home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828954 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4050: 18 Feb 2012, 19:48 »

Havde AVB været i Chelsea i et helt til halvandet år, og var der stadig ikke den mindste tegn på fremgang så kunne jeg for alvor forstå dine bekymringer. AVB's første tid i klubben har heller ikke været voldsomt imponerende det vil jeg da gerne give dig ret i.

Men at AVB ikke kan indføre den bevægelighed, den direkthed, og den enorme lyst til at have mange folk foran bolden han havde i Porto, hos Chelsea er jeg uenig i. Det er ligegyldigt hva Liga du spiller i, det handler om at spillerne har evnerne mentalt, teknisk og fysisk til at spille den slags fodbold. Får AVB de spillere han skal bruge til sommer, så tror jeg på bedre tider for jer.. Du havde vel helt seriøst ikke forventet at hans system sad i skabet nu her vel?

Det sjove er at alle Chelsea fans for et halvt år siden snakkede om at det i ser nu kunne opstå, og at det var en naturlig reaktion af det at man prøver at forynge sin trup og ændre stil.. Alligevel skriger stort set alle Chelsea fans nu på en fyring. Det er sgu underligt at man havde forudset problemet men alligevel virker overrasket når det opstår.

Indrømmer gerne at jeg ikke havde forventningerne om at AVB´s filosofi sad i skabet efter et halvt års tid i klubben kun. Men at hans filosofi stadigvæk er på fosterstadiet efter 7-8 måneder i en klub synes jeg er total uacceptabelt!!
Og selvføgelig kan Roman smide 2-3 milliarder efter de spillere AVB vil have, men Financial Fairplay gør bare at det er der ingen klubber som kan gøre længere, så han kommer aldrig til at få en trup hvor spillere bare har i deres "dna" at presspil, hurtige kombinationer og mange folk i feltet er den naturlige tilgang til spillet.

Og nu hvor man af uforståelige årsager valgte at fyre Ancelotti ( the double og en andenplads på 2 sæsoner og alligevel blive fyret??!!) så jeg også AVB som en frelser efter hans fantastiske sæson, hvor det trods alt den begrænsede modstand i Portugal er flot at gå ubesejret igennem en sæson. Men i Chelsea har han været et kæmpe flop hvor kun Torres vel kan følge med i samme kategori. Det var meningen at dette skulle være et skridt i den rigtige retning for Chelsea, men det har været 3-4 skridt i den forkert retning!!

Scolari fik heller ikke lang tid i Chelsea, så Roman kan sagtens finde på at fyre AVB. Ryger vi ud mod Napoli så har jeg svært ved at se AVB overleve i trænerjobbet.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4051: 18 Feb 2012, 19:49 »

Jeg ønsker bestemt ikke Villas-Boas fyret, og jeg er enig med VK. Han skal have tid. Han ved godt, at skal han have succes i Chelsea skal han ud med den gamle garde og indføre noget nyt. Det tager lang tid, og det tror jeg også, at Roman Abramovich ved. Vi må affinde os med, at vi ikke kæmper med om mesterskabet i år, men at det ville vi komme til, når AVB har det spillermateriale, han ønsker.

Jeg er fan af André Villas-Boas, og jeg synes virkelig, at han om nogen tør at prøve at sætte sit præg på holdet. Han er ung og skal vænne sig til tingene. Han skal nok blive en fremragende træner for os. Det er jeg slet slet ikke i tvivl om.

verdenskrig
Manager

« Svar #4052: 18 Feb 2012, 20:00 »

Og nu hvor man af uforståelige årsager valgte at fyre Ancelotti ( the double og en andenplads på 2 sæsoner og alligevel blive fyret??!!)

Her vil jeg gerne give dig ret.. Den fyring er for mig også komplet uforståelig. Ancelotti er en rutineret top manager som en gang havde fået Chelsea til at spille guldbold. En ret hovedløs fyring.

Men jeg tror på at AVB med tiden bliver en god manager for jer, og jeg kunne et eller andet sted sagtens se ham lave en Ferguson. Ferguson var ikke just den største succes i sin start i United har jeg læst mig til. Se på dem i dag, det er jo en kæmpe indikation af hvor meget det betyder at have den samme manager længe. Det giver en tryghed, en rød tråd i klubben, og skaber en kontinuitet som ikke kan undervurderes. Det kræver selvfølgelig at træneren har værktøjerne. Men det har AVB jo så afgjort. De viste han i Porto, og man skal passe på med at gøre fodbold til et mere komplekst spil end det egentlig er. Selvom PL er den portugisiske liga overlegen kan AVB sagtens indføre de samme dyder og mønstre i Chelsea. Det handler om tid og materiale.

