home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829450 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3735: 17 Dec 2011, 20:33 »

For helved da også det er sådan en kamp der bare skal vindes men når man spiller så dårligt er det svært

Manchester United just arrogant, not better

Korzika
Gæst

« Svar #3736: 17 Dec 2011, 20:44 »

Vi bliver vel straffet for vores indstilling til kampen generelt. Vi starter fint, og kæderne hænger godt sammen. Vi har dog svært ved at spille os til chancer, og det gælder ikke blot i indledningen af kampen, men over alle 90 minutter. Efter scoringen vælger vi at satse defensivt, men det ender med at komme tilbage som en boomerang. Det havde været muligt at lukke kampen på den måde, da Mourinho var manager (vi gjorde vel rigtigt ikke andet dengang).. Det ender med, at Wigan får en fortjent scoring, som dog sagtens kunne have været undgået. Desværre så virkede kommunikationen til at være rusten mellem Cech (og hvem den anden nu var), og Wigan scorer desværre. Efter scoringen har vi ikke meget at skyde med offensivt, og det vigtigste var vel bare ikke at indkassere endnu et mål.

Skidt.

DeBuur
Manager

« Svar #3737: 17 Dec 2011, 21:25 »

Æv. Ingen Torres i vores XI. Ramires har vist problemer med sit ben, mens Luiz har en lille knæskade. Muligheden for at være fit til Spurs-kampen skulle for begge være på 80 %, det siger den officielle i hvert fald. Så det er positivt, da i hvert fald Ramires har været virkelig god på det sidste. Wigan er en must-win modstander, og jeg tror også, at vi tager alle 3 point i dag. Gætter på en 2-0 sejr, hvor Studge og Meireles tegner sig for vores scoringer.

I var eller godt på vej og Sturridge viste at han er et kæmpe talent der har tænkt sig at slå igennem her og nu - men Villa Boas slog overraskende om til defensiv fodbold på et tidspunkt hvor I ellers spillede godt og jeg klart sad med en fornemmelse af at det kunne blive til 2-0.... den sejr kom aldrig og det må manageren tage ansvaret for.

Jeg ved at King Kenny var på stadion og jeg håber at han så hvilket stærke spillere Wigan har og at hvis de får plads så er de giftige.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #3738: 21 Dec 2011, 20:43 »

Hmm er JakobE gået på ferie?

Det kan da ihf undre at han ikke har kommenteret anklagerne mod Terry.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-46915248:politi-tiltaler-terry-for-racisme.html
&
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-46915637:racismetiltalt-terry-vil-renses.html

Med tanke på hvad Suarez har fået så kan man jo frygte på Chelsea's vegne at hans karriere er forbi hvis FA skal følge den linie som de selv har lagt for dagen for det må da betyde livs karentæne og en møde på flere mio.

Heldet for jer er bare at han jo er anføre for landsholdet og så har FA ikke nosserne til at skære igennem.

Ikke for at provokere men ser faktisk beviserne mod Terry som langt klare end det Suarez er dømt for.

Korzika
Gæst

« Svar #3739: 21 Dec 2011, 22:26 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-46915248:politi-tiltaler-terry-for-racisme.html
&
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-46915637:racismetiltalt-terry-vil-renses.html

Med tanke på hvad Suarez har fået så kan man jo frygte på Chelsea's vegne at hans karriere er forbi hvis FA skal følge den linie som de selv har lagt for dagen for det må da betyde livs karentæne og en møde på flere mio.

Heldet for jer er bare at han jo er anføre for landsholdet og så har FA ikke nosserne til at skære igennem.

Ikke for at provokere men ser faktisk beviserne mod Terry som langt klare end det Suarez er dømt for.
Ja, det ser ikke godt ud. Hvis FA gav Suarez 8 spilledage, så kunne jeg godt frygte, at Terry fik 10-12 stykker. En karantæne vil ikke nødvendigvis betyde, at hans karriere er forbi, men hans ry og status vil helt sikkert blive downgraded. Specielt i landsholdssammenhæn g, hvor han på trods af en anførerrolle nok vil blive smidt endegyldigt af holdet. England har også massere af kompetente centerbacks, så det vil ikke være det værste for landsholdet. Chelsea står dog i en elendig position. Terrys noget blakkede ry vil definitivt ikke blive forbedret, og man kan frygte at det vil føre til interne problemer i truppen. Jeg er lidt pessimistisk. Ovenståennde vil i mine øjne være værste scenarie, og jeg håber blot på noget bedre.. Anklagen har et meget tyndt grundlag, og Chelsea vil hive advokater ned fra øverste hylde. Så det er ikke retssagen der bekymrer mig. Det er hvad det vil medføre for Chelsea som klub og delvist for Terry som menneske.

