home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 103161 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #105: 11 Jun 2013, 21:15 »

Han er uden tvivl en kanon signing. Han bidrager med få mål men en hel del assist. Han plejer normalt at have en targetangriber inde i boksen, som han sender giftige indlæg ind til. Det kunne åbne for at Dzeko bliver, men jeg tvivler. Hvis man henter Lewandowski eller Cavani får man en angriber med en god fysik, hvilket vil passe godt til Navas.

Så lad os få den angriber på plads, og så virker vi efterhånden klar til at udfordre United og snuppe mesterskabet næste sæson.

Tror, sgu desværre ikke det lykkes at skrive med hverken Lewandowski eller Cavani. Selvfølgelig er en af de to drømmescenariet, men en spiller som Negredo, der har bombet i spanien i lang tid, kunne også pynte, efter min mening.

Til gengæld tror jeg, Tevez bliver skudt af sted, mens vi stadigvæk kan score et par hundrede millioner på ham. Så kunne det jo være lækkert med en Mkhitaryan liggende bag angriberen, istedet for Tevez.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #106: 13 Jun 2013, 07:44 »

Tror, sgu desværre ikke det lykkes at skrive med hverken Lewandowski eller Cavani. Selvfølgelig er en af de to drømmescenariet, men en spiller som Negredo, der har bombet i spanien i lang tid, kunne også pynte, efter min mening.

Til gengæld tror jeg, Tevez bliver skudt af sted, mens vi stadigvæk kan score et par hundrede millioner på ham. Så kunne det jo være lækkert med en Mkhitaryan liggende bag angriberen, istedet for Tevez.

En Negredo ville med det samme kunne genoptage han spil sammen med Jesus Navas, så han kan absolut også bidrage.

Seneste rygte er at Tevez og 200 mio ryger til Milano, og den anden vej kommer El Sharaway. Ham gad jeg også godt se i City trøjen, med hans blændende teknik.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #107: 13 Jun 2013, 10:23 »

En Negredo ville med det samme kunne genoptage han spil sammen med Jesus Navas, så han kan absolut også bidrage.

Seneste rygte er at Tevez og 200 mio ryger til Milano, og den anden vej kommer El Sharaway. Ham gad jeg også godt se i City trøjen, med hans blændende teknik.

Nahh, ved ikke helt. El Sharaway han er et kæmpe talent, ja. Men han har haft en god halv sæson, og synes han skal vise noget mere, før vi smider de der 3-4 hundrede millioner efter ham.

Siger det igen. Mkhitaryan kunne være rigtig rigtig spændende! Han viste jo åndssvag teknik og ekstrem hurtighed i landskampen mod Danmark! Et Fernandinho-Mkhitaryan samarbejde ville ikke være dårligt  Cool
Desværre tror jeg, bare Shakthar hæver prisen urimeligt højt - det er, jo ikke fordi de heller mangler penge.

Men det bliver også spændende, at se hvilken træner vi får. Det bliver med højst sandsynlighed Pelligrini, hvilket jeg er er godt tilfreds med! Han er god!  Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #108: 13 Jun 2013, 11:17 »

En Negredo ville med det samme kunne genoptage han spil sammen med Jesus Navas, så han kan absolut også bidrage.

Seneste rygte er at Tevez og 200 mio ryger til Milano, og den anden vej kommer El Sharaway. Ham gad jeg også godt se i City trøjen, med hans blændende teknik.

Det kommer næppe til at ske og det er selvom Galliani ikke vil udelukke noget.
El Shaarawy har flere gange sagt, at han ønsker at blive i Milano og det vælger jeg at tro på.
El Shaarawys agent var også ude at sige så sent som i går, at El Shaarawy ikke skifter. Når det er sagt, så er der flere Milan profiler som er skiftet efter de har udtrykt det samme ønske.

Hvis Milan derimod misser Champions League, så ser det ud til at man bliver nødt til at sælge El Shaarawy, da Milan i så fald skal have fundet en masse penge grundet deres økonomiske problemer. Håber inderligt at El Shaarawy bliver og vi ser Milan i Champions League i næste sæson.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #109: 14 Jun 2013, 17:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Pellegrini-paa-plads-i-Manchester

Så er det blevet officielt!

Glæder mig til at se hvad han kan udrette næste sæson. Håber han endelig kan sørge for succes i CHL.

Bliver også spændende om han henter Isco, som der har været vedvarende rygter om, men han har også været rygtet til Real Madrid gentagende gange.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #110: 14 Jun 2013, 17:56 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Pellegrini-paa-plads-i-Manchester

Så er det blevet officielt!

Glæder mig til at se hvad han kan udrette næste sæson. Håber han endelig kan sørge for succes i CHL.

Bliver også spændende om han henter Isco, som der har været vedvarende rygter om, men han har også været rygtet til Real Madrid gentagende gange.

Det giver os hvertfald en stor fordel i forhold til Real. Personligt tror jeg ikke, der går lang tid før, at han skriver med os! Smiley

EDIT: Og så taler han langt bedre engelsk end Mancini gør! Peace
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 18:20 af ulle94 » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #111: 19 Jun 2013, 15:15 »

http://www.bold.dk/fodbold/England/Premier_League/Manchester_City/program

Et godt startprogram City har fået sig. De starter ud med nogle lette kampe, hvilket jeg synes er fint, for så får Manuel Pellegrini en god start og spillerne får selvtillid. Nu skal kampene jo selvfølgelig vindes først.
Slutprogrammet er også fint.

United på hjemmebane i femte runde. Det skal nok blive en spændende kamp. Transfervinduer et lukket nogle uger forinden, og holdene er ved at blive spillet godt sammen, så mon ikke vi får et fingerpeg om hvordan styrkeforholdene er der.
Det bliver en spændende sæson i Premier League næste sæson. Jeg tror Manchester klubberne får skarp konkurrence fra Chelsea og Tottenham.

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #112: 22 Jun 2013, 21:09 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Real-Madrid-sikrer-sig-Isco

Øv! Havde håbet, at han kom til os, men som spanier kan jeg forestille mig, det er svært at fravælge Real Madrid, så det forstår jeg et eller andet sted godt.

Bliver spændende, at se hvem der stod under Isco på Ønskelisten, for håber godt nok ikke, vi er færdige med at købe ind! Eventuelt ville det ikke gøre mig noget, hvis Nasri rykkede til Paris eller Monaco.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #113: 22 Jun 2013, 21:11 »

Der har jo været rygter om, at Nasri skulle til PSG, fordi de ville have flere franske spillere.

Men med de seneste Cavani rygter taget i mente, ved jeg ikke hvem vores nye angriber bliver, hvis der kommer en?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #114: 22 Jun 2013, 21:12 »

"Ifølge den spanske avis" .... Intet er jo officielt.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #115: 22 Jun 2013, 21:18 »

"Ifølge den spanske avis" .... Intet er jo officielt.

Marca plejer at være en meget troværdig avis, når det handler om Real Madrid, så mon ikke det er rigtigt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #116: 22 Jun 2013, 21:21 »

Marca plejer at være en meget troværdig avis, når det handler om Real Madrid, så mon ikke det er rigtigt.

Præcis.

Håber nu på en angriber. Så kan Pelligrini altid bruge Tevez eller Aguero bag den nye angriber. Har vi så Navas og Silva på kanterne, hvor de kan ligge og skifte side, så tror jeg det kan blive rigtig godt!

EDIT: Kunne være luksus, hvis vi snød alt og alle og hapsede Lewandowski! Men det er nu nok mere drømme tænkning!  Wink
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #117: 22 Jun 2013, 21:34 »

Marca plejer at være en meget troværdig avis, når det handler om Real Madrid, så mon ikke det er rigtigt.

Det er stadig en avis, om de er troværdige eller aj. Hvis det ikke er gjort officelt, er det sjovt nok ikke officielt. Ikke at jeg ikke tror på det, kan høre det skulle være meget rigtigt, men også at City ligger og lurer & kan jo sagtens smide et ekstra bud ind.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #118: 22 Jun 2013, 21:38 »

Præcis.

Håber nu på en angriber. Så kan Pelligrini altid bruge Tevez eller Aguero bag den nye angriber. Har vi så Navas og Silva på kanterne, hvor de kan ligge og skifte side, så tror jeg det kan blive rigtig godt!

EDIT: Kunne være luksus, hvis vi snød alt og alle og hapsede Lewandowski! Men det er nu nok mere drømme tænkning!  Wink

Tror med Dortmunds seneste udtalelser at det er usandsynligt, men det ville sgu være godt.  Opstemt

Ved ikke hvem vi skal håbe på som ny angriber.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #119: 22 Jun 2013, 21:48 »

Tror med Dortmunds seneste udtalelser at det er usandsynligt, men det ville sgu være godt.  Opstemt

Ved ikke hvem vi skal håbe på som ny angriber.


Læste på et tidspunkt et rygte om, at vi skulle være interesseret i Mario Gomez. Han er en af mine absolut yndlings angriber! Eminent afslutter! Så hvis han kommer, og vi så får Dzeko sendt af sted (de minder nok for meget om hinanden), så ville det også være perfekt!
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010