Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 621 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
39
Forfatter
Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia) (Læst 184380 gange)
JimmyGP
Manager
60# Lique 1 - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
«
Svar #450:
27 Nov 2008, 21:12 »
Tak til Brandborg for banner
60# Lique 1 - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
Sæsonen er efterhånden færdigspillet i Frankrig og der er fundet et nyt mesterhold samt tre nedtrykkere. Ajaccio, Strasbourg og Stade de Reims starter næste sæson i Lique 2 efter en skuffende sæson for alle tre nedrykkere. I den anden ende af tabellen har Caen sikret sig klubbens første medaljer i den bedste franske række med en flot og helt fortjent sølvmedalje skarpt forfulgt af Lyon og Monaco på de efterfølgende pladser. Rennes, Lens og Paris Saint-Germain slutter på de sidste efterfølgende europæiske pladser, mens Marseille sikkert har genvundet det franske mesterskab. Holdet fra det sydfranske har hentet sit tolvte mesterskab, hvilket er fransk rekord og deres danske manager havde denne kommentar til sejren:
”
Ti point foran nærmeste konkurrent taler for sig selv og jeg er så stolt af mine drenge. Det er jo helt vildt at vi henter to mesterskaber på stribe og ikke mindst, at vi for andet år i træk vinder ”The Double”. Det er en ubeskrivelig følelse at vi står her igen og jeg er bare så stolt. Det har jo været en helt fantastisk sæson og alt hvad der mangler nu er en kontraktforlængelse
.
” – Jimmy Poulsen.
26 sejre ud af 38 mulige er en fantastisk bedrift og sølle fire nederlag vidner om endnu en stor sæson under Poulsens ledelse. 103 mål har Marseille scoret, hvilket svarer til 2,71 mål per kamp og det fortæller om Poulsens offensive tilgang til fodbolden. Seksten, tolv, elleve og to gange ti er hvor mange gange Cissé, Guilherme, Balotelli, Ayew og Zubar har scoret hver i ligaen, hvilket betyder at Marseille har haft en del flere strenge at spille på i denne sæson. Variationen i angrebsspillet har båret Marseille fra kamp til kamp og angribere går endnu en stor sæson i 2014/2015. Det er dog midterforsvareren Ronald Zubar, der er på alles læber med hele tolv scoringer, hvoraf ti er faldet i ligaen, mens de sidste to er scoret i pokalturneringerne. Den 28-årige har været utrolig farlig på standardsituationer og med en så flot sæson er det underligt, at Zubar endnu ikke har optrådt på det franske landshold.
Lique 1
Player Stats
-
Team Stats
De sidste kampe
9. Djibril Cissé
-
23. Medhi Benatia
-
33. Ronald Zubar
-
44. Lucas Biglia
-
77. Mario Balotelli
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
61# Begyndelsen – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
«
Svar #451:
27 Nov 2008, 21:41 »
61# Begyndelsen – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
Hele fem trofæer blev det til for danske Jimmy Poulsen i den franske storklub Marseille i hans halvanden år i klubben inden han tog skridtet videre til Spanien. Poulsen kunne ikke nå til enighed med bestyrelsen om en forlængelse og så følte han sig i øvrigt uretfærdigt behandlet eftersom at kontrakttilbuddet først blev givet efter at mesterskabet var sikret. Det har fået Poulsen til at se sig omkring og han har kigget på en del klubber fra den iberiske halvø. Spansk fodbold har altid fascineret Poulsen og selvom der var tilbud fra den engelske Premier League valgte han at takke pænt nej tak for at prøve talentet af i den spanske La Liga. Manchester City, Leeds United og Everton skulle angiveligt haft snøret ude efter danskeren, der dog kun forhandlede med City om en mulig kontrakt.