Selve sagen anser jeg dog som dybt latterlig. Det er en klar forskelsbehandling i forhold til resten af samfundet. Desværre sker disse tilsvininger i hverdagen blandt de almene borgere. Alt fra en tur i bussen til en fredag, hvor man går ud. Nogle vil argumentere for, at Terry er en rollemodel osv.. Men i mine øjne skal det ses ligeså skævt til, hvis det sker blandt folk, der ikke er kendt.. For de har da en lige så stor pligt til at opføre sig ordentligt i mine øjne.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3740: 21 Dec 2011, 23:04 »

&

Jeg har blot lidt travlt her i juleperioden, men nej, jeg lever skam endnu, og I skal da heller ikke snydes for min holdning. Wink

Jeg er enig med jer begge. Terrys sag er ikke god, når man ser at Suarez i går fik 8 dages karantæne. Det Terry angiveligt skulle have sagt er værre, end det Suarez sagde. Jeg ved godt, at der ingen provokation er fra din side, JKJ. Du har helt fuldstændig ret i det, du siger.

Terrys ry er i forvejen ikke for godt, og når nu Suarez fik 8 dage i går, kan jeg ikke se Terry gå fri. Desværre. FA bliver nød til at holde deres linje nu. Nu nævner du 10-12 dage, Korzika, og det lyder meget sandsynligt. Selv har jeg tænkt, at han i værste tilfælde ville få 15 dage, men det er så også fordi, at jeg ligesom dig er pessimistisk. Dømmes han ryger landsholdskarrieren . Det er jeg sikker på. Det er skidt for Terry som person, og jeg vil egentlig også personligt gerne have, at jeg spiller for England. Derimod ser jeg det godt for Chelsea. Landsholdet tager mange kræfter, og hvis Terry ikke bliver udtaget til landsholdet mere, kan han udelukkende fokusere på Chelsea. Med i den sag skal også nævnes, at Capello kun er landstræner indtil efter EM. Capello vil have disciplin, og derfor tror jeg, at han bliver udelukket fra landsholdet, hvis han får en længere karantæne. Hvad den nye landstræner vil gøre, aner jeg virkelig ikke.

Men alt i alt en skid sag, og jeg vil på ingen måde forsvare Terry. Jeg aner som stort set alle andre, ikke hvad der er blevet sagt, men Terry har ligesom Suarez givet mulighed for at straffe ham. Han burde vide bedre, ligesom han burde vide, at han er anfører i en af Englands og verdens største klubber, og at vi ikke kan undvære ham.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3741: 22 Dec 2011, 15:13 »

Sikke en nøglekampe der venter i aften. Som jeg ser det, kan vi ikke tåle et nederlag og faktisk heller ikke uafgjort. United og City vandt begge i går, og derfor er der pres på os. White Hart Lane er en umenneskelig svær bane at spille på, og så ovenikøbet mod et Tottenham-mandskab som gang på gang viser, at de mener det her alvorligt. Det bliver en meget meget svær kamp, men jeg tror på sejren. Vi skal ud og revanchere os for vores bommert mod Wigan.

Vi har været elendige i London-opgørene i år, og lavede man en indbyrdes tabel mellem de 5 London-klubber i Premier League, ville vi faktisk ligge sidst med 0 point for 2 kampe. Vi har tabt til Arsenal og QPR.

Men i dag skal vi fandme ud og vinde. Vi skal vise Tottenham, at vi er et bedre hold end det. Det ved jeg også vi er. Dernæst vil jeg godt sige, at jeg ikke kan understrege hvor vigtigt det er, at vi har fået Ramires tilbage. Han er simpelthen så vigtig og god for vores hold. Hans betydning kan ikke undvurderes. Ellers tror jeg på følgende start 11'er:

Cech
Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole
                        Romeu
              Ramires - Lampard
Sturridge                              Mata
                       Drogba

Og giv os nu en tidlig julegave! COME ON YOU BLUES!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3742: 22 Dec 2011, 20:32 »

Start 11`eren idag :

Cech - Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole - Ramires, Mikel, Meireles - Sturridge, Drogba, Mata

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3743: 22 Dec 2011, 20:34 »

Mikel med i stedet for Romeu. Må være for at spare Romeu. Det håber jeg i hvert fald, for Mikel har ikke gjort sig fortjent til en startplads på bekostning af Romeu. Bliver en tæt kamp af i aften. Jeg vil gerne sælge kampen for 1 point. Frygter Bosingwa vs Bale. Og generelt alle Spurs offensive kræfter. De kan virkelig forvolde skade.

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #3744: 22 Dec 2011, 20:43 »

Mikel med i stedet for Romeu. Må være for at spare Romeu. Det håber jeg i hvert fald, for Mikel har ikke gjort sig fortjent til en startplads på bekostning af Romeu. Bliver en tæt kamp af i aften. Jeg vil gerne sælge kampen for 1 point. Frygter Bosingwa vs Bale. Og generelt alle Spurs offensive kræfter. De kan virkelig forvolde skade.
Jeg har ellers hørt, at Bale ikke er med Smiley

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

Korzika
Gæst

« Svar #3745: 22 Dec 2011, 20:48 »

Jeg har ellers hørt, at Bale ikke er med Smiley
Han har været tvivlsom op til kampen, men Tottenhams staff har meldt ham klar, og han er også at finde i Tottenhams officielle XI.

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #3746: 22 Dec 2011, 20:51 »

Han har været tvivlsom op til kampen, men Tottenhams staff har meldt ham klar, og han er også at finde i Tottenhams officielle XI.
Okay, den havde jeg ikke lige tjekket Smiley

Nu håber jeg bare jeg kan få minimum 3 mål. men plejer der som minimum at blive scoret i Chelsea's store kampe Smiley

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3747: 22 Dec 2011, 20:55 »

En sejr her vil hjælpe os gevaldigt i kampen om at få den 3. plads der sender os direkte i CL, de to Manchester hold er stukket af i toppen, så 3. pladsen må være målet i denne sæson

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3748: 23 Dec 2011, 10:16 »

God kamp af drengene i går. WHL er et svært sted at spille. Vi endte med  et forsvar, hvor Bos spillede centralt, mens Ferreira spillede back. Alligevel holdt vi Spurs og deres farlige offensiv for flere scoringer. I den anden ende havde vi vanvittigt mange chancer. Specielt Ramires skulle fået mål ud af hans kæmpe chancer. Det samme gælder Sturrigde, mens Drogba kunne have færdiggjort en klasseaktion med en scoring. 

Og hvilken fantastisk kamp af Terry. Han havde isoleret problemerne uden for banen fuldstændigt, og viste virkelig, hvilken klassespiller han er.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3749: 23 Dec 2011, 17:21 »

Intens kamp i går. Der var mange chancer til begge hold og 1-1 er vel egentlig fair nok. Man kan dog både argumentere for at en Chelsea- og Tottenham-sejr havde været fortjent. Terry redder os på fantastisk vis til sidst. En meget meget vigtig blokering han lavede der! Ellers havde Ramires flere forsøg som kunne have sikret os chancen. Det samme havde Tottenham i form af Bale og Adebayor. Men igen, uafgjort er vel egentlig ganske fair. Et resultat som Tottenham dog bedre kan bruge end os.

Jeg er efterhånden ved at indse en del ting om vores hold og træner. Villas-Boas bruger ikke dem, der er bedst, han bruger dem, der har fremtid. Jeg ved godt, at han vil sige, at han bruger dem, der er bedst i det system som han nu prøver at spille, men jeg er ikke enig. Jeg synes f.eks. gang på gang at Meireles viser at han IKKE er bedre end Lampard. Heller ikke i det system AVB gerne vil indføre. Han scorede godt nok mod City, men jeg synes godt nok ikke, at han er god. At Lampard kan sidde på bænken hele kampen i går er mig virkelig en gåde. Okay, vi får Ivanovic og Mikel skadet og der synes jeg egentlig at det er rigtig nok at sætte Ferreira og Romeu ind. Men jeg forstår ikke indskiftningen af Torres. Det virker som en alibiløsning for at give ham spilletid. Drogba havde sgu spillet en god kamp, og jeg så ingen grund til at tage ham ud. Derimod ved man, at Lampard har en målnæse der kan afgøre kampe som disse. Det undrede jeg mig meget over. Min næste tanke var derefter, at Villas-Boas måske spillede efter uafgjort. Det ville dog bare give så lidt mening i mit hoved, da jeg ikke synes, at vi kan bruge uafgjort til en fløjtende fis. Vi skulle helst have vundet i går, hvis vores ambition er at vinde Premier League, og det må den da om alt andet lige være. 

Derved er jeg kommet frem til, og man skal huske, at det her kun er min mening og vurdering, at Villas-Boas af princip ikke vil bruge Lampard, da han efterhånden er en aldrende herre. Det lyder måske som hårde ord, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor han ikke skal bruges. Villas-Boas er udmærket godt klar over, at hvis han skal have succes i Chelsea, så skal han tage kampen op med spillere som Drogba, Lampard, Terry osv. Det er jeg helt med på. De holder ikke for evigt, og det må man bare indse. Men facts er bare, at vi ikke har bedre for tiden. Selv om Lampard og Drogba er 33 år, så er de stadig klassespillere, og vi har ingen bedre. Så er vurderingen så, skal man bruge dem der har fremtid eller skal man bruge de bedste? Jeg er helt klart fan af det sidste.

Nu må I ikke tro, at jeg ikke har tiltro til vores unge portugiser, for det har jeg. Jeg synes, han er rasende dygtig, og det er klart en mand vi skal satse på. Man ser jo også, hvordan han er god til at køre unge spillere i stilling, og får dem til at blomstre. Romeu og Sturridge som de bedste eksempler. I denne situation, synes jeg dog bare, at han gør det til for meget for igen må jeg siges at være tilhænger af, at man bruger dem, der er bedst. Og ja, jeg er kæmpe Lampard-fan og har svært ved at acceptere, at han ikke spiller. Nok mest af alt fordi han burde gøre det

Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010