home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829638 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3600: 20 Nov 2011, 18:55 »

Fandme irriterende, at vi gang på gang skal straffes af personlige fejl... Ud med Drogba og Malouda; ind med Sturrigde og Torres.

Men det hjalp ikke - men ellers en tæt kamp hvor jeg mener begge hold kunne have vundet - jeres defensiv lider under at David Luiz taber relativ mange bolde og Terry ser mere og mere rusten ud - tak for kamp  Peace

PS: vil I ikke også godt købe Caroll  Wink

YNWA

Naustratze
Gæst

« Svar #3601: 20 Nov 2011, 19:04 »

Enig med DeBuur, Terry ser noget rusten ud, overfor Suares havde han det for svært.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3602: 20 Nov 2011, 19:13 »

Men det hjalp ikke - men ellers en tæt kamp hvor jeg mener begge hold kunne have vundet - jeres defensiv lider under at David Luiz taber relativ mange bolde og Terry ser mere og mere rusten ud - tak for kamp  Peace

PS: vil I ikke også godt købe Caroll  Wink

VI plejer kun at købe spillere af jer som har præsteret, så ham for i næppe afsat for nogle penge til en anden klub. Cool

Og ja JT er færdig på topplan, han viser igen i dag at det er forståeligt at man ikke længere nævner ham som en kandidat til at være den bedste forsvarer i PL.

Nu hvor vi ikke kan vinde titlen længere må vi nok hellere bare prøve at ende i top4, det kan også godt blive et problem med den naive indstilling AVB har til fodbold, og at tesen det bedste forsvar er angreb ikke virker i PL.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3603: 21 Nov 2011, 19:55 »

Nu tror jeg endelig, jeg kan skrive noget konstruktivt.

Forfærdelig kamp i går. Stort set ingen spiller op til niveau, og vi laver alt for mange personlige fejl. Terry, Luiz og Mikel specielt i går. Det må ikke ske, og er ikke godt nok. Min tålmodighed med David Luiz er desværre snart brugt. Jeg synes han er dygtig, men han koster for meget pt. Lad os bruge Ivanovic i midten lidt, når Bosingwa er tilbage, og lad Luiz få en pause. Det vil hjælpe, tror jeg.

Vores defensiv er ikke god pt, og det er ikke det, der plejer at kendetegne os. Det skal det heller ikke være, så det skal vi få rettet op på i en fart. Ud på træningsbanen og knokle!

Ellers må vi blot se frem til næste kamp. Frygtelig kamp og indsats i går.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3604: 21 Nov 2011, 20:12 »

Hvor lang tid går der enlig, før i får Essien tilbage?
Han er jo en fremragende mand til det han gør, og vil hjælpe jer rigtigt meget, hvis han kan finde tilbage til sin gamle form. Nu er han ude i lang tid, så selvfølgelig hopper han ikke lige tilbage på niveau.
Man glemmer helt, at i har sådan en fantastisk mand i truppen, og jeg tror, at jeres hold bliver forbedret en del, når han kommer tilbage fra sin skade.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3605: 21 Nov 2011, 20:13 »

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg ønsker mig vores udebanetrøje med MATA 10 i julegave. Mine forældre kom så her til aften, og sagde at det kunne man ikke få. Jeg fortalte dem så, at det var da noget sludder, selvfølgelig kunne man da det. Men nej, den er sgu god nok. Lige præcis vores udebanetrøje, med lige præcis Mata, kan man ikke få. Det er stort set mit eneste ønske, så jeg blev da lidt skuffet. Nogle der evt. kender en årsag til dette?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3606: 21 Nov 2011, 20:14 »

Hvor lang tid går der enlig, før i får Essien tilbage?
Han er jo en fremragende mand til det han gør, og vil hjælpe jer rigtigt meget, hvis han kan finde tilbage til sin gamle form. Nu er han ude i lang tid, så selvfølgelig hopper han ikke lige tilbage på niveau.
Man glemmer helt, at i har sådan en fantastisk mand i truppen, og jeg tror, at jeres hold bliver forbedret en del, når han kommer tilbage fra sin skade.
Ca. 2-3 uger, før han er tilbage. Han skal i værste tilfælde være tilbage omkring jul, og med sandsynlighed også lidt før. Det glæder jeg mig til.

Ja, han er fantastisk, og han er fast starter, hvis han kommer i omdrejninger igen. Synd han har været ramt så hårdt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3607: 21 Nov 2011, 20:30 »

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg ønsker mig vores udebanetrøje med MATA 10 i julegave. Mine forældre kom så her til aften, og sagde at det kunne man ikke få. Jeg fortalte dem så, at det var da noget sludder, selvfølgelig kunne man da det. Men nej, den er sgu god nok. Lige præcis vores udebanetrøje, med lige præcis Mata, kan man ikke få. Det er stort set mit eneste ønske, så jeg blev da lidt skuffet. Nogle der evt. kender en årsag til dette?

http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=41&id=26153

Glædelig jul Jakob  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3608: 21 Nov 2011, 20:36 »

Tak for det, Hansen.

Dog vil jeg gerne vide, om du kender til kvaliteten af tryk? :-) F.eks. på Unisport, kan jeg også få den, men der er trykket grumset og ikke særlig pænt. Nogle af jer, nikker sikkert genkendende til det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3609: 21 Nov 2011, 20:42 »

Tak for det, Hansen.

