home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828978 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4035: 15 Feb 2012, 20:12 »

Er helt enig med dig. AVB er nød til at finde et koncept nu, eller skabe resultater i en fart. Spillerne skal måske også tage fat i de små nakkehår og trække dem selv op.
Vi er ved at have alle spillere til rådighed, kun Ramires mangler. Vi skal slutte i top 4 i ligaen og komme videre mod Napoli, længere er den ikke!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4036: 15 Feb 2012, 20:16 »

Lige præcis kampene mod Napoli kunne jeg godt se som afgørende for om AVB måske endda bliver fyret inden sæsonen er ovre. Ryger vi ud mod dem så tror jeg Romans tålmodighed er røget med den gode AVB

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4037: 16 Feb 2012, 18:10 »

Så går den nok ikke længere. Må hellere bevæge mig herind igen. Selvom det er et noget deprimerende indlæg, der skal skrives...

Det er ikke ligefrem positive ting, der foregår i og omkring klubben for tiden. Og det er naturligvis heller ikke det fedeste at være fan af holdet for tiden, men sådan er fodbold jo. Det vender snart.

Skal vi runde Everton kampen, så var det nok et lowpoint i AVBs tid i Chelsea. Offensivt var vi ekstremt tandløse og midtbanen blev overmatchet. Defensivt var det OK, men Everton var gode til at straffe vores få fejl. Cadeau til dem. Elendigt mildest talt. Spillere og manager var bestod ikke den test.

Roman har også været på besøg. Han har ellers en verserende retssag, men han har taget sig tid til at besøge Cobham for at snakke med AVB. Under Romans besøg udbrød der angiveligt en diskussion mellem AVB og nogle af spillerne. Nogle af spillerne var åbenbart uenige med AVBs dispositioner og spillervalg.

Det er simpelthen ikke uacceptabelt. De spillere, der tror de kan gå og bestemme alverden ser jeg simpelthen bare smutte fra Chelsea. Det er fair nok, at spillerne gerne vil spille hver gang og på deres favoritposition, men de må også acceptere, at manageren ikke altid syntes det samme. Vi så nogle af de samme tendenser under Scolari, hvor Drogba og Anelka strittede imod, og sådan noget er jeg meget imod. Det er ikke nogle af dem, der har været ude at brokke sig denne gang, da Anelka er smuttet til Kina og Drogs har været til ANC.

Den mentalitet, hvor spillerne kræver (for meget) indflydelse, må vi simpelthen have gjort op med i Chelsea. Jeg er ret så sikker på, at sådanne spillere var røget ud af vagten, hvis det fx var i United, og sådan skal det også være i Chelsea. Manageren er OVER spillerne. Faktum.

Denne gang må det altså være spillerne og ikke manageren, der ryger.

Hvis det ikke fremgår af indlægget, så er min tillid til AVB stadig stor og heldigvis ser det også ud til, at Roman har det på samme måde. Nogle gange må man træde et step tilbage, for så senere at træde to frem. Det er det vi skal gøre. Gå eventuelt ind og læs om Fergusons første år i United. Det er det samme fase, som vi skal igennem. Det bedste for klubben er, at vi får noget kontinuitet på trænerposten.   
« Seneste Redigering: 16 Feb 2012, 18:12 af Korzika » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #4038: 17 Feb 2012, 09:07 »

Hvis det ikke fremgår af indlægget, så er min tillid til AVB stadig stor og heldigvis ser det også ud til, at Roman har det på samme måde. Nogle gange må man træde et step tilbage, for så senere at træde to frem. Det er det vi skal gøre. Gå eventuelt ind og læs om Fergusons første år i United. Det er det samme fase, som vi skal igennem. Det bedste for klubben er, at vi får noget kontinuitet på trænerposten.   

Jeg er enig I at det ville være forfriskende hvis Roman skifter kurs og giver manageren en chance - havde han bare gjort det med nogle af de tidligere managers, kunne vi havde vundet endnu flere mesterskaber. Jeg er enig I at kontinuitet på trænerposten ville skabe noget tiltrængt ro omkring klubben og dens præstationer.