I Spanien har Poulsen været på tale som spansk landstræner og som klubtræner i Real Madrid, Zaragoza, Real Sociedad, Villarreal, Atlético Madrid og ikke mindst Valencia. Juande Ramos blev udnævnt til ny landstræner, mens de fire første valgte at fortsætte med deres nuværende trænere og Louis van Gaal snuppede det ledige sæde i Atlético Madrid. Poulsen kom derfor kun til samtale hos storklubben Valencia, der i sidste sæson sluttede på en skuffende 7 plads. Det er klubbens målsætning, at Poulsen skal genskabe holdet som en top3 klub samt at kæmpe med om mesterskabet igen. Valencia har ikke vundet det spanske mesterskabet siden 2011 og Appelsinbyen tørster efter succes efter som at det har været længe siden, at det sidste trofæ kom i hus. Mesterskabet er det seneste trofæ Valencia har hentet eftersom at man ikke har vundet Copa del Rey siden 1999 og i Valencia forventer at Poulsen kan vinde mesterskabet inden for to år.
Poulsen overtager et aldrende hold med en gennemsnitalder på 28 år, men holdet har en del spændende spiller samt en okay økonomi. Poulsen satser benhårdt på alle tre turneringer i den kommende sæson og derfor skal der forstærkninger til. Fernando Torres, Diogo, Steven Defour, Micah Richards og Igor Akinfeev rygtes alle til den spanske østkyst, men det bliver spændende at se hvad det bliver det til. Poulsen skulle eftersignende holde rigtig godt øje med sin tidligere arbejdsgiver, hvor også Samir Nasri, Lucas Biglia og Ronald Zubar er sat i forbindelse med Valencia.
Poulsen har skrevet kontrakt frem til 30.06.2016 med Valencia og han glæder sig til at debutere på Nuevo Mestalla.
Primera Dívision
Valencia
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
Sv: 61# Begyndelsen – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
«
Svar #452:
27 Nov 2008, 21:52 »
Flot, flot afsked med Marseille, som jeg gerne så du blev i.. Forhåbenlig kan du lokke nogen tidligere stjerne, du har haft under dig, til appelsin holdet
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Benjamiin
Førsteholdsspiller
«
Svar #453:
27 Nov 2008, 21:53 »
Spændende!
OB 4-Ever
Gæst
«
Svar #454:
27 Nov 2008, 21:54 »
2 fremragende updates inden for en time:D
Fremragende
Verdensklasse
Fantastisk
Perfekt
KIU
Shaft
Manager
«
Svar #455:
27 Nov 2008, 22:06 »
Jamen smuk afsked med Marseiile!
Glæder mig til at se hvem du henter med dig til det spanske, og så forventer jeg et mesterskab med det samme!
Desuden sjovt nok, at Leeds prøvede at få dig tilbage
Mon ikke de har indset deres fejl
Min blog - Den hollandske talentfabrik
-LFC-
Manager
«
Svar #456:
27 Nov 2008, 22:12 »
Hey Jimmy!
Som altid med dig, så er denne blog fantastisk. Flot opsætning, fantastisk skrevet, og flotte topbanners. Det eneste negative er måske, at de billeder der nogen gange er med, har lidt dårlig kvalitet, men fuck nu det. Fantastiske resultater må man også rose dig for, det er jo helt vildt så meget du vinder i FM08!
Har forresten lavet et València TB til dig som du kan bruge.
KIU!
JimmyGP
Manager
«
Svar #457:
27 Nov 2008, 22:43 »
Citat af: Zone 43 27 Nov 2008, 21:52
Flot, flot afsked med Marseille, som jeg gerne så du blev i.. Forhåbenlig kan du lokke nogen tidligere stjerne, du har haft under dig, til appelsin holdet
Tak Zone - jo men jeg har jo vundet alt i Frankrig og tror ikke Marseille er stærk nok til at vinde CL desværre.. Det håber jeg også..
Der er nok at vælge af i Marseille
Citat af: Benjamiin 27 Nov 2008, 21:53
Spændende!
Jo tak
Citat af: Shaft 27 Nov 2008, 22:06
Jamen smuk afsked med Marseiile!
Glæder mig til at se hvem du henter med dig til det spanske, og så forventer jeg et mesterskab med det samme!
