home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din musik genre
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Din musik genre  (Læst 26033 gange)
Fredi
Førsteholdsspiller

Sv: Din musik genre
« Svar #90: 12 Apr 2009, 19:18 »

Primært Hard Rock og Rock n' roll.
Men kan også li' bands som The Killers og Carpark North.

-LFC-
Manager

« Svar #91: 12 Apr 2009, 19:28 »

Kan li' lidt af hvert. Kan f.eks. sagtens sidde og lytte til den dejlige canadiske sangerinde Dido (Hende fra Eminems "Stan", hvis nogen skulle tvivle), som har en lækker stemme og laver noget afslappende og rar musik, Men ellers hører jeg lidt af hvert. Eminem synes jeg er genial, er ikke så meget til andet hiphop/rap. Kan dog li' enkelte sange. Ellers er jeg mest til rock og de mange fede bands der kom i 70'erne og 80'erne som U2, Bon Jovi, Depeche Mode, Europe og Van Halen mm. Lidt nyere rock som Nickelback er også nice, men jeg hører generelt meget og er åben for det meste. Smiley

MLL
Manager

« Svar #92: 23 Jun 2011, 11:26 »

Nu er det på tide vi lige får sat liv i denne tråd igen, da sommeren står for døren og det er højsæson for koncerter.
Jeg høre for det meste hip-hop, helst med lidt tunge rytmer. Det danske siger mig ikke ret meget, kun lige Tjes, Knox og resten af Klyng em up-crewet. Ellers holder jeg mig til navne som Vinnie Paz, Immortal Technique osv. og selvfølgelig klassikerne fra The up in smoketour Smiley
De seneste par år er jeg også faldet for genren, Hardcore. Ud fra genrens navn, kan man nok fornemme det er meget eksplosivt!!
Skulle også have været i Holland til Defqon 1 her i weekenden, men desværre kan jeg ikke da jeg skal på arbejde. Sur røv! Skuffet

Lidt fra Defqon 1 sidste år:
http://www.youtube.com/v/wI_A76sSeAc

Lige et sprødt nr med Masters of hardcore: http://www.youtube.com/v/BzJAoW3i0Yk
« Seneste Redigering: 23 Jun 2011, 11:29 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #93: 23 Jun 2011, 12:58 »

Noget hardcore er ret fedt, andet er knap så fedt. Masters Of Hardcore er dog ikke en 'kunstner' men derimod et pladeselskab og navnet på et event. Det nummer du linker til, hedder vistnok Outblast & Angerfist feat. MC The Watcher - The Voice Of Mayhem, og er et anthem til et af disse events Smiley

I øvrigt ville jeg gerne selv prøve at komme en tur til DefQon 1, men det skulle nok mest være for at høre hardstyle Tunge

MLL
Manager

« Svar #94: 23 Jun 2011, 13:05 »

Noget hardcore er ret fedt, andet er knap så fedt. Masters Of Hardcore er dog ikke en 'kunstner' men derimod et pladeselskab og navnet på et event. Det nummer du linker til, hedder vistnok Outblast & Angerfist feat. MC The Watcher - The Voice Of Mayhem, og er et anthem til et af disse events Smiley

I øvrigt ville jeg gerne selv prøve at komme en tur til DefQon 1, men det skulle nok mest være for at høre hardstyle Tunge

Det rigtig nok, det mig der sidder og sover.

Der skulle også være noget ret fedt hardstyle med i år Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #95: 23 Jun 2011, 13:15 »

Puha, der er jo så mange fantastiske genrer, men hvis jeg skal vælge en, kan det ikke biive andre end drum & bass. Alle undergenrerne tiltatler mig(undtagen det meste jump-up, det er lort), og jeg kan sagtens mærke at jeg er afhængig af musikken. Favoritkunstnere, den er svær, for der er igen så mange. Break, Logistics, Sub Focus, Calibre, Icicle, Alix Perez, Noisia, Commix, Culture Shock, Metrik, Artificial Intelligence, S.P.Y., Phace og Spor må dog være nogle af dem der skiller sig positivt ud, men jeg kunne blive ved. Wink

Men som sagt er der så mange dejlige genrer, som også fortjener at blive nævnt. Hører også meget electronica, house(især tech og electro house), hæphåp, alternativ rock og sågar dubstep, så længe det ikke er af den forfærdelige slags som Skrillex. Jeg hader ham og hans fans, og i det hele taget den slags musik virkelig meget, og den er igang med at ødelægge dubstep. Wink

Philips
Gæst

« Svar #96: 23 Jun 2011, 20:28 »

Min yndlingsgenre er nok alternative rock/pop Green dy, Linkin park, ´My chemical romance osv. osv.
Derefter kommer reggae dejligt afslappende: Bob Marley, Knaan, Bikstok røgsystem og bliglad er favoritterne her
Humoristisk musik er også dejlig og bliver hørt i store mængder: Red Warszawa og Hollywood undead er specielt dejlige

Ariana Grande
Manager

« Svar #97: 15 Jan 2012, 21:14 »

Pop/R&B
i følge min last.fm profil ser det således ud:

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 15 Jan 2012, 21:27 »

Hmm, hvis jeg bladrer gennem mit iTunes-bibliotek finder man en del pop og hip-hop, men lige fortiden hører jeg stort set kun grime, undergrund eller lignende. Dvs jeg hører mest BOC (Bomber over centrum), Stanley Most osv.  Smiley

FC BLOD PÅ TRØJEN

plutonium
Manager

« Svar #99: 15 Jan 2012, 21:28 »

Jeg er godt nok en blandet type, og så alligevel. Jeg hører ikke meget elektronisk musik (tekno, dance og sådan noget), men rock-musik og pop-rock er lige i skabet.

Derudover spreder min musiksmag sig meget ud over de seneste årtier, hvor 3 Doors Down, Bon Jovi, Queen, Di-Rect (hollandsk band), Robbie Williams, D-A-D, Beatles og Maroon 5 nok er de kunstnere jeg oftest finder frem. Men det kan sagtens krydres med lidt country rock fra Trace Adkins eller Chris Cagle. Jeg kan også godt lide swing-musik hvor Sinatra, Bublé og Robbie Williams 'Swing when you're winning' er genialt. Sum41 og Blink-182 har også lavet noget fed musik. Yderligere krydres mine hitlister med diverse af de klassiske rock-numre (Sweet Child O'Mine, Highway to Hell etc.).

Og så vil jeg sige at jeg kan nyde stort set hvad som helst, selvom jeg generelt ikke er til metal og til det elektroniske larm der har forurenet musikken gennem de sidste 10-20 år.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enzo
Manager

« Svar #100: 16 Jan 2012, 14:19 »

Hej alle.
Jeg leder efter en ny musikgenre, da jeg er blevet lidt for træt af det moderne pop som Lady Gaga, Bruno Mars, you know.
Jeg ved ikke rigtig hvilken slags musik jeg kan lide at høre, men der skal helst være en sanger, og så er jeg ikke til nogle former for hård rock Wink

Lige pt. er jeg faldet for nummeret: I Need Air med Magnetic Man, men kom gerne med bud på jeres musiksmag, og evt. nogle numre fra youtube Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #101: 10 Feb 2013, 16:48 »

Hej alle.
Jeg leder efter en ny musikgenre, da jeg er blevet lidt for træt af det moderne pop som Lady Gaga, Bruno Mars, you know.
Jeg ved ikke rigtig hvilken slags musik jeg kan lide at høre, men der skal helst være en sanger, og så er jeg ikke til nogle former for hård rock Wink

Lige pt. er jeg faldet for nummeret: I Need Air med Magnetic Man, men kom gerne med bud på jeres musiksmag, og evt. nogle numre fra youtube Wink
den her er fed det er moderne metal. Jeg lytter meget forskelligt skrillex (dubstep) http://www.youtube.com/v/INqGo-gZMF8&list=PL_psnv5PSme97cz959Q-Xc-Ep4gyfU2mh til Metallica heavy metal http://www.youtube.com/v/aSNJ00iAZ7I&list=PL_psnv5PSme8kOBjjcahStc8LdiK1Min9 også linkin park  http://www.youtube.com/v/kXYiU_JCYtU&list=PL_psnv5PSme_PtwK-EL65U5YqLXRDw2B4 så jeg vil sige min genre er dubstep/hård rock/heavy metal
« Seneste Redigering: 10 Feb 2013, 16:52 af vijofrech » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #102: 10 Feb 2013, 19:21 »

Jeg er sgu meget large. Dog ser jeg ikke den musiske kvalitet i dance, techno und so weiter.
Er nok mest til rock. Gerne med lidt country eller blues indover, såsom Clapton eller Cash. Men ellers så er det meste rock deeeejligt!!!!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #103: 10 Feb 2013, 19:43 »

Jeg er sgu en housemand Smiley
- jeg elsker sgu at hører den gode bass i sangen. Smiley

H A L A   M A D R I D!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #104: 10 Feb 2013, 21:08 »

Jeg er sgu en housemand Smiley
- jeg elsker sgu at hører den gode bass i sangen. Smiley

Der er vel bass i det meste musik  Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010