Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 773 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
At blive far....!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
26
Forfatter
Emne: At blive far....! (Læst 86238 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
Sv: At blive far....!
«
Svar #210:
04 Jan 2012, 02:20 »
Sgu ked af at høre Jimmy, meeen mon ikke det sker før eller senere. Jeg tror egentlig at hvis der var lidt bredere forståelse for at en graviditet ikke nødvendigivs er lig med et barn, ville det være nemmere at håndtere for folk. Jeg mener hvis alle var indforståede med at der var en vis risiko for at det går galt, tror jeg ikke det ville være et helt så hårdt slag. Jeg har selv en fætter der levede under et døgn og en storebror, der dårligt nåede at blive født, jeg kan vel kun være glad for at mine brødre og jeg nåede frem.
Nåh ja og selv al det deprimerende taget i betragtning, så er ubekymret ubeskyttet sex vel ikke det værste verden har set.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
quuNix
Reserveholdsspiller
«
Svar #211:
04 Jan 2012, 02:57 »
Jeg står i den situation at jeg har gjort en pige gravid. Og jeg er slet ikke klar til at blive far da jeg kun er 15.. Ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her
Citat af: TMazz 20 Okt 2009, 10:56
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #212:
04 Jan 2012, 08:24 »
Citat af: JimmyGP 03 Jan 2012, 21:32
Hvor er det fedt at høre om jeres bedrifter - det er sgu godt gået drenge
På den anden side er det den her tråd jeg mest af alt hader at se på forsiden.. Landet ligger nemlig sådan at konen og jeg har prøvet i godt vel to år for at opnå samme bedrift dog uden held.. så er lidt frusteret..
jeg ved godt at det er et forum for FM og der er mange unge brugere til stede, men er der nogen der har været i samme situation eller bare har nogen tips og tricks..?
Hvis det strider imod FMFs retningslinier at snakke om den slags håber jeg at det er okay at dem der har været i samme situation elller har tips og tricks kontakter mig over PB..
SIDST, MEN IKKE MINDST ER DET IKKE FOR AT NEDGØRE ELLER SKABE DÅRLIG STEMNING I TRÅDEN.. Jeg kunne godt bare bruge lidt medynk og hjælp..
på forhånd tak
Mvh. Jimmy
ps. TILLYKKE TIL ALLE FÆDRE
Jeg har super meget sympati for dig.
Vi prøvede i 1½ år før der var "bid". Og det var i en situation, hvor min dame havde fået at vide at der kun var 1% chance for at det kunne lade sig gøre for hende at blive naturligt gravid. Da det endelig lykkes føler man sig selvfølgelig som verdens mest maskuline mand, men det er en anden historie.
Mit bedste råd er paradoksalt nok det mest latterlige, fordi det langt fra er let: Koncentrer jer mindst muligt om "projektet". Lad være med at bruge ægløsningstests og alt muligt andet gejl. Nyd hinanden, "knald for sjov" og så sker der måske lige pludselig noget.
P.S.: Min kæreste holdt op med at ryge en måned før hun blev gravid, så små ændringer i dagligdagen kan også have en effekt
Dusty78DK
Manager
«
Svar #213:
04 Jan 2012, 08:27 »
Citat af: quuNix 04 Jan 2012, 02:57
Jeg står i den situation at jeg har gjort en pige gravid. Og jeg er slet ikke klar til at blive far da jeg kun er 15.. Ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her
Ikke en sjov situation.
På den ene side kan jeg godt finde på at tage sådan en åndssvag "far"-hat på og sige noget dumt som "hvis man er gammel nok til at knalde, må man også være gammel nok til at tage sig af et barn"
MEEEEENNN ... jeg arbejde tilfældigvis med børn, der har haft et svært liv, og i det lys vil jeg sige at børn ikke har brug for at komme til verden til nogle forældre, der ikke er klar til dem.
Anyways ... enten kan du vælge at tro på/arbejde på at "vokse med opgaven", eller også må du smide håndklædet i ringen meget tydeligt overfor pigen. Gør dig selv den tjeneste at være ærlig overfor dig selv og omverden.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #214:
04 Jan 2012, 08:42 »
Citat af: Dusty78DK 04 Jan 2012, 08:24
Mit bedste råd er paradoksalt nok det mest latterlige, fordi det langt fra er let: Koncentrer jer mindst muligt om "projektet". Lad være med at bruge ægløsningstests og alt muligt andet gejl. Nyd hinanden, "knald for sjov" og så sker der måske lige pludselig noget.
