home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829385 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3765: 26 Dec 2011, 23:45 »

Utroligt man kan være så skråsikker når i ikke virker et hak bedre spillemæssigt end Arsenal og Liverpool.. Du skal nok få sendt den her i nakken som en boomerang hvis det mislykkedes Wink
Jeg vil så vende den om og sige, at Arsenal og Liverpool ikke virker et hak bedre end Chelsea. Deraf min udtalelse. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor vi ikke skulle komme i Champions League i næste sæson. Desuden tror jeg Spurs går kolde, men det vises selvfølgelig ikke. Men ja, skyd bare løs, hvis det går galt. Det gør det ikke. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3766: 26 Dec 2011, 23:50 »

Helt enig med VK.

I er ikke et hak bedre end os. Ser jo nok på det med farvet briller, men synes rent faktisk at vi (Liverpool) altså er et bedre spillende hold end i er.
Vi kan bare ikke score mål men chancer producere vi masser af.

Og selvfølgelig skal AVB ændre taktisk så han kan spille med de spillere han har til rådighed.
Det kommer jo aldrig til at fungere optimalt hvis han vil spille noget som spillerne ikke magter eller duer til.
Det har vi jo allerede set flere gange i denne sæson at jeres spil ikke fungere optimalt.

Jeg vil påstå hårdnakket at hvis en træner bliver ved med at prøve noget der ikke fungere så er han ikke opgaven voksen for så kan han ikke indse at der er problemmer.

Det ville da være logisk. Men så alligevel ikke. For AVB har mange spillere, han godt kan bruge i dette koncept, og de kan i den grad lære det og bliver bedre spillere hvis man bibeholder det. Folk som Luiz, Cech, Ramires, Romeu, Mata, Meireles, Essien og Sturridge er da alle en del af den fremtidige plan. Det er en pæn sjat spillere, mens man også har McEachran, Lukaku, Chalobah osv, der banker op. De har også en fremtid i dette koncept. Jeg vil ikke sige, at jeg synes det er dumt, det AVB har gang i. Lad os nu også lige klappe hesten, for det er jo ikke sådan at vi ligger nummer 14 og ikke kan lave en aflevering over 2 meter til hinanden.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2011, 23:57 af Jakob E » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3767: 27 Dec 2011, 00:20 »

Sorry JakobE den køber jeg ikke, og det tror jeg altså heller ikke Abromovic gør.

Han vil se resultater og så er det fløjtende lige meget hvordan det sker, bare der kommer point på kontoen.
Jeg er også ret sikker på at hvis AVB mangler feks 4-6 spiller til det system han vil spille så bliver de købt til ham.

Men når han nu ikke har spillerne så må han spille det system spillerne kan og kender og så må han give afklad på det han gerne vil spille.
Når han så får de rette folk til de rette pladser såkan han begynde at spille som han vil.

Som tingene ser ud i øjeblikket så er vi tre hold der kommer til at slåes om 1 plads. Jeg kan som det ser ud i øjeblikket slet ikke se at hverken Chelsea, Arsenal eller Liverpool skal kunne true Tottenham. Og husk nu på de har heller ikke europæisk bold at tænke på til foråret.
Du siger selv at du ikke tror på Spurs i længden, jeg kan så tilsvarende spørge om hvordan du så kan tro på at Chelsea begynder at spille gude bold og vinder de lette kampe, for det har i da ikke gjort indtil nu i denne sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3768: 27 Dec 2011, 00:50 »

Sorry JakobE den køber jeg ikke, og det tror jeg altså heller ikke Abromovic gør.

Han vil se resultater og så er det fløjtende lige meget hvordan det sker, bare der kommer point på kontoen.
Jeg er også ret sikker på at hvis AVB mangler feks 4-6 spiller til det system han vil spille så bliver de købt til ham.

Men når han nu ikke har spillerne så må han spille det system spillerne kan og kender og så må han give afklad på det han gerne vil spille.
Når han så får de rette folk til de rette pladser såkan han begynde at spille som han vil.

Som tingene ser ud i øjeblikket så er vi tre hold der kommer til at slåes om 1 plads. Jeg kan som det ser ud i øjeblikket slet ikke se at hverken Chelsea, Arsenal eller Liverpool skal kunne true Tottenham. Og husk nu på de har heller ikke europæisk bold at tænke på til foråret.
Du siger selv at du ikke tror på Spurs i længden, jeg kan så tilsvarende spørge om hvordan du så kan tro på at Chelsea begynder at spille gude bold og vinder de lette kampe, for det har i da ikke gjort indtil nu i denne sæson.
Netop fordi AVB ved, at han kan få de spillere, han mangler, vil han måske fortsætte med konceptet. Det giver for mig ganske god mening. Hvis Abramovich derimod sagde: "Hey mester, dit spillermateriale er i forvejen godt nok, og vi skal spare", så kunne vi snakke om, at det nok ville være en god idé at skifte koncept.

Og jeg har ikke sagt, at jeg tror Chelsea får en magisk evne til lige pludselig at spille drømmebold. Jeg hæfter mig bare ved, at hverken Chelsea, Arsenal eller Liverpool virker sønderligt skarpe i år, og som Chelsea-fan tror jeg selvfølgelig på, at mit hold klarer sig bedst af de tre. Det gør enhver fan vel? Jeg ser ingen grund til at være pessimist i hvert fald. Spurs har et godt hold ja, og de klarer sig flot. Men lad os nu se. De er med helt fremme for første gang i mange år, og jeg tror, der er en mulighed for at de går kolde. Det er selvfølgelig en teori, og der kan nemt menes noget andet, men lad os nu se tiden an.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3769: 29 Dec 2011, 12:58 »

Så sker der mere med Cahill .. Vi skulle vidst have budt 62 millioner kroner som skulle være accepteret og det er kun lønnen der mangler og blive forhandlet på plads ... http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-chelsea-bud-pa-62-mio-er-accepteret

KTBFFH

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3770: 31 Dec 2011, 15:27 »

Dagens lineup mod Aston Villa:

1 Petr Cech
20 Paulo Ferreira
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
6 Oriol Romeu
16 Raul Meireles
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Jøsses hvor er jeg træt af at se Meireles i startopstillingen. Jeg synes manden er så evig elendig. Men ellers en forvente start 11'er. Aston Villa er formsvage, og det skal altså give 3 point til os i dag. Især når United nu ser ud til at smide point!

Korzika
Gæst

« Svar #3771: 31 Dec 2011, 16:50 »

1-1 mod AV. Slet ikke godt nok. Der er virkelig brug for kreativitet på midtbanen. Meireles, Ramires eller Romeu tilbyder desværre ikke nok af det. Vi mangler en spiller, der med en aflevering eller en aktion kan skabe ubalance i modstandernes forsvar. Som vi spiller nu, så er det alt for langsomt og forudsigeligt. Lidt som vi spillede under Ancelottis sidste tid i klubben.

Jeg får ikke set 2. halveg, men håber så sandelig på en sejr. Jeg er dog skeptisk. Jeg frygter vi lider samme skæbne, som mod Fulham. Massere af boldebesiddelse, men bolden bliver ikke brugt konstruktivt nok.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3772: 31 Dec 2011, 17:52 »

Jeg fatter ikke en skid af det her. Ses til kampreferat i morgen, lige nu har jeg intet sagligt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3773: 01 Jan 2012, 18:51 »

Og jeg fatter ikke meget mere i dag.

Det lignede Fulham-kampen, som du forudsagde, Korzika. Vi sad på alt, men så dummer vi så to gange til sidst. Det må selvfølgelig ikke ske, og en sejr i går havde virkelig gavnet, da både Tottenham og de to Manchester-klubber smed point.

Vi må videre.

http://www.youtube.com/v/tVjAlEn2iSw

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3774: 01 Jan 2012, 20:07 »

Sad og så lidt videoer af Gianfranco Zola her til aften. Den mand er simpelthen den bedste fodboldspiller, jeg nogensinde har set. Er du gal, han var vanvittigt. En sand Chelsea-legende og en meget anerkendt spiller. 

Trøje nummer 25 er fredet.

http://www.youtube.com/v/b25MZuCzK1U&feature=related

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #3775: 01 Jan 2012, 20:37 »

Sad og så lidt videoer af Gianfranco Zola her til aften. Den mand er simpelthen den bedste fodboldspiller, jeg nogensinde har set. Er du gal, han var vanvittigt. En sand Chelsea-legende og en meget anerkendt spiller. 

Han er manden som gjorde jeg fik øjnene op for Chelsea. For mange år siden, da jeg sad og så dong-lørdag eller hvad der hed på DR1, så jeg en lille italiensk mand trylle på fornemmeste vis med bolden. Det var god fodbold, seværdig fodbold. Et hold som dengang var underdogs, ikke havde de store økonomiske midler, men tog kampen op med de store hold!

Forever Blue!

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

SirToby
Manager

« Svar #3776: 01 Jan 2012, 21:52 »

Du kan da ikke have set mange hele kampe med ham, eller hvad? Er han virkelig den bedste, du nogensinde har set?

Yessir
Manager

« Svar #3777: 01 Jan 2012, 22:02 »

Sad og så lidt videoer af Gianfranco Zola her til aften. Den mand er simpelthen den bedste fodboldspiller, jeg nogensinde har set i Chelsea. Er du gal, han var vanvittigt. En sand Chelsea-legende og en meget anerkendt spiller. 

Fixed your post.

Men ja en ægte legende, og en hovedårsag til at jeg fulgte Chelsea lidt mere end andre engelske klubber.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3778: 01 Jan 2012, 22:39 »

Du kan da ikke have set mange hele kampe med ham, eller hvad? Er han virkelig den bedste, du nogensinde har set?
Ja, han er den bedste, jeg nogensinde har set. Jeg så ham i hans sidste tid i Chelsea, da jeg ikke var ret gammel. Men jeg kan tydeligt huske hans fremragende teknik og blik for sine medspillere. Han var egentlig også årsagen til at blev Chelsea-fan på en måde. Jeg fik en trøje med ham som 5-årig, og der var jeg jo ikke rigtig fan kan man sige. Men det var der passionen for Chelsea blev skudt i gang.

Korzika
Gæst

« Svar #3779: 02 Jan 2012, 15:28 »

Dagens XI

Cech; Bosingwa, D Luiz, JT (c), Cole; Meireles, Romeu, Lamps; Ramires, Torres, Mata.

subs: Turnbull, Ferreira, Hutch, Bertrand, Chalobah, McEachran, Lukaku. (<<< virkelig mange lovende talenter på den bænk)

Lader til, at AVB prøver noget helt anderledes i dag. Jeg kan dog ikke gennemskue det helt. Normalt når man benytter ";" er det et tegn på en ny kæde, og skal vi tro på det i dag, så bliver det en 4-3-3 med Ramires på kanten. Sturrigde er skadet, så en eller anden skulle spille derude. Kalou og Malouda er også ude.

Jeg frygter dog lidt kampen i dag. Der skal virkelig ske noget radikalt med vores spil ifh kampene mod Fulham og Aston Villa. Jeg håber naturligvis på en sejr, men det afhænger af, om holdet har rykket sig på det korte tid.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2012, 15:37 af Korzika » Logged

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010