Dog vil jeg gerne vide, om du kender til kvaliteten af tryk? :-) F.eks. på Unisport, kan jeg også få den, men der er trykket grumset og ikke særlig pænt. Nogle af jer, nikker sikkert genkendende til det.

Vel den side jeg har brugt til flest fodboldtrøje køb og jeg har været ganske godt tilfreds hvergang. Skal selvfølgelig ikke udelukke, jeg har været heldig, og du kan ende med at være uheldig. Men synes de plejer at levere god kvalitet og hurtig levering.

Samt er de også rigtig ofte billigere end Unisport, og i dit tilfælde er der 150 kroner at spare.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3610: 21 Nov 2011, 20:47 »

Vel den side jeg har brugt til flest fodboldtrøje køb og jeg har været ganske godt tilfreds hvergang. Skal selvfølgelig ikke udelukke, jeg har været heldig, og du kan ende med at være uheldig. Men synes de plejer at levere god kvalitet og hurtig levering.

Samt er de også rigtig ofte billigere end Unisport, og i dit tilfælde er der 150 kroner at spare.
Jeg tror du misforstår mig. :-)

Jeg tvivler ikke på at kvaliteten af trøjen er god, og leveringen er fin. Jeg er kun interesseret i trykket. Unisports tryk er f.eks. ringe. Det er som sagt grumset, og ligner noget der er trykt på en trøje uden tryk. Jeg ved ikke om du kender forskellen, for ellers kan jeg godt se, at det er svært for dig at forstå. Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #3611: 21 Nov 2011, 20:56 »

Jeg tror du misforstår mig. :-)

Jeg tvivler ikke på at kvaliteten af trøjen er god, og leveringen er fin. Jeg er kun interesseret i trykket. Unisports tryk er f.eks. ringe. Det er som sagt grumset, og ligner noget der er trykt på en trøje uden tryk. Jeg ved ikke om du kender forskellen, for ellers kan jeg godt se, at det er svært for dig at forstå. Wink

Uha. Der kan jeg desværre ikke lige hjælpe, da jeg ikke lige kan mindes Unisports tryk da de sidste mange er bestilt ved mms.

Men kommer det ikke også meget an på selve farven på trykken? Har lige en tidligere LFC trøje ved min side, med guldtryk, der er det meget utydelig med det grums, som vel komme efter laaaaaaang tid og mange gange i vaskmaskinen. Hvid er jo lynhurtig at se om der er det mindste.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3612: 21 Nov 2011, 21:03 »

Uha. Der kan jeg desværre ikke lige hjælpe, da jeg ikke lige kan mindes Unisports tryk da de sidste mange er bestilt ved mms.

Men kommer det ikke også meget an på selve farven på trykken? Har lige en tidligere LFC trøje ved min side, med guldtryk, der er det meget utydelig med det grums, som vel komme efter laaaaaaang tid og mange gange i vaskmaskinen. Hvid er jo lynhurtig at se om der er det mindste.
Du har ret, men med Unisports tryk, er det grumset fra start, og bliver bestemt ikke bedre i vask. Det "rigtige" tryk er helt rent, og forværres heller ikke vask. Men du skal have tak for hjælpen. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3613: 24 Nov 2011, 19:18 »

Forfærdelig kamp i går. Et fatalt nederlag, der nu giver os en reel chance for at ryge ud af Champions League allerede om et par uger. Sker det, vil det være noget af det værste jeg har oplevet som Chelsea-fan, og jeg vil selv mene at jeg har oplevet en del nedture. Jeg var målløs i går. Jeg forstod virkelig intet. Det var et frygteligt nederlag, og min reaktion bar straks præg af, at det her var en kamp, der simpelthen ikke måtte tabes.

Når det går skidt, som det gør i øjeblikket, kigger man altid på træneren. Det må være hans skyld. Det er det 100% ikke denne gang. Villas Boas spiller ikke, og det tager tid at lære spillerne et nyt koncept. Vi laver alt for mange personlige fejl, og det kan træneren sgu ikke gøre for. Cech er enig.

http://www.bold.dk/nyt/Cech-Det-er-vores-skyld

Jeg tror desværre vi er i alvorlig fare for at ryge ud af Champions League. Vi har Valencia i den afgørende kamp, og vi skal have 0-0 eller vinde. Det spår jeg ikke mange chancer for, sådan som vi spiller pt. Meget kan dog nå at ske i mellemtiden, og jeg håber inderligt at vi får vendt den her skude.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3614: 24 Nov 2011, 20:46 »

Det vil altid falde tilbage på træneren ligemeget hvordan man drejer det, man fyrer jo ikke 11 spillere fremfor 1 træner.  Og han har trodsalt været træner i engelsk fodbold i 4 måneder nu, og han har stadig ikke set at den måde han spillede på i Portugal kan du ikke praktisere i England fordi ligaen er flere niveauer over den portugisiske, og vi har slet ikke spillerne til at spille på den måde. Vores bagkæde er for langsom til at spille så højt og midtbanen er med spillere som spiller fysisk fremfor teknisk. Hvorfor ændre noget som har fungeret virkelig godt  lige siden Mourinho kom til Chelsea??

Jeg kan ikke se os slå Valencia som vi spiller for tiden og laver fejl på fejl. Også brænder lokummet virkelig under AVB!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010