Rom blev ikke bygget på en dag, og det gør Chelseas nye hold heller ikke Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4053: 18 Feb 2012, 20:05 »

Rom blev ikke bygget på en dag, og det gør Chelseas nye hold heller ikke Peace

Fuldstændig korrekt, min holdning er bare modsat andre Chelsea fans her, jeg er nemlig ikke villig til at vente 2-3 år uden trofæer for så at se resultaterne flaske sig i sæson 4.

Men nu må vi se, nu ryger vi nok ud mod Napoli, så kommer Roman sku nok på andre tanker hvis han agerer som han plejer at gøre Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4054: 18 Feb 2012, 20:06 »

Altså. Jeg håber da lidt han gør det. For jeg ser det ikke som det rette valg, og ønsker naturligvis ikke Chelsea noget godt som Liverpool fan Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4055: 21 Feb 2012, 20:05 »

Så står den på endnu en kamp, vi stiller op med følgende opstilling:

Cech;
Ivanovic - Luiz - Cahill - Bosingwa;
Ramires - Meireles - Malouda;
Mata - Drogba - Sturridge

Torres kasseret, egentlig nok det mest fornuftige, selvom jeg helst så ham i angrebet frem for Drogba, fordi jeg har opbygget mig en indædt vrede mod Drobga. Hvorfor kan jeg ikke sige, jeg er bare ikke glad for ham. Ellers er jeg nogenlunde tilfreds med holdet. Jeg er overrasket over Lampard ikke er på banen (men er heller ikke sikker på om han er skadet) og fedt at se Malouda i startopstillingen.

Bosingwa på bakken er i min verden håbløst, han smider for mange bolde væk og er ekstremt usikker når han har bolden, klarer det ok defensivt, men så heller ikke bedre. Men alternativet er Bertrand og han er nok ikke klar til en CL 1/8 dels finale.

Jeg er lettere pessimistisk og frygter et 2:1 nederlag.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4056: 21 Feb 2012, 20:07 »

Jeg er sgu ikke så glad for, at Bosingwa starter på venstrebacken. Det må være fordi, at Cole ikke er 100 % klar. Bertrand kunne også have spillet, men han mangler rutine, og på det led er det fint nok, at Bosingwa spiller. På midtbanen havde jeg helst set Essien i stedet for Malouda og Lampard i stedet for Meireles. Essien ville være fantastisk at have til at lukke ned for Napolis offensive trusler, mens Lampard har massere af rutine, og har en god evne til at score de vigtigt kasser. Men jeg vælger desværre ikke holdet. JT er desværre ikke med i denne kamp selvom vi utvivlsomt godt kunne bruge hans rutine. I stedet danner Luiz og Cahill makkerpar, og det bliver virkelig interessant at se dem mod en klassemodstander som Napoli. JT skulle være ude op til to måneder med en knæskade, men har tillid til Luiz/Cahill konstellationen.

Jeg tror det bliver en spændende kamp. Jeg glæder mig til at se, hvordan vi griber kampen and. Bliver det med kontraspil, eller vil vi forsøge at spille offensivt fodbold?

Jeg tror kampen bliver ret tæt og kommer til at ende uafgjort eller måske en et måls sejr til Napoli.

KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4057: 21 Feb 2012, 20:12 »

Jeg er så absolut ikke fan af den opstilling. Malouda og Meireles på midtbanen. Puha, det er jeg ikke tryg med. Og jeg tror også, at Bosingwa kommer til at sejle på den venstreback. Essien og Lampard sammen med Ramires havde i den grad været at foretrække. Jeg er rystet over den opstilling. Det kan være en genistreg, og jeg håber, at jeg tager fejl.

Cahill og Luiz er fint med mig. Uden bekymring der.

Jeg tror på en uafgjort.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4058: 21 Feb 2012, 20:15 »

Har Villas Boas er mancrush på Meireles? Ganske middelmådig spiller som nærmest spiller hvergang til trods for, at man faktisk er relativt stærkt besat lige netop der. Virker underligt for mig.

Håber bare på en god kamp og er lidt ligeglad, hvem der vinder. Tror dog sagtens at Chelsea kan gå hen og få det svært i dag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4059: 21 Feb 2012, 20:20 »

Har Villas Boas er mancrush på Meireles? Ganske middelmådig spiller som nærmest spiller hvergang til trods for, at man faktisk er relativt stærkt besat lige netop der. Virker underligt for mig.

Håber bare på en god kamp og er lidt ligeglad, hvem der vinder. Tror dog sagtens at Chelsea kan gå hen og få det svært i dag.
Det har han. Meireles spiller HVER gang, og er imo ikke særlig god. Det er sgu synd for Lampard, Essien og co. Men det kommer ikke bag på mig, at Meireles spiller i aften. Det havde jeg set komme. Men Malouda. Der hopper kæden sgu af. Malouda har ikke spillet denne centrale midtbane specielt meget, omend han sikkert godt kan finde ud af det, og nu bliver han kastet ind i en af sæsonens vigtigste kampe. Havde som Korzika siger langt hellere set noget rutine og klasse i form af Lampard som AVB tydeligvis ikke er fan af, eller Essien.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4060: 21 Feb 2012, 20:34 »

Så er det blevet tid til skæbnes kamp. Hvis man ikke får et kompetent resultat med i aften, så må Villas-Boas nok lade livet som Chelsea-træner. I er en storklub, og selvfølgelig skal I gå videre i en 1/8-finale i Champions League mod et middelmådigt hold. Jeg tror virkelig at der er nerver på, og jeg tror at det bliver en seværdig kamp, da traditions-klubben fra det syditalienske selvfølgelig vil glæde sine passionerede fans og komme frem over stepperne.

Meireles er en fin spiller i min bog, omend ikke verdensklasse, og selvfølgelig skal Lampard være der i stedet. Forstår heller ikke hvorfor Malouda skal spille centralt, og der tror jeg virkelig at balancen kommer til at mangle centralt, da franskmanden helt sikkert vil gå med op og være mest aktiv og deltagende i det offensive. Der tror jeg virkelig at jeres maskinerum bliver sat på en prøve.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4061: 21 Feb 2012, 20:38 »

Så er det blevet tid til skæbnes kamp. Hvis man ikke får et kompetent resultat med i aften, så må Villas-Boas nok lade livet som Chelsea-træner. I er en storklub, og selvfølgelig skal I gå videre i en 1/8-finale i Champions League mod et middelmådigt hold. Jeg tror virkelig at der er nerver på, og jeg tror at det bliver en seværdig kamp, da traditions-klubben fra det syditalienske selvfølgelig vil glæde sine passionerede fans og komme frem over stepperne.

Meireles er en fin spiller i min bog, omend ikke verdensklasse, og selvfølgelig skal Lampard være der i stedet. Forstår heller ikke hvorfor Malouda skal spille centralt, og der tror jeg virkelig at balancen kommer til at mangle centralt, da franskmanden helt sikkert vil gå med op og være mest aktiv og deltagende i det offensive. Der tror jeg virkelig at jeres maskinerum bliver sat på en prøve.

1 - Nej, jeg kan ikke forestille mig, at han bliver fyret, hvis de taber.
2 - Nej, Napoli er bestemt ikke et middelmådigt hold.
3 - Igen nej, Meireles er bestemt ikke en fin spiller at starte, hvis man ville vinde PL og CL.

Korzika
Gæst

« Svar #4062: 21 Feb 2012, 20:39 »

Meireles/Lampard har jeg det lidt so/so med, når der er tale om normale ligakampe. For der har i denne sæson spillet lige så godt, men Lampards goal tally har dog været højere.

Men i en vigtig kamp som denne i en meget svær atmosfære havde Lampards rutine været guld værd i mine øjne. Essien syntes jeg har vist rigtigt lovende takter, så forstår sgu ikke rigtigt hvorfor han er med. Han ville have været en nøgle til at lukke ned for Napolis offensiv.

Malouda må være med fordi, at det giver AVB muligheden for at skfite over til en 4-2-3-1.. Eller måske ligefrem starte i den formation.. Ellers så er Essien simpelthen ikke vurderet til at være fit nok.

Jeg vil nu passe på med at erklære Villas-Boas for en færdig mand, hvis resultatet ikke går Chelseas vej i aften. Alt ageren fra både AVB og Roman har tydet på det modsatte.

Men Napoli er altså ikke noget middelmådigt hold. Selvom deres sæson i år har været skuffende, så er deres trup fyldt med klassespillere, og de har spillet gode kampe mod City fx.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4063: 21 Feb 2012, 20:43 »

Hvad sejler du om? Middelmådigt? De formåede at gå videre fra den suverænt hårdeste CL gruppe, så blev de nr. 3 i Serie A sidste sæson i år er de godt nok ikke lige så godt på plads, men med glimrende kampe mod City & Bayern - så ville der ikke være nogen grund til de skulle anses som værende et middelmådigt hold. Deres angreb ville ku' gå ind på stortset alle hold i England never mind the world. Så just fucking middelmådigt lol.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #4064: 21 Feb 2012, 20:44 »

Hehe, Napoli et middelmådigt hold?

Skulle vi nu ikke liiiiiige. Vist ikke meget du ser til dem, Daniel Nordentoft. På deres hjemmebane er de fantastiske, og det bliver helt sikkert en hård kamp for Chelsea. Har ligesom de fleste af jer en langt større fidus til jer hvis i har Lampard og specielt Essien med i stedet for Meireles og Malouda. Men nu må vi se, held og lykke til jer.

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010