.. Thumbs Up

Nej men jeg synes bare at det er spændende at skifte vinkel og prøve mig af på den med, men jeg er vist bedst til JimmyGP Classic.. så det må jeg vist hellere holde fast i.. Jeg synes også selv at det ikke er gennemført nok.. Skuffet

Mange tak og tak for kommentaren Thumbs Up

Tillykke med oprykning, jeg elsker dine blogs så selvfølgelig følger jeg med i denne blog!
den er fed!

Mange tak.. Det er jeg sgu rigtig glad for at høre Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up

Dagen derpå updaten kan jeg bedste lide med hensyn til skrift. Skriften kan jeg godt lide. Derimod er det 3 flotte updates fra din side af Jimmy.
Jeg ved du kan holde niveauet så blive endelig ved. Opsætningen er super! Thumbs Up
Ps. Det kunne vel ikke være sådan jeg kunne få et SS af Casper Ankergrens stats?
Smiley

Mange tak.. det vil jeg da forsøge at gøre.. Thumbs Up Takker

Tak for kommentaren Thumbs Up

Ankergren:
Logged

- Veni, vidi, vici -

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #50: 21 Sep 2008, 18:26 »

Ja, JimmyGp classic vist det er det du kaller det Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Ankergren er Gud - Leeds United
« Svar #51: 21 Sep 2008, 19:06 »

Ja, JimmyGp classic vist det er det du kaller det Smiley

Det er da et godt navn.. så ved folk da hvad jeg snakker om Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
12# Svingdøren - Leeds United
« Svar #52: 22 Sep 2008, 23:06 »


12# Svingdøren - Leeds United




Sommerens store begivenhed EM Slutrunden i fodbold i Østrig og Schweiz er nu færdigspillet og der kom kun én Leeds-spiller i aktion. Kantspilleren Bãnel Nicolitã fik 90 minutter i kampene mod Italien (0-1), Portugal (2-2) og Grækenland (2-2), men to point var ikke nok for Rumænien til at gå videre fra en svær pulje. Noget bedre gik det for Spanien, som gik hele vejen til finalen, hvor Italien blev slået med 2-1 efter straffespark. Det var i øvrigt helt fortjent at Spanien vandt, da de uden tvivl var turneringens bedste hold med flot spil og masser af mål. Hjemme i det nordøstlige England har der været godt gang i svingdøren hos Leeds United, hvor den ambitiøse oprykkerklub har sagt farvel til hele ti navne, mens der er kommet otte nye ansigter i truppen.

Poulsen har været vidt omkring for at finde spillere, men det har været svært for oprykkerne. Utilfredse spillere som Daniel Jensen, Zlatan Muslimovic og Marco Cassetti har alle afvist tilbud om højere løn og fast spilletid, men der er alligevel kommet et par nye ansigter.

<<
Rui Marques - fri transfer - Rio Ave
Darren Kenton - fri transfer - Dundee
Sebastian Sorsa - 800.000 DKR, Swansea
Alan Thompson - kontraktudløb
Tore André Flo - kontraktudløb
Simon Madden - kontraktudløb
Gavin Rothery - kontraktudløb
Oliver Hotchkiss - kontraktudløb
Tomi Ameobi - kontraktudløb
Dario Knezevic - 9.500.000 DKR, Hertha Berlin
Robert Bayly, 1.900.000 DKR, Ross County




>>
Kelvin Etuhu er lejet hos City for resten af sæsonen og der forventes at den 20-årige højrekant og angriber kan fortsætte sit imponerende spil fra sidste sæson. Etuhu havde stor anpart i sidste års oprykning og den unge spiller er selv meget begejstret for lejemålet, der igen kan være med til at sikre ham fast spilletid.

Kasper Schmeichel fik kun to kampe i sidste sæson for City i Premier League og nu kan han se frem en del mere spilletid i den næstbedste række. Målmanden skal dog lige slå sidste års førstevalg af pinden og landsmanden Casper Ankergren giver sig ikke uden kamp, da han lige er blevet udnævnt til ny anfører.

Nicola Amouruso er købt for at score mål og vejlede klubbens unge angribere. Den 33-årige angriber har scoret 96 mål i Serie A og hans rutine samt målnæse skal være med til at stabilisere Leeds i den næstbedste række. Han skal efter alt sandsynlighed hjælpe med at gøre Stancu til en bedre angriber.

Matthew Mills er også lejet i City og den 22-årige midterforsvarer er lejet for styrke bredden i forsvaret yderligere. Mills har spillet én i Premier League for City, men i sidste sæson spillede han 44 kampe for Doncaster i League One.

Ched Evans er sidste mand fra City og den 19-årige walisiske angriber scorede i sidste 16 mål i The Championship. Evans er et kæmpe talent og jeg ser frem til at han udvikler sig til en rigtig bomber. Han har uden tvivl potentialet til at blive én af de bedste angribere i ligaen og det ser jeg frem til at være med til at udvikle.

