home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din musik genre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Din musik genre  (Læst 25973 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Din musik genre
« Svar #105: 10 Feb 2013, 21:11 »

Jeg er sgu meget large. Dog ser jeg ikke den musiske kvalitet i dance, techno und so weiter.
Er nok mest til rock. Gerne med lidt country eller blues indover, såsom Clapton eller Cash. Men ellers så er det meste rock deeeejligt!!!!

Når du siger Country går jeg ikke udfra du snakker om Taylor Swift eller Carrie Underwood? crazy

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #106: 10 Feb 2013, 21:48 »

Når du siger Country går jeg ikke udfra du snakker om Taylor Swift eller Carrie Underwood? crazy

Bare fordi at det er dine favoritter, behøver det jo ikke være mine jo?  Grin

Men det jeg mente med det var, rock/blues eller rock/country og da ingen af de ovennævnte er rock, såååå nej!  Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #107: 10 Feb 2013, 22:31 »

Bare fordi at det er dine favoritter, behøver det jo ikke være mine jo?  Grin

Men det jeg mente med det var, rock/blues eller rock/country og da ingen af de ovennævnte er rock, såååå nej!  Tunge

Det var nu heller ikke det jeg mente.

Blot for at se om der ikke var bare en herinde som jeg deler en smule musiksmag med.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 10 Feb 2013, 23:33 »

Lytter faktisk til det meste musik, om end jeg ikke har den store interesse i Hardcore Hip Hop, Gangsta Rap, og ekstremt hård rock/døds metal osv.

Altid haft en svaghed for 50'er/60'er musik og er stor fan af bl.a. The Beach Boys.
Desuden mere melodisk rock, samt country (især west coast).

Af solister, kan af favoriter nævnes: Bryan Adams, Richard Marx, Kim Larsen (især musik fra før Kjukkens tid), Enrique Iglesias.

Bands er især følgende et hit: The Beach Boys, Bee Gees, Roxette (Peer Gesle's versioner af Roxettes numre er suveræne), Backstreet Boys/Westlife (dejligt afslappende musik, og helt lige til), R.E.M..

Men hører stort set alt, og kan sagtens lytte til både Hardcore Trance og techno (er vel gammel Gorgous dreng).

Men lytter desuden til en del klassisk. Og RIGTIG mange soundtracks.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #109: 10 Feb 2013, 23:37 »

Det var nu heller ikke det jeg mente.

Blot for at se om der ikke var bare en herinde som jeg deler en smule musiksmag med.

Du virker til at være glad for dine kvindelige sangere? Hvem er dine yndlings? Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #110: 10 Feb 2013, 23:41 »

Ikke ment som noget hate, for jeg er skam ligeglad hvilket musik du hører, men kunne godt tænke mig at høre hvem er din yndlings mandlig sanger?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Ariana Grande
Manager

« Svar #111: 10 Feb 2013, 23:58 »

Du virker til at være glad for dine kvindelige sangere? Hvem er dine yndlings? Smiley

Jeg er meget glad for kvindelige sangere. Jeg har flere favoritter.

Miley Cyrus - I 2008 kom hun med Party In The U.S.A. Hvilken musikvideo. Helt klart min drømmepige før hun klippede sig korthåret. Hendes musik er mere middelmådigt, men stadig en af mine favoritter indenfor musikken.

Selena Gomez - Hendes musik er noget af det mest fantastiske pop musik nogensinde. Jeg syntes hun har en fantastisk stemme og har nogle utroligt gode sange.

Demi Lovato - Igen nogle fantastiske sange og en fuldstændig gennemført smuk stemme.. Ligeledes er hendes udseende også fantastisk imo. Jeg mener virkelig hun er en flot pige.

Katy Perry - Hun er så sexet at jeg næsten kommer i bukserne når hun bevæger sin krop. Hun oser af sex og ligeledes er jeg tosset med hendes sange.

Avril Lavigne - Her snakker vi virkelig om en der forstår at skrive nogle fede sange. Hun har lavet ufatteligt mange sange og skrevet utroligt mange af dem selv. Hun er en fantastisk sangskriver.

Beyoncé - En stemme så fantastik og kraftfuld. Hun kan danse så det gør en ting og så er hun utrolig smuk.

Jessie J - Skriver sine egne sange. Skriver sange til andre. Har et budskab i hendes sange og prøver at ændre verden med sin musik. Hun har et stort hjerte og gør hvad hun kan for at gøre verden til et bedre sted med hendes musik.

Ariana Grande
Manager

« Svar #112: 11 Feb 2013, 00:00 »

Ikke ment som noget hate, for jeg er skam ligeglad hvilket musik du hører, men kunne godt tænke mig at høre hvem er din yndlings mandlig sanger?

Jeg har ingen.
Jeg hører meget sjældent mandlige sangere.

Jeg har ingen favorit. Det siger mig bare ikke særlig meget.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #113: 11 Feb 2013, 00:04 »

Jeg er meget glad for kvindelige sangere. Jeg har flere favoritter.

Miley Cyrus - I 2008 kom hun med Party In The U.S.A. Hvilken musikvideo. Helt klart min drømmepige før hun klippede sig korthåret. Hendes musik er mere middelmådigt, men stadig en af mine favoritter indenfor musikken.

Selena Gomez - Hendes musik er noget af det mest fantastiske pop musik nogensinde. Jeg syntes hun har en fantastisk stemme og har nogle utroligt gode sange.

Demi Lovato - Igen nogle fantastiske sange og en fuldstændig gennemført smuk stemme.. Ligeledes er hendes udseende også fantastisk imo. Jeg mener virkelig hun er en flot pige.

Katy Perry - Hun er så sexet at jeg næsten kommer i bukserne når hun bevæger sin krop. Hun oser af sex og ligeledes er jeg tosset med hendes sange.

Avril Lavigne - Her snakker vi virkelig om en der forstår at skrive nogle fede sange. Hun har lavet ufatteligt mange sange og skrevet utroligt mange af dem selv. Hun er en fantastisk sangskriver.

Beyoncé - En stemme så fantastik og kraftfuld. Hun kan danse så det gør en ting og så er hun utrolig smuk.

Jessie J - Skriver sine egne sange. Skriver sange til andre. Har et budskab i hendes sange og prøver at ændre verden med sin musik. Hun har et stort hjerte og gør hvad hun kan for at gøre verden til et bedre sted med hendes musik.

Jeg vil sige at jeg kan være med på alle i forhold til hvor kønne de er.  Tunge
Men musisk kan jeg sgu kun være med ved Beyonce og en smule Jessie J. For hvem kan ikke lide Beyonce og hvem kan ikke lide en sej brite!  Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #114: 15 Feb 2013, 15:59 »

Jeg har ingen.
Jeg hører meget sjældent mandlige sangere.

Jeg har ingen favorit. Det siger mig bare ikke særlig meget.

Det var så løgn.
Jeg har en klar favorit.
B.O.B lavede i 2012 et genialt album ved navn "Strange Clouds"

Ham kan jeg godt li.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #115: 15 Feb 2013, 16:43 »

Jeg lader lige som om at folk gerne vil høre hvad jeg hører: pop-punk for det meste Thumbs Up , især covers af kendte radio-hits plejer at være gode Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 17 Feb 2013, 09:27 »

Det var så løgn.
Jeg har en klar favorit.
B.O.B lavede i 2012 et genialt album ved navn "Strange Clouds"

Ham kan jeg godt li.
"Genialt album" Haha. Nej. Albummet var utrolig middelmådigt, og er så langt væk fra det musik han oprindeligt skabte. Han var rigtig dytig engang, men han er nu hvad man kalder en "sell-out". Skal ikke sige om det er Atlantic Records der presser ham til at udgive det musik han laver pt., men det er langt fra genialt som du siger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #117: 17 Feb 2013, 11:04 »

"Genialt album" Haha. Nej. Albummet var utrolig middelmådigt, og er så langt væk fra det musik han oprindeligt skabte. Han var rigtig dytig engang, men han er nu hvad man kalder en "sell-out". Skal ikke sige om det er Atlantic Records der presser ham til at udgive det musik han laver pt., men det er langt fra genialt som du siger.

Jeg syntes det er et genialt album.
Jeg har derimod ikke kunne li hans tidligere musik.

Det album rammer dog min smag ret meget lige ud.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #118: 17 Feb 2013, 11:46 »

Wow, good on her. I modsætning til alle andre musikere, så er det sgu noget af en præstation. Og hvorfor går du så meget op i deres udseende?

Ariana Grande
Manager

« Svar #119: 17 Feb 2013, 12:19 »

Wow, good on her. I modsætning til alle andre musikere, så er det sgu noget af en præstation. Og hvorfor går du så meget op i deres udseende?

Der er sgu mange musikere der ikke skriver deres egne sange.

Og deres udseende er da altid et plus crazy

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010