home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102341 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #120: 22 Jun 2013, 22:20 »

Læste på et tidspunkt et rygte om, at vi skulle være interesseret i Mario Gomez. Han er en af mine absolut yndlings angriber! Eminent afslutter! Så hvis han kommer, og vi så får Dzeko sendt af sted (de minder nok for meget om hinanden), så ville det også være perfekt!

Han ville være fin. Han har både sin afslutningsevner og fysikken med sig. Dzeko ryger nok som du siger, men så må vi håbe Tevez bliver. Han har jo også været rygtet til AC Milan.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #121: 27 Jun 2013, 07:50 »

Så røg Carlos Tevez til Juventus. Tre angribere i Agüero, Dzeko og Guidetti er simpelthen ikke nok. Vi skal ud og finde en sidste angriber. Hvem det bliver, har der ikke været så mange rygter om på det seneste. Når jeg ser noget nyt, er det tit nogle, der er på vej væk fra os.

Lad os bare håbe på der snart kommer en ny angriber, og de ikke laver nogle panikkøb på den sidste dag.

Edit: Isco er meget tæt på Real Madrid, så ham skal vi nok ikke regne med næste sæson.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #122: 27 Jun 2013, 11:05 »

Nu kan txiki godt få fingeren ud og så signe Mario Gomez!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #123: 28 Jun 2013, 20:58 »

Og nu rygtes Mario Gomez til City, jaaaaaa!  Thumbs Up
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #124: 29 Jun 2013, 15:25 »

Nyeste navn på rygtebørsen er Oscar Cardozo fra Benfica. Han er ikke en af de ønskeangribere, jeg ser i Manchester City, men han vil da absolut være en udmærket spillet for os. Jeg ser dog hellere en Gomez, Cavani, Negredo eller en anden der har præsteret i en større liga.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #125: 08 Jul 2013, 15:27 »

Sgu for dårligt at Gomez havnede i Firenze! Skuffet Nu vil jeg have Negredo istedet for!
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #126: 08 Jul 2013, 22:02 »

Hvad skal I bruge så mange angribere til?

Aguero, Dzeko og Guidetti burde da være nok angribere, hvis I skal spille 4-2-3-1, hvilket der er meget der tyder på at Pellegrini vil foretrække.  
« Seneste Redigering: 08 Jul 2013, 22:07 af Korzika » Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #127: 22 Aug 2013, 23:12 »

Er der nogle som ved hvad grunden er til at Jovetic ikke fik spilletid sidst imod Newcastle?
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #128: 23 Aug 2013, 01:16 »

Han var ikke udtaget fordi han var kommet tilbage fra landsholdssamling med en mindre skade.
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #129: 24 Aug 2013, 00:12 »

Hvornår forventes han klar igen?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #130: 24 Aug 2013, 08:33 »

Hvornår forventes han klar igen?


Jovetic skulle meget gerne være tilbage mod Cardiff på søndag.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #131: 29 Aug 2013, 18:50 »

Så kom vi i gruppe med Bayern München, CSKA Moskva og Plzen. Alt i at en fin gruppe som vi bør gå videre fra. Bayern München er uden tvivl vores største udfordrer, mens vi nok får nogle svære udebanekampe. Men vi skal gå videre fra den gruppe.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #132: 01 Sep 2013, 16:49 »

Så kom vi tilbage på sporet i går efter en 2-0 sejr over Hull. Den kamp vil jeg primært huske for Yayas dejlige frisparksmål.

Inden vinduet lukker i morgen ser jeg gerne en ny midterforsvarer, og så kan Lescott ryge til en anden klub. Demichelis har været rygtet til City en masse gange på det seneste, og hvis den skulle glippe, er Rami fra Valencia plan b. Jeg ser helst Rami i City grundet hans alder og højde. I de få kampe jeg har set man spille, har han gjort det godt. Demichelis er dog væsentlig billigere end Rami, men der er også mere fremtidspotentiale i Rami.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #133: 03 Sep 2013, 18:18 »

Så blev det Demichelis. Han blev hentet til på en toårig kontrakt. Jeg er dog bange for, at han bliver en ny Maicon. Jeg tror kun, han er hos os denne sæson. Men lad mig endelig blive overrasket. Samlet set er jeg dog meget tilfreds med transfervinduet. Vi fik handlet ind i ordentlig tid, så det ikke blev sådan noget panik som sidste sæson, hvor vi vel hentede 5-6 stykker på transfervinduets sidste dag.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #134: 03 Sep 2013, 18:26 »

Så blev det Demichelis. Han blev hentet til på en toårig kontrakt. Jeg er dog bange for, at han bliver en ny Maicon. Jeg tror kun, han er hos os denne sæson. Men lad mig endelig blive overrasket. Samlet set er jeg dog meget tilfreds med transfervinduet. Vi fik handlet ind i ordentlig tid, så det ikke blev sådan noget panik som sidste sæson, hvor vi vel hentede 5-6 stykker på transfervinduets sidste dag.

Han er vel en fin back up for os? Kommer med noget erfaring, og kender i forvejen Pellegrini rigtig godt. Men ja, jeg er også rigtig godt tilfreds med vores vindue! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010