home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829301 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3795: 09 Jan 2012, 21:54 »

Hvor spilletid er det egentlig blevet til til Lukaku?
Ikke specielt meget. Det første halve år her har han skulle vende sig til Chelseas spillestil og engelsk fodbold. Men andre ord, har han været i en læreproces. Nu har han dog været ude at sige, at han selv synes, han er klar til førsteholdsfodbold, så det bliver spændende at se. Han skal nok blive en god spiller for os.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3796: 09 Jan 2012, 22:00 »

Ikke specielt meget. Det første halve år her har han skulle vende sig til Chelseas spillestil og engelsk fodbold. Men andre ord, har han været i en læreproces. Nu har han dog været ude at sige, at han selv synes, han er klar til førsteholdsfodbold, så det bliver spændende at se. Han skal nok blive en god spiller for os.
Har set ham i en enkelt kamp hvor han lavede en assist. Det er også en stort skridt for ham, men stadig må det være træls at komme fra fast spilletid til ingen, dog burde han være indforstået med det. Spiller han ikke for reserverne så?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3797: 09 Jan 2012, 22:01 »

Har set ham i en enkelt kamp hvor han lavede en assist. Det er også en stort skridt for ham, men stadig må det være træls at komme fra fast spilletid til ingen, dog burde han være indforstået med det. Spiller han ikke for reserverne så?

Han har spillet 3 kampe fra start og blevet skiftet ind i kampe 3 andre kampe indtil videre for første holdet  Thumbs Up

Men ellers spiller han fast for andet holdet !  Wink
« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 22:03 af Fynbo » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3798: 09 Jan 2012, 22:05 »

Og hvordan har han gjort det der? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3799: 09 Jan 2012, 22:13 »

Og hvordan har han gjort det der? Smiley

Efter hvad jeg lige kunne læse mig til så har han scoret 17 mål for andet holdet og deres U/19 hold, i 31 kampe Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3800: 09 Jan 2012, 22:26 »

Lukaku har vist han kan lave mål for reserveholdet og u-holdet, og jeg er sikker på han får en del spilletid her i de næste par måneder med Drogba og Kalou til ANC.

Kunne læse at van Anholt er blevet kaldt tilbage til Chelsea pga. manglende spilletid i Wigan, så spørgsmålet er vel om han nogensinde bliver god nok til førsteholdet når han ikke engang kan få spilletid i Wigan.

Er der noget nyt angående om Cahill snart bliver landet, han været i sommerhus hele weekenden, så er ikke lige opdateret, udover at vi vandt igår, og det jeg har læst i dag Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3801: 09 Jan 2012, 22:29 »

Lukaku har vist han kan lave mål for reserveholdet og u-holdet, og jeg er sikker på han får en del spilletid her i de næste par måneder med Drogba og Kalou til ANC.

Kunne læse at van Anholt er blevet kaldt tilbage til Chelsea pga. manglende spilletid i Wigan, så spørgsmålet er vel om han nogensinde bliver god nok til førsteholdet når han ikke engang kan få spilletid i Wigan.

Er der noget nyt angående om Cahill snart bliver landet, han været i sommerhus hele weekenden, så er ikke lige opdateret, udover at vi vandt igår, og det jeg har læst i dag Cool

Jeg tror på at Lukaku nok skal jo spilletid. Van Anholt tror jeg så ikke på bliver stort og skal bare sælges igen. Jeg har hørt at den næsten skulle være underskrevet og så er han osse kommet på Chelseas hold inde på wiki !

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3802: 09 Jan 2012, 22:52 »

Jeg tror på at Lukaku nok skal jo spilletid. Van Anholt tror jeg så ikke på bliver stort og skal bare sælges igen. Jeg har hørt at den næsten skulle være underskrevet og så er han osse kommet på Chelseas hold inde på wiki !

OK udemærket, ham kunne vi godt bruge han er en af de få der har holdt niveauet i Bolton i år

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3803: 09 Jan 2012, 22:55 »

OK udemærket, ham kunne vi godt bruge han er en af de få der har holdt niveauet i Bolton i år

Helt enig i at han har været en af de bedste i Bolton, men altså det er jo osse i Bolton. Jeg tror ikke personligt på at han vil blive en stor succes i Chelsea, kun endnu en middelmådig spiller, og dem har vi jo alt for mange af hvis vi skal spille med helt i toppen af rækken. 

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3804: 11 Jan 2012, 16:11 »

Chelsea sikrer sig vinterens første forstærkning, når de senere på dagen skriver kontrakt med Boltons engelske landsholdsforsvarer, Gary Cahill. Det beretter Sky Sports News.
Allerede i december måned nåede Chelsea til enighed med Bolton om en transfersum, men Cahills personlige betingelser har voldt større problemer. Nu er parterne imidlertid nået til enighed, og 26-årige Cahill kan præsenteres på Stamford Brigde.
Sky Sports News beretter endvidere, at Manchester United var klar til at kuppe Chelseas køb af en af engelsk fodbolds fremmeste midterforsvarere, men Sir Alex Ferguson måtte se sig slået af rivalerne fra London, der betaler 63 millioner kroner for Gary Cahills eftertragtede underskrift.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3805: 11 Jan 2012, 16:14 »

Chelsea sikrer sig vinterens første forstærkning, når de senere på dagen skriver kontrakt med Boltons engelske landsholdsforsvarer, Gary Cahill. Det beretter Sky Sports News.
Allerede i december måned nåede Chelsea til enighed med Bolton om en transfersum, men Cahills personlige betingelser har voldt større problemer. Nu er parterne imidlertid nået til enighed, og 26-årige Cahill kan præsenteres på Stamford Brigde.
Sky Sports News beretter endvidere, at Manchester United var klar til at kuppe Chelseas køb af en af engelsk fodbolds fremmeste midterforsvarere, men Sir Alex Ferguson måtte se sig slået af rivalerne fra London, der betaler 63 millioner kroner for Gary Cahills eftertragtede underskrift.
Den er fra tidligt imorges den artikel du har fra . Han skal til lægetjek senere idag eller imorgen .

Edit : Vi skulle vidst have budt 314 millioner på Real Madrids Angel Di Maria . http://sporten.tv2.dk/article.php/id-47350856:medie-chelsea-klar-med-megabud.html?forside
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 16:18 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3806: 11 Jan 2012, 16:54 »

Den er fra tidligt imorges den artikel du har fra . Han skal til lægetjek senere idag eller imorgen .

Edit : Vi skulle vidst have budt 314 millioner på Real Madrids Angel Di Maria . http://sporten.tv2.dk/article.php/id-47350856:medie-chelsea-klar-med-megabud.html?forside

Det er i hvert fald ikke value for money, det der.

verdenskrig
Manager

« Svar #3807: 11 Jan 2012, 16:59 »

Roman betaler vel, så har penge ingen værdi Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3808: 11 Jan 2012, 17:01 »

Roman betaler vel, så har penge ingen værdi Wink

Haha, det kan du have ret i. Synes bare Maria er ret så overvurderet og så tenderer han jo også til at være den største skuespiller, som vi har lige nu  Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #3809: 11 Jan 2012, 17:16 »

Enig enig Smiley.. Di Maria er slet ikke min kop te.. En showspiller som naturligvis laver genialiteter til tider, men som også har en enorm spildprocent fordi han sjældent vælger de lette løsninger.. Derudover diver han mere end samtlige spillere i den spanske liga gør tilsammen Tunge
Han fungerer godt i Spanien hvor der er plads til at lege lidt.. Hvis han skal indgå i en mere taktisk rolle, kan jeg godt blive i tvivl om om han passer ind.. Men nu sagde jeg både om Mata og Silva at de ikke passede til PL så vil holde mig på måtten denne gang Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010