home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86250 gange)
Enged
Gæst

Sv: At blive far....!
« Svar #195: 03 Nov 2011, 23:50 »

Det var skam heller ikke for at komme med en endegyldig sandhed, og jeg kan sagtens se det fra dit synspunkt, og eftersom at du rent faktisk er far, så ved du da med garanti (forhåbentlig Wink) megetmere om opdragelse end jeg gør. Det var blot det jeg havde hørt, og der er en milliard forskellige teorier om, hvordan man opdrager sin børn bedst muligt.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #196: 04 Nov 2011, 00:25 »

Uhh den er svær men som både far og uddannet pædagog mener jeg man bedst behandler børn ens ved at behandle dem forskelligt.! Med det mener jeg, at alle børn er forskellige og deres relationer til omverden er forskellige fra barn til barn. Nu tager jeg udgangspunkt i en fødselsdag for at understrege min pointe. Man kan sagtens have en gave med til et barn på deres fødselsdag uden at have en med til storebror. Det er vigtigt at lære børn at nogle gange er man i fokus andre gange er man i baggrunden men man er elsket og værdsat ligegyldig hvor man er. Det er vigtigt at man lytter og er nærværende også for den der ikke er i fokus. Måden man kan lade storebror komme til er måske ved at give ham ansvar, han kan være med til at lave lagkagen og give ham en rolle hvor hans bidrag er vigtig for fødselsdagen. Det der er vigtigt er at erkende barnet, altså blive set, blive hørt og blive forstået. Så er gaven ligegyldig det er jeg 100 % på, for hans fokus ville være den flotte lagkage og lillebror og gæster syntes den er flot og smager godt. Så vil han få en ligeså god fest som fødselsdagsbarnet.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #197: 04 Nov 2011, 18:28 »

Stort tillykke til dig, JKJ, det er da herligt! Ja, det bliver jo nok en del dyrere hvis alt det blå skal suppleres med en masse lyserødt, men man kan nu godt forstå din dame. Vi har det også på samme måde her, at næste afkom meget gerne måtte blive med en huha i stedet for en weewee .. Opstemt

Det med at blive storebror er selvfølgelig svært, men heldigvis er jeres dreng da over trodsalderen når det så sker ... Så det gør det måske en anelse nemmere Smiley Vores knægt er super-stædig og viljestærk, så det bliver rent helvede når han engang ikke bliver midtpunkt mere! Men det er der lige et år eller to til.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #198: 04 Nov 2011, 20:57 »

Vi er måske pædagoisk ukorrekte. Men når vi selv besøger venner med nye småfolk og som allerede han en storebror/søster så er de altså i fokus når vi kommer og besøger dem.
Den store får en lille pakke, ikke det vilde men en lille ting for at han/hun ikke skal føle at vedkommende er vigtig.
Babyen er jo alligevel hamrende ligeglad om vi kommer og om det er med eller unden gave.

Sådan vil vi også gerne selv have det når vi kommer så langt.

Vi har da bestemt også snakket om at den kommende storebror ikke skal "glemmes" men han skal derimod indvolveres i alt han kan være med fra nu af. Og når den lille så kommer skal der være nogle dage hvor babyen bliver afleveret hos bedsteforældrene og så skal vi en tur i zoo/skoven/stranden etc etc.

Stort tillykke til dig, JKJ, det er da herligt! Ja, det bliver jo nok en del dyrere hvis alt det blå skal suppleres med en masse lyserødt, men man kan nu godt forstå din dame. Vi har det også på samme måde her, at næste afkom meget gerne måtte blive med en huha i stedet for en weewee .. Opstemt

Det med at blive storebror er selvfølgelig svært, men heldigvis er jeres dreng da over trodsalderen når det så sker ... Så det gør det måske en anelse nemmere Smiley Vores knægt er super-stædig og viljestærk, så det bliver rent helvede når han engang ikke bliver midtpunkt mere! Men det er der lige et år eller to til.. Smiley

Som tidligere skrevet vil jeg være lige glad for en dreng som en pige. Og hvis det bliver en pige så klarer vi nok også det. Meget af det tøj bettemand havde til ca 1-års alderen kan jo alligevel godt bruges til en pige også, der skal bare lige købes lidt lyserødt til at supplere.

Trodsalderen? Hehe den har vi skam stadig her til tider. så det kan blive en god ting at det kommer en der kan tage lidt fokus fra ham som verdens 8. vidunder.

JKJ
Gæst

« Svar #199: 03 Jan 2012, 20:25 »

Så har vi helt officielt fået at vide at vi venter en lille prinsesse  Smiley
Helt fantastisk at få en af hver.  Thumbs Up
Datoen er sat til 9. maj og det er jo rent faktisk lige om hjørnet  Ubeslutsom Og dermed skal farmand vist snart igang med div projekter i det lille hus med en familie på snart 4  Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #200: 03 Jan 2012, 20:27 »

Stort tillykke JKJ! Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #201: 03 Jan 2012, 20:28 »

Datoen er sat til 9. maj og det er jo rent faktisk lige om hjørnet  Ubeslutsom Og dermed skal farmand vist snart igang med div projekter i det lille hus med en familie på snart 4  Wink

Kæmpe stort tillykke JKJ!