Desuden sjovt nok, at Leeds prøvede at få dig tilbage
Mon ikke de har indset deres fejl
Mange tak
Det gør jeg også..
Nåh nåh.. små slag.. går efter de to cupturneringer..
Ang. Leeds søgte jeg jobbet for at afvise dem.. hehe.. men de valgte en anden..
Men jo det håber jeg da de har..
Citat af: -LFC- 27 Nov 2008, 22:12
Hey Jimmy!
Som altid med dig, så er denne blog fantastisk. Flot opsætning, fantastisk skrevet, og flotte topbanners. Det eneste negative er måske, at de billeder der nogen gange er med, har lidt dårlig kvalitet, men fuck nu det. Fantastiske resultater må man også rose dig for, det er jo helt vildt så meget du vinder i FM08!
Har forresten lavet et València TB til dig som du kan bruge.
KIU!
Hey
Mange mange tak for den flotte ros og jeg er glad for at du kan lide det.. tjaa det går nok lidt for hurtigt med at vælge billeder til tider og det seneste var ret skidt..
Men helt enig fuck det.. hehe..
Jo tak.. Vandt da mere i Arsenal-bloggen..
Jo tak.. det er da vildt lækkert.. bruger det fra næste update.. Mange tak
Det vil jeg gøre
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 22:45 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
Baliian
Landsholdsspiller
«
Svar #458:
28 Nov 2008, 07:26 »
Rigtig fede updates, og spændende klubvalg af valencia..
Denne blog er fantastisk
JimmyGP
Manager
«
Svar #459:
28 Nov 2008, 09:21 »
Citat af: Baliian 28 Nov 2008, 07:26
Rigtig fede updates, og spændende klubvalg af valencia..
Denne blog er fantastisk
Jo tak og jeg er også selv også godt tilfreds med klubvalget
Mange tak for den store ros og er glad for at du følger med
- Veni, vidi, vici -
vesperGT
Manager
«
Svar #460:
29 Nov 2008, 09:00 »
Hehe..... Jimmy, Jimmy Jimmy..... Ikke en finger at sætte på det.... Og så alligevel:
Du skriver at Atlético Madrid ansatte Louis Van Gaal som træner, men på dit SS, står der at Atlético har ansat Marcelino som træner
Det sker sjældent, men jeg kunne ikke lade være med at kommentere den.
Men det ændrer ikke helhedsindtrykket af at du i sandhed er Der Meister
JimmyGP
Manager
«
Svar #461:
29 Nov 2008, 14:01 »
Citat af: vesperGT 29 Nov 2008, 09:00
Hehe..... Jimmy, Jimmy Jimmy..... Ikke en finger at sætte på det.... Og så alligevel:
Du skriver at Atlético Madrid ansatte Louis Van Gaal som træner, men på dit SS, står der at Atlético har ansat Marcelino som træner
Det sker sjældent, men jeg kunne ikke lade være med at kommentere den.
Men det ændrer ikke helhedsindtrykket af at du i sandhed er Der Meister
Mange tak..
Ja det var en fejl, som jeg nægter at rette..
De fyrede van Gaal..
Men det er helt i orden at du kommenterer det og mange, mange tak for de flotte ord
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #462:
29 Nov 2008, 14:09 »
Det er simpelthen en fornøjelse at følge med her. Du skifter til så mange klubber, at det bliver bare mere og mere spændende. Du havde nogen gode tider i Marseille, og mon ikke du får det her i Valencia. Glæder mig meget til at læse med, Jimmy!
