home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 27544 gange)
Niko
Gæst
 
Hvad nu, City?
« : 02 Sep 2008, 19:08 »

Hvad nu, City?
Manchester City forvandles


Ja, Manchester City er endnu engang blevet købt af en rigmand - denne gang lyder han meget rig! Det første indkøb er allerede blevet en realitet, Robinho er nemlig skiftet hvid ud med lyseblå. En kæmpe udvikling er i gang, og ifølge løse rygter, vil arabarberen handle 18 spillere ind til januar. Af de 18, indgår både Cristiano Ronaldo, Fernando Torres og Cesc Fabregas. Om Ronaldo, Torres og Cesc kan købes for penge, vides dog ikke, da de er meget vigtige for deres respektive klubber.

Nå, men jeg tror virkelig at City kommer til at drille storklubberne i næste sæson. I denne sæson er de ikke klar, hvilket jeg også synes man fik at se mod FC Midtjylland. De to brassere, Robinho og Jo, skal lige tilvende sig de engelske omgivelser og i min bog, vil det ca. tage én sæson at lære. Men bevares, de to skal nok lave fantastiske ting i den kommende sæson. Jeg tror at City kommer til at sende så mange penge afsted, at det nærmest løber løbsk. De har naturligvis mange penge, men kan de blive ved? Og hvad nu hvis arabaren smutter?

Spørgsmålene er mange, men kan City endelig blive den succesc de længe har hungret efter? Jeg tror selv at de fra næste sæson tager England med storm, og hvem ved, måske et mesterskab til den lyseblå-del af Manchester? Et andet blåt hold, har gjort det før. 
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #1: 02 Sep 2008, 19:09 »

Hej Cesc..

Havde faktisk selv overvejet at oprette netop sådanne en tråd, men du var hurtigst...

Tag lige et kig her.
Det er lidt for vildt, syntes jeg!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #2: 02 Sep 2008, 19:11 »

Det snakker jeg også om i første indlæg kammerat ;-)

Kom med debat i stedet for at sige jeg er hurtig - det gør emnet varmere. :-)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #3: 02 Sep 2008, 19:12 »

Det snakker jeg også om i første indlæg kammerat ;-)

Kom med debat i stedet for at sige jeg er hurtig - det gør emnet varmere. :-)

Havde jeg set, men... til dem som gerne ville se det ikke var noget DU opdigtede...

Jeg tror ikke selv på at Manchester City kan vinde guld indenfor de næste 10 år, det ser jeg som urealistisk...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #4: 02 Sep 2008, 19:13 »

Havde jeg set, men... til dem som gerne ville se det ikke var noget DU opdigtede...

Jeg tror ikke selv på at Manchester City kan vinde guld indenfor de næste 10 år, det ser jeg som urealistisk...

Hvorfor ser du det som urealistisk?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #5: 02 Sep 2008, 19:15 »

Hvorfor ser du det som urealistisk?

Ja, klubberne som Arsenal, Manchester United, Liverpool og Chelsea er simpelthen for store, og en klub som Chelsea vælter jo også i penge, og har et markant bedre hold. Og det kan jo også være at spillerne i City får vanvid, og kun tænker på penge...
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #6: 02 Sep 2008, 19:15 »

Tja..  Først og fremmest tror jeg ikke det bliver muligt for City at hente de 3 nævnte spillere.. Medmindre de selvfølgelig er klar til at ofre noget der ligner en milliard pr. spiller. Og skulle de gå hen og ofre det, så mener jeg at der i den grad skal til at blive lavet en loft for en transferbeløb, da sporten ellers vil blive kørt over af en masse rige mænd med alt for mange penge.. Det er slemt nok som det er i forvejen !

Der er ingen tvivl om at penge er en meget vigtig faktor i moderne fodbold, men jeg håber ikke at det går hen og bliver ren forretning det hele.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #7: 02 Sep 2008, 19:16 »

Hvorfor skrev du så at 'han' skulle kigge? Rullende Øjne

Hvis de bliver ved i den stil, og de stille og roligt kan starte med at kæmpe om 3./4. pladsen, og de kan etablere sig som et storhold, så ser det vildt ud i fremtiden. Men det er svært at forudsige - meget svært!
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 19:21 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #8: 02 Sep 2008, 19:18 »

Ved godt jeg ikke skaber voldsom god debat nu, men... er det med vilje at du bliver ved med at skrive "succesc"? Det irriterer mig grusomt.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #9: 02 Sep 2008, 19:19 »

Ja, klubberne som Arsenal, Manchester United, Liverpool og Chelsea er simpelthen for store, og en klub som Chelsea vælter jo også i penge, og har et markant bedre hold. Og det kan jo også være at spillerne i City får vanvid, og kun tænker på penge...
Hvad gør de så ikke i Chelsea?
Hvis de, som sagt, kan etablere sig som storhold, og det er blevet normalt at nævne City når man snakker om storhold, så kan de sagtens gå hen og blive en klub som kan tiltrække klassespillere, og få sammensat en perfekt trup.
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #10: 02 Sep 2008, 19:19 »

Så kan vi sige tak til de klamme idioter der kommer ind og ødelægger fodbold fuldstændig... Hvis Torres, Ronaldo, Fabregas og flere bliver samlet på et hold, er det jo slet ikke noget ved mere. Jeg håber ikke at dette bliver en realitet, for så handler det vel ikke om fodbold mere
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #11: 02 Sep 2008, 19:20 »

Jeg ser det ikke som urealistisk, men det bliver ikke inden for de næste par sæsoner regner jeg med, men jeg tror på det kan ske. Til det med købene synes jeg det lyder urealistisk at City vil hente Ronaldo, Cesc og Torres når de ikke kunne få Ronaldinho, for de tre spillere er da bådet dyre og bedre end ham.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #12: 02 Sep 2008, 19:20 »

Ved godt jeg ikke skaber voldsom god debat nu, men... er det med vilje at du bliver ved med at skrive "succesc"? Det irriterer mig grusomt.

Det er helt med vilje ;-)

Hvad er problemet i at hylde Fabregas mere end man behøver?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #13: 02 Sep 2008, 19:21 »

Så kan vi sige tak til de klamme idioter der kommer ind og ødelægger fodbold fuldstændig... Hvis Torres, Ronaldo, Fabregas og flere bliver samlet på et hold, er det jo slet ikke noget ved mere. Jeg håber ikke at dette bliver en realitet, for så handler det vel ikke om fodbold mere
Klamme idioter? De er vel ikke de eneste som bruger/byder uanede pengesummer (Real, Chelsea, Tottenham osv.)
Logged


Arsenal Football Club


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #14: 02 Sep 2008, 19:22 »

Jeg synes det er rigtig interessant det der sker i City i øjeblikket. Jeg tror virkelig på det de har igang i, tror at vi kan forvente at de mener det seriøst, dette vises jo også ved købet af Robinho for næsen af Chelsea. Jeg tvivler dog meget på at de kan lokke Ronaldo, Torres eller Fabregas til klubben.
Jeg er dog bange for at City kan gå hen og blive en klub fyldt med alt for store stjerner, og med det mener jeg med at der nok vil være for mange med den attitude at de tror de er de bedste, og det tror jeg vil skabe en dårlig harmoni på holdet og tror sgu egentlig heller ikke at de vil få den store succes med det. Men hvis de kan få skabt en indkøbspolitik som er harmonisk så tror jeg på det.

Godt initiativ Cesc.  Tunge
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010