home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102102 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #135: 03 Sep 2013, 18:38 »

Han er vel en fin back up for os? Kommer med noget erfaring, og kender i forvejen Pellegrini rigtig godt. Men ja, jeg er også rigtig godt tilfreds med vores vindue! Smiley

Selvfølgelig er han en fin back-up. Jeg ser dog både Nastasic og Kompany sikkert foran i køen. Om han er bedre end Lescott, skal jeg dog ikke kune sige, da jeg ikke har set ham spille så meget. Men om et år tror jeg bare, han bliver erstattet af en bedre spiller.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #136: 22 Sep 2013, 15:31 »

Bliver dejligt med tre point i dag Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #137: 22 Sep 2013, 19:07 »

Fantastisk sejr over United! 4-1! Det fås ikke meget bedre!

De første 60 minutter spillede vi jo fremragende, men så kom United lidt mere med i kampen, men de fik kun scoret et enkelt mål. Hele holdet spillede rigtig godt. Lad os endelig forsætte det spil.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #138: 22 Sep 2013, 19:15 »

Fantastisk sejr over United! 4-1! Det fås ikke meget bedre!

De første 60 minutter spillede vi jo fremragende, men så kom United lidt mere med i kampen, men de fik kun scoret et enkelt mål. Hele holdet spillede rigtig godt. Lad os endelig forsætte det spil.
Fordi vi spillede godt i den sidste halve time skyldes vel mere, at i ikke rigtig gad mere. Fantastisk spil fra jeres side indtil 4-0 målet, men jeg kan stadig ikke glemme, at jeres mål også i den grad skyldes kæmpe forsvarsbrølere. Elendig præstation af vores deffensiv, og at stille op i en 4-4-1-1 imod jer på udebane gav virkelig bagslag. Vi blev kørt over, specielt på midtbanen, og i vandt fuldt fortjent kampen overbevisende.

Den her kamp virker mere ydmygende end da i vandt 6-1 faktisk, for dengang synes jeg virkelig, at resultatet var misvisende. Men resultatet i dag passer, og vi var heldige med, at vi kun slap af med en mindre lussing.

Ærgeligt, men der er kun spillet 5 runder indtil videre og vi er i september, så det er stadig meget tidlig på sæsonen. Jeg tror stadig helt sikkert på, at mesterskabet ender i Manchester. Hvilket klub det så bliver, deeeeeet.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #139: 22 Sep 2013, 19:24 »

Fordi vi spillede godt i den sidste halve time skyldes vel mere, at i ikke rigtig gad mere. Fantastisk spil fra jeres side indtil 4-0 målet, men jeg kan stadig ikke glemme, at jeres mål også i den grad skyldes kæmpe forsvarsbrølere. Elendig præstation af vores deffensiv, og at stille op i en 4-4-1-1 imod jer på udebane gav virkelig bagslag. Vi blev kørt over, specielt på midtbanen, og i vandt fuldt fortjent kampen overbevisende.

Den her kamp virker mere ydmygende end da i vandt 6-1 faktisk, for dengang synes jeg virkelig, at resultatet var misvisende. Men resultatet i dag passer, og vi var heldige med, at vi kun slap af med en mindre lussing.

Ærgeligt, men der er kun spillet 5 runder indtil videre og vi er i september, så det er stadig meget tidlig på sæsonen. Jeg tror stadig helt sikkert på, at mesterskabet ender i Manchester. Hvilket klub det så bliver, deeeeeet.

Vi gad ikke så meget mere, og det udnyttede United, så de fik nogle fine muligheder til sidst i kampen. At jeres forsvar spillede dårligt i dag, var kun dejligt. Kompany tilbage i forsvaret var kærkomment, og han spillede da også en god kamp.

For mig vil 6-1 kampen stadig nok være den største, trods i fik en udvisning, men det var på Old Trafford, og så scorede vi lige 2 mål mere.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #140: 23 Sep 2013, 01:03 »

Flot skalp til City i dag! Men de nævnte forsvarsfejl skal også tages med i regnestykket, det gav IMO store udslag i kampen. Mesterskabskampen ser allerede nu ud til at være anderledes i år (med City med benet foran samt flere 'seriøse' outsidere), men det er stadig meget tidligt. Det skal nok blive en spændende sæson i toppen i år.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #141: 21 Okt 2013, 08:00 »

Så fik vi den første udebanesejr i ligaen i lørdags! Den næste uge venter der to kampe mod CSKA Moskva og Chelsea, hvis jeg ikke husker meget galt.

Desuden var jeg ovre og se City-Everton. En oplevelse der kun blev bedre af, at de vandt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #142: 06 Nov 2013, 00:15 »

City er sammen med Bayern de første videre i CL-gruppespillet. Nice Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #143: 06 Nov 2013, 03:30 »

Ja, bliver spændende at se, hvordan City kan klare den i knockoutrunderne. Er det ikke første gang, de er med der?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #144: 06 Nov 2013, 03:36 »

Ja, bliver spændende at se, hvordan City kan klare den i knockoutrunderne. Er det ikke første gang, de er med der?

Jep, City er aldrig kommet videre fra gruppespillet.
I 11/12 blev de nummer 3 og i 12/13 blev de nummer 4.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #145: 06 Nov 2013, 03:47 »

Jep, City er aldrig kommet videre fra gruppespillet.
I 11/12 blev de nummer 3 og i 12/13 blev de nummer 4.

Så er det vist også på tide, de kommer videre. Tunge

Men ja, det bliver interessant at se. Umiddelbart tænker man jo tilbage på Bayern-kampen i september, hvor de blev udspillet som jeg husker, men alt kan jo ske.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #146: 10 Nov 2013, 17:08 »

Pinligt nederlag i dag!

Utroligt at der kan være så stor forskel på præstationerne hjemme og ude med så fantastiske spillere!  ticked off
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #147: 24 Nov 2013, 20:18 »

Endnu en fantastisk hjemmebanesejr!

Nu skal der hentes nogle sejre på udebane, og det kan passende gøres om halvanden uge mod WBA. Inden da venter der forhåbentlig to sejre mod Plzen og Swansea.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #148: 14 Dec 2013, 16:05 »

Vigtig sejr over Arsenal! Sikke dog en kamp med chancer det meste af tiden. Nu er vi kun tre point fra Arsenal. Med et fornuftigt program den kommende måned, bør vi få skrabet endnu flere point sammen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #149: 14 Dec 2013, 16:50 »

Skræmmende så stærke vi er på hjemmebane! Hvis vi kunne overføre det til udebanen, så er vi jo Europas bedste!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010