P.S.: Min kæreste holdt op med at ryge en måned før hun blev gravid, så små ændringer i dagligdagen kan også have en effekt
Det lyder som det helt rigtige råd. Hvis man tænker alt for meget over det, sker der aldrig noget, og så kan du komme til at døje med andre problemer i stedet
I øvrigt nice at hun er stoppet med at ryge, det gjorde både min og g00ns kæreste også kort efter at de blev gravide. Det er et fremragende middel imod rygning!
Det er vel egentlig meget ligetil. Du siger til hende at du slet, slet ikke er klar. Når du er 15 er hun vel også omkring din alder, så man kan heller ikke forestille sig at hun er parat til opgaven. Desværre bliver piger nemt kulrede når de i en tidlig alder bliver gravide og fatter slet ikke hvor meget ansvar det er, men tænker kun på hvor søde babyer er og de da sagtens kan skifte ble et par gange om dagen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #215:
04 Jan 2012, 08:51 »
Citat af: Gazlgor 04 Jan 2012, 08:42
Det er vel egentlig meget ligetil. Du siger til hende at du slet, slet ikke er klar. Når du er 15 er hun vel også omkring din alder, så man kan heller ikke forestille sig at hun er parat til opgaven. Desværre bliver piger nemt kulrede når de i en tidlig alder bliver gravide og fatter slet ikke hvor meget ansvar det er, men tænker kun på hvor søde babyer er og de da sagtens kan skifte ble et par gange om dagen.
Meget enig! Det kan være hun synes det er "sjovt" at have en baby og søger om at komme med i "De Unge Mødre"
. Nej, spøg til side. Du kan ikke forhindre hende i at træffe en beslutning du er uenig i. Du må bare fremlægge sagen som du ser det og så forberede dig på at skulle leve med enten en abort eller et barn som du ikke vil være der for. Pure and simple. Beklager, men sådan er de voksnes verden, der er ingen gratis omgange og slet ingen lette valg
plutonium
Manager
«
Svar #216:
04 Jan 2012, 09:56 »
Den er også tough. Desværre kan du ikke tvinge hende til abort, som Dusty siger det. Det ville dog helt klart være det smarteste valg, uanset hvordan man vælger at se på det.
Det vil begrænse hendes liv helt abnormt med hensyn til socialt liv, og selvom det er sjovt her og nu, så vil hun virkelig fortryde ikke at kunne tage i byen når det passer hende. At hun skal tænke i økonomi på en helt anden måde (hun kan jo ikke bo hjemme for evigt) indenfor de næste 5-6 år. Det er måske et langt perspektiv her og nu, men børn bliver jo ikke billigere med tiden. Det er et seriøst dumt pres at sætte sig selv under når man ikke engang er blevet 18 endnu (går jeg ud fra?)
Fra barnets synspunkt, så tror jeg lynhurtigt at det vil blive mormor og morfar der tager sig af det. Jeg har en ven der blev født ind i nogenlunde samme familiestruktur, og han har et seriøst fucked forhold til sine forældre, og boede stort set hos sine bedsteforældre indtil han flyttede hjemmefra i sommer. Han har virkelig nogle neuroser der skal udarbejdes, og de bunder i en skæv opvækst, hvor hans mor har forsøgt at opdrage ham, mens mormor forkælede ham. Hard choice for en ung dreng hvor han foretrækker at være..
Jeg ved ikke om det er min omgangskreds der bare er totalt forskruet, men jeg har faktisk to eksempler mere på teenagere der fik børn. Den ene er en fyr på nu 22 år. Han har være far i 6. Det var en ekskæreste der undlod at fortælle ham at hun var gravid, og at han var faren. Hun ville ikke have noget fra ham, og ønskede bare at passe barnet alene. Han besluttede at kræve at få lov til at se sit barn, og har ham nu hver anden uge. Det er klart, at det belastede ham sindssygt meget med hensyn til socialt liv da han var 'ung' (er han jo i og for sig stadigvæk), men han valgte at tage ansvaret og fortryder det som sådan ikke i dag. Men det er klart at han havde været sparet for en del bekymringer, hvis hun havde fået foretaget abort.