Det der stadig bekymrer mig er at jeg ikke kan tyde hvilket projekt det rent faktisk er vi er på under AVB. Han talte på seneste pressemøde om hans projekt og at Roman støtter ham i det.... men hvad går det projekt rent faktisk ud på? Er projektet at vinde titlen / Champions League i denne sæson? Er projektet at forynge truppen og få lønningerne ned? Er det at få Torres i gang med at score? Jeg har svært ved at gennemskue det - jeg synes der kommer blandede signaler fra klubben.

Hvis projektet er at vinde Champions League, så synes jeg helt sikkert at vi er på vej rette vej - der kommer et par svære kampe mod Napoli som vi skal klare os igennem, men det er bestemt muligt - vi kunne havde fået en værre lodtrækning - A.C. Milan  Wink

Hvis projektet er at forynge truppen og få lønningerne ned, så har vi jo set de første skridt allerede nu - lønningerne er kommet ned, primært med Alex og Anelkas farvel og klubben tog sig ekstra lang tid om Cahills kontrakt for at holde lønningerne nede. Derudover har vi signet et par talenter for nyligt der heller ikke tjener den store mønt... det der bare undrer mig over den strategi er så hvorfor han ikke spiller de unge talenter mere - f.eks. i kampen mod Manchester United havde han et hav af talenter på bænken - Lukaku, Hutchinson, Piazon osv. men han laver bare 1 udskiftning - O.R for Sturridge... det var tydeligt at vi manglende noget oppe foran - hvorfor ikke skifte en Lukaku ind eller rykke en af vores to backs op som wing og sætte Hutchinson ind.. Hvis titlen allerede er tabt, hvorfor så ikke spille med flere unge spillere i kampene.. det forstår jeg ikke.

Hvis missionen er at få Torres til at score, så får han i hvert fald rigelig med spilletid - det der undrer mig er at der ikke fokuseres mere på oplæg til Torres - dvs. at vores taktik bygges op om ham - jeg ser Torres ligge meget alene som en skarpretter på toppen og da Sturridge er selvvisk, så tager han heller selv chancen end at lægge afleveringen og med Mata som fri rolle, så gør han sit bedste, men det har ikke været nok til at knække koden endnu - jeg ville spille med to wings og Mata som fri rolle / angriber tæt ved Torres - det burde give flere mål - ellers bede vores wings om at gå lidt mere direkte på mål, så vores backs kunne komme med op og lægge en ekstra aflevering - indtil nu synes jeg det har været for let for modstanderne at dække Torres op.

Konklusionen er at jeg ikke kan finde ud af hvilket af de 3 - eller måske et helt 4. - projekt vi arbejder på - det ville være forfriskende hvis Roman kom ud og forklarede hvad de helt præcist er de går efter - så ville spillerne også bakke op.

Korzika
Gæst

« Svar #4039: 18 Feb 2012, 12:44 »

Starting XI:
Cech (c);
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Bertrand
Ramires, Mikel, Meireles
Sturridge, Torres, Mata.

subs: Hilario, Bosingwa, Essien, Lamps, Malouda, Kalou, Drogba

Jeg er glad for denne XI! Ivanovic flyttet ud på backen, hvor han er bedst. Cahill og Luiz centralt og en chance til Bertrand på venstrebacken!

Ramires er også tilbage. Det er godt at se. Han har været virkelig god denne sæson, og spillet har stort set kun været godt, når han har været på banen. Er lidt mere so/so med de to andre centrale midtbanespillere - havde hellere set Essien og Romeu sammen med Ramires. Forhåbentligt kan vi spille med den konstellation mod Napoli. Vores trio er i offensiven er intakt, og de må gerne komme lidt i gang efter nogle sløje præstationer på det seneste.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4040: 18 Feb 2012, 12:52 »

Starting XI:
Cech (c);
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Bertrand
Ramires, Mikel, Meireles
Sturridge, Torres, Mata.

subs: Hilario, Bosingwa, Essien, Lamps, Malouda, Kalou, Drogba

Jeg er glad for denne XI! Ivanovic flyttet ud på backen, hvor han er bedst. Cahill og Luiz centralt og en chance til Bertrand på venstrebacken!

Ramires er også tilbage. Det er godt at se. Han har været virkelig god denne sæson, og spillet har stort set kun været godt, når han har været på banen. Er lidt mere so/so med de to andre centrale midtbanespillere - havde hellere set Essien og Romeu sammen med Ramires. Forhåbentligt kan vi spille med den konstellation mod Napoli. Vores trio er i offensiven er intakt, og de må gerne komme lidt i gang efter nogle sløje præstationer på det seneste.
Fin start 11'er, det er jeg enig med dig i.

Jeg tror at Lampard spares til midtugen og det samme med Cole. Det bliver godt at se Ramires i aktion igen. Han er hamrende god. Og lad os nu få Torres på tavlen. Så går jeg helt amok. Vi skal have vendt skuden, og det får vi en fantastisk chance for i dag.

Korzika
Gæst

« Svar #4041: 18 Feb 2012, 12:54 »

Jeg er enig I at det ville være forfriskende hvis Roman skifter kurs og giver manageren en chance - havde han bare gjort det med nogle af de tidligere managers, kunne vi havde vundet endnu flere mesterskaber. Jeg er enig I at kontinuitet på trænerposten ville skabe noget tiltrængt ro omkring klubben og dens præstationer.

Det der stadig bekymrer mig er at jeg ikke kan tyde hvilket projekt det rent faktisk er vi er på under AVB. Han talte på seneste pressemøde om hans projekt og at Roman støtter ham i det.... men hvad går det projekt rent faktisk ud på? Er projektet at vinde titlen / Champions League i denne sæson? Er projektet at forynge truppen og få lønningerne ned? Er det at få Torres i gang med at score? Jeg har svært ved at gennemskue det - jeg synes der kommer blandede signaler fra klubben.

Hvis projektet er at vinde Champions League, så synes jeg helt sikkert at vi er på vej rette vej - der kommer et par svære kampe mod Napoli som vi skal klare os igennem, men det er bestemt muligt - vi kunne havde fået en værre lodtrækning - A.C. Milan  Wink

Hvis projektet er at forynge truppen og få lønningerne ned, så har vi jo set de første skridt allerede nu - lønningerne er kommet ned, primært med Alex og Anelkas farvel og klubben tog sig ekstra lang tid om Cahills kontrakt for at holde lønningerne nede. Derudover har vi signet et par talenter for nyligt der heller ikke tjener den store mønt... det der bare undrer mig over den strategi er så hvorfor han ikke spiller de unge talenter mere - f.eks. i kampen mod Manchester United havde han et hav af talenter på bænken - Lukaku, Hutchinson, Piazon osv. men han laver bare 1 udskiftning - O.R for Sturridge... det var tydeligt at vi manglende noget oppe foran - hvorfor ikke skifte en Lukaku ind eller rykke en af vores to backs op som wing og sætte Hutchinson ind.. Hvis titlen allerede er tabt, hvorfor så ikke spille med flere unge spillere i kampene.. det forstår jeg ikke.

Hvis missionen er at få Torres til at score, så får han i hvert fald rigelig med spilletid - det der undrer mig er at der ikke fokuseres mere på oplæg til Torres - dvs. at vores taktik bygges op om ham - jeg ser Torres ligge meget alene som en skarpretter på toppen og da Sturridge er selvvisk, så tager han heller selv chancen end at lægge afleveringen og med Mata som fri rolle, så gør han sit bedste, men det har ikke været nok til at knække koden endnu - jeg ville spille med to wings og Mata som fri rolle / angriber tæt ved Torres - det burde give flere mål - ellers bede vores wings om at gå lidt mere direkte på mål, så vores backs kunne komme med op og lægge en ekstra aflevering - indtil nu synes jeg det har været for let for modstanderne at dække Torres op.

Konklusionen er at jeg ikke kan finde ud af hvilket af de 3 - eller måske et helt 4. - projekt vi arbejder på - det ville være forfriskende hvis Roman kom ud og forklarede hvad de helt præcist er de går efter - så ville spillerne også bakke op.
AVB's projekt er ret overordnet, men - som jeg har forstået det - går det kort sagt ud på at få Chelsea til at spille en mere "forfriskende" spillestil, hvor vi spiller hurtigt, står højt på banen og scorer mange mål. Projektet indebærer naturligvis også et generationsskifte og en mere bæredygtig økonomi, hvor der ikke konstant bliver købt dyre profiler ind. I stedet kommer klubben til at satse på eget akademi og talenter købt udefra til fornuftige priser.

EDIT:
Fin start 11'er, det er jeg enig med dig i.

Jeg tror at Lampard spares til midtugen og det samme med Cole. Det bliver godt at se Ramires i aktion igen. Han er hamrende god. Og lad os nu få Torres på tavlen. Så går jeg helt amok. Vi skal have vendt skuden, og det får vi en fantastisk chance for i dag.
Ja, Torres har virkelig en outstanding mulighed for at komme på tavlen i dag. Ellers kan det godt være, at det er Drogba der skal spilles med, når vi møder Napoli.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2012, 12:56 af Korzika » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4042: 18 Feb 2012, 14:15 »

Hvor vil jeg da håbe at Roman viser nogle nosser og skider på at AVB var en dyr investering og kyler AVB ud på røv og albuer allerede inden vores kampe mod Napoli!!

Det eneste AVB har tilført Chelsea er en defensiv som er på niveau med midterholdene i PL, et spilkoncept som ingen af spillerne tydeligvis forstår noget som helst af, og en yngre trup.

Bare det at AVB kan finde på at udtale at det er ligegyldigt at spillerne ikke har tillid til ham, men at Roman har, så han er tilfreds, viser bare hvor meget han har tabt småkagerne og at sovsen da total klumper for ham!! Som træner kan du ikke være en succes uden dine spillere har tillid til dig og at de ved hvordan holdet skal spille, det jo naivt og tåbeligt at tro andet!!

Så vil jeg skide på at han MÅSKE blive en succes om 5 år, for jeg vil som fan af en topklub se resultater sæson efter sæson!!

Drømmer mig tilbage til de dage hvor vi var en topklub under ledelse af Mourinho.... BRING BACK MOURINHO for enhver pris, hvis manden vel og mærke selv har lyst til at komme tilbage.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4043: 18 Feb 2012, 15:36 »

Drømmer mig tilbage til de dage hvor vi var en topklub under ledelse af Mourinho.... BRING BACK MOURINHO for enhver pris, hvis manden vel og mærke selv har lyst til at komme tilbage.

Ej men altså.. Nu må det stoppe.. Du er tydeligvis alt for forvendt som Chelsea fan. I har igennem mange år spillet med samme stil, og med samme akse op gennem holdet..

Før eller siden skal de udskiftes, og et nyt koncept som imo er mere moderne skal indføres.. Det tager TID.. Og med tid menes der ikke bare et halvt år. Der skal naturligvis gå en del transfervinduer hvor man omstiller sin trup så den passer til det koncept man vil spille..

VIllas Boas har ikke ramt den stil som han kan endnu, det har du ret i. Men hva nytter det at fyre ham? Så henter i måske Mourinho, som så er hos jer 2-3 sæsoner og MÅSKE vinder noget.. Så smutter han igen som han har for vane i sine klubber, og hvad så ?

Så skal man atter lave det skifte man er i gang med nu. Altså ethvert hold har en lorte sæson i ny og næ. Og bare fordi i har en rig russer, er det ikke ens betydende med at i bare kan køre alt over.. Dertil er PL ganske enkelt for god en liga..

Giver man AVB tid og tillid og giver ham de transfervinduer der skal til for at omstille Chelsea trup til at spille det bold han vil, så tror jeg det bliver godt.

Men som med alt indenfor fodbold kan man ikke garantere noget som helst.. Jeg kan bare ikke se at løsningen er at fyre AVB. Fyrer man ham har man jo ret beset spildt et halvt år Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4044: 18 Feb 2012, 15:42 »

Hvor vil jeg da håbe at Roman viser nogle nosser og skider på at AVB var en dyr investering og kyler AVB ud på røv og albuer allerede inden vores kampe mod Napoli!!

Det eneste AVB har tilført Chelsea er en defensiv som er på niveau med midterholdene i PL, et spilkoncept som ingen af spillerne tydeligvis forstår noget som helst af, og en yngre trup.

Bare det at AVB kan finde på at udtale at det er ligegyldigt at spillerne ikke har tillid til ham, men at Roman har, så han er tilfreds, viser bare hvor meget han har tabt småkagerne og at sovsen da total klumper for ham!! Som træner kan du ikke være en succes uden dine spillere har tillid til dig og at de ved hvordan holdet skal spille, det jo naivt og tåbeligt at tro andet!!

Så vil jeg skide på at han MÅSKE blive en succes om 5 år, for jeg vil som fan af en topklub se resultater sæson efter sæson!!

Hvem skal de så ansætte? De kan jo ikke blive ved med at smide træneren ud fordi holdet ikke er godt nok

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4045: 18 Feb 2012, 19:06 »

Hvem skal de så ansætte? De kan jo ikke blive ved med at smide træneren ud fordi holdet ikke er godt nok

Til at starte med gør enhver god træner jo det at han spiller fodbold efter hvilket materiale han har at arbejde med.
Dernæst kunne træneren jo rent faktisk sætte sig fast på et system og en filosofi som manden vil spille. Det nytter jo ikke noget at man vil spille sambafodbold når man har en trup hvor 4-5 spillere måske er teknisk stærke.
AVB har åbenbart ikke fået øjnene op for at han ikke er træner i en middelmådig liga længere, men faktisk er ankommet til den størte liga i verden. Og JO den portugisiske liga er middelmådig, at Porto og Braga var i finalen i Europa League sidste år skyldes udelukkende at de helt store klubber ikke tager den turnering seriøst alligevel.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4046: 18 Feb 2012, 19:10 »

Ej men altså.. Nu må det stoppe.. Du er tydeligvis alt for forvendt som Chelsea fan. I har igennem mange år spillet med samme stil, og med samme akse op gennem holdet..

Før eller siden skal de udskiftes, og et nyt koncept som imo er mere moderne skal indføres.. Det tager TID.. Og med tid menes der ikke bare et halvt år. Der skal naturligvis gå en del transfervinduer hvor man omstiller sin trup så den passer til det koncept man vil spille..

VIllas Boas har ikke ramt den stil som han kan endnu, det har du ret i. Men hva nytter det at fyre ham? Så henter i måske Mourinho, som så er hos jer 2-3 sæsoner og MÅSKE vinder noget.. Så smutter han igen som han har for vane i sine klubber, og hvad så ?

Så skal man atter lave det skifte man er i gang med nu. Altså ethvert hold har en lorte sæson i ny og næ. Og bare fordi i har en rig russer, er det ikke ens betydende med at i bare kan køre alt over.. Dertil er PL ganske enkelt for god en liga..

Giver man AVB tid og tillid og giver ham de transfervinduer der skal til for at omstille Chelsea trup til at spille det bold han vil, så tror jeg det bliver godt.

Men som med alt indenfor fodbold kan man ikke garantere noget som helst.. Jeg kan bare ikke se at løsningen er at fyre AVB. Fyrer man ham har man jo ret beset spildt et halvt år Smiley

Jeg er formentlig blevet alt for godt vant efter Chelsea har haft en håndfuld succesfulde år nu.
Men jeg gider bare ikke sidde ligesom alle andre Chelsea-fans og blive ved med at sige at det skal nok blive godt på et tidspunkt, og at han er fremtidens mand og bla bla bla. Hvis jeg dør om 2 år er jeg da pisse ligeglad med om Chelsea vinder CL om 5 år, det får jeg ikke noget ud af alligevel så.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4047: 18 Feb 2012, 19:11 »

Til at starte med gør enhver god træner jo det at han spiller fodbold efter hvilket materiale han har at arbejde med.
Dernæst kunne træneren jo rent faktisk sætte sig fast på et system og en filosofi som manden vil spille. Det nytter jo ikke noget at man vil spille sambafodbold når man har en trup hvor 4-5 spillere måske er teknisk stærke.
AVB har åbenbart ikke fået øjnene op for at han ikke er træner i en middelmådig liga længere, men faktisk er ankommet til den størte liga i verden. Og JO den portugisiske liga er middelmådig, at Porto og Braga var i finalen i Europa League sidste år skyldes udelukkende at de helt store klubber ikke tager den turnering seriøst alligevel.

Husk at AVB ikke har købt sig selv. Roman har købt AVB og vidste hvad AVB ville og stod for. Giver man ham ikke chancen for at gennemføre det, så er det jo en ideløs signing. AVB har en stil, og den er han blevet købt for.

Du kan jo ikke bede ham om at spille et system og med en filosofi som han ikke selv kan stå inde for. Det ville jo aldrig gå, og naturligvis skal han bruge sine metoder og de ting han tror på. Men før han kan implementere det for alvor kræver det nogle vinduer hvor man kan udskifte de elementer i truppen som skal til..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4048: 18 Feb 2012, 19:27 »

Husk at AVB ikke har købt sig selv. Roman har købt AVB og vidste hvad AVB ville og stod for. Giver man ham ikke chancen for at gennemføre det, så er det jo en ideløs signing. AVB har en stil, og den er han blevet købt for.

Du kan jo ikke bede ham om at spille et system og med en filosofi som han ikke selv kan stå inde for. Det ville jo aldrig gå, og naturligvis skal han bruge sine metoder og de ting han tror på. Men før han kan implementere det for alvor kræver det nogle vinduer hvor man kan udskifte de elementer i truppen som skal til..

Ja Roman har købt ham fri, men hvis AVB ikke er voksen nok til at se at det er idioti at spille med den filisofi han nu engang har i en liga som den engelske, skulle han bare være blevet i sydeuropa og forsøge sig.

Du kan ikke kopiere den spillestil Barcelona har i England fordi tempoet er markant højere end i alle andre ligaer. Og enhver træner SKAL have flere alternativer til en spillestil hvis ikke plan A virker. Det har AVB bare overhovedet ikke vist som Chelsea træner. Ja han har vel groft sagt ikke engang vist hvad plan A er... Dette er den primære grund til at jeg nævner Mourinho, som har vist at han kan skaffe succes i ALLE klubber, og det har været med flere forskellige spillestile, alt efter hvilket land han nu var træner i.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4049: 18 Feb 2012, 19:38 »

Havde AVB været i Chelsea i et helt til halvandet år, og var der stadig ikke den mindste tegn på fremgang så kunne jeg for alvor forstå dine bekymringer. AVB's første tid i klubben har heller ikke været voldsomt imponerende det vil jeg da gerne give dig ret i.

Men at AVB ikke kan indføre den bevægelighed, den direkthed, og den enorme lyst til at have mange folk foran bolden han havde i Porto, hos Chelsea er jeg uenig i. Det er ligegyldigt hva Liga du spiller i, det handler om at spillerne har evnerne mentalt, teknisk og fysisk til at spille den slags fodbold. Får AVB de spillere han skal bruge til sommer, så tror jeg på bedre tider for jer.. Du havde vel helt seriøst ikke forventet at hans system sad i skabet nu her vel?

Det sjove er at alle Chelsea fans for et halvt år siden snakkede om at det i ser nu kunne opstå, og at det var en naturlig reaktion af det at man prøver at forynge sin trup og ændre stil.. Alligevel skriger stort set alle Chelsea fans nu på en fyring. Det er sgu underligt at man havde forudset problemet men alligevel virker overrasket når det opstår.

Cool

Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010