Damir Coric er hentet for hele 14.000.000 kroner i den tyske hovedstadsklub Hertha Berlin. Den blot 17-årige tysker er meget professionel og kan udvikle sig til at blive en rigtig dygtig forsvarsspiller. Han menes at kunne nå Huntingtons niveau og forhåbentligt kan han være med til at spille Leeds i Premier League.

Adam Virgo er hentet for 4.000.000 kroner hos de skotske mestre fra Celtic. Han har stor erfaring fra The Championship, hvor han har spillet over 80 ligakampe. Denne rutine bliver uhyrevigtig og han er også en spiller, der øger bredden. Forsvaret var plaget af skader i sidste sæson, men bredden er så meget bedre at det ikke kan gå helt i den kommende sæson.

Allan K. Jepsen er det næstældste nyindkøb i denne sæson og den 31-årige venstreback er hentet hos norske Vålerenga for 7.500.000 kroner. Han er uden tvivl med til at forstærke venstreback, hvor man har sagt farvel til Alan Sheehan & Scott Golbourne. Unge Ben Parker er bare ikke helt god nok endnu, men en rutineret herre som Jepsen må kunne tage unge Parker i lære.


Truppen anno 08/09

Målmænd:
1. Casper Ankergren
76. Kasper Schmeichel (leje)

Forsvar:
2. Frazer Richardson
3. Paul Huntington
5. Matthew Mills (leje)
6. Matt Heath
14. Adam Virgo (køb)
15. Damir Coric (køb)
19. Allan K. Jepsen (køb)
26. Ben Parker
33. Lubomir Michalik
Fabien Delph (rykket op)

Midtbane:
4. Jonathan Douglas
7. David Prutton

8. Kelvin Etuhu (leje)
11. Bãnel Nicolitã

22. Andy Hughes
30. Filipe Da Costa
37. Neil Kilkenny

Angreb;
9. Ched Evans
10. Bogdan Stancu

39. Anthony Elding
74. Nicola Amoruso (køb)





Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 12# Svingdøren - Leeds United
« Svar #53: 23 Sep 2008, 07:06 »

Spændende indkøb og stærk startopstilling, ser frem til at du kommer igang med ligaen Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
13# Preseason - Leeds United
« Svar #54: 23 Sep 2008, 13:47 »


13# Preseason - Leeds United


Leeds - Reading 1-3
0-1 Long '1
0-2 Long '15
1-2 Stancu '36
1-3 Lita '86

C - Leeds 0-6
0-1 Stancu '3
0-2 Elliot '10
0-3 Kilkenny '33
0-4 Elliot '36
0-5 Amoruso '55
0-6 Jerome '76

Wakefield - Leeds 3-4
0-1 Stancu '2
1-1 Shaw '16
1-2 Huntington '36
1-3 Evans '54
1-4 Evans '71
2-4 Matthews '85
3-4 Adams '90

Leeds - Manchester City 0-1
0-1 Arshavin '17

Stockport - Leeds 1-2
0-1 Mills '11
1-1 Turnbull '50
1-2 Jerome '81

King's Lynn - Leeds 0-4
0-1 Michalik '22
0-2 Evans '67
0-3 Nicolitã '75
0-4 Douglas '90+

Preseason er veloverstået for Leeds United, der i år har spillet seks venskabskampe, hvoraf kun én af kampene er spillet uden for England. Den blev spillet i Polen mod samarbejdsklubben Podbeskidzie, der blevet slået med hele 6-0 på eget græs. Leeds har vundet alle sine udekampe ganske sikkert, selvom det ikke er alle resultaterne der ligner sikre Leeds-sejre. Holdet har arbejdet rigtig hårdt i opstartsfasen for at nå et højere fysisk niveau end de havde sidste år, hvilket betyder at flere unge spillere har været oppe og blive testet på førsteholdet for at spare førsteholdsspillern e. 

Leeds har fortsat det flotte spil fra sidste år, hvor de med en offensiv tilgang til fodbolden har skabt masser af chancer og spillet modstandernes forsvar tynde. Leeds har vundet fire ud af seks kampe og de to der er tabt, er tabt snævert til to Premier League hold. Reading udspillede Leeds i første halvleg på Elland Road i sæsonens første venskabskamp, men i anden halvleg bed Leeds igen og Adam Federici blev sendt overarbejde, men det lykkes alligevel ikke at overliste den australske målmand.

Leeds rejste derefter til Polen, hvor man vandt med tenniscifre inden turen gik til endnu en samarbejdsklub. Upåagtede Wakefield leverede overraskende stor modstand, men det var alligevel var det Leeds der kunne trække sig sejrrigt efter en rigtig god kamp. Leeds var svækket til næste kamp mod Manchester City, hvor Kasper Schmeichel, Matthew Mills, Kelvin Etuhu og Ched Evans måtte stå over de ifølge deres lejekontrakter. Leeds gik dog friskt til opgaven og efter bare atten sekunder tvang Nicolitã Joe Hart ud fuld længde med et fantastisk langskud, som den engelske landsholdskeeper kunne slå forbi stolpen. City overtog herefter spillet og efter sytten minutter afgjorde russiske Arshavin kampen med et vaskeægte dommedagshug.

I de sidste to kampe overtog Leeds igen styringen og vandt sikkert 2-1 og 4-0. Leeds er klar til første opgør i The Championship mod Burnley på Turf Moor, som spilles om et par dage.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13# Preseason - Leeds United
« Svar #55: 23 Sep 2008, 14:00 »


God update! glæder mig til at se hvad du kan udrette i denne sæson. Leeds har potientale til det helt store hvis man har tålmodighed Opstemt havde selv et spil der gik rigtig godt, lige indtil min com valgte at crashe.
men som man sige; rigtige mænd bruger ikke backup, men de græder ofte. Opstemt

Held og lykke med sæsonen.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Svingdøren - Leeds United
« Svar #56: 23 Sep 2008, 14:43 »

Spændende indkøb og stærk startopstilling, ser frem til at du kommer igang med ligaen Wink

Mange tak.. Det gør jeg også.. tak for kommentaren Thumbs Up

God update! glæder mig til at se hvad du kan udrette i denne sæson. Leeds har potientale til det helt store hvis man har tålmodighed Opstemt havde selv et spil der gik rigtig godt, lige indtil min com valgte at crashe.
men som man sige; rigtige mænd bruger ikke backup, men de græder ofte. Opstemt

Held og lykke med sæsonen.

Tak.. Det gør jeg også.. er spændt på om truppen er god nok til at ende på den 14. plads, som vi er tippet til.. Jeg håber at tålmodigheden og lysten er der til et langt Leeds-spil.. Peace

Det er sgu bittert sådan noget.. Jeg tager også kun backup af mine blog spil.. he he..  Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Preseason - Leeds United
« Svar #57: 23 Sep 2008, 14:54 »

Jeg har lige læst din blog - den er jo fremragende Thumbs Up

Jeg følger med fremover....
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 14:57 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Preseason - Leeds United
« Svar #58: 23 Sep 2008, 15:27 »

Jeg har lige læst din blog - den er jo fremragende Thumbs Up

Jeg følger med fremover....

Godt og tak Thumbs Up

Det er jeg rigtig glad for Brodtgaard Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
14# Chedwyn Evans - Leeds United
« Svar #59: 23 Sep 2008, 15:51 »


14# Chedwyn Evans - Leeds United



Den 18. december i 1988 kom unge Chedwyn Evans til verden i den lille walisiske by St. Asaph og som 16-årige flyttede han til den engelske storby Manchester, hvor han fik en lærligekontrakt med det lokale hold Manchester City. Her tre år senere har han endnu ikke optrådt for klubbens førstehold, men han har haft et succesfuldt lejeophold hos Championship-klubben Norwich og nu er han udlejet til Leeds, hvor det også ser ud til at blive et succesfuldt ophold.

Seks kampe er spillet i The Championship og til trods for at Leeds tabte med 3-1 i åbningskampen til Burnley har de hentet imponerende ti point. Medoprykkerne fra Carlisle var første hold til at få ørene i maskinen og gæsterne blev sendt hjem fra Elland Road med et knusende 3-0 nederlag, hvor Ched Evans holdt lejestue med to flotte scoringer. Han fortsatte de flotte takter i udekampen mod Cardiff, hvor det blev til en 3-2 sejr samt både et mål og én assist fra waliseren. Det blev fulgt op med et hattrick mod Charlton i 4-1 sejren inden Evans glemte målnæsen i omklædningsrummet. Den 19-årige angriber har scoret syv mål i seks kampe og han kan være med på vej til at slå sin egen rekord fra sidste sæson med seksten scoringer i 42 kampe. Starten lover godt for Evans, som blot mangler to kampe og to mål for at runde 50 scoringer samt 25 mål i karrieren (og i The Championship). Evans er i øjeblikket på en delt 3. plads på topscorerlisten og der håber jeg da på at han bliver.

Leeds har spillet over alt forventning og de er i øjeblikket placeret på en flot 6. plads, som giver playoff. Der er dog en lang sæson i vente og med hele 40 kampe igen er det næsten umuligt at spå om Leeds kan holde fast i toppen af The Championship. Det er dog ikke kun i ligaen at det går godt for Leeds, da man i Carling Cuppen har vundet over både Bradford (1. runde) og Norwich (2. runde), mens der er endnu ikke har været lodtrækning til 3. runde. Leeds’ bestyrelsen er henrykte over den videre deltagelse, da man forventer at nå 3. runde i Carling Cuppen og 4. runde i FA Cuppen. Leeds er dog i overhængende fare for at trække et Premier League hold, hvilket manager Jimmy Poulsen ikke er tilfreds med.

Vi kom ikke ret langt i de to store pokalturneringer i sidste sæson, hvilket vi fik kritik for. Jeg håber inderligt på ”blød” PL modstand eller et stort hold, som undervurderer os. Det er en pengekamp for os lige meget hvem vi trækker og jeg tror på at vi kan komme langt i både Carling & FA Cuppen. Jeg har som altid stor tiltro til mine drenge og vores sæsonstart lover godt for resten af sæsonen.” Jimmy Poulsen, Leeds United




Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010