home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829062 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3960: 03 Feb 2012, 17:56 »

Får Terry anførerbindet igen, hvis han dømmes uskyldig? Det har jeg et par venner der siger, så må lige høre mig herinde.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 18:04 af Jakob E » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3961: 03 Feb 2012, 18:17 »

Får Terry anførerbindet igen, hvis han dømmes uskyldig? Det har jeg et par venner der siger, så må lige høre mig herinde.
Det står ingen steder ... Men han får ikke bindet før og under EM ...

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3962: 03 Feb 2012, 22:10 »

FA har sagt at de har fjernet hans anførerbind indtil alle anklagerne er opklaret. Hvad der så sker derefter er uvist.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3963: 03 Feb 2012, 22:33 »

Okay, jeg går amok, hvis Steven Gerrard får bindet. Det ville simpelthen være så slemt. Bare ikke ham. Så hellere Rooney selv om han heller ikke egner sig specielt godt imo. Ej, det er faktisk skidt det her.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3964: 03 Feb 2012, 22:36 »

Okay, jeg går amok, hvis Steven Gerrard får bindet. Det ville simpelthen være så slemt. Bare ikke ham. Så hellere Rooney selv om han heller ikke egner sig specielt godt imo. Ej, det er faktisk skidt det her.

Hvorfor så slemt med Gerrard? Det er jo en skandale at Terry i det hele taget har været det!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3965: 03 Feb 2012, 22:37 »

Hvorfor så slemt med Gerrard? Det er jo en skandale at Terry i det hele taget har været det!
Fordi jeg simpelthen hader Steven Gerrard. Og tja, det er ikke min beslutning, jeg synes, Terry er den bedste leder for England. Ingen tvivl om det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3966: 03 Feb 2012, 22:40 »

Fordi jeg simpelthen hader Steven Gerrard. Og tja, det er ikke min beslutning, jeg synes, Terry er den bedste leder for England. Ingen tvivl om det.

Hahaha ja. Englands største skandale spiller i nyere tid er den bedste anfører for England. Jeg mener dog hellere ikke Gerrard skal blive det, da jeg håber han trækker sig tilbage for landsholdet! Men ser ham som en langt bedre anføre end Terry!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3967: 03 Feb 2012, 22:42 »

Hahaha ja. Englands største skandale spiller i nyere tid er den bedste anfører for England. Jeg mener dog hellere ikke Gerrard skal blive det, da jeg håber han trækker sig tilbage for landsholdet! Men ser ham som en langt bedre anføre end Terry!
Nej, det anser jeg ham ikke for at være. Du får svar på hvorfor i morgen, skal lige se film. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #3968: 03 Feb 2012, 22:51 »

Okay, jeg går amok, hvis Steven Gerrard får bindet.

Det bliver Gerrard, Jakob. Det skal du slet ikke være i tvivl om, og det gør det ene og alene fordi han er rendyrket klasse, samt en rendyrket leder..

Vi kan jo ikke alle have anfører som boller holdkammeraternes koner, eller kalder folk racistiske ting Wink. Så hellere have en som kan give en røvfuld på en bytur.. Viser bare at Gerrard går forrest uanset hvor han er  Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3969: 03 Feb 2012, 23:00 »

Ja, jeg skulle da også lige til at sige, at Gerrard bestemt heller ikke har været fejlfri. Men nu må vi se. Det bliver spændende. Håber Lampard er med i overvejelserne. Så vil jeg blive glad.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3970: 03 Feb 2012, 23:06 »

Ja, jeg skulle da også lige til at sige, at Gerrard bestemt heller ikke har været fejlfri. Men nu må vi se. Det bliver spændende. Håber Lampard er med i overvejelserne. Så vil jeg blive glad.

Bare det er en Chelsea spiller, så er du jo glad?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3971: 03 Feb 2012, 23:07 »

Bare det er en Chelsea spiller, så er du jo glad?
Ikke nødvendigvis, at gøre Ashley Cole til anfører vil jeg da f.eks. ikke være fan af.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3972: 03 Feb 2012, 23:11 »

Ikke nødvendigvis, at gøre Ashley Cole til anfører vil jeg da f.eks. ikke være fan af.

Men du vil alligevel fortrække ham fremfor Gerrard. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3973: 03 Feb 2012, 23:13 »

Men du vil alligevel fortrække ham fremfor Gerrard. 

Min modstand af Gerrard som kaptajn stammer fra had. Det er ikke rigtig sagligt. Men hvis vi nu antog, at jeg rent faktisk vil foretrække Cole fremfor Gerrard, er det så ensbetydende med, at jeg ville være glad for det valg?

Jeg forstår dig ikke.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3974: 03 Feb 2012, 23:17 »

Min modstand af Gerrard som kaptajn stammer fra had. Det er ikke rigtig sagligt. Men hvis vi nu antog, at jeg rent faktisk vil foretrække Cole fremfor Gerrard, er det så ensbetydende med, at jeg ville være glad for det valg?

Jeg forstår dig ikke.

Jeg forstår faktisk hellere ikke dig Jakob.

Hvordan kan man hade Gerrard?

Men elsker Terry? Manden er jo født uden noget mellem sine øre og er direkte pinlig, VK har nævnt noget omkring ham og der er jo mere af samme skuffe. Amen.... Den mand burde ikke have lov at trække den engelske landsholdstrøje over hovedet!

Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010