JimmyGP
Manager
62# Lidt af hvert – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
«
Svar #463:
29 Nov 2008, 15:01 »
62# Lidt af hvert – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
1. juli 2014
Alles øjne har hen over sommeren været rettet mod Brasilien, hvor Verdensmesterskabet i fodbold anno 2014 er blevet afviklet. Den danske succestræner Jimmy Poulsen har været i det fodboldgale land for at kigge på potentielle emner til hans nye job i Valencia. Den østspanske fodboldklub hungrer efter succes og derfor er Poulsen blevet udstyret med stor tegnebog og rygtebørsen omkring Valencia vokser dag for dag. Igor Akinfeev, Steven Defour og Diogo er de tre hotteste navne lige nu. I Spanien har man dog ikke tid til disse rygter da man sidder klisteret til fjernsynsskærme og internetsider, der kan fortælle om ny fra VM i fodbold. De regerende verdensmestre fra Spanien har nemlig spillet sig frem til finalen, hvor Holland står klar til at vinde sin første finale nogensinde. Holland kom i finalen i både 1974 og 1978, men måtte se sig slået begge gange af henholdsvis Vesttyskland og Argentina. Rafael van der Vaart er ikke gammel nok til at kunne huske disse finaler, men han kommer uden tvivl til at huske denne, da han afgjorde kampen i det 108. minut med et selvmål. Spanien er verdensmester for anden gang i træk og verdensmester for anden gang i alt.
Senere på måneden
Fire point var hvad Frankrig samlede i gruppe F ved VM slutrunden, men Italien og Mexico var for stærke og sikrede sig videre adgang. Det blev for meget for det franske forbund, der fyrede Paul Le Guen og henvendte sig hos Jimmy Poulsen. Det argentinske forbund valgte til trods for bronzemedaljer at fyre Diego Simeone og forhøre sig hos Valencia-træneren Jimmy Poulsen. Begge forbund så ud til at acceptere Poulsens krav om at forblive klubtræner og Valencia var også helt med på at Poulsen skulle bestride to jobs på samme tid. Poulsen traf derfor beslutningen om at acceptere det franske tilbud, hvor han skal forsøge at føre Frankrig til EM fra gruppe G, der foruden de franske favoritter tæller Rumænien, Litauen, Azerbaijan og Wales. En overkommelig gruppe for Frankrig der uden problemer bør vinde gruppen stort og det er vel reelt kun Rumænien, der kan true Frankrigs direkte kvalifikation til EM. Poulsens første opgave bliver på udebane mod Azerbaijan.
UEFA Cup klar + preseason
Valencia har indtil videre mødt u19 og 2-holdet for at få kamptræning i benene inden de to vitale opgør mod IFK Göteborg i Inter-Toto cuppen. På Nuevo Mestalla blev ungdomsholdet først kørt over med hele 13-0 inden man tog turen til Göteburg for at spille den første kamp om en plads i UEFA Cuppen. De gæstfri svenskere fik udlignet til 1-1 i første halvleg, men i anden halvleg faldt de fuldstændig sammen og indkasserede hele fem scoringer imod sig. Den nigerianske angriber Yakubu vågnede op til dåd op på tre forsøg scorede han sæsonens første hattrick, da man besejrede IFK Göteborg med hele 6-1 på Allians Arena. Poulsens drenge rejste selvsikre hjem til Spanien og holdt formen ved lige ved at udradere b-holdet med hele 8-0.
IFK Göteborg gik friskt til værks og de producerede flere store chancer igennem kampen, men Timo Hildebrand stod en god kamp med flere store redninger. Han sørgede for at holde nullet i sin ende og i den anden ende af banen kunne Krisztián Németh efter kampen fejre et vaskeægte hattrick samt prisen som Man of the Match. Valencia er derfor klar til UEFA cuppens anden runde efter en samlet sejr på 9-1 over de chanceløse svenskere og nu venter der mere skandinavisk modstand til Valencia, da Appelsinbyen skal op imod Domkirkebyen Viborg, der sidste år vandt bronze i SAS-ligaen.
Valencia pudser formen helt af med at møde Olympique Marseille og Manchester City på Nuevo Mestalla inden det går løs i Primera Dívision mod Real Madrid (h), Getafe (h) og Gimnástic (u).
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
Sv: 62# Lidt af hvert – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
«
Svar #464:
29 Nov 2008, 15:02 »
Det ser bare klasse ud, Jimmy. Elsker din måde at sætte sådan en blog op. KIU!
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
39
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »