home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86164 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: At blive far....!
« Svar #90: 23 Mar 2009, 22:51 »

Stort tillykke til JKJ herfra og også tillykke til Gunger, selvom der går noget tid inden han får en lille pige.
Jeg får mere og mere lyst til at blive far, især fordi at jeg er blevet onkel for 5 måneder siden og han er sku meget sød, ja faktisk et af de sødeste børn jeg har set og jeg glæder mig meget til hver gang jeg skal se ham og det er rigtigt fedt at sidde med ham.
Glæder mig også til at han bliver ældre og jeg skal spille fodbold med ham, i mellemtiden skulle jeg gerne ha fået en søn selv.

Vh.Blackstone

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #91: 23 Mar 2009, 22:55 »

Jeg blev far til en brunbjørn her i går. En dejlig lille purk på de 18 kg. Sikke en fødsel ..

kasperbp12
Manager

« Svar #92: 23 Mar 2009, 22:56 »

Jeg vil også gerne sige mange gange tillykke til JKJ, for at være blevet far! Det er fedt at høre at det blev en dreng ikke fordi at piger ikke er søde når de bliver født Smiley Men også tillykke til dig, Gungner! Tillykke med at du får en pige! Jeg er sgu glad på jeres vegne! Wink

JKJ
Gæst

« Svar #93: 25 Mar 2009, 07:13 »

Hej til de mange Freaks og andet godtfolk herinde  Wink

Takker for de mange hilsner, det var pænt af jer  Thumbs Up

Til dem der har prøvet at blive far kan jeg kun give jer ret, det er det største der findes. Til dem der stadig mangler den oplevelse kan jeg kun sige, glæd jer det er så stort.

Mor og barn har det godt og den lille er ved at finde sig til rette i den store verden, men alt er jo også stort for en sådan lille knægt  Smiley

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #94: 25 Mar 2009, 07:26 »

Jeg vil også gerne sige mange gange tillykke til JKJ, for at være blevet far! Det er fedt at høre at det blev en dreng ikke fordi at piger ikke er søde når de bliver født Smiley Men også tillykke til dig, Gungner! Tillykke med at du får en pige! Jeg er sgu glad på jeres vegne! Wink
haha men ikke bagefter eller hvad Opstemt crazy Thumbs Up

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #95: 12 Apr 2009, 21:11 »

Må indrømme jeg har været lidt ved siden af mig selv efter at jeg i forgårs, under en middag med kæresten, får at vide, at jeg skal være far.

Det var ikke planlagt, og da vi er 19 (snart 20) og man gerne ville opleve ungdommen fuldt ud, så er det da noget af en nyhed at få, da livet skal omlægges. Vi diskuterede slet ikke om barnet skulle blive eller ej - så nu skal jeg snart være Papa.
I morgen skal jeg så fortælle de gamle nyheden og glæder mig faktisk lidt til deres reaktion - tror de begge taber underkæben Wink Hvis de reagerer bare halvt så meget som min bedste ven da han fik nyheden.

Indtil nu ved vi ikke helt hvordan det kommer til at foregå og fremtiden vil sikkert bringe os nogle overraskelser på godt og ondt, men inderst inde glæder jeg mig bare selvom det her i starten har været lidt for stort til at kapere.

Wish me luck, bitches Wink

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Caspper
Manager

« Svar #96: 12 Apr 2009, 21:14 »

Må indrømme jeg har været lidt ved siden af mig selv efter at jeg i forgårs, under en middag med kæresten, får at vide, at jeg skal være far.

Det var ikke planlagt, og da vi er 19 (snart 20) og man gerne ville opleve ungdommen fuldt ud, så er det da noget af en nyhed at få, da livet skal omlægges. Vi diskuterede slet ikke om barnet skulle blive eller ej - så nu skal jeg snart være Papa.
I morgen skal jeg så fortælle de gamle nyheden og glæder mig faktisk lidt til deres reaktion - tror de begge taber underkæben Wink Hvis de reagerer bare halvt så meget som min bedste ven da han fik nyheden.

Indtil nu ved vi ikke helt hvordan det kommer til at foregå og fremtiden vil sikkert bringe os nogle overraskelser på godt og ondt, men inderst inde glæder jeg mig bare selvom det her i starten har været lidt for stort til at kapere.

Wish me luck, bitches Wink

uddyb  funny

BenMusalho
Gæst

« Svar #97: 12 Apr 2009, 21:15 »

Tillykke og held og lykke, Marchena. Thumbs Up Og hvis man bare kan holde styr på ungen og opdrage ham/hende ordenligt, så betyder alderen nok ikke så meget. Så kan du også have mere tid med den lille. Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #98: 12 Apr 2009, 21:15 »

Puha Marchena, må være vanvittigt! Det er lidt af et shock kan jeg forestille mig, men samtidig så kan man vel ikke undgå at have det fantastisk. Held og lykke herfra, og husk, hvis det bliver en dreng, at opdrage ham i den rigtige retning hvad angår spansk fodbold. Wink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #99: 12 Apr 2009, 21:17 »

Tillykke og OMG! Jeg er selv 18, og hvis jeg skulle være far om et år, så vidste jeg godt nok ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv! Shockeret

BTW. så skal du da med i de unge mødre

Cencur
Manager

« Svar #100: 12 Apr 2009, 21:21 »

Det lyder ikke som om det var planlagt, men synes det er lidt sent I kommer igang... En veninde får nummer to her til maj, og hun bliver først nitten i efteråret. Men bedre sent end aldrig!

Ej, held og lykke med det, og hvad med studier osv? Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

sindsygt
Gæst

« Svar #101: 12 Apr 2009, 21:24 »

Puha Marchena, må være vanvittigt! Det er lidt af et shock kan jeg forestille mig, men samtidig så kan man vel ikke undgå at have det fantastisk. Held og lykke herfra, og husk, hvis det bliver en dreng, at opdrage ham i den rigtige retning hvad angår spansk fodbold. Wink
... og FmF Peace

søgaard
Gæst

« Svar #102: 12 Apr 2009, 21:25 »

Tillykke Marchena!!

Damn.. Hvis det var mig om et år, så ville mit liv sgu falde fra hinanden, ikke færdig med gymnasiet, har slet ikke drukket mig selv i hegnet nok!
Selv nøjes jeg med at blive onkel lige forløbelig Wink

Men du skal hvert fald have en ordentlig omgang lykkeønskninger herfra!

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #103: 12 Apr 2009, 21:25 »

@Caspper
Han nægtede at tro mig og han blev til sidst sur da jeg insisterede på at det altså var sandheden. Efter en del overtalelse og et opkald "moren" (det vender jeg mig ikke til foreløbet) så måtte han dog se i øjnene at det ikke var en joke.

@Ghert
Ja, det er meget uvirkeligt pt. føler lidt det er en meget lang drøm. Og hvis det bliver en pige skal hun da også være Valencia-fan Wink

@El Kun
Hmm det har vi slet ikke overvejet! Men 20 er efterhånden sent sådan som de unge parrer sig nu til dags!

@Cencur
Vi er begge færdige med gym til sommer. Går ud fra jeg/vi tager 1-2 sabbatår og prøver at tjene penge indtil vi er nogenlunde økonomisk stabile. Derefter skal der helt sikkert læses videre, da vi begge har lyst til at videreuddanne os. Men vi er altså ikke så langt i planlægningen endnu. Vi er mest brugt tid på at være nyforelskede igen og putte hehe

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Caspper
Manager

« Svar #104: 12 Apr 2009, 21:26 »

Haha. Men rigtig mange gange tillykke Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010