Og den 9. maj må jo siges at være snart!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #202: 03 Jan 2012, 20:41 »

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

HansenLFC
Gæst

« Svar #203: 03 Jan 2012, 20:48 »

SÅDAAAAAN JKJ!!

Altid lækkert at få endnu en Liverpool fan til verdenen  Thumbs Up

Stort tillykke til damen og dig!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #204: 03 Jan 2012, 20:48 »

tillykke med hende! :-)

JKJ
Gæst

« Svar #205: 03 Jan 2012, 20:59 »

Hehe forkert farve, der skal lidt mindre rødt i dem før jeg får lov til det, det vil altså sige vi snakker om lyserødt her Wink

Og de findes, har set dem et eller andet sted, husker desværre bare ikke hvor  Tunge

Enzo
Manager

« Svar #206: 03 Jan 2012, 21:10 »

Stort TILLYKE JKJ. Nu kan du opkalde hende efter Luis Suarez. Bare Louise istedet for Luis ?? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager

« Svar #207: 03 Jan 2012, 21:32 »

Hvor er det fedt at høre om jeres bedrifter - det er sgu godt gået drenge Thumbs Up

På den anden side er det den her tråd jeg mest af alt hader at se på forsiden.. Landet ligger nemlig sådan at konen og jeg har prøvet i godt vel to år for at opnå samme bedrift dog uden held.. så er lidt frusteret.. ticked off jeg ved godt at det er et forum for FM og der er mange unge brugere til stede, men er der nogen der har været i samme situation eller bare har nogen tips og tricks..?

Hvis det strider imod FMFs retningslinier at snakke om den slags håber jeg at det er okay at dem der har været i samme situation elller har tips og tricks kontakter mig over PB..

SIDST, MEN IKKE MINDST ER DET IKKE FOR AT NEDGØRE ELLER SKABE DÅRLIG STEMNING I TRÅDEN.. Jeg kunne godt bare bruge lidt medynk og hjælp..

på forhånd tak

Mvh. Jimmy

ps. TILLYKKE TIL ALLE FÆDRE  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst

« Svar #208: 03 Jan 2012, 21:39 »

Kan faktisk godt få dine frustrationer til fulde.

Kæresten og jeg prøvede også længe. Da det endelig lykkes endte det så med en abort nogle uger senere - det vist sig så at det var tvillinger der var gået tabt.
Så prøvede vi igen og efter et stykke tid lykkes det igen, og igen tabte hun barnet!

3. gang var så lykkens gang for os og vi har den dejligste lille knægt på snart 3 år løbende rundt i huset.
Da vi snakkede om endnu et lille mirakel skulle der ikke mange forsøg til og nu skal jeg som sagt have en mere til maj.

Så jeg kender ALT til dine frustrationer. Og selvom det lyder let, så prøv at glem alt om hvornår det er det rette tidspunkt at prøve, hvor lang tid i har prøvet osv osv. Så er presset nemlig væk.
Men som sagt så er det så pokkers nemt at sige når det nu er lykkes for os.

Men jeg kan 110% følge din/jeres frustrationer og kan kun sige, bliv ved, pludselig er den der  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #209: 04 Jan 2012, 00:02 »

Kan faktisk godt få dine frustrationer til fulde.

Kæresten og jeg prøvede også længe. Da det endelig lykkes endte det så med en abort nogle uger senere - det vist sig så at det var tvillinger der var gået tabt.
Så prøvede vi igen og efter et stykke tid lykkes det igen, og igen tabte hun barnet!

3. gang var så lykkens gang for os og vi har den dejligste lille knægt på snart 3 år løbende rundt i huset.
Da vi snakkede om endnu et lille mirakel skulle der ikke mange forsøg til og nu skal jeg som sagt have en mere til maj.

Så jeg kender ALT til dine frustrationer. Og selvom det lyder let, så prøv at glem alt om hvornår det er det rette tidspunkt at prøve, hvor lang tid i har prøvet osv osv. Så er presset nemlig væk.
Men som sagt så er det så pokkers nemt at sige når det nu er lykkes for os.

Men jeg kan 110% følge din/jeres frustrationer og kan kun sige, bliv ved, pludselig er den der  Thumbs Up

Jeg tror vi er oppe på abort 3-4 stykker efterhånden så det er sgu ret øv.. vi er også kommet frem til at vi dropper ræset med hvornår der er ægløsning, temperaturmåling osv. og gået tilbage til at knalde for sjov.. så nu må vi se..

Tak for dit medynk og det gode råd Peace Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010