Det andet eksempel er et par hvor begge to er omkring de 19 år. Pigen bliver gjort gravid, og hun vil ikke have abort men tilbyder kæresten at han kan skære alle bånd hvis han vil det. Han beslutter at støtte hende i graviditeten hvis hun virkelig nægter at få abort. Den dag i dag har de en to-årig knægt, og man kan tydet mærke at det her er noget der går pigen på. Hun elsker sin søn og sin kæreste (som hun stadig har), men når hun til en fest (den første i et halvt år sagde hun) sidder og hulker op ad min skulder fordi 'hun har svigtet sin far og alle hun holder af' på grund af den graviditet, så tænker jeg det er sundere at lade være. Men okay, mange tøser bliver meget sentimentale når de har fået et par øl.
Nå, men long story short - jeg vil virkelig anbefale at få en abort. Det andet er simpelthen for meget belastning at lægge på sig selv i så ung en alder. Pigen har slet intet perspektiv over hvor meget det her vil påvirke hendes liv i fremtiden. Ja, børn er søde, og jo, jeg glæder mig til at blive far engang. Men det skal ikke være før jeg er sikker på at det er med den rigtige kvinde.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
blomvikings
Manager
«
Svar #217:
04 Jan 2012, 10:03 »
Er der nogen af jer der overhovede ved hvor gammel tøsen er?
Jeg ved godt at hun formentlig er på samme alder som ham, men hvem siger han ikke har haft gang i en langt ældre kvinde
Og hun netop gerne vil have et barn, og er bedøvende ligeglad med faren. Der findes mange af disse syge kvinder, der bare knalder en for at få en unge.
«
Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 10:12 af blomvikings
»
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #218:
04 Jan 2012, 10:32 »
Citat af: blomvikings 04 Jan 2012, 10:03
Jeg ved godt at hun formentlig er på samme alder som ham, men hvem siger han ikke har haft gang i en langt ældre kvinde
Og hun netop gerne vil have et barn, og er bedøvende ligeglad med faren. Der findes mange af disse syge kvinder, der bare knalder en for at få en unge.
Det kender jeg alt til, havde et kort forhold 4 år tilbage, med en pige, som jeg ikke følte det jeg skulle for, så jeg droppede forholdet, vi havde dog lidt intimt sammen efterfølgende, hvor jeg den første gang spørg om hun stadig tog sine p-piller. Jo jo, det gjorde hun da. Så kan man selv regne ud hvad der skete. Ja hun blev gravid og fik barnet. Har ikke set hende eller barnet da hun er flyttet til den anden del af landet. Men har da indrømmet, at hun gjorde det bevidst. Og der kan man som fyr INTET gøre. Så nu betaler jeg blot.
Kan oplyse at over 18 år, løber det op i 257.688 kr. Og dette er for normalt bidrag, ikke forhøjet. Så kan man snakke om et dyrt knald.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
blomvikings
Manager
«
Svar #219:
04 Jan 2012, 10:36 »
Citat af: hedengran 04 Jan 2012, 10:32
Det kender jeg alt til, havde et kort forhold 4 år tilbage, med en pige, som jeg ikke følte det jeg skulle for, så jeg droppede forholdet, vi havde dog lidt intimt sammen efterfølgende, hvor jeg den første gang spørg om hun stadig tog sine p-piller. Jo jo, det gjorde hun da. Så kan man selv regne ud hvad der skete. Ja hun blev gravid og fik barnet. Har ikke set hende eller barnet da hun er flyttet til den anden del af landet. Men har da indrømmet, at hun gjorde det bevidst. Og der kan man som fyr INTET gøre. Så nu betaler jeg blot.
Kan oplyse at over 18 år, løber det op i 257.688 kr. Og dette er for normalt bidrag, ikke forhøjet. Så kan man snakke om et dyrt knald.
Lige præcis!
Derfor vil jeg, i modsætning til Dusty, sige at hvis man knalder uden kondom med en der ikke er ens kæreste og man ikke stoler 100 % på, så skal man også være voksen nok til at tage de konsekvenser der kommer. Og det er super røv, uden tvivl, men sådan er det.
Og jeg føler 100 % med dig hedengran, det er så beskidt gjort, men nogle er syge nok til at gøre det.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #220:
04 Jan 2012, 10:40 »
Citat af: blomvikings 04 Jan 2012, 10:03
Hans alder taget i betragtning så tror jeg næppe på at det har været en langt ældre kvinde. Hvis han var 20> så ville det have været en mulighed. Men i og med at han er 15 år, så tror jeg maks hun nok har været 17 år.
En eks' onkel blev udsat for samme 'behandling'. Straks da hun blev gravid skred hun og han fik først sent lov til at få lov til at se barnet. Got damn women!
Men rådet fra mig til quuNix vil være lidt som det som allerede er skrevet. En alder af 15 år (+/- 2 år) er for ungt til at få et barn lige meget hvor moden man er. Både det økonomiske ved det men så sandelig også det at man skal være der for sit barn mht ansvar og eventuelle konflikter der måtte opstå.
"Selvfølgelig" vil mormor og morfar (muligvis også din egen far og mor) være der. Der er helt naturligt at de spiller en KÆMPE rolle når en så ung en pige skal være mor. Men som Pluto skriver, så kan der komme en stor konflikt her. Moren bør sætte grænsen og mormoren bør følge denne, hvis det er den måde man vil lade sit barn vokse op på.
Jeg er normalt imod at man vælger abort, men der er selvfølgelig altid - ligesom med mange andre ting - et "men". Hellere abort end en kommune som der banker på en fødselsstue eller senere hen. Visse personer bør ikke få børn og i visse aldre bør de heller ikke.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
blomvikings
Manager
«
Svar #221:
04 Jan 2012, 10:58 »
Citat af: Skovlyst 04 Jan 2012, 10:40
Jeg er normalt imod at man vælger abort, men der er selvfølgelig altid - ligesom med mange andre ting - et "men". Hellere abort end en kommune som der banker på en fødselsstue eller senere hen. Visse personer bør ikke få børn og i visse aldre bør de heller ikke.
Må jeg spørge hvorfor du er imod abort? Lige efter du skriver det, modsiger du dig selv.....
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #222:
04 Jan 2012, 11:18 »
Citat af: blomvikings 04 Jan 2012, 10:58
Må jeg spørge hvorfor du er imod abort? Lige efter du skriver det, modsiger du dig selv.....
Jeg kan godt se at jeg modsiger mig selv, men det jeg prøvede at formulere frem er at jeg ser det som mord (her har du begrundelsen) at slå et "menneske" ihjel selv når det blot er et par uger/måneder gammelt.
Folk som er gamle nok til at dyrke sex bør også se sig selv i øjnene og prøve at leve op til det ansvar som et barn kræver.
Børn hvor man kan se at det vil blive handikappet (afhænger nu også af hvilken grad) mener jeg bør aborteres, da det hverken selv vil få det optimalt liv og de pårørende vil ikke have det let.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
blomvikings
Manager
«
Svar #223:
04 Jan 2012, 11:31 »
Citat af: Skovlyst 04 Jan 2012, 11:18
Jeg kan godt se at jeg modsiger mig selv, men det jeg prøvede at formulere frem er at jeg ser det som mord (her har du begrundelsen) at slå et "menneske" ihjel selv når det blot er et par uger/måneder gammelt.
Folk som er gamle nok til at dyrke sex bør også se sig selv i øjnene og prøve at leve op til det ansvar som et barn kræver.
Børn hvor man kan se at det vil blive handikappet (afhænger nu også af hvilken grad) mener jeg bør aborteres, da det hverken selv vil få det optimalt liv og de pårørende vil ikke have det let.
Der er jeg virkelig uenig.
Der fødes SÅ mange børn der aldrig burde være blevet født. Det er ikke forældrene man straffer, men barnet.
Uhyggeligt mange børn vokser op med forældre der slet slet ikke kan kapere det at have et barn. Så din holdning om at man skal være klar til at få et barn, bare fordi man dyrker sex, er helt syg i mine øjne.
Ja! Som dreng skal man være voksen nok og tage ansvar hvis man knalder en pige uden at bruge kondom. Men det betyder ikke man skal "straffes" og tage sig af et barn.
Hvis abort var ulovligt, ville der være endnu flere børn der blev fjernet af kommunen, og flere børns liv ville være et mareridt.
Prøv at spørg de forældre der har handicappede børn, om de ville ønske barnet ikke blev født. Det er så få der ville have været foruden.
Må indrømme jeg er direkte rystet over din holdning.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #224:
04 Jan 2012, 11:35 »
Citat af: blomvikings 04 Jan 2012, 11:31
Prøv at spørg de forældre der har handicappede børn, om de ville ønske barnet ikke blev født. Det er så få der ville have været foruden.
Den dér tillader jeg mig lige at stille mig tvivlende overfor. Tror tværtimod det er de færreste forældre der ville ønske at deres børn ikke var blevet født, selvom barnet er handicappet.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
26
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »